RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Al primer control i veien l'estat de les coses hem decidit aturar-ho tot ja que en aquesta re-volta es tractava de venir a disfrutar i no pas a patir (bueno, una mica si però no pas degut a l'aigua) i deixar la continuació per un altre dia ja que és evident que ... LA RE-VOLTA NO ES POT ATURAR ;)
Gràcies als soferts i patidors participants, a veure si a la propera ensopeguem millor temps.
Aviat posarem la data de continuació, estigueu atents !
Salut !
Gràcies als soferts i patidors participants, a veure si a la propera ensopeguem millor temps.
Aviat posarem la data de continuació, estigueu atents !
Salut !
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
la dita diu: molls com anecs,, pero els anecs no els arriba l'aigua a tocar la pell, jo fins els calçotets, cuan torni a neixe vull ser anec,
be conyes apart, felicitar al miquel i ramon, per la feina ben feta i ben organitzada( llastima que shajin descuidad de posar un "cruiller" per anar a "" cruilles"" ) per aixo hem tirat de llarc, com que el dia era bò, per fer mes kms del compte,
el sobre i nosaltres estem ja esperant que poseu la data per la 2ª RE-VOLTA
be conyes apart, felicitar al miquel i ramon, per la feina ben feta i ben organitzada( llastima que shajin descuidad de posar un "cruiller" per anar a "" cruilles"" ) per aixo hem tirat de llarc, com que el dia era bò, per fer mes kms del compte,
el sobre i nosaltres estem ja esperant que poseu la data per la 2ª RE-VOLTA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="213794"]De qui són les dues KTM'S?[/quote]
d'en Pescallunes i l'Snorkel .
d'en Pescallunes i l'Snorkel .
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Voldria donar les gràcies públicament a l'Albert per fer-me costat i per portar-me a casa... ets collonut. :cerv
Gràcies a tots pels ànims !!!
Salut !!! ;)
Voldria donar les gràcies públicament a l'Albert per fer-me costat i per portar-me a casa... ets collonut. :cerv
Salut !!! ;)
Gas a la burra!!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Un altre que ja fa estona que es casa, que dir que no s´hai dit per aquí dalt, no ha estat malament, potser una miqueta d´aigua, però res de l´altre mon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: quan m´he tret les botes a casa, tenia un dit d´aigua a dintre :roll: :roll: :roll: , menys mal que son "waterproof"
La currada que heu tingut s´ha d´aprofitar, o sigui que ja estem pendents de la nova data per la repesca.
Jesus, fes el favor de no aparcar d´aquesta manera, que la moto es fa malbé ;) ;) ;) ;) ;)
La currada que heu tingut s´ha d´aprofitar, o sigui que ja estem pendents de la nova data per la repesca.
Jesus, fes el favor de no aparcar d´aquesta manera, que la moto es fa malbé ;) ;) ;) ;) ;)

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Kpeps" post="213796"][quote user="Steelman" post="213794"]De qui són les dues KTM'S?[/quote]
d'en Pescallunes i l'Snorkel .[/quote]
Exacte, equip núm. 8
T'agraden, oi?
La 990 és un tró! a més d'estèticament molt maca! (i alta)
d'en Pescallunes i l'Snorkel .[/quote]
Exacte, equip núm. 8
T'agraden, oi?
La 990 és un tró! a més d'estèticament molt maca! (i alta)
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 29, 2012 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La 990 que m´agrada es la Adventure S ;)
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Nosaltres també a casa.
Totes les previsions deien que la pluja seria durant l'horari de la Re-volta, però un és desconfiat de mena i ja no és creu res...malauradament el temps "encarregat" ha estat complidor al minut, fins hi tot s'ha adaptat als canvis sobre la marxa de la RE-VOLTA, la previsió deia que plouria fins les 8:00 pm i al final ha estat fins les 5:30 pm.
- 8:00 am La Bisbal, no plou.
- 5:30 pm La Bisbal, no plou.
Tot l'espai entre mig pluja sense parar. He tingut de montar un "tenderete" al garatge que ho ha emplenat tot de gom a gom, fins hi tot els calçotets. :D
Quedo totalment acoll*nit del poder dels organitzadors. :eyes :eyes
Si he de ser sincer avui m'he quedat amb ganes, que porto molt de tems fent dieta de moto i més que gana en tenia fam.
Haurem d'esperar a la propera.
Gràcies per tot i a tots, ha estat un bon dia de moto, menys per en Jesús, sempre son millors els desperfectes a la màquina que a un mateix. :ksss
Volem una foto de les mans. :mrgreen:
Salut.
PD: El tema del Tanga encara no el tinc clar...haurem de seguir experimentant.
Totes les previsions deien que la pluja seria durant l'horari de la Re-volta, però un és desconfiat de mena i ja no és creu res...malauradament el temps "encarregat" ha estat complidor al minut, fins hi tot s'ha adaptat als canvis sobre la marxa de la RE-VOLTA, la previsió deia que plouria fins les 8:00 pm i al final ha estat fins les 5:30 pm.
