11 Setembre 2012 - Ruta al mati i mani a la tarda?
Moderador: Airald
- IsraGS
- Presentats
- Entrades: 191
- Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental
Re: 11 Setembre 2012 - Ruta Al Mati I Mani A La Tarda?
[quote user="Alucinamaripili" post="211932"]Tothom a taula!!!!!
ja he parlat amb el restaurant i menjarem tots.
Fins demà i VISCA LA TERRA!!!![/quote]
Ets un crak...!!! :bow
Gràcies i fins demà...!!!
Ets un crak...!!! :bow
Gràcies i fins demà...!!!
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="211916"][quote user="Dona" post="211912"]I per aparcar el cotxe a prop del restaurant, com ho tenim? Alucina, hi ha lloc per aparcar el cotxe a prop? Perquè si no el deixaríem a l'entrada de Barcelona i vindríem en metro fins el restaurant, que per cert, quina és la parada de metro més a prop?
Va, que ens veiem demà!
Ja queda menys.[/quote]
La parada de Metro més propera es Urgell, després tens 3 cantonadas de pujada i una cantonada a l´esquerra per arribar a destí. Es un moment. En circunstancias normals es pot aparcar, però aquest dia será una mica especial. El Jordi ha demanat per aparcar al Parking que hi ha just devant de restaurant. El Parking es de cotxes, però hi poden aparcar motos garcies a les gestions del Jordi ;)[/quote]
Moltes gràcies per tot, sou uns cracks :bow .
I del pàrquing que parleu, quin preu sortirà deixar tot el dia el cotxe? Se sap?
Uis, ara he vist que l'IsraGS ha posat el mateix que jo :mrgreen:
Va, que ens veiem demà!
Ja queda menys.[/quote]
La parada de Metro més propera es Urgell, després tens 3 cantonadas de pujada i una cantonada a l´esquerra per arribar a destí. Es un moment. En circunstancias normals es pot aparcar, però aquest dia será una mica especial. El Jordi ha demanat per aparcar al Parking que hi ha just devant de restaurant. El Parking es de cotxes, però hi poden aparcar motos garcies a les gestions del Jordi ;)[/quote]
Moltes gràcies per tot, sou uns cracks :bow .
I del pàrquing que parleu, quin preu sortirà deixar tot el dia el cotxe? Se sap?
Uis, ara he vist que l'IsraGS ha posat el mateix que jo :mrgreen:
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 12:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Despertaferro" post="211936"]D'acord, moltes gràcies. Podrem dinar. Tot i què gana, gana, tenim molta però de que finalment els espanyols es puguin independitzar i deixar de viure com un adolescent, depenent d'altres i sense prendre responsabilitats. Es hora de que Espanya assoleixi la majoría d'edat i comenci a caminar tota soleta.
Visca Catalunya[/quote]
... LLIURE !
Visca Catalunya[/quote]
... LLIURE !
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Reconfirmo que només podrem anar al dinar, no a la ruta.
2 adults i 2 menú infantil
Després la família vindrá a la mani i jo........ a treballar :enfadat
2 adults i 2 menú infantil
Després la família vindrá a la mani i jo........ a treballar :enfadat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
A la llista, apareixem encara (Joan CG i Gemma) com a participants, però no al dinar. Ens podeu confirmar si serà possible acompanyar-vos a taula?
D'altra banda, dir-vos que Angel CG confirma assistència i, si pot ser, també dinar.
Per tant, demà, ens veuríem i dinaríem plegats tots 3 (Joan CG i Gemma, i Angel CG).
Entenc que en cas de que no hi hagués lloc on dineu tots, trobarem a prop altres alternatives.
Disculpeu la demora ...
D'altra banda, dir-vos que Angel CG confirma assistència i, si pot ser, també dinar.
Per tant, demà, ens veuríem i dinaríem plegats tots 3 (Joan CG i Gemma, i Angel CG).
Entenc que en cas de que no hi hagués lloc on dineu tots, trobarem a prop altres alternatives.
Disculpeu la demora ...
