RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Entrada Autor: CMB » dv. set. 28, 2012 7:22 pm

[quote user="Ramon" post="213681"][quote user="CMB" post="213676"]Previsió[/quote]

Je, je, sembla que disfrutarem ;)

Almenys podrem sortir de casa sense necessitar el trajo d'aigua, treure'l per esmorzar i tornar-lo a posar ... no saps pas la mandra que em fa tant posar i treure :roll:

Període de 02 a 08 hores (00 a 06 T.U.)
Imatge[/quote]

I despres de les 8h?

Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. set. 28, 2012 7:25 pm

MENU.
Petit entrant de Patates Xips amb Fuet o Llangonissa
BOTIFARRA A LA BRASA AMB MONGETES, ALL-I- OLI i PA TORRAT
POSTRE: MÚSIC AMB DIRECTOR
BEGUDES: AIGUA, VI, GASOSA I CAFÈS

En aquest menú no hi falta 1r plat?

:roll:

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dv. set. 28, 2012 7:32 pm

[quote user="Pasqual" post="213650"]Ja ho tinc quasi tot a punt. Em falten les ulleres, però no hi caben a la bossa sobre dipòsit....les hauré de dur posades... :lol:

Imatge

Imatge

Imatge[/quote]

:enfadat Pasqual et falten els "GALLUMBOS" :b9 :b9
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 28, 2012 7:34 pm

[quote user="Ramon" post="213681"][quote user="CMB" post="213676"]Previsió[/quote]

Je, je, sembla que disfrutarem ;)

Almenys podrem sortir de casa sense necessitar el trajo d'aigua, treure'l per esmorzar i tornar-lo a posar ... no saps pas la mandra que em fa tant posar i treure :roll:

Període de 02 a 08 hores (00 a 06 T.U.)
Imatge[/quote]
Sera tu que podras sortir sense el trajo d´aigua...

Hi ha gent que ve a la REVOLTA que surt de la franja on ja ploura de bon mati ;)
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:36 pm

[quote user="CMB" post="213684"]MENU.
BOTIFARRA A LA BRASA AMB MONGETES, ALL-I- OLI i PA TORRAT
POSTRE: MÚSIC AMB DIRECTOR
BEGUDES: AIGUA, VI, GASOSA I CAFÈS

En aquest menú no hi falta 1r plat?

:roll:[/quote]

;)

Vos dir que farem curt ? :mrgreen:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. set. 28, 2012 7:37 pm

En sap molt de greu companys. :crys

Tot i la gran feinada que heu fet i el temps que heu dedicat perqué tot vagi segons el previst, us haig de donar una mala noticia i és que ja tinc la moto carregada, vaja, que us haureu d'esforçar una mica més maquinant altres coses per aconsseguir que NO vingui. De moment tot i que m'heu impressionat amb el temps encarregat...no n'hi ha prou, caldrà posar-hi més imaginació. :cool:
Ara veient la previsió anterior veig que realment heu preparat molt bé la RE-VOLTA, només pot ploure durant l'horari previst, renoiiiiiiiiiiiiii quins contactes tant bons que teniu per allà dalt. :shock:

Només una pregunta més:

- Podeu donar una pista sobre les temperatures que heu encarregat per demà??

És que no se si posar-me els pantys o el tanga. :mrgreen:
En sembla que me'ls posaré tots dos a l'hora. Però si no és molt preguntar:
- El tanga per sota els pantys o potser primer els pantys i el tanga per sobre...Si o NO...sempre dubtan sense arribar mai a cap conclusió, és el destí de la meva vida.

Ja en veig tota la nit sense dormir intentant esbrinar que és millot posar-se primer

TANGA-PANTYS
PANTYS.TANGA
TANGA-PANTYS..................UFFFFFFFFFFFFFF quina nit m'espera :roll: :roll:
Salut i kilómetres

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:37 pm

[quote user="Steelman" post="213687"]Sera tu que podras sortir sense el trajo d´aigua...

