RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
be,ja tinc el casc i las ulleres a punt..........jo no crec que el Pico l'encerti,pero per si cas.....,amb tanta preparacio i maletas,bossa sobredeposit i demes,ara ja em miran com un ''este se va a por tabaco'',jjajajajajaja

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
AIGUA !!!!!!!!!!!
[youtube]VbC-bytZNK8[/youtube]
[youtube]VbC-bytZNK8[/youtube]
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Doncs em feu enveja, el día es presenta amb tots els ingredients per gaudir d'un gran día de moto amb els amics, com els que a mí m'agraden.
Espero que hos ho passeu de P.M. , com díu una bona amiga motera (francesa) si plou, no problem, nomès és aigua.
:cerv :cerv :cerv
Espero que hos ho passeu de P.M. , com díu una bona amiga motera (francesa) si plou, no problem, nomès és aigua.
:cerv :cerv :cerv
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Això ha estat una revolta aigualida. Ens hem quedat amb la mel a la boca.
Gràcies Mikel i Ramon (i a la secre :lol:) per la feinada, la continuació promet. M'ho he passat molt be.
Jesús espero que tot hagi sigut un ensurt
Per cert, sens dubte primer tanga :mrgreen:
Gràcies Mikel i Ramon (i a la secre :lol:) per la feinada, la continuació promet. M'ho he passat molt be.
Jesús espero que tot hagi sigut un ensurt
Per cert, sens dubte primer tanga :mrgreen:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
2 més que que ja som a casa, Ha estat una Pre-Re-volta ;)
ara ha veure si trobem el dia per acabarla,
Gràcies per la feina
:cerv
ara ha veure si trobem el dia per acabarla,
Gràcies per la feina
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Jo també a casa... encara que no m'he mullat gaire! Coses de les quatre rodes.
Fer una activitat diferent on s'han de quadrar molt els horaris amb aquestes condicions era difícil. S'ha intentat, però al 1r Punt ja s'ha decidit postposar-ho!
Sàvia decisió!
En Jesús no s'ha fet res aparentment, segons el que explica alǵu ha estirat l'alfombra de l'asfalt i ha anat per terra. La moto si que tindrà algun desperfecte. Però segons paraules seves, el tub d'escapament no.
En Miquel ha trucat al restaurant i hem canviant el berenar/sopar (de petits entrants, per cert la llangonissa molt bona!) per un dinar / berenar amb porró de moscatell. Ja veureu fotos segur!
Bé, està previst tornar-ho a provar durant l'Octubre.
Gràcies MikelRT, es nota una bona feina amb el material entregat!
Salut
Jo també a casa... encara que no m'he mullat gaire! Coses de les quatre rodes.
Fer una activitat diferent on s'han de quadrar molt els horaris amb aquestes condicions era difícil. S'ha intentat, però al 1r Punt ja s'ha decidit postposar-ho!
Sàvia decisió!
En Jesús no s'ha fet res aparentment, segons el que explica alǵu ha estirat l'alfombra de l'asfalt i ha anat per terra. La moto si que tindrà algun desperfecte. Però segons paraules seves, el tub d'escapament no.
En Miquel ha trucat al restaurant i hem canviant el berenar/sopar (de petits entrants, per cert la llangonissa molt bona!) per un dinar / berenar amb porró de moscatell. Ja veureu fotos segur!
Bé, està previst tornar-ho a provar durant l'Octubre.
Gràcies MikelRT, es nota una bona feina amb el material entregat!
Salut
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
RE-VOLTATS!!! Gràcies per venir tot i els avisos de plujes intenses i assegurades :eyes
RESUM DE UNA JORNADA AMB AIGUA :lol:
8:00 LLoret de Mar: El cel tapat i ni una gota d'aigua
8:15 Lloret de Mar: El Bar encara està tancat (si que comencem be) :(
8:16 Un dels comissaris (en Dodo) amb paraigua per si de cas..... :lol:
10:00 Ja surtant els Re-voltats!: amb aigua :|
11:45 Cassa de la Selva: aigua a dojo :eyes
11:55 Cassa de la Selva: continua plovent :eyes
11:58 Cassa de la Selva 1er Control de Pas: En Pasqual ha arribat (45' tard :roll: )
12:10 Cassa de la Selva: En Panotxa es passa de llarg el control :mrgreen:
12:30 Cassa de la Selva: els re-voltats van arribant (molls com ànecs :mrgreen: )
13:00 Cassa de la Selva: en Xavier i en Cabirol arriban últims(res, uns 20 km extres per un petit error de cruilla :mrgreen: )
13:15 Cassa de la Selva: reunió extraordinaria dels comissaris i per decisió DEMOCRÀTICA es decideix donar la ruta per acabada. :enfadat )
14:00 Hostalric: Com que tenim gana, negociem amb el restaurant i no volem esperar a sopar: TOTS A DINAR

