18-12-2010 XXXVII Hivernal a Arguis
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: 18-12-2010 XXXVII Hivernal A Arguis
Jo, si no perdo el costum que tinc desde l'any 91 (buffff) m'hi deixaré caure. Crec que és de les poques vegades que he coincidit amb algú de vosaltres (Carles, Josep973...) ja deu fer uns 3 anys, no? A veure si aquesta vegada sou més.
Insisteixo amb el tema sac. Si és bo, tots en calçotets!!! jo mateix he passat fred moltes vegades perque en el moment d'entrar fa mandra treure's les mitges llargues, però després es nota.
Ens veiem a LA FOZ!!!!
salut i kms
Insisteixo amb el tema sac. Si és bo, tots en calçotets!!! jo mateix he passat fred moltes vegades perque en el moment d'entrar fa mandra treure's les mitges llargues, però després es nota.
Ens veiem a LA FOZ!!!!
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote=Cristina_tgn]
Veig que us falten els consells dels experts en hivernals Això va per tots els que patiu pel sac. Per aprofitar al màxim les prestacions d'un bon sac s'ha de dormir sense roba [/quote]
farem una llista de recomanacions!! :mrgreen:
:cerv
Veig que us falten els consells dels experts en hivernals Això va per tots els que patiu pel sac. Per aprofitar al màxim les prestacions d'un bon sac s'ha de dormir sense roba [/quote]
farem una llista de recomanacions!! :mrgreen:
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Josep973" post="145671"]jo per que tinc la moto al taller que si no ............ :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
QUe li pasa?
QUe li pasa?
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: 18-12-2010 XXXVII Hivernal a Arguis
KPEPS si trobes car el sac de 80 no entres a la web de Barrabes , n´hi ha per 700€
Sergi i Cristina teniu tota la raó, encara que sembla contradictori s´ha de dormir despullat dins els sacs de dormir ja que si no la calor corporal es perd .
Carles...doncs anem fent llista per la teca.
Hem de portar graelles i menjar
Graelles no cal que en portem tots no? Aixi que decidim qui les porti i que aquset no porti teca.
Ah, i alguna cosa per veure tambe no ? ;)
Sergi i Cristina teniu tota la raó, encara que sembla contradictori s´ha de dormir despullat dins els sacs de dormir ja que si no la calor corporal es perd .
Carles...doncs anem fent llista per la teca.
Hem de portar graelles i menjar
Graelles no cal que en portem tots no? Aixi que decidim qui les porti i que aquset no porti teca.
Ah, i alguna cosa per veure tambe no ? ;)
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
He vist que ara que ho monta el CLUB MOTOR MONREPOS (els mateixos que Penitentes) ens hem de Inscriure (o de moment PRE_iNSCRIURE) a la seva web, concretament aqui
http://www.monrepos.es/eventos/nuevousuario.php
Jo ja ho he fet i ja he rebut el mail. He estat dels primers a inscriure'm . TINC EL NUMERO 2
http://www.monrepos.es/eventos/nuevousuario.php
Jo ja ho he fet i ja he rebut el mail. He estat dels primers a inscriure'm . TINC EL NUMERO 2
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Inscripció feta,mail rebut............................................ per cert ,tinc el numero 3
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 10, 2010 12:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
m'agradaria saber si el 1 existeix o si el 1 va ser una prova de funcionament de la pre-inscripcio? ;)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="145779"]m'agradaria saber si el 1 existeix o si el 1 va ser una prova de funcionament de la pre-inscripcio? ;)[/quote]
Apostaria que es una prova............................si més no,será un de la organització que s´inscriu i fá la prova
Espero que hi hagi més gent,perque ja em diras que fem tu i jo a Arguis ,ens sobrará bungalow ;) ;) :b9 :b9 :b9 :b9
Apostaria que es una prova............................si més no,será un de la organització que s´inscriu i fá la prova
Espero que hi hagi més gent,perque ja em diras que fem tu i jo a Arguis ,ens sobrará bungalow ;) ;) :b9 :b9 :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Cristina_tgn" post="145610"] Això va per tots els que patiu pel sac. Per aprofitar al màxim les prestacions d'un bon sac s'ha de dormir sense roba :eyes :eyes[/quote]
I és una veritat com un temple. A les concentracions de quan era jove la primera vegada vaig dormir mig vestit i ho vaig passar fatal. El millor és dormir amb roba interior sols. El problema ve a l'hora de vestir-se. :lol:
I és una veritat com un temple. A les concentracions de quan era jove la primera vegada vaig dormir mig vestit i ho vaig passar fatal. El millor és dormir amb roba interior sols. El problema ve a l'hora de vestir-se. :lol:

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
[quote user="Steelman" post="145727"][quote user="Josep973" post="145671"]jo per que tinc la moto al taller que si no ............ :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
QUe li pasa?[/quote]
S'ha rebentat la caixa de canvis i em demanen 3814 , també s'ha de canviar el embrague :enfadat
QUe li pasa?[/quote]
S'ha rebentat la caixa de canvis i em demanen 3814 , també s'ha de canviar el embrague :enfadat
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Sergi3
- Presentats
quina mala sort Josep!!!!!!
