Marroc '10
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Marroc '10
[quote user="Kel" post="112728"]Del Marroc només conec una mica el Nord i una nit al desert i d'això ja fa anys ;)
Suposo que no aneu de camping :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Bon viatge a tots quatre !!!![/quote]
No cal portar tenda havent-hi «haimes» ;)
Suposo que no aneu de camping :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Bon viatge a tots quatre !!!![/quote]
No cal portar tenda havent-hi «haimes» ;)
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Que tingueu bona ruta i feu moltes fotos.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Recordeu-vos de tornar en perfecte estat de revista, eh!!
Que tingueu molt bon viatge, esperarem el vostre reportatge amb ganes!!!
;) ;) ;)
Recordeu-vos de tornar en perfecte estat de revista, eh!!
Que tingueu molt bon viatge, esperarem el vostre reportatge amb ganes!!!
;) ;) ;)
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Bon viatge companys-es!!!
Jo vaig fer una ruta semblant fa uns anys i és una passada.
Uns consells:
No us deixeu torejar a l'aduana pels funcionaris, feu veure que us emprenyeu i s'espavilen, si no et fan anar d'una guixeta a l'altra.
Tampoc us deixeu torejar pels venedors.
El menjar està molt i molt bé. Us puc recomanar, a Erfoud (a les portes del desert, aneu-hi!), el Restaurant du Sud.
No sé per qu+e però a aquella gent del desert els agrada molt el wiski. Una ampolla et pot obrir moltes portes... També les samarretes velles...
No telefoneu des dels hotels. És caríssim. Hi ha moltes cabines, van bé i son barates.
Gent del v-stromclub.es hi van cada any. A la web hi trobareu moltes cròniques, fotos, rutes, consells, tot molt útil.
A reveure!!!
Jo vaig fer una ruta semblant fa uns anys i és una passada.
Uns consells:
No us deixeu torejar a l'aduana pels funcionaris, feu veure que us emprenyeu i s'espavilen, si no et fan anar d'una guixeta a l'altra.
Tampoc us deixeu torejar pels venedors.
El menjar està molt i molt bé. Us puc recomanar, a Erfoud (a les portes del desert, aneu-hi!), el Restaurant du Sud.
No sé per qu+e però a aquella gent del desert els agrada molt el wiski. Una ampolla et pot obrir moltes portes... També les samarretes velles...
No telefoneu des dels hotels. És caríssim. Hi ha moltes cabines, van bé i son barates.
Gent del v-stromclub.es hi van cada any. A la web hi trobareu moltes cròniques, fotos, rutes, consells, tot molt útil.
A reveure!!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, gent... moltes gracies pels consells i comentaris. ;)
Mirarem de ser bons nois, però si no tornem no us preocupeu, sobre tot no pagueu cap rescat, ja negociarem directament... o no! :lol: :lol: :lol:
Salut i benzina!
Mirarem de ser bons nois, però si no tornem no us preocupeu, sobre tot no pagueu cap rescat, ja negociarem directament... o no! :lol: :lol: :lol:
Salut i benzina!
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="113286"]Ep, gent... moltes gracies pels consells i comentaris. ;)
Salut i benzina![/quote]
De fet si ens tracten bé no em faria pas res quedar-m'hi una temporadeta :roll:
Salut i benzina![/quote]
De fet si ens tracten bé no em faria pas res quedar-m'hi una temporadeta :roll:
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Que tingueu molt bona ruta i torneu sans i estalvis.
vssssssssssssssssssssssss.
vssssssssssssssssssssssss.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Vinga, això s'acosta.
Que tingueu molt bon viatge i millor retorn (sense terratrèmols, si pot ser) :mrgreen:
Aneu amb compte !!!!
Que tingueu molt bon viatge i millor retorn (sense terratrèmols, si pot ser) :mrgreen:
Aneu amb compte !!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gent, bon viatge. Estigues trànquil panotxa no penso pagar ni un duro de rescat, aqui sobren i alla ni faltan, jajajajajajajaja

- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Hola!!