Hi ha gent que ve a la REVOLTA que surt de la franja on ja ploura de bon mati ;)[/quote]

Mmmm, no sé la previsió d'abans de les 2:00, potser és prou bona :mrgreen:

Minino
Presentats

Entrada Autor: Minino » dv. set. 28, 2012 7:40 pm

[quote user="Prony" post="213648"]Ara ja estic mes tranquil. No tinc bossa sobredipòsit,suposo que una que tinc de la bici anira be. Sento tanta pregunta però es la meva primera vegada i no vull quedar com un badoc.
Sort de la Kinder que em calmarà quan sigui un sac de nervis.Adéu[/quote]

:b9 Encara sort que aquestes més tranquil,, aquesta tarda per preocupar-me de tu he estat amb unes infermeres i li he dit quin és el teu problema i em an dit que si ets igual de lleig que jo no té cura,,,,, ho he intentat però quan m'han dit el preu els he dit,,, que si però no tanta diferència "de preu, bé de guapo" Demà ​​la revolta aiaiaiaiaiiiaiiaiiaai
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:40 pm

[quote user="Siono1000" post="213689"]En sap molt de greu companys. :crys

Tot i la gran feinada que heu fet i el temps que heu dedicat perqué tot vagi segons el previst, us haig de donar una mala noticia i és que ja tinc la moto carregada, vaja, que us haureu d'esforçar una mica més maquinant altres coses per aconsseguir que NO vingui. De moment tot i que m'heu impressionat amb el temps encarregat...no n'hi ha prou, caldrà posar-hi més imaginació. :cool:
Ara veient la previsió anterior veig que realment heu preparat molt bé la RE-VOLTA, només pot ploure durant l'horari previst, renoiiiiiiiiiiiiii quins contactes tant bons que teniu per allà dalt. :shock:

Només una pregunta més:

- El tanga per sota els pantys o potser primer els pantys i el tanga per sobre...Si o NO...sempre dubtan sense arribar mai a cap conclusió, és el destí de la meva vida.

Ja en veig tota la nit sense dormir intentant esbrinar que és millot posar-se primer

TANGA-PANTYS
PANTYS.TANGA
TANGA-PANTYS..................UFFFFFFFFFFFFFF quina nit m'espera :roll: :roll:[/quote]

Home Siono, jo tinc poques clares però aquesta ... els pantys per sobre del tanga, tota la vida s'ha fet aixì, no ?
:cool:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. set. 28, 2012 7:41 pm

[quote user="Siono1000" post="213689"]En sap molt de greu companys. :crys

Només una pregunta més:

TANGA-PANTYS
PANTYS.TANGA
TANGA-PANTYS..................UFFFFFFFFFFFFFF quina nit m'espera :roll: :roll:[/quote]

Per ajudar-te a tenir millors somins...

Imatge

Minino
Presentats

Entrada Autor: Minino » dv. set. 28, 2012 7:48 pm

En sap molt de greu companys. :crys

Només una pregunta més:

TANGA-PANTYS
PANTYS.TANGA
TANGA-PANTYS..................UFFFFFFFFFFFFFF quina nit m'espera :roll: :roll:
ç
:eyes :eyes Mira que ho tenien en secret i ara descobreixes les ... dones la sortida :ban :ban :martell
Imatge

Imatge
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 28, 2012 7:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:59 pm

[quote user="Minino" post="213697"]
:eyes :eyes Mira que ho tenien en secret i ara descobreixes les ... dones la sortida :ban :ban :martell
Imatge

Imatge[/quote]

Collons Minino, aquestes son fotos de les mensuals ? :eyes
No ho recordo pas així, fa temps que no puc venir, a veure si em re-enganxo ;)

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: RE-VOLTA CATALANA (en Contrucció...)

Entrada Autor: MikelRT » dv. set. 28, 2012 7:59 pm

[quote user="MikelRT" post="206491"]INSCRIPCIONS RE-VOLTATS

Nº 00 MIKEL/RAMON------------------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Comissaris de la RE-VOLTA)

Nº 01 STELVIO-PASCUAL-----------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 02 SISORT-PANOTXA-----------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 03 ALBERT-JESUSGS------------------TOTAL 2-------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 04 KPEPS_Ricard_Biker --------------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 05 DODO-------------------------------TOTAL 1-------------SOPAR 1 (Individual)
Nº 06 GEARBOX-MININOS-COES--------TOTAL 3--------------SOPAR 5 (Grup de tres motos)
Nº 07 XAVIER&LINI_CABIROL----------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 08 [strike]BOOLEAN---------------------------TOTAL 1--------------SOPAR [/strike] no (Individual)
Nº 09 JORDIVILI_PERE29----------------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 10 Pescallunes 4X4_Snorkel99-------TOTAL 2--------------SOPAR 2 (Grup de dos motos)
Nº 11 ErnestTDN-JAUMOT---------------TOTAL 2--------------SOPAR 1 (Grup de dos motos)
Nº 12 Prony-KINDER--------------------TOTAL 2 ------------- SOPAR 1(Grup de dos motos)
Nº 13 Sergi3&Esther-PEP1600/Esther--TOTAL 2--------------SOPAR 4 (Grup de dos motos)
Nº 14 [strike]Lluis Miquel[/strike]-Joan Gurringo-CarlesCMB- TOTAL 2--------SOPAR 2 (Grup de TRES motos)
Nº 15 SIONO-SACOT-JAKS-MCKUIN-----TOTAL 4--------------SOPAR 3 (Grup de QUATRE motos)

