Rider1000 17-5-2014

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Jordi Pons » dc. maig 07, 2014 9:52 pm

Vinga Kpeps que la Rider sense la "tieta fums" no es el mateix !!!!

Enviat des del meu GT-S7580 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. maig 08, 2014 9:12 am

Queden 9 dies

Sortida Manresa Pavellò Bàsquet Manresa
N41º43’31” E01º48’36”
Control 1 Borredà Restaurant Baix Pirineu
N42º07’57” E01º59’37”
Control 2 El Far Restaurant Santuari del Far
N42º01’15” E02º32’11”
Control 3 CANYET Mirador sobre el mar Ctra. Gi-682 P.K. 33
(Entre Tossa i St. Feliu) N41º45’05” E02º58’04”
Control 4 SANT SADURNÍ DE L’HEURA El Cafetí de la Concòrdia Ctra. Gi-664 P.K. 18
N41º57’22” E02º59’31”
Control 5 BEGET Restaurant Can Felisa
N42º19’16” E02º28’48”
Control 6 TUIXENT Restaurant Cal Farratgetes
N42º13’51” E01º33’59”
Control 7 ISONA Cafè Modern
N42º06’59” E01º02’38”
Control 8 BOVERA Casal de Bovera
N41º19’38” E00º38’17”
Control 9 CAPAFONTS Caseta Bombers
N41º17’49” E01º01’32”
Control 10 SAVALLÀ DEL COMTAT Bàscula
N41º32’31” E01º17’50”
Control 11 SANTUARI EL MIRACLE Parking Ajuntament
N41º54’51” E01º31’28”
Arribada MANRESA “El Congost” Pavellò Bàsquet Manresa
N41º43’31” E01º48’36”
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Boolean » dj. maig 08, 2014 10:53 am

Ostie tu quines ganessss!!!! :aplau1 :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 09, 2014 10:39 pm

Per qui pugui interessar i si us fa gracia que ens veiem divendres,a uns metres del congost on es fa la recullida dels passaports i las verificacions hi ha un restaurant que es diu "la brassa" hi he contactat i ens farien un menu per 12-13 euros ,en fan de 16 eurets pero aquest m'ha dit tanta cosa de menjar que ja li he dit que no,la cosa ja esta dita i qui es vulgui pronunciar ja ho sap,es clar que qui vulgui menjar una llesca amb embotit o el que vulgui tambe tindra la porta oberta prr fer petar la xerrada.
l'adressa es avinguda Pirelli 78 ....petons i abrassades :conversa a Manresa es clar :Saludant
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. maig 10, 2014 7:52 am

Kpeps ha escrit:Per qui pugui interessar i si us fa gracia que ens veiem divendres,a uns metres del congost on es fa la recullida dels passaports i las verificacions hi ha un restaurant que es diu "la brassa" hi he contactat i ens farien un menu per 12-13 euros ,en fan de 16 eurets pero aquest m'ha dit tanta cosa de menjar que ja li he dit que no,la cosa ja esta dita i qui es vulgui pronunciar ja ho sap,es clar que qui vulgui menjar una llesca amb embotit o el que vulgui tambe tindra la porta oberta prr fer petar la xerrada.
l'adressa es avinguda Pirelli 78 ....petons i abrassades :conversa a Manresa es clar :Saludant
Nosaltres pasarem les verificacions a la tarda, ja quedarem entesos, però no ens quedem a dormir.

només queden 7 dies !!!