- 8:00 am La Bisbal, no plou.
- 5:30 pm La Bisbal, no plou.
Tot l'espai entre mig pluja sense parar. He tingut de montar un "tenderete" al garatge que ho ha emplenat tot de gom a gom, fins hi tot els calçotets. :D
Quedo totalment acoll*nit del poder dels organitzadors. :eyes :eyes
Si he de ser sincer avui m'he quedat amb ganes, que porto molt de tems fent dieta de moto i més que gana en tenia fam.
Haurem d'esperar a la propera.
Gràcies per tot i a tots, ha estat un bon dia de moto, menys per en Jesús, sempre son millors els desperfectes a la màquina que a un mateix. :ksss
No me creooooo naaaaaaaaaa.
Missatge per en Si o No: La Dolors diu que ja té les mans ben blanques !!! :mrgreen: :mrgreen:
Volem una foto de les mans. :mrgreen:
Salut.
PD: El tema del Tanga encara no el tinc clar...haurem de seguir experimentant.
Salut i kilómetres
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Jesus GS" post="213797"]Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Salut !!! ;)[/quote]
Dons mes ànims i a recuperar-te (de l'orgull, es clar, que si una costella et fa mal, dons la parenta que et faci unes fregues i ja tà!!! :lol: )
ah!!! i preparat l'scoppy per si de cas, que aviat posarem data a la RE-VOLTA..... 2ª part
Fins aviat. ;)
Mikel
Salut !!! ;)[/quote]
Dons mes ànims i a recuperar-te (de l'orgull, es clar, que si una costella et fa mal, dons la parenta que et faci unes fregues i ja tà!!! :lol: )
ah!!! i preparat l'scoppy per si de cas, que aviat posarem data a la RE-VOLTA..... 2ª part
Fins aviat. ;)
Mikel
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="MikelRT" post="213808"][quote user="Jesus GS" post="213797"]Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Salut !!! ;)[/quote]
Fins aviat. ;)
Mikel[/quote]
Tampoc no descartis que vingui de copilot. Ha comentat que s'hi anava molt bé!
Ara, m'agradaria veure quants km aguantaria sense allargar la ma per sobre del pilot!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut !!! ;)[/quote]
Fins aviat. ;)
Mikel[/quote]
Ara, m'agradaria veure quants km aguantaria sense allargar la ma per sobre del pilot!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
De veritat que mai m'havia mullat tant com avui. A les 8:00 a Lloret no plovia, ni a la Bisbal, però a Vic si, això vol dir que amb en Cabirol i en Xavier hem fet l'anada, la re-volta i la tornada amb els ous en remull, perquè aquesta quantitat d'aigua que ha caigut entrava per tot arreu.
I de veritat que costa de trobar gent tant soferta com aquest grup. Organitzadors que tiren endavant malgrat les previsions, participants que es presenten malgrat que ja plou, .... i a fer kilòmetres. Fantàstic. Però és clar que el nivell de gaudiment ha de ser més alt que el de patiment, per tant molt bona la decisió d'ajornar-ho i d'anar a dinar i a escurar els porrons. I fins a la propera.
Gràcies a tots plegats per aquesta nova "aventura".
I de veritat que costa de trobar gent tant soferta com aquest grup. Organitzadors que tiren endavant malgrat les previsions, participants que es presenten malgrat que ja plou, .... i a fer kilòmetres. Fantàstic. Però és clar que el nivell de gaudiment ha de ser més alt que el de patiment, per tant molt bona la decisió d'ajornar-ho i d'anar a dinar i a escurar els porrons. I fins a la propera.
Gràcies a tots plegats per aquesta nova "aventura".
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Gent! Em sap greu no haver pogut vindre a aquesta sortida! Ja que les sortides d'en Mikel sòn collonudes! Pero per motius laborals, algú havia d'aguantar el país!!!
La pròxima espero que m'hi tingueu!
GeSus ànims! ejejjeje :tremolant
La pròxima espero que m'hi tingueu!
GeSus ànims! ejejjeje :tremolant
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Aquesta ha estat la meva primera ruta amb una miqueta d'aigua :-), ahir al matí quant vaig sortir de casa, vaig pensar.... "que ven equipada que vas !!! Ja pot ploure ja que no et mollaras pas !!!! Doncs bé, vaig arribar a casa molt i molt i molt humida i xopa com un pollet, els meus peus durant tot el dia van estar fent submarinisme dins les botes (i això que són de goretex), i al arribar a casa els meus dits no tenien esma d'escriure quelcom d'interessant.
També vaig montar un tenderete, que encara aguanta, amb totes les capes que duia a sobre, que totes absolutament totes, estaven mollades !!!!