[quote=Randy]
[quote=Cristina_tgn]
Això va per tots els que patiu pel sac. Per aprofitar al màxim les prestacions d'un bon sac s'ha de dormir sense roba[/quote]
I és una veritat com un temple. A les concentracions de quan era jove la primera vegada vaig dormir mig vestit i ho vaig passar fatal. El millor és dormir amb roba interior sols. El problema ve a l'hora de vestir-se. [/quote]
Pre-reserva feta 10
Potser naltros som 2, creieu que dins d'un sac tindrem prou escalforeta? :mrgreen:
[quote=Randy]
[quote=Cristina_tgn]
Això va per tots els que patiu pel sac. Per aprofitar al màxim les prestacions d'un bon sac s'ha de dormir sense roba[/quote]
I és una veritat com un temple. A les concentracions de quan era jove la primera vegada vaig dormir mig vestit i ho vaig passar fatal. El millor és dormir amb roba interior sols. El problema ve a l'hora de vestir-se. [/quote]
Pre-reserva feta 10
Potser naltros som 2, creieu que dins d'un sac tindrem prou escalforeta? :mrgreen:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Sergi3" post="145944"]
Pre-reserva feta 10
[/quote]
Algun problemilla informatic tenen aquesta gent del Club Motor Monrepos, perque a mi tambe m'han donat el numero 10 de preinscripció.
Aquest mitgidia els hi envio un E .mail.(Que ara vaig just de temps)
Pre-reserva feta 10
[/quote]
Algun problemilla informatic tenen aquesta gent del Club Motor Monrepos, perque a mi tambe m'han donat el numero 10 de preinscripció.
Aquest mitgidia els hi envio un E .mail.(Que ara vaig just de temps)
Rodar en moto es lo meu
- Sergi3
- Presentats
Danielot, potser ens vam solapar :shock:
"Tu número de preinscripción es el -- 10 --"
tambe els hi enviare un mail aixi ho veuran millor
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Com diu en Kpeps, no cal comprar-se un sac tant bò, només cal posar-hi a dins quelcom que doni escalfor, i si pot ser sense roba... millor !! :mrgreen:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Sergi3" post="145977"]Danielot, potser ens vam solapar :shock:
:cerv[/quote]
Ja he rebut resposta del MC Monrepos.
Soc el preinscrit nº 22.
Ens veiem a Arguis
:cerv[/quote]
Ja he rebut resposta del MC Monrepos.
Soc el preinscrit nº 22.
Ens veiem a Arguis
Rodar en moto es lo meu
- Sergi3
- Presentats
A mi tambe m'has respos,
---24--
---24--
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Que puc venir? ;)
Que puc venir? ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="146599"].
Que puc venir? ;)[/quote]
Ho passaras malament......................................... no hi han bungalows :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ho passaras malament......................................... no hi han bungalows :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="STELVIO 00" post="146601"][quote user="Cristina_tgn" post="146599"].
Ho passaras malament......................................... no hi han bungalows :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Lo de passar-ho malament no serà pas per si fa fred o no... ho passaré malament depenent de les "companyies " :mrgreen:
Ho passaras malament......................................... no hi han bungalows :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Lo de passar-ho malament no serà pas per si fa fred o no... ho passaré malament depenent de les "companyies " :mrgreen:
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, ja tinc número...el 56.
Ja anirem quedant....salut! ;)
Ja anirem quedant....salut! ;)