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 11 Setembre 2012 - Ruta al mati i mani a la tarda?
Els que posa DInar, es els que NOMES venen a dinar.
Els que estan a la primera llista, ruta, es ruta i dinar ;)
Els que estan a la primera llista, ruta, es ruta i dinar ;)
Ex ...moltes coses
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
A quina hora teniu prevista sortir del restaurant per anar a la mani??
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
-
- Presentats
- Entrades: 14
- Membre des de: dc. juny 20, 2012 1:06 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Ramon" post="211944"][quote user="Despertaferro" post="211936"]D'acord, moltes gràcies. Podrem dinar. Tot i què gana, gana, tenim molta però de que finalment els espanyols es puguin independitzar i deixar de viure com un adolescent, depenent d'altres i sense prendre responsabilitats. Es hora de que Espanya assoleixi la majoría d'edat i comenci a caminar tota soleta.
Visca Catalunya[/quote]
... LLIURE ![/quote]
SI
Visca Catalunya[/quote]
... LLIURE ![/quote]
SI
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
Jordi apuntame solo para la ruta
queiro ir a comer a casa y marchare a la mani con mis hijos en tren
gracias
queiro ir a comer a casa y marchare a la mani con mis hijos en tren
gracias
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Segon tema: Vaig proposar una ruta alternativa a la plantejada al inici del post, en la qual variava la sosa part final:
Observo que en Steelman manté la ruta original a l'inici del post. Ho dic perquè la Carme "Edelweiss" ens ha publicat que ens esperarà a la Arrabassada per fer-nos fotos i amb la meva ruta no es passa per allà, sinó per la carretera de Cerdanyola a Horta.
Podeu confirmar quina serà la ruta definitiva?Bones...
Fa uns dies ja vaig posar aixó..Pero per si les mosques , al principi del post ja hi és tambe..AL principi del post he posat la ruta definitiva del GOOGLE MAPS
Ruta a Google Maps
Ruta amb ITN (TOMTOM)
Ruta amb GPX (Garmin i altres)
EDELWEISS, Diguen's on estaràs....
Hola a tothom...!
Segons el mapa veig que passareu per "Ctra. Sant Cugat" aixi que havia pensat de esperar-vos per fer fotos en el punt que surt el "ninot", desde aquest mirador penso que us podre enregistrar i fer fotos tant quan passeu al costat com quan ja aneu baixant la ctra..! (cap a quina hora aprox creieu que passareu per aquest punt...?).
Desprès jo tornaria a deixar be la moto o el cotxe a casa i agafaria el metro fins el Rte.

Jo m'anire ben d'hora, pero en el soposat que fos impossible aparcar allà, un altre possibilitat seria esperar-vos en aquest punt on es veu la "rotonda" i desprès agafaria ja directament el metro (abans de que començeu vosaltres la ruta, us enviare un sms o wattapps als amics dels que ja tinc el seu mobil i aixi sabreu on serè esperan-vos...). ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
No sé per la resta de Catalunya, per per la zona de Girona, s'han col·locat moltes senyeres i sobretot estelades d'un tamany considerable al mig de les places rodones. Fa goig de veure.
A Platja d'Aro, lloc turístic no havia vist mai senyeres penjades de cap balcó, doncs està força ple d'estelades...
A Girona, deunidó! Més que mai!
A Platja d'Aro, lloc turístic no havia vist mai senyeres penjades de cap balcó, doncs està força ple d'estelades...
A Girona, deunidó! Més que mai!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Carme,
La imatge de la ruta que hi ha a l'inici del post no coincideix amb la que finalment farem. T'explico: Fins a Monistrol de Montserrat tot es igual però a partir d'allà, la ruta canvia i en lloc d'accedir a Barcelona per Sant Cugat i l'Arrabassada, hi anirem des de Cerdanyola del Vallès i la Carretera d'horta, es a dir, que no ens esperis a l'Arrabassada.
