Penitencia Catalana
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: Penitencia Catalana
Quina xulada! Això del viacrucis pinta molt bé! Jo m'apunto a un bombardeig si fa falta alguna copi.....
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ja m'agrada, ja...però buscant la "perfecció", no podriem suprimir el pas per Matadepera,Sabadell, Polinyà, Palau (zones molt poblades i urbanitzades) i intentar saltar des de Calders fins a Sant Feliu de Codines per Monistrol de Calders, Sant Llorenç Savall i Gallifa?
Ei! és una proposta, eh?
Ei! és una proposta, eh?
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
I fer (en dos dies) una visita amb foto de grup a les tres puntes del país?? Bossost, Portbou i Alcanar. Sense trepitjar autopista i amb un recull de les carreteres mes adients resultat d'una votació popular entre els membres del Club a tres rutes proposades (per sectors). Al final, medalla commemorativa (no de xocolata) pels que completin el recorregut.
El Xavi "Boolean" ho va muntar al V-Strom Club (es va anomenar Stromvolta) i fou un èxit rotund. Varem començar a Manresa i dormírem a Andorra. Això si, també entràrem a França (Puymorens).
Jordi "Prony"
El Xavi "Boolean" ho va muntar al V-Strom Club (es va anomenar Stromvolta) i fou un èxit rotund. Varem començar a Manresa i dormírem a Andorra. Això si, també entràrem a França (Puymorens).
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 25, 2010 5:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="prony" post="121147"]I fer (en dos dies) una visita amb foto de grup a les tres puntes del país?? Bossost, Portbou i Alcanar. Sense trepitjar autopista i amb un recull de les carreteres mes adients resultat d'una votació popular entre els membres del Club a tres rutes proposades (per sectors). Al final, medalla commemorativa (no de xocolata) pels que completin el recorregut.
Jordi "Prony"[/quote]
Aquesta proposta també m'agrada !! :ban :ban
En podríem dir "Triangle Català"
Jordi "Prony"[/quote]
Aquesta proposta també m'agrada !! :ban :ban
En podríem dir "Triangle Català"
-
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:51 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
si vols estalviar una mica de recta, desde matadpera ves a Castellar del vallès, sant llorenç Savall,Gallifa i Sant Feliu de Codines, poc transit i força revolts
-
- Presentats
[quote user="Espia" post="121140"]Ja m'agrada, ja...però buscant la "perfecció", no podriem suprimir el pas per Matadepera,Sabadell, Polinyà, Palau (zones molt poblades i urbanitzades) i intentar saltar des de Calders fins a Sant Feliu de Codines per Monistrol de Calders, Sant Llorenç Savall i Gallifa?
Ei! és una proposta, eh?[/quote]desde Matadepera podem anar a castellar del vallès i pujar fins Sant Llorenç Savall i Gallifa fins arribar a Sant Feliu de Codines.
El coll d'estenalles és molt Wapo
Ei! és una proposta, eh?[/quote]desde Matadepera podem anar a castellar del vallès i pujar fins Sant Llorenç Savall i Gallifa fins arribar a Sant Feliu de Codines.
El coll d'estenalles és molt Wapo
-
- Presentats
Via corvis català????
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Mikel75" post="121412"]Via corvis català????[/quote]
Molt bona!
Molt bona!
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Ostia també m'agrada :eyes :eyes :eyes :eyes
Ostia també m'agrada :eyes :eyes :eyes :eyes
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
No entenc que vols dir
No entenc que vols dir
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
POTSER I DIC NOMÉS POTSER!!!
via crucis......via curves....via corvis????? :lol:
via crucis......via curves....via corvis????? :lol:
-
- Presentats
ramon.......
en MiquelGS l'ha pillat, així ningú (massa p...... piles ) se'ns pot ofendre.¨´Es un joc de paraules.......
en MiquelGS l'ha pillat, així ningú (massa p...... piles ) se'ns pot ofendre.¨´Es un joc de paraules.......
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo li posaria un nom ben catala : VIA SUS ! DESPERTA CURVA !!,un forum aixi mereix tenir una penitentes amb aquest nom ;) ;) a mi ja em podeu apuntar i si necesiteu ajut ja ho sabeu :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 10:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
que us sembla, posem com nom oficial
VIA CURVIS
VIA CURVIS
Guixmo l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 10:17 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="121531"]que us sembla, posem com nom oficial
VIA CURVIS[/quote]
Insisteixo, a mi m'agrada... però algú li haurà d'explicar amb en Ra-mon :lol: :lol: :lol: potser si li diem VIC CURVIS ho entendrà :lol: :lol:
VIA CURVIS[/quote]
Insisteixo, a mi m'agrada... però algú li haurà d'explicar amb en Ra-mon :lol: :lol: :lol: potser si li diem VIC CURVIS ho entendrà :lol: :lol:
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 11:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
I no podríem trobar un nom que no tingues arrels religioses??
De motos no hi entenc gaire, però de religió....
:roll: :roll:
:roll: :roll:
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Espia" post="121546"][quote user="Guixmo" post="121531"]que us sembla, posem com nom oficial
VIA CURVIS[/quote]
Insisteixo, a mi m'agrada... però algú li haurà d'explicar amb en Ra-mon :lol: :lol: :lol: potser si li diem VIC CURVIS ho entendrà :lol: :lol:[/quote]
ARA SI !
El que no entenia era Corvis :oops:
VIA CURVIS[/quote]
Insisteixo, a mi m'agrada... però algú li haurà d'explicar amb en Ra-mon :lol: :lol: :lol: potser si li diem VIC CURVIS ho entendrà :lol: :lol:[/quote]
ARA SI !
El que no entenia era Corvis :oops:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Albert" post="121569"]Holaaaa,
:roll: :roll:[/quote]
Doncs últimament s'estan fent servir força, almenys per la Plana de Vic en algunes festes majors se solia fer la Porronada de Torelló, el Cantabars de Manlleu, però ja fa temps que hi ha el Birracrucis a taradell i el Birranostrum a Vic.

:roll: :roll:[/quote]
Doncs últimament s'estan fent servir força, almenys per la Plana de Vic en algunes festes majors se solia fer la Porronada de Torelló, el Cantabars de Manlleu, però ja fa temps que hi ha el Birracrucis a taradell i el Birranostrum a Vic.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 28, 2010 8:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
hi ha algún POMPEUET a la sala????
es que crec que és més correcta corva que no pas curva en català....... per això via corvis.......
No ho tinc massa clar que jo vaig néixer al 64 i vaig patí part de l'escolarització en temps del HP Paco........
es que crec que és més correcta corva que no pas curva en català....... per això via corvis.......
No ho tinc massa clar que jo vaig néixer al 64 i vaig patí part de l'escolarització en temps del HP Paco........
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Mikel75" post="121623"]hi ha algún POMPEUET a la sala????
No ho tinc massa clar que jo vaig néixer al 64 i vaig patí part de l'escolarització en temps del HP Paco........[/quote]
Fins i tot diria que el corecte es "corbes" i no pas "corves"
:halfcry :halfcry :halfcry jo ,a l`escola també hi tenia el retrat de`n Jose A. a una banda i el Siscu a l`altre i al mig el INRI :enfaduu :enfaduu
No ho tinc massa clar que jo vaig néixer al 64 i vaig patí part de l'escolarització en temps del HP Paco........[/quote]
Fins i tot diria que el corecte es "corbes" i no pas "corves"
:halfcry :halfcry :halfcry jo ,a l`escola també hi tenia el retrat de`n Jose A. a una banda i el Siscu a l`altre i al mig el INRI :enfaduu :enfaduu