PROVISIONALS
STEELMAN

EVA (excusa per arribar tard a treballar)

TOTAL INSCRITS: 32 motos 38 personas

TOTAL BERENAR/SOPAR: 33

PROVISIONALS: 1+1

[/quote]
ACTUALITZAT A LAS 20:00

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 28, 2012 8:04 pm

Aixo del tanga i panty ve de lluny... amb en siono
Imatge
Ex ...moltes coses

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dv. set. 28, 2012 8:17 pm

A veure, he llegit que la possibilitat de que passi això és d'un 30-70%

Imatge

Així doncs del 100% només en tenim ocupada una franja de 40% (70-30) :mrgreen:

No cal que porteu capelina :mrgreen:

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. set. 28, 2012 8:27 pm

Jo, així que em llevi, em vestiré de romà i cap a la dutxa.
Un cop moll, ja no cal patir per si plou !!! :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. set. 28, 2012 8:29 pm

[quote user="Ramon" post="213693"]

Home Siono, jo tinc poques clares però aquesta ... els pantys per sobre del tanga, tota la vida s'ha fet aixì, no ?
:cool:[/quote]
Gràcies Raamon per la resposta, ara si que podré dormir.

Fa temps que aquest tema ja va sortir al Foro i si no recordo malament la conclusió va ser que el Tanga abrigava més, potser els Pantys eren més cómodes i sexis però per abrigar-abrigar res com el tanga. :razz:
Per això pregunto als profesionals del tema, és que per mi serà el primer cop...o NO.
A una sortida varem fer unes proves sense arribar a cap resposta definitiva.

viewtopic.php?f=2&t=2970&highlight=moto ... fanttrefen

[quote user="Steelman" post="213700"]Aixo del tanga i panty ve de lluny... amb en siono
Imatge[/quote]

Ara rellegia aquella sortida i encara tinc el sonrriure a la cara. Deunidor quin cap de setmana. :D

He fet tants Kilómetres sota la pluja que ja no sé si quan plou vull anar amb moto o quan vull anar amb moto plou. :oops:
Gràcies per les aportacions però creieu-me:
Els Pantys son còmodes i sexis però per abrigar abrigar...res com el tanga. :lol:
Salut i kilómetres

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. set. 28, 2012 9:46 pm

Problemes d´agenda familiar fan que la meva dona no pugui venir :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Hem estat fent a sorts qui venia i he guanyat jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Si hi ha problema pel restaurant me´n faig càrrec si haig de pagar el seu sopar.

Apa fins demà, avui he canviat els pneumàtics, el de darrera no estava per conduir amb pluja :roll: :roll: :roll: , em sembla que ja ho tinc tot a punt, només falta que trobi el bar de l´esmorzar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dv. set. 28, 2012 9:57 pm

Bona nit a tothom!!!

Veient el TeleNotícies..., la jornada que ens espera no es gens esperançadora.... :???:

Tocarà patir sota la pluja... :cry:

A veure si almenys trobem les amigues d'en Minino.... :twisted:
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 28, 2012 9:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. set. 28, 2012 10:12 pm

[quote user="PEPI600" post="213719"]

Apa fins demà, avui he canviat els pneumàtics, el de darrera no estava per conduir amb pluja :roll: :roll: :roll: , em sembla que ja ho tinc tot a punt, només falta que trobi el bar de l´esmorzar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Doncs jo els vaig canviar el més de Maig tots dos, fa 4 mesos i mig...ara mateix deuen portar com a molt uns 100 km. :oops:

Tindré d'anar en compte fins que perdin la pel·licula aquella. A veure si m'enrrecordo d'anar en moto. :???:

Fins demà nois i noies.

Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”