sortida a comprar "tabac"- Pag 7 accident Sergi3
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 26
- Membre des de: dt. feb. 24, 2009 11:39 am
- Ubicació: Barcelona
molt bo
Qué bo el video,bona musica tb i.... bones noticies del Sergi !!!m´encantaaaaaa!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Gaurdarrarils, cargols, sal i mala sort
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fviatgesenmoto%2Falbumid%2F5309289001527171217%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fviatgesenmoto%2Falbumid%2F5309289001527171217%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Acabo de parlar amb en Sergi i l'Esther, estan molt animats i ha estan a una habitacio, si no hi ha res de nou aquest divendres cap a casa, Les coses de moment no surten problemes, amb ell ja no li fa mal i demà ja el faran seure.
M'han dit que us doni records a tots i que gràcies a tots els que vareu estar amb ell en els moments mes delicats i a la resta per l'interes demostrat.
En definitiva tenim Sergi d'aqui a 4 dies, esta fet un tiarras.
:!: :!: :!: :!: :!:
M'han dit que us doni records a tots i que gràcies a tots els que vareu estar amb ell en els moments mes delicats i a la resta per l'interes demostrat.
En definitiva tenim Sergi d'aqui a 4 dies, esta fet un tiarras.
:!: :!: :!: :!: :!:

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
M'alegro que estiguin be
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Men alegro moltissim que s'estigui recuperan de la operacio, anims sergi.
Que es mi moto mi tesoro,
que es mi dios la libertad,
mi ley, la fuerza y el viento,
mi única patria, la carretera...
Res que se me'n va de tant en tant jajajajaja.
Felicitats per la nova versio del video amb musica, una musica mol bona i queda mol be amb les imatges.
Cuidevos!!!!!!
Que es mi moto mi tesoro,
que es mi dios la libertad,
mi ley, la fuerza y el viento,
mi única patria, la carretera...
Res que se me'n va de tant en tant jajajajaja.
Felicitats per la nova versio del video amb musica, una musica mol bona i queda mol be amb les imatges.
Cuidevos!!!!!!
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Menys mal que l'operacio ha estat un èxit, ja patia tot lleigin aquest post, fins avui no havia entrat al foro,
Sergi que tingues una molt bona recuperacio, sembla que tot vagi per on ha de anar, m’alegro molt.
Ja entenc als metges quan diuen que la sal fa pujar la tensio, a mi fins i tot amb done cagalera.
Sergi que tingues una molt bona recuperacio, sembla que tot vagi per on ha de anar, m’alegro molt.
Ja entenc als metges quan diuen que la sal fa pujar la tensio, a mi fins i tot amb done cagalera.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
buff, quin descans !
No podia evitar tenir un cert malestar desde dissabte, és fantàstic saber que tot va el millor possible.
Kel, quan t'hagis calmat mira de lletrejar guardarrails, que no n'has acertat ni una :b9
Un factor a comentar també, que només es veu a la foto on es veu en Kel ajupit fent fotos és que el guardarrail en aquesta corba estava com mig metre més enrera del que tocaria, de manera que hi ha un graó d'asfalt de ben bé 30-40 cm, on pots fotre la roda del davant i acabar de ferte molt de mal.
Un altre tema, si mai us hi trobeu, no deixeu mai a un gruista estacar ell sol la moto, passen les vagues que tenen plenes de merda amb nusos i ganxos metàlics, pel primer lloc que els sembla, sense avaluar si es pot trencar alguna cosa, i a base de fer força acaben arrencant manguitos, cables, anclatges de carenat, fan passar per força bruta i per qualsevol forat les eslingues que porten, i que són totalmetn sobredimensionades (per cotxe-camionet, i mai per moto :twisted:) ... van per feina i sense cap mirament, després reclamal's-hi res, si total, la moto s'ha pinyat, ja no vé d'aquí !
Comentar que quan va acabar d'estacarla em va demanar : La veus bé ? es mourà ? i li vaig dir... home jo diria que fins i tot podries fer la Collada de Toses... i no li va fer gràcia :roll:
No podia evitar tenir un cert malestar desde dissabte, és fantàstic saber que tot va el millor possible.
Kel, quan t'hagis calmat mira de lletrejar guardarrails, que no n'has acertat ni una :b9
Un factor a comentar també, que només es veu a la foto on es veu en Kel ajupit fent fotos és que el guardarrail en aquesta corba estava com mig metre més enrera del que tocaria, de manera que hi ha un graó d'asfalt de ben bé 30-40 cm, on pots fotre la roda del davant i acabar de ferte molt de mal.