17:00 HOSTALRIC: estem tips i continua ploguent, tot plegat ja estem molls, dons que PLOGUI!!!!
Fins a la propera.
Mikel RT
RESUM DE UNA JORNADA AMB AIGUA :lol:
8:00 LLoret de Mar: El cel tapat i ni una gota d'aigua

8:15 Lloret de Mar: El Bar encara està tancat (si que comencem be) :(

8:16 Un dels comissaris (en Dodo) amb paraigua per si de cas..... :lol:

10:00 Ja surtant els Re-voltats!: amb aigua :|

11:45 Cassa de la Selva: aigua a dojo :eyes

11:55 Cassa de la Selva: continua plovent :eyes

11:58 Cassa de la Selva 1er Control de Pas: En Pasqual ha arribat (45' tard :roll: )

12:10 Cassa de la Selva: En Panotxa es passa de llarg el control :mrgreen:

12:30 Cassa de la Selva: els re-voltats van arribant (molls com ànecs :mrgreen: )

13:00 Cassa de la Selva: en Xavier i en Cabirol arriban últims(res, uns 20 km extres per un petit error de cruilla :mrgreen: )

13:15 Cassa de la Selva: reunió extraordinaria dels comissaris i per decisió DEMOCRÀTICA es decideix donar la ruta per acabada. :enfadat )

14:00 Hostalric: Com que tenim gana, negociem amb el restaurant i no volem esperar a sopar: TOTS A DINAR

17:00 HOSTALRIC: estem tips i continua ploguent, tot plegat ja estem molls, dons que PLOGUI!!!!

Fins a la propera.
Mikel RT
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 29, 2012 6:49 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Jo tambe soc a casa. (apunt de tornar-hi)
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
tambe a caseta , planxant les arrugas de tanta aigua, gracies per la currada i espero acabarla
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo també ha arribat a casa desprès de la "1a Re-mullada Catalana". Penso que hagés estat un gran error desaprofitar la feina duta a terme per la organització, ja que no ho hagéssim fruit gaire.
Tot queda postposat, els sobres tancats i les carreteres encara ens esperaran per la nova data.
Jo haig de dir que a la primera rotonda, a quatre-cents metres de la sortida ja he trencat cap el sud en lloc de fer-ho cap el nord. Sort de la Marta "Kinder", que ha estat pendent de mi durant tot el tram que hem cobert (ben poquet, es cert).
El dinar, els companys i els riures, com sempre, a-co-llo-nant.
Difícilment en qualsevol altre grup s'hagués presentat a la sortida tota la gent que ho ha fet aquí, i això, amics meus, no hi ha prou diners per comprar-ho.
Fins la propera,
Jordi "Prony"
Tot queda postposat, els sobres tancats i les carreteres encara ens esperaran per la nova data.
Jo haig de dir que a la primera rotonda, a quatre-cents metres de la sortida ja he trencat cap el sud en lloc de fer-ho cap el nord. Sort de la Marta "Kinder", que ha estat pendent de mi durant tot el tram que hem cobert (ben poquet, es cert).
El dinar, els companys i els riures, com sempre, a-co-llo-nant.
Difícilment en qualsevol altre grup s'hagués presentat a la sortida tota la gent que ho ha fet aquí, i això, amics meus, no hi ha prou diners per comprar-ho.
Fins la propera,
Jordi "Prony"
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Al 2008 hi va haber una gran sequera..
Es va acabar de cop amb una sortida de Mototurisme a Castellar de N'hug .....

Crec que la sequera d´aquest any, s´ha acabat amb la Re-VOlta de Mototurisme!!

MOTOTURISME AJUDA A QUE S'ACABIN LES SEQUERES!!!!!!!!!!!!!!
Es va acabar de cop amb una sortida de Mototurisme a Castellar de N'hug .....

Crec que la sequera d´aquest any, s´ha acabat amb la Re-VOlta de Mototurisme!!