Quan sortim de Montserrat et farem una trucada amb la hora prevista per estar al mirador de "les pilotes d'en Porcioles", aquest punt:
Al agafar la carretera des del velòdrom d'Horta, es el primer mirador que hi ha a la esquerra. On fa anys hi havien les dues boles gegantes que hi va posar en Porcioles (d'aquí el seu nom).
Es troba tan sols a tres quilòmetres de casa teva, pots vindre perfectament amb la moto allà et pots ajuntar amb nosaltres sense cap problema. Si hi estàs d'acord, ens aturarem allà per recollir-te.
Jordi "Prony"
La imatge de la ruta que hi ha a l'inici del post no coincideix amb la que finalment farem. T'explico: Fins a Monistrol de Montserrat tot es igual però a partir d'allà, la ruta canvia i en lloc d'accedir a Barcelona per Sant Cugat i l'Arrabassada, hi anirem des de Cerdanyola del Vallès i la Carretera d'horta, es a dir, que no ens esperis a l'Arrabassada.
Quan sortim de Montserrat et farem una trucada amb la hora prevista per estar al mirador de "les pilotes d'en Porcioles", aquest punt:
Al agafar la carretera des del velòdrom d'Horta, es el primer mirador que hi ha a la esquerra. On fa anys hi havien les dues boles gegantes que hi va posar en Porcioles (d'aquí el seu nom).
Es troba tan sols a tres quilòmetres de casa teva, pots vindre perfectament amb la moto allà et pots ajuntar amb nosaltres sense cap problema. Si hi estàs d'acord, ens aturarem allà per recollir-te.
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no us podre acompanyar ni a la mani ni al dinar,potser ens veurem alla,pero entre tanta gent.........SERA UN DIA GRAN....PER UN FUTUR MILLOR.
que tingueu bona ruta .
VISCA CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!!
que tingueu bona ruta .
VISCA CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="212013"]no us podre acompanyar ni a la mani ni al dinar,potser ens veurem alla,pero entre tanta gent.........SERA UN DIA GRAN....PER UN FUTUR MILLOR.
que tingueu bona ruta .
VISCA CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
Josep, som molts que anem amb canalla, i sortim plegats després de dinar, si et vols afegir, ja ho saps
que tingueu bona ruta .
VISCA CATALUNYA !!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]
Josep, som molts que anem amb canalla, i sortim plegats després de dinar, si et vols afegir, ja ho saps
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Veig que hi estic apuntat també al dinar. Fantàstic, aixi no haure de portar bocata
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Carme,
Jordi "Prony"
Gracies per avisar Jordi... ja se on dius...! ;)
He anat aquesta tarda i la veritat no es que s'agafin totes les corves que podriem agafar amb la de la Ctra. de Sant Cugat (de L'Arrabassada), segurament que us esperare en la rotonda i us veure baixar desde aquest punt... :mrgreen:
![]()
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 8:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
OK Carme, ja anirem poc a poc per no passar-nos de llarg, et truco per dir-te a quina hora, mes o menys, estarem allà.
A-10
Jordi "Prony"
A-10
Jordi "Prony"
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ep! Si és que em voleu despistar la teniu clara! Me vaig refer, amb molt d'esforç, la ruta publicada.
Canviareu el que vulgueu però l'adreça del pàrking-restaurant la tinc molt clara! I la de la "mani" encara més!
Vaig practicant els eslògans proposats:
Que volen aquesta tropa? .............................. d'Europa!
Que volen aquesta gent:?............................... Indenpendent !
N'estic preparant algun altre d'adient als dos "principals" partits, ..., als que federen i als que convergeixin!
Fins demà a l'Amèrica! :lol:
Canviareu el que vulgueu però l'adreça del pàrking-restaurant la tinc molt clara! I la de la "mani" encara més!
Vaig practicant els eslògans proposats:
Que volen aquesta tropa? .............................. d'Europa!
Que volen aquesta gent:?............................... Indenpendent !
N'estic preparant algun altre d'adient als dos "principals" partits, ..., als que federen i als que convergeixin!
Fins demà a l'Amèrica! :lol:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 10, 2012 9:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.