Crònica De Sardenya
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Crònica De Sardenya
Esperem la crònica i les fotos amb pels i senyals, (les fotos si pot ser com mes pels millor :mrgreen: ) a veure si ens ensenyeu coses interessants de l'illa, no comenceu amb carreteres, paisatges ni coses d'aquestes..... :twisted: :twisted:
Me n'alegro que us hagi anat tot be
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Després de parlar amb en COES, em sembla evident les ganes de tornar a casa que tenia i deslliurar-se de les males companyies..............ÉS BROMAAAAA
vaja, que s'ho han passat genial, que estan cansats però contentíssims de la experiència (ja preparen segona part......)
apa, Josep Maria, Santi i Frank.....SIGUEU BENVINGUTS!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
vaja, que s'ho han passat genial, que estan cansats però contentíssims de la experiència (ja preparen segona part......)
apa, Josep Maria, Santi i Frank.....SIGUEU BENVINGUTS!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="James Bond" post="123568"]Esperem la crònica i les fotos amb pels i senyals, (les fotos si pot ser com mes pels millor :mrgreen: ) a veure si ens ensenyeu coses interessants de l'illa, no comenceu amb carreteres, paisatges ni coses d'aquestes..... :twisted: :twisted:
Vsssssss
007[/quote]
t'asseguro que alguna foto l'hem fet expressament per tu, en Josep Mª em deia fes una foto en aquell chin chan per en Bond, donca va vinga, ja les veuràs, :lol: :lol: :lol:
Vsssssss
007[/quote]
t'asseguro que alguna foto l'hem fet expressament per tu, en Josep Mª em deia fes una foto en aquell chin chan per en Bond, donca va vinga, ja les veuràs, :lol: :lol: :lol:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Benvinguts de nou a casa ,ara esperarem fotos i cronica ,i com diu en Bond,amb pels ,forças pels ;) ;) ;)
Veig que tindré que anar més amb en Coes, a veure si aprenc alguna cosa d`aixó de "lligar" :b9 :b9 :b9
Veig que tindré que anar més amb en Coes, a veure si aprenc alguna cosa d`aixó de "lligar" :b9 :b9 :b9
- Sagal
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="123570"]Després de parlar amb en COES, em sembla evident les ganes de tornar a casa que tenia i deslliurar-se de les males companyies..............ÉS BROMAAAAA
apa, Josep Maria, Santi i Frank.....SIGUEU BENVINGUTS!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss[/quote]
M'encantes
apa, Josep Maria, Santi i Frank.....SIGUEU BENVINGUTS!!!!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss[/quote]
M'encantes

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUTS, NOIS!!!
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Sagal" post="123575"][quote user="Xurrumeka" post="123570"]Després de parlar amb en COES, em sembla evident les ganes de tornar a casa que tenia i deslliurar-se de les males companyies..............ÉS BROMAAAAA
M'encantes[/quote]
JO TAMBÉ T'ESTIMO!!!!!!!! :cerv :cerv
M'encantes[/quote]
JO TAMBÉ T'ESTIMO!!!!!!!! :cerv :cerv
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="123568"]Esperem la crònica i les fotos amb pels i senyals, (les fotos si pot ser com mes pels millor :mrgreen: ) a veure si ens ensenyeu coses interessants de l'illa, no comenceu amb carreteres, paisatges ni coses d'aquestes..... :twisted: :twisted:
Vsssssss
007[/quote]
CHIN CHAN = culet, culet
:mrgreen:
Vsssssss
007[/quote]
CHIN CHAN = culet, culet
:mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Benvinguts companys !
M'alegra saber que tot us ha anat bé i que ja esteu preparant una segona part ;)
De fet és del que es tracta, de no parar mai i quan acabes una cosa començar-ne una altra, ... i millor si és un viatje en moto :D
Vinga, que ens teniu a tots esperant la crònica i les fotos :shock:
M'alegra saber que tot us ha anat bé i que ja esteu preparant una segona part ;)
De fet és del que es tracta, de no parar mai i quan acabes una cosa començar-ne una altra, ... i millor si és un viatje en moto :D
Vinga, que ens teniu a tots esperant la crònica i les fotos :shock:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I LA CRONICA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert, lo del mar a la dreta ho trobo molt logic, excepte si les fem a les illes britaniques o llocs on es condueix per l´esquerra, aleshores suposo que la volta s´ha de fer amb el mar a l´esquerra no?
Per cert, lo del mar a la dreta ho trobo molt logic, excepte si les fem a les illes britaniques o llocs on es condueix per l´esquerra, aleshores suposo que la volta s´ha de fer amb el mar a l´esquerra no?
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
[quote user="Steelman" post="123599"]I LA CRONICA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per cert, lo del mar a la dreta ho trobo molt logic, excepte si les fem a les illes britaniques o llocs on es condueix per l´esquerra, aleshores suposo que la volta s´ha de fer amb el mar a l´esquerra no?[/quote]
Tens tota la raó Jordi
Per cert, lo del mar a la dreta ho trobo molt logic, excepte si les fem a les illes britaniques o llocs on es condueix per l´esquerra, aleshores suposo que la volta s´ha de fer amb el mar a l´esquerra no?[/quote]
Tens tota la raó Jordi