MOTOTURISME AJUDA A QUE S'ACABIN LES SEQUERES!!!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ieps !!! Nosaltres també ja estem a aixopluc !!!
Fins a migdia, tot i la pluja, ens ho hem passat de conya.
El dinar de primera i el moscatell encara més !!! :razz: :razz:
Quina currada dels organitzadors... tot molt ben detallat i estudiat.
Esperem amb ànsia la data de la 2ª part !!! :lol:
Missatge per en Si o No: La Dolors diu que ja té les mans ben blanques !!! :mrgreen: :mrgreen:
Fins a migdia, tot i la pluja, ens ho hem passat de conya.
El dinar de primera i el moscatell encara més !!! :razz: :razz:
Quina currada dels organitzadors... tot molt ben detallat i estudiat.
Esperem amb ànsia la data de la 2ª part !!! :lol:
Missatge per en Si o No: La Dolors diu que ja té les mans ben blanques !!! :mrgreen: :mrgreen:
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Un més que ja s'ha tret el fred de sobre....
Encara que no s'hagi completat la 1ª Re-Volta, per mí ha estat una experiència prou profitosa...
Ara a esperar a la pròxima data per donar-la per completada.
Salutacions, i moltes gràcies per tota la fainada que porta organitzar coses com aquestes...
Encara que no s'hagi completat la 1ª Re-Volta, per mí ha estat una experiència prou profitosa...
Ara a esperar a la pròxima data per donar-la per completada.
Salutacions, i moltes gràcies per tota la fainada que porta organitzar coses com aquestes...
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Tinc sentiments agridolços, per una banda em sap greu que no s'agui pogut acabar (totalment) la ruta, per l'altra, potser em podré plantejar participar en la represa de la Re-volta Catalana 2.0, si l'organitzaciò creu convenient obrir de nou inscripcions...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Joavel" post="213779"]Tinc sentiments agridolços, per una banda em sap greu que no s'agui pogut acabar (totalment) la ruta, per l'altra, potser em podré plantejar participar en la represa de la Re-volta Catalana 2.0, si l'organitzaciò creu convenient obrir de nou inscripcions...[/quote]
I tant que "s'obriran" de nou les inscripiccions! ;)
I tant que "s'obriran" de nou les inscripiccions! ;)
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Nuri treu-me de la assecadora que hem de dir que he hem arribat a casajijijijijjijiji. :ban :ban
:cerv :cerv La ostia la re-volta i només hem fet una mica que si no demà estem donant voltes "" "" :ban :ban
:Saltant :Saltant "" "el sobre tancat i fins a la" "" :cerv "" propera :cerv "" "" "" "" "
:sado :sado La propera no val enganyar-nos amb femelles en tanga :sado :sado

:cerv :cerv La ostia la re-volta i només hem fet una mica que si no demà estem donant voltes "" "" :ban :ban
:Saltant :Saltant "" "el sobre tancat i fins a la" "" :cerv "" propera :cerv "" "" "" "" "
:sado :sado La propera no val enganyar-nos amb femelles en tanga :sado :sado

Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 29, 2012 7:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Un altre re-voltòs a casa i endreçat, be, vull dir que he estès tota la roba, casc, bossa sobre-dipòsit, guants, botes ... al cordill !
Moltes gràcies als capitans re-voltadors per la feinada i la capacitat de re-organització. També un re-conixement al re-staurant La Conna per acceptar-nos el lleuger canvi horari :mrgreen:
Salut!
Moltes gràcies als capitans re-voltadors per la feinada i la capacitat de re-organització. També un re-conixement al re-staurant La Conna per acceptar-nos el lleuger canvi horari :mrgreen:
Salut!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 29, 2012 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Be, després d’una dutxa calenteta i una becaina de dues hores… ja estic mig recuperat, ja no tinc els dits dels peus arrugats.
Gracies Miquel i Ramón per l’esforç. Ara em fet la R-Vo. Quan hi hagi la e-lta allà i seré.
Gracies Miquel i Ramón per l’esforç. Ara em fet la R-Vo. Quan hi hagi la e-lta allà i seré.
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
Un altre que ja es a casa i ben eixugat!! ara a esperar les dates per fer la 2a part.Espero poder aguantar la temtacio d'obrir el sobre :lol: :lol:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
una altre que ja esta a casa,fa estoneta,aixo si,dutxat i planxat ,del dia d'avui que es pot dir,jo diria que PERFECTE,el fet d'aturar al primer C.P. aquesta gran REVOLTA ,i dic gran perque sincerament,encara que degut al estat de la carretera no podies distreuret ni un moment per gaudir del indrets i vistes que pasava,quan torni a començar alla estare/m,per tornar a començar i seguir gaudint de la diversio de anar mirant mapa i conta km's.
el fet d'aturar-la ha estat un acte ja no de cortesia ,sino ben be de companyerisme !!!! per lo que no puc mes que felicitar a en Miquel i en Ramon per una feina ben feta que no dubteu que se us agraeix.
dels companys que dir,que no sigui ja dit mil i un cops,sou de 10 i com sempre divertidisim ;) ;)
p.d. sembla mentida que per mes equipat que vagis l'aigua acava pasant per tot arreu,en fi.....l'aigua es vida :mrgreen:
l'equip maravella,un fart de fer interiors i algun exterior,avui estavam iluminats :twisted:

el fet d'aturar-la ha estat un acte ja no de cortesia ,sino ben be de companyerisme !!!! per lo que no puc mes que felicitar a en Miquel i en Ramon per una feina ben feta que no dubteu que se us agraeix.
dels companys que dir,que no sigui ja dit mil i un cops,sou de 10 i com sempre divertidisim ;) ;)
p.d. sembla mentida que per mes equipat que vagis l'aigua acava pasant per tot arreu,en fi.....l'aigua es vida :mrgreen:
l'equip maravella,un fart de fer interiors i algun exterior,avui estavam iluminats :twisted: