[quote user="Siono1000" post="213689"]En sap molt de greu companys. :crys
Tot i la gran feinada que heu fet i el temps que heu dedicat perqué tot vagi segons el previst, us haig de donar una mala noticia i és que ja tinc la moto carregada, vaja, que us haureu d'esforçar una mica més maquinant altres coses per aconsseguir que NO vingui. De moment tot i que m'heu impressionat amb el temps encarregat...no n'hi ha prou, caldrà posar-hi més imaginació.
Ara veient la previsió anterior veig que realment heu preparat molt bé la RE-VOLTA, només pot ploure durant l'horari previst, renoiiiiiiiiiiiiii quins contactes tant bons que teniu per allà dalt. :shock:
Només una pregunta més:
- Podeu donar una pista sobre les temperatures que heu encarregat per demà??
És que no se si posar-me els pantys o el tanga. :mrgreen:
En sembla que me'ls posaré tots dos a l'hora. Però si no és molt preguntar:
- El tanga per sota els pantys o potser primer els pantys i el tanga per sobre...Si o NO...sempre dubtan sense arribar mai a cap conclusió, és el destí de la meva vida.
Ja en veig tota la nit sense dormir intentant esbrinar que és millot posar-se primer
TANGA-PANTYS
PANTYS.TANGA
TANGA-PANTYS..................UFFFFFFFFFFFFFF quina nit m'espera :roll: :roll:[/quote]
Home
Siono, jo tinc poques clares però aquesta ... els pantys per sobre del tanga, tota la vida s'ha fet aixì, no ?