Marroc '10 "La Crònica"
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Marroc '10 "La Crònica" EN CONSTRUCCIÓ!!!
Aquesta crònica es mereix un 10! :bow
Tinc varies preguntes per fer-vos:
-Panotxa: has notat la diferència d'anar amb pneumàtics de carretera a anar-hi amb trails? :form
-Steelman: et van reparar els retens o no aquella gent? :roll:
-Ra-mon: el tema de la inseguretat, com està ara mateix al Marroc? :tremolant
Tinc varies preguntes per fer-vos:
-Panotxa: has notat la diferència d'anar amb pneumàtics de carretera a anar-hi amb trails? :form
-Steelman: et van reparar els retens o no aquella gent? :roll:
-Ra-mon: el tema de la inseguretat, com està ara mateix al Marroc? :tremolant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones!!
Toni, i la resta de la cònica?????JAJAJAJAJAJ
Randy, els retens els he canviat a casa. A Marroc varem continuar tranquilament, fent menys pistes per si de cas i ja esta.
Inseguretat??? pq havia d´haver inseguretat?
Jo estava més tranquil alla, i en molts països dels que he viatjat, que no pas a casa nostra.
Toni, i la resta de la cònica?????JAJAJAJAJAJ
Randy, els retens els he canviat a casa. A Marroc varem continuar tranquilament, fent menys pistes per si de cas i ja esta.
Jo estava més tranquil alla, i en molts països dels que he viatjat, que no pas a casa nostra.
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
Un viatge molt maco, de veritat tinc molta enveja i ganes de poder fer una cosa així.
Les fotos fetes en espais oberts, tenen una luminositat que fan que et quedis bocabadat.
Per cert, la comprensió lingüistica ha estat fàcil o era una mica complicat fer-vos entendre?
Teniu força controlat el tema de les benzineres i els horaris, o aquest tema era aventura total?
Una salutació a tothom.
Un viatge molt maco, de veritat tinc molta enveja i ganes de poder fer una cosa així.
Les fotos fetes en espais oberts, tenen una luminositat que fan que et quedis bocabadat.
Per cert, la comprensió lingüistica ha estat fàcil o era una mica complicat fer-vos entendre?
Teniu força controlat el tema de les benzineres i els horaris, o aquest tema era aventura total?
Una salutació a tothom.
Salut i bones rutes
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Carai tu quines imatges del marroc, no m'ho pensaba pas tan guapo. Realment aquesta ultima part posada fins a marrakech es veu clarissim que la K és ideal eh, jajajajaj sense fang ni aigua ni res. En Ra-mon ja deu coneixer mig marroc. Va Toni no paris

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Hola a tots vuit ;) i enhorabona pel viatge.
Pel que fa a la crònica i fotos, ..., de moment anem bé :mrgreen:
Pel que fa a la crònica i fotos, ..., de moment anem bé :mrgreen:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Pim, pam, pim, pam...anant fent,
M'alegra llegir que us agrada, a voltes no saps si és farà pesada o massa llarga.
Una apretada més i avui l'acabo....fins ara. ;)
Randy un cop escalfat i en sec, no hi noto molta diferencia d'un pneumàtic amb l'altre.
En moll no els he provat, ara fora de carretera son un autèntica passada. :shock:
M'alegra llegir que us agrada, a voltes no saps si és farà pesada o massa llarga.
Una apretada més i avui l'acabo....fins ara. ;)
Randy un cop escalfat i en sec, no hi noto molta diferencia d'un pneumàtic amb l'altre.
En moll no els he provat, ara fora de carretera son un autèntica passada. :shock:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Fantastica cronica !!!!!!!! i les fotos espectaculars ,la veritat es que et dona ganas de anar hi.
- Sagal
- Presentats
Osti Ra-mon tens més amics al marroc que aqui ja gaire bé. jajajajaja.

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Marroc '10 "La Crònica"
Ok, això ja està....buf!
Salut!
;)
Salut!
;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="116014"]Ok, això ja està....buf!
Salut!
;)[/quote]
Gracies Toni per transmetre a tot Mototurisme, el que tots cinc varem sentir fa un any.
Un any? ups, si nomès fa unes setmanes pero queda tan llunya!! :( :(
Salut!
;)[/quote]
Gracies Toni per transmetre a tot Mototurisme, el que tots cinc varem sentir fa un any.
Un any? ups, si nomès fa unes setmanes pero queda tan llunya!! :( :(
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="115980"]
Jo estava més tranquil alla, i en molts països dels que he viatjat, que no pas a casa nostra.[/quote]
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Assassinada una parella d'espanyols a la ciutat marroquina d'Asilah
• Les víctimes han mort apunyalades de matinada per robar-los els diners, els passaports i el cotxe
EFE
RABAT
Una parella d'espanyols, un home i una dona les identitats dels quals encara no han estat difoses, ha estat assassinada aquesta matinada a la ciutat marroquina d'Asilah, ubicada a uns 45 quilòmetres de Tànger, al nord del país, segons fonts diplomàtiques.
La policia ha informat que les víctimes han estat apunyalades durant la matinada per un desconegut que els ha robat els diners i els passaports. D'acord amb aquestes fonts, el presumpte assassí també ha robat el cotxe de la parella i en la fugida ha col·lisionat contra un camió, cosa que ha fet possible que la policia el detingués.
Els investigadors del cas continuen a la casa de les víctimes, un matrimoni de mitjana edat i resident a Madrid que passava les vacances des de feia deu anys en aquesta localitat turística a la riba de l'Atlàntic. El suposat homicida, que no va patir ferides de consideració en l'accident, ja ha estat traslladat a Tànger per ser interrogat.
Al lloc dels fets s'hi ha desplegat un notable dispositiu policial, inclosos membres de la Policia Judicial que han arribat des de Casablanca, han assenyalat veïns de la zona. Asilah s'ha convertit els últims anys en una destinació vacacional molt freqüentada per espanyols, que hi han adquirit vivendes de segona residència per passar-hi les vacances.
Font: El Periodico
Jo estava més tranquil alla, i en molts països dels que he viatjat, que no pas a casa nostra.[/quote]
• Les víctimes han mort apunyalades de matinada per robar-los els diners, els passaports i el cotxe
EFE
RABAT
Una parella d'espanyols, un home i una dona les identitats dels quals encara no han estat difoses, ha estat assassinada aquesta matinada a la ciutat marroquina d'Asilah, ubicada a uns 45 quilòmetres de Tànger, al nord del país, segons fonts diplomàtiques.
La policia ha informat que les víctimes han estat apunyalades durant la matinada per un desconegut que els ha robat els diners i els passaports. D'acord amb aquestes fonts, el presumpte assassí també ha robat el cotxe de la parella i en la fugida ha col·lisionat contra un camió, cosa que ha fet possible que la policia el detingués.
Els investigadors del cas continuen a la casa de les víctimes, un matrimoni de mitjana edat i resident a Madrid que passava les vacances des de feia deu anys en aquesta localitat turística a la riba de l'Atlàntic. El suposat homicida, que no va patir ferides de consideració en l'accident, ja ha estat traslladat a Tànger per ser interrogat.
Al lloc dels fets s'hi ha desplegat un notable dispositiu policial, inclosos membres de la Policia Judicial que han arribat des de Casablanca, han assenyalat veïns de la zona. Asilah s'ha convertit els últims anys en una destinació vacacional molt freqüentada per espanyols, que hi han adquirit vivendes de segona residència per passar-hi les vacances.
Font: El Periodico