Com et vaig comentar el dia de la calçotada, Steelman, en funció dels tipus de motos que hi aneu, k no sé quines son, tinc bastants tracks fets i comprovats in situ per a mi mateix de Marroc. Tant de Fes, com de Zagora, Ourzazate, Imilchil, Er-Rachidia, Gorges de Dades, etc etc... Hi he anat bastants vegades, sempre en ATV. Hi ha tracks que son més que assolibles per GSs amb neumàtics mixtes, sense tacos (tot i que s’ha de tenir en compte que aquest any allà ha nevat MOLT`, i hi haurà molta aigua). Si els voleu us poseu en contacte amb mi i us els passo i comento, si convé.
Sempre podeu provar de fer-los, i en cas de dificultat, marxa enrere i per carretera, son tracks que van d’una població, a una altre llunyana i la majoria en direcció Nord-Sud, per anar a buscar el desert. En tots els tracks off-road, per molt que siguin llargs (i alguns bastant), sempre hi han poblets MOLT petits per tal de que us deixin dormir a dins d’una casa en cas de punxada, o el k sigui; la gent dels poblets és MOLT amable, a diferència de la gent dels llocs més grans, que volen mirar com cobrar-nos quelcom sempre.
Pel que fa al més delicat, a la benzina, en els poblets entre llargues rutes off-road, sempre hi ha qui la ven (el preu, SEMPRE és el doble que en una benzinera, està fixat així), però és AMB plom. Una cosa que sí us recomano, és que porteu sense fer-la servir mai, 5 litres de benzina de la bona guardada en una llauna. De benzineres amb S/Plom, només n’hi ha als pobles grans, una vegada baixes més avall de Marrakech o Fez.
Ja us dic jo, que de Marroc mai es torna indiferent, més enllà del tipus de ruta que feu. Sempre és molt més exòtic fer rutes off-road poc transitades, clar, però també per carretera, és un altre món que el nostre, tant per les sensacions que et transmet allò, com pels paisatges, etc.
Per cert, no sé si hi heu anat mai, però permeteu-me una suggerència; per molt que la carretera per la que circuleu sigui bona, aneu a un ritme prudèncial, per dos motius: Primer que en l’únic que si estan adelantats akella colla és amb les pistoles-radar, d'akelles que t’apunten conforme t’acostes, i allà mateix et cobren. I segon per que m’he trobat de circular per una carretera genial, y trobar-me de cop i volta amb que durant 50 metres, el riu se la ha emportat. Quan plou al Atlas de Marroc, l’aigua s’ho emporta tot, ponts inclosos, baixa amb una força bestial.
Bon viatge!!!!
Com et vaig comentar el dia de la calçotada, Steelman, en funció dels tipus de motos que hi aneu, k no sé quines son, tinc bastants tracks fets i comprovats in situ per a mi mateix de Marroc. Tant de Fes, com de Zagora, Ourzazate, Imilchil, Er-Rachidia, Gorges de Dades, etc etc... Hi he anat bastants vegades, sempre en ATV. Hi ha tracks que son més que assolibles per GSs amb neumàtics mixtes, sense tacos (tot i que s’ha de tenir en compte que aquest any allà ha nevat MOLT`, i hi haurà molta aigua). Si els voleu us poseu en contacte amb mi i us els passo i comento, si convé.
Sempre podeu provar de fer-los, i en cas de dificultat, marxa enrere i per carretera, son tracks que van d’una població, a una altre llunyana i la majoria en direcció Nord-Sud, per anar a buscar el desert. En tots els tracks off-road, per molt que siguin llargs (i alguns bastant), sempre hi han poblets MOLT petits per tal de que us deixin dormir a dins d’una casa en cas de punxada, o el k sigui; la gent dels poblets és MOLT amable, a diferència de la gent dels llocs més grans, que volen mirar com cobrar-nos quelcom sempre.