[web 100%,100]http://catalunya.rider1000.com/2014/div ... e-sortida/[/web]
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 805
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: VMan » ds. maig 10, 2014 9:29 am

Una setmana i gassssssssssssssssss,en principi les previsions de temps son bones.
Josep Kpeps,com tens l'esquena?aquesta setmana fes bondat i uns bons massatjets :D :D i per dissabte com deia en Tito, PIT I COLLONS
Jo ja vaig amb sabates noves
ImatgeImatge

Josep aquest sopar ,a quina hora serà?,no se si podre venir.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 10, 2014 1:48 pm

Jo conto que el sopar sera cap a les 9,he parlat amb l'Oscar que m'ha dit que ens fara,taula d'embotits,amanida i carn a la brassa per 13 eurets,cafes qui en vulgui pendre a part,ja conto que per dormir be cafes res i copas menys o sigui que qui vulgui ja ho sap,sense compromis i bona Rider a tothom :Saludant
p.d. jo no em veig en cor ni de anar a buscar la moto que la vaig tenir que deixar a Castelldefels,per lo que segurament fare la sortida "simbolica" i ja veurem :Arpa :please
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 805
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: VMan » ds. maig 10, 2014 3:00 pm

Kpeps ha escrit: p.d. jo no em veig en cor ni de anar a buscar la moto que la vaig tenir que deixar a Castelldefels,per lo que segurament fare la sortida "simbolica" i ja veurem :Arpa :please
No fotis home, amb l'ilusio que en tens i que l'has preparat!!!! :aplau1 :aplau1 :aplau1 vinga unes visites al fisio massatges i un xute de voltaren i vinga a la rider :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Boolean » ds. maig 10, 2014 7:41 pm

Kpeps ha escrit: p.d. jo no em veig en cor ni de anar a buscar la moto que la vaig tenir que deixar a Castelldefels,per lo que segurament fare la sortida "simbolica" i ja veurem :Arpa :please
Un bon xute d'Enantyum i a tirar milles,... A mi em va salvar al Marroc... Vaig fer un mal gesto amb el genoll i quan sem va despertar (en ple desert) gairebe no podia ni doblegar la cama... Diclofenaco de 75g i un xute d'analgesic, l'Enantyum aquest, i vaig poder acabar el viatge amb un minim de comoditat.

Enviat des del meu GT-I9300 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » ds. maig 10, 2014 11:32 pm

Uuuiii massas injeccions voleu que em posi....amb el cul fi que tinc a veure si no podria seure a la moto,jajaja.vinga que aixo s'acosta :girldevil
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 11, 2014 11:25 am

Be,aquest any tenia dubtes,poso dorsals...no els poso...els faig fer....els faig jo...aprofitant que per un fet inesperat he tingut temps per pensar,he decidit que faria treballs manuals....amb una fullola que corria per casa i un cuter....mes una mica de pintura,aquest ha estat el resultat :Saludant tot sigui per donar color :groupwave :run :groupwave

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 11, 2014 6:18 pm

Això vol dir que vindràs amb la "tieta fums".
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1799
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 11, 2014 8:29 pm

Hola companys!!!
Aquest any no he pogut fer cap prèvia i ni tat sols m'he preparat la ruta al GPS.
Això si, ganes no m'en falten. O sigui que el divendres aniré a passar les verificacions i ja veurem. :gosth
Dissabte, a la sortida, ja m'ajuntaré amb algú que em vulgui de company o faré com l'any passat, que vaig anar sol com un mussol. :please
Per cert, tinc el dorsal 126, o sigui que si algu amb dorsal proper (o llunyà) vol que l'esperi o em vol esperar, per fer colla, que ho digui ara o calli per sempre!!!!
Malauradament no em podré qedar a sopar.

Salut i fins divendres/disabte :smoke
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 11, 2014 10:08 pm

Billy_Joe ha escrit:Això vol dir que vindràs amb la "tieta fums".
si la faig si,es el que em fa gracia :Arpa :Arpa
Napoleon ha escrit:Hola companys!!!
Aquest any no he pogut fer cap prèvia i ni tat sols m'he preparat la ruta al GPS.
Això si, ganes no m'en falten. O sigui que el divendres aniré a passar les verificacions i ja veurem. :gosth
Dissabte, a la sortida, ja m'ajuntaré amb algú que em vulgui de company o faré com l'any passat, que vaig anar sol com un mussol. :please
Per cert, tinc el dorsal 126, o sigui que si algu amb dorsal proper (o llunyà) vol que l'esperi o em vol esperar, per fer colla, que ho digui ara o calli per sempre!!!!
Malauradament no em podré qedar a sopar.