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
M´he quedat sense paraules :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="116018"][quote user="Steelman" post="115980"]
EFE
RABAT
....[/quote]
Randy tira d´hemeroteques. Mira quants turistes han mort a Catalunya tambe ;)
Una flor no fa estiu
EFE
RABAT
....[/quote]
Randy tira d´hemeroteques. Mira quants turistes han mort a Catalunya tambe ;)
Una flor no fa estiu
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
em sembla que males persones ni han a tot arreu,ademes segurament aquest criminal rebra mes justicia alla que la que rebria aqui.
les desgracies no van per paissos ,els podem dir als tres ciclistes Suissos o tantes males histories de mala sort que es poden llegir als diaris cada dia.
per cert el viatge preciossssss i la cronica acu....nant. :cerv :cerv
les desgracies no van per paissos ,els podem dir als tres ciclistes Suissos o tantes males histories de mala sort que es poden llegir als diaris cada dia.
per cert el viatge preciossssss i la cronica acu....nant. :cerv :cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Toni, gràcies per ser tant treballador ;)
Randy, inseguretat, gens, la gent és molt trempada i amable, molt més que aquí.
Sagal, la gent se t'acosta i els agrada xerrar amb tu, tot i que moltes vegades intentin vendre't alguna cosa.
Siono, jo quan vaig baixar les ambulàncies a Mali ja vaig veure que al Marroc hi tenia que tornar ... i segur que hi tornaré més vegades ;)
Randy, inseguretat, gens, la gent és molt trempada i amable, molt més que aquí.
Sagal, la gent se t'acosta i els agrada xerrar amb tu, tot i que moltes vegades intentin vendre't alguna cosa.
Siono, jo quan vaig baixar les ambulàncies a Mali ja vaig veure que al Marroc hi tenia que tornar ... i segur que hi tornaré més vegades ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="116036"]... i segur que hi tornaré més vegades ;)[/quote]
ja en som dos ;)
ja en som dos ;)
Ex ...moltes coses
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Companys,
Quin viatge tant maco! I què bé que l'expliqueu amb els textos i les imatges!
Marràqueix és com una ciutat de somni.
Gràcies per compartir-ho.
Quin viatge tant maco! I què bé que l'expliqueu amb els textos i les imatges!
Marràqueix és com una ciutat de somni.
Gràcies per compartir-ho.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Steelman" post="116040"][quote user="Ra-mon" post="116036"]... i segur que hi tornaré més vegades ;)[/quote]
ja en som dos ;)[/quote]
Jo també hi tornaré. Felicitats per la crònica i per les fotos. Crec que serà definitiu per els que encara tenen dubtes d'anar-hi (eh, Siono?) :lol:
ja en som dos ;)[/quote]
Jo també hi tornaré. Felicitats per la crònica i per les fotos. Crec que serà definitiu per els que encara tenen dubtes d'anar-hi (eh, Siono?) :lol:
- Sagal
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="116014"]Ok, això ja està....buf!
Salut!
;)[/quote]
Et mereixes fer buffffffff, si senyor
Doncs per ser per "dedografia" vaja crònica i ruta us heu fotut, moltes gràcies a tots 5 per les fotos i per deixar-nos gaudir d'aquest viatge, que de veritat el trobo espectacular.
Ens veiem
Salut!
;)[/quote]
Et mereixes fer buffffffff, si senyor
Doncs per ser per "dedografia" vaja crònica i ruta us heu fotut, moltes gràcies a tots 5 per les fotos i per deixar-nos gaudir d'aquest viatge, que de veritat el trobo espectacular.
Ens veiem

- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Toni i Companyia,
Gràcies per fer-nos conèixer aquest país amb una crònica tan ben parida i unes fotos espectaculars.
Està claríssim que us ho heu passat molt be.
Felicitats!!!
Gràcies per fer-nos conèixer aquest país amb una crònica tan ben parida i unes fotos espectaculars.
Està claríssim que us ho heu passat molt be.
Felicitats!!!