Un altre tema, si mai us hi trobeu, no deixeu mai a un gruista estacar ell sol la moto, passen les vagues que tenen plenes de merda amb nusos i ganxos metàlics, pel primer lloc que els sembla, sense avaluar si es pot trencar alguna cosa, i a base de fer força acaben arrencant manguitos, cables, anclatges de carenat, fan passar per força bruta i per qualsevol forat les eslingues que porten, i que són totalmetn sobredimensionades (per cotxe-camionet, i mai per moto :twisted:) ... van per feina i sense cap mirament, després reclamal's-hi res, si total, la moto s'ha pinyat, ja no vé d'aquí !
Comentar que quan va acabar d'estacarla em va demanar : La veus bé ? es mourà ? i li vaig dir... home jo diria que fins i tot podries fer la Collada de Toses... i no li va fer gràcia :roll:
-----------
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Fa bastants dies que no feia us del ordinador, hi que per lo tant no entraba per aqui.
Sergi, espero que tot surti be, que habiat estiguis a casa, i que la recuperacio vagi molt be, hi lo més aviat possible puguis torna a fer vida normal.
Tots els que hem patit alguna mena de operació,
i la posterior reavilitació, crec que et podem dir, que al principi
es fa una mica, costa amunt, pero quant comencis a veure les millores
(que las veuras), t`aniras animant, hi no set fara tant pessat.
Aixo si, molta paciencia, hi a creure als "fisios".
Esther, molts anims a tots dos. :!:
Sergi, espero que tot surti be, que habiat estiguis a casa, i que la recuperacio vagi molt be, hi lo més aviat possible puguis torna a fer vida normal.
Tots els que hem patit alguna mena de operació,
i la posterior reavilitació, crec que et podem dir, que al principi
es fa una mica, costa amunt, pero quant comencis a veure les millores
(que las veuras), t`aniras animant, hi no set fara tant pessat.
Aixo si, molta paciencia, hi a creure als "fisios".
Esther, molts anims a tots dos. :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Merci Kel i Pep per les fotos i videos. Ara tothom es pot fer una idea de com va anar tot plegat.
El guardarrail aquell feia més mala pinta en viu que en foto. Si l'estat de conservació haguera estat el que tocava segurament ara no estariem tant tristos, ja que al no caure, segurament no hi hagués hagut consequències. Però a cops la mala sort ens persegueix. :evil:
Anims Sergi i Esther. M'alegra molt saber que tot segueix el seu proces pel costat més positiu. Petonets per tots dos. :!:
Salut.
El guardarrail aquell feia més mala pinta en viu que en foto. Si l'estat de conservació haguera estat el que tocava segurament ara no estariem tant tristos, ja que al no caure, segurament no hi hagués hagut consequències. Però a cops la mala sort ens persegueix. :evil:
Anims Sergi i Esther. M'alegra molt saber que tot segueix el seu proces pel costat més positiu. Petonets per tots dos. :!:
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Siono1000 ha escrit:Merci Kel i Pep per les fotos i videos. Ara tothom es pot fer una idea de com va anar tot plegat.
Salut.
Faig meves aquestes paraules
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
M'alegro que tot segueixi bé. Vinga ànims, que aixó de poder anar cap a casa és una molt bona noticia.
Petons :!:
Maco el video acompanyat de'aquesta música, gràcies per posar-lo Pep.
I gràcies Kel pel reportatge que fa que, com sempre, ens indignem quan passen coses que és podrien evitar, si pensessin en tots els que fem servir les carreteres. :twisted:
Petons :!:
Maco el video acompanyat de'aquesta música, gràcies per posar-lo Pep.
I gràcies Kel pel reportatge que fa que, com sempre, ens indignem quan passen coses que és podrien evitar, si pensessin en tots els que fem servir les carreteres. :twisted:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
M'alegro que hagi anat bé... és una gran noticia!!!! Ara a recuperar-se i aviat a fer vida normal...
Fins aviat!
M'alegro que hagi anat bé... és una gran noticia!!!! Ara a recuperar-se i aviat a fer vida normal...
Això Arbe també ho havia sentit, un amic amb una R850R li van arrencar tots els manguitos i manetes al passar les eslingues cap al davant... i després no es volien fer càrrec!!!!ARBE ha escrit:Un altre tema, si mai us hi trobeu, no deixeu mai a un gruista estacar ell sol la moto, passen les vagues que tenen plenes de merda amb nusos i ganxos metàlics, pel primer lloc que els sembla, sense avaluar si es pot trencar alguna cosa, i a base de fer força acaben arrencant manguitos, cables, anclatges de carenat, fan passar per força bruta i per qualsevol forat les eslingues que porten, i que són totalmetn sobredimensionades (per cotxe-camionet, i mai per moto :twisted:) ... van per feina i sense cap mirament, després reclamal's-hi res, si total, la moto s'ha pinyat, ja no vé d'aquí!
Fins aviat!