Salut i fins divendres/disabte :smoke
com jo surto el 277 he quedat amb 2 companys a Borreda si vols esperar alla ho fem plegats,sense compromis.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 12, 2014 9:25 am

algunes millores per la sortida,aixi no hi haura l'embolic de l'any passat :Arpa :groupwave :run :Arpa

DIVENDRES, VERIFICACIONS I DISSABTE, SORTIDA
Aclariments dels dubtes i preguntes que ens feu arribar referent a les verificacions de divendres i la sortida de dissabte.

El passat 26 d’abril, es va fer el briefing al Campus Motor de Castellolí, on precisament es van explicar amb detall, tots aquests temes de dubte. Per això, tal com varem dir, era molt recomanable assistir-hi.

En qualsevol cas, recomanem rellegir tant les Normes com les FAQ que hi ha a la web per tal de desvetllar dubtes.

Verificacions administratives.
Divendres dia 16 de maig, en el vestíbul del Pavelló del Congost de Manresa, de les 11 del matí a les 8 del vespre hi haurà les verificacions administratives i el lliurament del material. Enguany hem allargat també al matí per a què pugueu tenir més hores i venir més esglaonadament.

En aquestes verificacions es comprovaran les dades de la inscripció.

No és necessari venir amb la moto, tot i que és aconsellable, ja que hi haurà una verificació opcional per temes de seguretat, especialment de pneumàtics. Per als que us calgui fer un canvi de pneumàtics, hi haurà un servei de RODI-Michelin.

La verificació administrativa no es pot fer el dissabte. Només es pot fer divendres i és obligatori passar-la per a poder participar.

No és necessari fer-la personalment. Es pot delegar a una altra persona i aquesta persona la pot fer tant per un com per diferents participants. En aquest cas, la persona delegada haurà de portar les dades dels participants representats (nom, cognoms, DNI, moto, matrícula,…).

Durant la verificació administrativa es lliurarà el material de cada participant. També es lliuraran els elements indispensables per a poder prendre la sortida el dissabte, que són: Passaport, braçalet i adhesiu de franja horària.

A les verificacions administratives es lliurarà un braçalet identificador que alhora incorpora un sistema de seguretat que cal activar. A l’exterior del pavelló del Congost hi haurà una carpa de l’empresa fabricant (Silincode) que us podran ajudar a activar el braçalet.



Sortida
Tal com consta en el programa horari de les normes de la Rider, el dimecres dia 14 a les 20:00h es publicaran les franges horàries de sortida.

Intentant millorar el procediment de sortida, enguany es lliuraran a les verificacions administratives uns adhesius que s’han d’enganxar a la part frontal de la moto per a què siguin visibles per al personal de l’organització. Aquests adhesius tindran un codi de lletres i colors per franges horàries.

Posem franges horàries i no minuts exactes perquè intentarem guanyar temps amb les baixes de darrera hora que hi pugui haver.

Entre 30 i 40 minuts abans de l’hora de sortida, s’haurà d’entrar amb la moto a la zona prèvia on es farà un control de la moto, la fotografia en el Photocall i la distribució de cada grup de 6 participants previ a la sortida. Recordem que la sortida és de 6 participants cada minut a partir de les 6:00h.

És important NO accedir a la zona prèvia a la sortida abans de l’hora de cadascú, ja que només provoca un embús i impedeix l’entrada als altres participants. Als participants que s’avancin a la seva hora d’entrada, se’ls farà abandonar la zona i hauran de recular posant-se de nou a la cua. Per tant és important presentar-se dins de la franja horària i no abans d’hora.

