HIJPANITAT : RUTA, ESTRENES I CANVI DE PRESIDÈNCIA
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: HIJPANITAT : RUTA, ESTRENES I CANVI DE PRESIDÈNCIA
[quote user="ardnaS" post="129428"]
Un moment de l'Assamblea Ordinària, en la que es veu la gran activitat i l'important intercanvi d'opinions, idees, aportacions intel.lectuals dels cooperativistes.
[/quote]
Renoi, es veu moguda aquesta Assamblea Ordinària,si.
Es va fer a la primera convocatòria o a la segona? :lol:
Un moment de l'Assamblea Ordinària, en la que es veu la gran activitat i l'important intercanvi d'opinions, idees, aportacions intel.lectuals dels cooperativistes.
[/quote]
Renoi, es veu moguda aquesta Assamblea Ordinària,si.
Es va fer a la primera convocatòria o a la segona? :lol:

- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="ardnaS" post="129428"]
Els participants:
La "novata"; perdó l'Angeleta:

A la novata li dediquem una altra foto perquè ella mateixa pugui comprovar el seu estil.
[/quote]
Què vol dir això de "perquè ella mateixa pugui comprovar el seu estil"? :sado Tan contenta que estava jo de tot el que he après (pensa que avui anava súperconcentrada i he evitat fer una maniobra que m'hagués pogut costar cara, gràcies a les vostres recomanacions...) :bow :mestre
PS: "Novata" per poc temps... :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :form
Els participants:
La "novata"; perdó l'Angeleta:

A la novata li dediquem una altra foto perquè ella mateixa pugui comprovar el seu estil.

Què vol dir això de "perquè ella mateixa pugui comprovar el seu estil"? :sado Tan contenta que estava jo de tot el que he après (pensa que avui anava súperconcentrada i he evitat fer una maniobra que m'hagués pogut costar cara, gràcies a les vostres recomanacions...) :bow :mestre
PS: "Novata" per poc temps... :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :form
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai, Srs/es Hijpanitat quines rutes més xules que us munteu, a veure si algun altre dia us puc acompanyar ;)
Angeleta, sembla que hi li has pres les mides ben ràpidament a la teva flamant moto, felicitats !
Angeleta, sembla que hi li has pres les mides ben ràpidament a la teva flamant moto, felicitats !
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Angeleta" post="129457"][quote user="ardnaS" post="129428"]
PS: "Novata" per poc temps... :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :form[/quote]
Doncs el que he dit Mireia: EL TEU ESTIL, i qui diu que és dolent ? ! ? !
Doncs el que he dit Mireia: EL TEU ESTIL, i qui diu que és dolent ? ! ? !
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Angeleta" post="129457"]Què vol dir això de "perquè ella mateixa pugui comprovar el seu estil"? :sado Tan contenta que estava jo de tot el que he après (pensa que avui anava súperconcentrada i he evitat fer una maniobra que m'hagués pogut costar cara, gràcies a les vostres recomanacions...) :bow :mestre
En sembla que amb la canya de moto que et vàrem fotre, el terme "novella" comença a a esvair-se, el diumenge havies pujat bastants graus en l'escala motera. :D :D :D
Vssssssss
007
En sembla que amb la canya de moto que et vàrem fotre, el terme "novella" comença a a esvair-se, el diumenge havies pujat bastants graus en l'escala motera. :D :D :D
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="129456"] Renoi, es veu moguda aquesta Assamblea Ordinària,si.
Es va fer a la primera convocatòria o a la segona? :lol:[/quote]
Les assemblees d'Hijpanitat ni se sap quan es comencen ni quan acaben, ni els mateixos socis-cooperativistes sabien si estaven a la primera, segona, tercera o quarta convocatòria :D :D
Vsssssss
007
Es va fer a la primera convocatòria o a la segona? :lol:[/quote]
Les assemblees d'Hijpanitat ni se sap quan es comencen ni quan acaben, ni els mateixos socis-cooperativistes sabien si estaven a la primera, segona, tercera o quarta convocatòria :D :D
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 27, 2010 3:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="Ra-mon" post="129462"]Carai, Srs/es Hijpanitat quines rutes més xules que us munteu, a veure si algun altre dia us puc acompanyar ;)
Angeleta, sembla que hi li has pres les mides ben ràpidament a la teva flamant moto, felicitats ![/quote]
Doncs la veritat és que m'ho vaig passar pipa. Em van "adoptar" i "ensinistrar" molt bé!
[quote user="ardnaS" post="129472"][quote user="Angeleta" post="129457"][quote user="ardnaS" post="129428"]
Doncs el que he dit Mireia: EL TEU ESTIL, i qui diu que és dolent ? ! ? ![/quote]
Olé, olé!! :ban :ban :ban :ban :jump :jump :jump :jump
[quote user="James Bond" post="129507"][quote user="Angeleta" post="129457"]
Vssssssss
007[/quote]
Gràcies a vosaltres, i molt especialment al "meu cap de ruta gairebé particular". :ksss :cerv
Angeleta, sembla que hi li has pres les mides ben ràpidament a la teva flamant moto, felicitats ![/quote]
Doncs la veritat és que m'ho vaig passar pipa. Em van "adoptar" i "ensinistrar" molt bé!
[quote user="ardnaS" post="129472"][quote user="Angeleta" post="129457"][quote user="ardnaS" post="129428"]
Doncs el que he dit Mireia: EL TEU ESTIL, i qui diu que és dolent ? ! ? ![/quote]
Olé, olé!! :ban :ban :ban :ban :jump :jump :jump :jump
[quote user="James Bond" post="129507"][quote user="Angeleta" post="129457"]
Vssssssss
007[/quote]
Gràcies a vosaltres, i molt especialment al "meu cap de ruta gairebé particular". :ksss :cerv
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="129462"]Carai, Srs/es Hijpanitat quines rutes més xules que us munteu, a veure si algun altre dia us puc acompanyar [/quote]
Quan vulguis la primera setmana d'agost estarem, amb la Sandra, per la zona
Quan vulguis la primera setmana d'agost estarem, amb la Sandra, per la zona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Vaja rutetes que us munteu.
Í una novata amb estil, les botes ben joc, però del cert sè que serà novata per poc temps. Amb mestres com els Hijpans no pot ser menys. :mrgreen:
Per cert, ejem ejem.. a les fotos sembla que no hi he vist la moto de la Sandra, ejem.. de nou.
Í una novata amb estil, les botes ben joc, però del cert sè que serà novata per poc temps. Amb mestres com els Hijpans no pot ser menys. :mrgreen:
Per cert, ejem ejem.. a les fotos sembla que no hi he vist la moto de la Sandra, ejem.. de nou.