Priorat,Riu Ebre i les muntanyes de Prades
Moderador: Airald
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
Molt bé! Jordi i Natàlia... així es fa!... no cal tenir por, només prudència i anar a la velocitat adequada...i les proteccions pertinents, perqué ningú s'escapa de tastar el terra, ni que sigui més tou d'una pista...
Ja sabeu alló de que "hi ha dos classes de motoristes, els que ja han caigut i els qui caurán"...
V'sssssssssss
Molt bé! Jordi i Natàlia... així es fa!... no cal tenir por, només prudència i anar a la velocitat adequada...i les proteccions pertinents, perqué ningú s'escapa de tastar el terra, ni que sigui més tou d'una pista...
Ja sabeu alló de que "hi ha dos classes de motoristes, els que ja han caigut i els qui caurán"...
V'sssssssssss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
:? :? :?
Jo segurament soc l'excepció: jo ja he caigut i segur que un dia o altre ho tornaré a fer, tan sols espero no fer-me gaire mal, peròsi compres numeros per la rifa et pot tocar un dia o altre.Terraxaman ha escrit: Ja sabeu alló de que "hi ha dos classes de motoristes, els que ja han caigut i els qui caurán"...
V'sssssssssss
:? :? :?
Sort,
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Ostres Albert!!!Albert ha escrit:Jo segurament soc l'excepció: jo ja he caigut i segur que un dia o altre ho tornaré a fer, tan sols espero no fer-me gaire mal, peròsi compres numeros per la rifa et pot tocar un dia o altre.
Quin dilema aquest!!!
Jo també sóc dels que ha caigut...i a més varies vegades.
Malgrat això, prefereixo pensar que mai més tornaré a passar per aquesta dura experiència, tot i que sóc conscient que cada dia que agafo la moto hi estic exposat...
Que dura és la vida del motarre!!!
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Xavitiger
- Presentats
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Jo tampoc vull tornar a caure, no vull tastar si es més dur el meu cap que l'asfalt o no, però el que si es segur del tot es que jo no soc perfecte, per tant, qualsevol dia puc tenir una errada de pilotatge que em porti al terra.
En cap moment ho desitjo, però tinc molt clar que pot passar-me.
:( :( :(
Com diu l'amic Miquel en la seva firma.burruktala ha escrit:Ja ho deia la mama
Si no vols pols, no vagis a l’era
Jo tampoc vull tornar a caure, no vull tastar si es més dur el meu cap que l'asfalt o no, però el que si es segur del tot es que jo no soc perfecte, per tant, qualsevol dia puc tenir una errada de pilotatge que em porti al terra.
Sort,
- Xavitiger
- Presentats
Certament Albert, això és el que jo volia dir!!!Albert ha escrit:Holaaaaa,
Com diu l'amic Miquel en la seva firma.burruktala ha escrit:Ja ho deia la mama
Si no vols pols, no vagis a l’era