En el moment de segellar el passaport abans de la sortida, cal portar posat el braçalet identificador. No és vàlid portar-lo a la butxaca. S’ha de portar posat i tancat en el canell (dret o esquerra) per a què el personal de tots els punts de pas puguin segellar el passaport. Tal com consta en les normes de la Rider, la pèrdua o trencament del braçalet suposarà abandonar l’esdeveniment i la pèrdua de tots els drets. Per tant és molt important tenir una especial cura del braçalet.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. maig 12, 2014 9:53 am

De què va el tema de l'activació del braçalet? :please Em vaig perdre el briefing
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Albert » dl. maig 12, 2014 12:22 pm

Holaaa,

Potser si que serà molt més àgil la sortida aquest any!!


:wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 12, 2014 6:08 pm

Albert ha escrit:Holaaa,
Potser si que serà molt més àgil la sortida aquest any!!
:wink: :wink:
segur que si,com a minim,no hi haura com diuen el colapse de l'any passat a partir de certs dorsals de sortida i cadascu amb el seu nº o color podra sortir a la seva hora,sense gent que com sempre va de ''espavilada''............ jo particularment ho trobo molt i molt be,ja que qui vulgui anar amb ''romeria'' si hi van un que te el 100 i l'altre el 600 que s'esperin com bons germans i no fastidiin a ningu :heat :heat
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: Albert » dt. maig 13, 2014 11:21 am

Holaaaa,

Tal com vaig dir ja fa dies, jo us vull venir a veure passar per alguns punts del recorregut, tal com vaig fer l'any passat. La veritat es que havia mirat a fons la ruta proposada per aquest any. Avui ho he fet i m'ha sorprès bastant veure alguns punts de pas una mica estranys.

- Bovera: No penso que ningú no hi arribi per la C-233 des de Flix, tots hi arribaran des de La Granadella, i tornaran a marxar pel mateix camí. Calia fer aquest 14 km d'anar i tornar fins al Casal de Bovera quan a la Granadella hi ha una plaça ben gran amb tot de bars al voltant i una Benzinera a la sortida? Com ja va dir el Jordi Trident a la pàgina 4.

- Capafonts: El control a la Caseta de Bombers a l'Entrada del poble. Suposo que han escollit aquest punt per intentar obligar als participants a baixar cap a la Riba o Alcover (Jo baixaria per Alcover, son 5 km de mes, però carretera molt millor). No hauria estat molt millor situar el control de pas a Prades? Amb benzinera algun bar al mateix costat de la ruta, sense entrar a la plaça. Suposo que llavors tothom baixaria cap a Poblet, que es una carretera tant o mes ferma que les altres dues.

- Savallà del Comtat: Entenc que vulguin treure trànsit de les carreteres més ràpides, però anar a buscar aquest poblet per intentar que facin aquelles carreteres interiors, ho trobo un pel exagerat tenint en compte les hores de conducció que portarà tothom al damunt. No hauria estat millor anar fins a Santa Coloma de Queralt, que hi ha de tot, i si algú li comença a faltar claror podria anar molt mes tranquil?

Els altres punts potser no els conc tant, però n'he vist algun que també m'ha semblat d'entrada i sortida per la mateixa carretera.

En resum, em sembla que desprès de la multitud d'opcions que hi havia l'any passat, han volgut encaminar una massa a tots els participants. No ho veig malament, només un pel exagerat.


:? :roll: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 805
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 17-5-2014

Entrada Autor: VMan » dt. maig 13, 2014 3:55 pm

Albert,jo també vaig pensar el mateix,seria molt millor evita trams on s'ha d'anar i tornar pel mateix lloc :help :help :help i n´hi han bastants,a la Mare de Deu del Far te tela s'ha d'entrar fins a dins del tot,en fi ja esta fet ara,per cert el tram que dius de Capafonts a Savallà ,hem triat arribar fins Alcover tal com dius,si tot va be pensem acabar entre les 22-23 hores :run :run :run :run :run



Josep Kpeps com esta l'esquena? :groupwave :groupwave

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”