Pel que fa a la Re-Volta en si.... que us haig de dir, el TAST ha estat GENIAL, tant amb la poca ruta que he fet com amb la super mega organització !!!!!! Per tant ara només cal esperar el dia de l'ÀPAT (que espero que tinguem sort i sigui sense aigua) i poder asaborir millor el tast que vem fer ahir
Salut,
També vaig montar un tenderete, que encara aguanta, amb totes les capes que duia a sobre, que totes absolutament totes, estaven mollades !!!!
Pel que fa a la Re-Volta en si.... que us haig de dir, el TAST ha estat GENIAL, tant amb la poca ruta que he fet com amb la super mega organització !!!!!! Per tant ara només cal esperar el dia de l'ÀPAT (que espero que tinguem sort i sigui sense aigua) i poder asaborir millor el tast que vem fer ahir
Salut,
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
En sap mol de greu no aber pugut asistir aquesta rebolta suposu que ensebreu discupar
per no aber asistir tot i ser apuntat ja que percauses per sunals no vig puder asistir
:(
per no aber asistir tot i ser apuntat ja que percauses per sunals no vig puder asistir
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, doncs un altre que ja ho te tot assecant-se. :lol:
Gràcies Miquel i Ramon per organitzar aquesta moguda que als que anem en moto tant ens agrada.
Agafar la moto i no saber on vas te l'al·licient de gaudir de tota la ruta molt intensament, que si ens saltem la cruïlla, que aquesta no es la rotonda, que hem llegit malament el road book ...ostres es un no parar.
Llàstima de la caiguda d'en Jesús, que de tots els que érem allà es qui es coneix millor aquell tram, es capritxosa la vida ...catxis, Jesús ànims. ;)
Als qui no heu pogut vindre, se us ha trobat a faltar, feu l'impossible per venir a la RE-VOLTA (2a Part), com més serem més riurem, espero poder assistir-hi, encara no sabem dates ...esperem! :shock:
Salut...i re-volta! ;)
Gràcies Miquel i Ramon per organitzar aquesta moguda que als que anem en moto tant ens agrada.
Agafar la moto i no saber on vas te l'al·licient de gaudir de tota la ruta molt intensament, que si ens saltem la cruïlla, que aquesta no es la rotonda, que hem llegit malament el road book ...ostres es un no parar.
Llàstima de la caiguda d'en Jesús, que de tots els que érem allà es qui es coneix millor aquell tram, es capritxosa la vida ...catxis, Jesús ànims. ;)
Als qui no heu pogut vindre, se us ha trobat a faltar, feu l'impossible per venir a la RE-VOLTA (2a Part), com més serem més riurem, espero poder assistir-hi, encara no sabem dates ...esperem! :shock:
Salut...i re-volta! ;)
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo també a caseta, encara que fins avui no he tocat l'ordinador, tenia por que em fes un cruse :tremolant
Gràcies Miquel i Ramon per la currada que heu tingut
No hagués dit mai que podia caure tanta aigua i sentir-me com un peix a l'aigua
Ja estic anciós esperant les dates de la RE-RE-VOLTA
Gràcies Miquel i Ramon per la currada que heu tingut

No hagués dit mai que podia caure tanta aigua i sentir-me com un peix a l'aigua

Ja estic anciós esperant les dates de la RE-RE-VOLTA
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo no ho entenc, tan sols em vaig mullar els guants, les mans i un mitjó mullat a la punta dels dits. Si bé es cert que vaig fer menys Qm's de ruta, tant l'anada com la tornada foren sota un xàfec constant. Em vaig mullar mes durant la estona que vam estar al control nº 1 que en la resta de la jornada.
En definitiva, que m'ho vaig passar molt be i que tinc el sobre nº 13 ven guardat al calaix, esperant no haver-lo d'obrir mai.
Ens veiem a Viella.
Jordi "Prony"
En definitiva, que m'ho vaig passar molt be i que tinc el sobre nº 13 ven guardat al calaix, esperant no haver-lo d'obrir mai.
Ens veiem a Viella.
Jordi "Prony"
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="CMB" post="213810"][quote user="MikelRT" post="213808"][quote user="Jesus GS" post="213797"]Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Salut !!! ;)[/quote]
Fins aviat. ;)
Mikel[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Miquel, poc que pugui, ja hi pots comptar amb mi !!!
Carles, si em fas triar ... vinc amb la Scoopy ;)
Un cop més, gràcies pel vostre recolzament.... passaré dilluns pel taller a veure l'abast dels danys !!! :(
Salut !!!
Salut !!! ;)[/quote]
Fins aviat. ;)
Mikel[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Miquel, poc que pugui, ja hi pots comptar amb mi !!!
Carles, si em fas triar ... vinc amb la Scoopy ;)
Un cop més, gràcies pel vostre recolzament.... passaré dilluns pel taller a veure l'abast dels danys !!! :(
Salut !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 7:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!