Pel que fa al més delicat, a la benzina, en els poblets entre llargues rutes off-road, sempre hi ha qui la ven (el preu, SEMPRE és el doble que en una benzinera, està fixat així), però és AMB plom. Una cosa que sí us recomano, és que porteu sense fer-la servir mai, 5 litres de benzina de la bona guardada en una llauna. De benzineres amb S/Plom, només n’hi ha als pobles grans, una vegada baixes més avall de Marrakech o Fez.
Ja us dic jo, que de Marroc mai es torna indiferent, més enllà del tipus de ruta que feu. Sempre és molt més exòtic fer rutes off-road poc transitades, clar, però també per carretera, és un altre món que el nostre, tant per les sensacions que et transmet allò, com pels paisatges, etc.
Per cert, no sé si hi heu anat mai, però permeteu-me una suggerència; per molt que la carretera per la que circuleu sigui bona, aneu a un ritme prudèncial, per dos motius: Primer que en l’únic que si estan adelantats akella colla és amb les pistoles-radar, d'akelles que t’apunten conforme t’acostes, i allà mateix et cobren. I segon per que m’he trobat de circular per una carretera genial, y trobar-me de cop i volta amb que durant 50 metres, el riu se la ha emportat. Quan plou al Atlas de Marroc, l’aigua s’ho emporta tot, ponts inclosos, baixa amb una força bestial.
Bon viatge!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones!!
Si em pots enviar el track per mail doncs t´ho agraire ;)
EL meu mail el pots veure al meu perfil.
Gràcies:
Per cert...de nou. Les Gs''s no son les uniques trail del mercat :)
Si em pots enviar el track per mail doncs t´ho agraire ;)
EL meu mail el pots veure al meu perfil.
Gràcies:
Per cert...de nou. Les Gs''s no son les uniques trail del mercat :)
Ex ...moltes coses
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Jordi ya tienes preparado el SPOT para seguirte en el viaje???
PD: se podria comprar uno para el foro para usarlo en estos casos asi seguimos la ruta en vivo
PD: se podria comprar uno para el foro para usarlo en estos casos asi seguimos la ruta en vivo
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="113558"]Jordi ya tienes preparado el SPOT para seguirte en el viaje???
PD: se podria comprar uno para el foro para usarlo en estos casos asi seguimos la ruta en vivo[/quote]
Yo ya os lo dejo mientras no pulseis el botón de emergencia.
Buen viaje y a divertirse.
Cuidado con el alcohol ;) :D :D :D :D
PD: se podria comprar uno para el foro para usarlo en estos casos asi seguimos la ruta en vivo[/quote]
Cuidado con el alcohol ;) :D :D :D :D
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gràcies EVA pero no cal ;)
Una de les gracies de marroc es poder-te sentir perdut , per aixi poder trobar-se un mateix ;)
PD: que filosofic ha quedat :(
Una de les gracies de marroc es poder-te sentir perdut , per aixi poder trobar-se un mateix ;)
PD: que filosofic ha quedat :(
Ex ...moltes coses
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Bon viatge que disfruteu molt i bona tornada.........
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Mareta" post="113560"][quote user="JAVIHOSPITALET" post="113558"]Jordi ya tienes preparado el SPOT para seguirte en el viaje???
Cuidado con el alcohol ;) :D :D :D :D[/quote]
Per cert, Steelman, ara que parlem de botons

És com aquest ?
Ens hi deixaràs acostar per veure'l d'aprop ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Cuidado con el alcohol ;) :D :D :D :D[/quote]
Per cert, Steelman, ara que parlem de botons

És com aquest ?
Ens hi deixaràs acostar per veure'l d'aprop ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Quina ruta mes maca que fareu
apa, a disfrutar-la i ha fer moltes fotos
apa, a disfrutar-la i ha fer moltes fotos
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.