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Benvinguts a casa!
Estic impacient per llegir la crònica i veure les fotos, que no tinc cap mena de dubte que no tindran desperdici.
Sembleu els tres mosquetes, serà l'Stelvio D'Artagnan. :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
Estic impacient per llegir la crònica i veure les fotos, que no tinc cap mena de dubte que no tindran desperdici.
Sembleu els tres mosquetes, serà l'Stelvio D'Artagnan. :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvinguts de nou!! :D
Ara no us entretingueu massa en ficar la crònica, eh??????
Ara no us entretingueu massa en ficar la crònica, eh??????

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Benvinguts, nanos!!!!... I la crónica????
:jump
:jump
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sagal
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="123633"]Benvinguts, nanos!!!!... I la crónica????
:jump[/quote]
Hola que tal? la crònica la podeu anar seguint a l'inici del post, mica en mica home, sou molt nerviosos, :lol: :lol:
Ja se que corres com mai. ens veiem
:jump[/quote]
Hola que tal? la crònica la podeu anar seguint a l'inici del post, mica en mica home, sou molt nerviosos, :lol: :lol:
Ja se que corres com mai. ens veiem

- Coes
- Presentats
- Contacta:
aneu fent boca
http://picasaweb.google.com/coesbarna/N ... 1217?pli=1#
no doneu temps ni de mirarme el imageshack
¿ tot u feu tant rapid ?
:hot
http://picasaweb.google.com/coesbarna/N ... 1217?pli=1#
no doneu temps ni de mirarme el imageshack
¿ tot u feu tant rapid ?
:hot
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Ben retornats, companys, si que hi ha poca cronica, SAGAL,,, aquet amic de calldetenes semble en "" NANSES"" ho es? va segui amb la cronica sense parar que estem nerviss ja,
- Coes
- Presentats
- Contacta:
jo tenia contractact : reservas de hotel, el ferry, Chin Chan, escolta motoritzada amb 3 rom-tom, (jo apart portaba el GPP (Global Positioning Paper), servei aparcamotos, busca restaurant (el nas d'en Sagal es paracticament infalible), la unica queixa del servei es que necessitaven de 3 a 4 horas per localizar un bareto per pendre cafe, per lo demes tot perfecte.
Els compis algo "golfillos" pro soportable
Hem respectat la velocitat maxima, lineas continuas, carrils moto, (pintadas amb franjas blancas),etc :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :ban :ban :ban :form :form :form
M'ho he passat de PM, tornaria ara mateix, la propera l'illa una mica més al nord
Els compis algo "golfillos" pro soportable
Hem respectat la velocitat maxima, lineas continuas, carrils moto, (pintadas amb franjas blancas),etc :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :ban :ban :ban :form :form :form
M'ho he passat de PM, tornaria ara mateix, la propera l'illa una mica més al nord
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 11, 2010 1:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Ben retornats a tots tres, es veu que lo passara-ho d'alló més bé, aixó sí Coes ja t'estas cambiant el logo de setanta per el de las quatre caras amb la creu de sant jordi, per que vas esser tu l'instigador d'aquesta història, esperem crònica gràfica d'el asunto.
- Sagal
- Presentats
[quote user="cabirol" post="123662"]Ben retornats, companys, si que hi ha poca cronica, SAGAL,,, aquet amic de calldetenes semble en "" NANSES"" ho es? va segui amb la cronica sense parar que estem nerviss ja,[/quote]
Si és en nansas
Si és en nansas