RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Moderador: Airald
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT
Ostres Jesús, em sap greu això que t'ha passat, m'en alegro que no hagi sigut res, i la moto amb algún caleró (esperem que no gaires) quedará com nova.
Això hi estem tots exposats, es questió de sort.
Salut.
Salut.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 7:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Ostres nanos aigua per omplir un quants cantis!!!!
Primer de tot donar les gracies al organitzadors per l'esforç i la il.lusio que han posat en la re-volta.
Que mes dir, que a part de molts litres de te negre a les botes, m'enduc un munt d'amics que no et deixent tirat a la carretera i a sobre et fots un fart de riure.
Els primers 100 km de la revolta molt xulos, molts revolts tancats per anar adelatant bmw, plens d'aigua que feien flotar la ktm, aixi que esperant els proxims 350.
I el dinar jajajaja collonut i ple de riures, pero per riures els del restaurnt que hores d'ara encara deuen estar aixogant cadires jajajajaja.
Be gent, que el team ktm Torelló ens ho varem pasar de conya i a punt de tornar-hi i encara intrigats per la resposta a la pregunta que l'hi vaig fer a en Kpeps que no ens la ha volgut contestar jajajaja
Primer de tot donar les gracies al organitzadors per l'esforç i la il.lusio que han posat en la re-volta.
Que mes dir, que a part de molts litres de te negre a les botes, m'enduc un munt d'amics que no et deixent tirat a la carretera i a sobre et fots un fart de riure.
Els primers 100 km de la revolta molt xulos, molts revolts tancats per anar adelatant bmw, plens d'aigua que feien flotar la ktm, aixi que esperant els proxims 350.
I el dinar jajajaja collonut i ple de riures, pero per riures els del restaurnt que hores d'ara encara deuen estar aixogant cadires jajajajaja.
Be gent, que el team ktm Torelló ens ho varem pasar de conya i a punt de tornar-hi i encara intrigats per la resposta a la pregunta que l'hi vaig fer a en Kpeps que no ens la ha volgut contestar jajajaja
- Snorkel
- Presentats
- Entrades: 18
- Membre des de: dl. oct. 10, 2011 8:39 am
- Ubicació: Osona
Confirmo lo que a dit el meu company (n°8) i quedem per la REREVOLTA , moltes gracies a tothom.
Ktmteam , ey per cert la meva es 950 que tambe es un tiro jeje.
Ktmteam , ey per cert la meva es 950 que tambe es un tiro jeje.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Je, je, és bo que no us hagueu escarmentat i encara tingueu les ganes de fer la re-re-volta ;)
Amb en Miquel ja estem buscant el dia més adequat i els petits canvis a fer en la ruta i avituallament, en breu ho publicarem.
Amb en Miquel ja estem buscant el dia més adequat i els petits canvis a fer en la ruta i avituallament, en breu ho publicarem.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Ramon" post="213861"]Je, je, és bo que no us hagueu escarmentat i encara tingueu les ganes de fer la re-re-volta ;)
Amb en Miquel ja estem buscant el dia més adequat i els petits canvis a fer en la ruta i avituallament, en breu ho publicarem.[/quote]
Ei, això serà per que no valguin els sobres que tenim en mà?
Amb en Miquel ja estem buscant el dia més adequat i els petits canvis a fer en la ruta i avituallament, en breu ho publicarem.[/quote]
Ei, això serà per que no valguin els sobres que tenim en mà?
- CMB
- Presentats
[quote user="Snorkel" post="213860"]Confirmo lo que a dit el meu company (n°8) i quedem per la REREVOLTA , moltes gracies a tothom.
Ktmteam , ey per cert la meva es 950 que tambe es un tiro jeje.[/quote]
Perdó, perdó, m'he equivocat!
Ktmteam , ey per cert la meva es 950 que tambe es un tiro jeje.[/quote]
Perdó, perdó, m'he equivocat!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Jsk" post="213843"]Ostres Jesús, em sap greu això que t'ha passat, m'en alegro que no hagi sigut res, i la moto amb algún caleró (esperem que no gaires) quedará com nova.
Salut.[/quote]
Certament tots tenim números en aquest sorteig ... una abraçada. ;)

Salut.[/quote]
Certament tots tenim números en aquest sorteig ... una abraçada. ;)

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 11:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ramon" post="213861"]Je, je, és bo que no us hagueu escarmentat i encara tingueu les ganes de fer la re-re-volta ;)
Però trieu un dia en que no plogui !!! :enfaduu ... ;)
Però trieu un dia en que no plogui !!! :enfaduu ... ;)
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, nano!!!
Em sap greu això de la moto, esperem que no sigui gaire.
Em sap greu això de la moto, esperem que no sigui gaire.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="213869"]Hosti, nano!!!
Em sap greu això de la moto, esperem que no sigui gaire.[/quote]
A simple vista he vist danys al subxassis davanter, l'aranya, la pantalla, un mirall , les defenses del cilindres, la tapa del dipòssit, la parrillla trasera i alguna cosa més ... a veure el pressupost ... però la veritat no m'agafa en gaire bon moment ... pot ser tornaré a ficar la pantalla de série de moment i alguna peça tocada la repararé més endavant ... ja veurem !!!
Una abraçada company !!! ;)
Em sap greu això de la moto, esperem que no sigui gaire.[/quote]
A simple vista he vist danys al subxassis davanter, l'aranya, la pantalla, un mirall , les defenses del cilindres, la tapa del dipòssit, la parrillla trasera i alguna cosa més ... a veure el pressupost ... però la veritat no m'agafa en gaire bon moment ... pot ser tornaré a ficar la pantalla de série de moment i alguna peça tocada la repararé més endavant ... ja veurem !!!
Una abraçada company !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 30, 2012 11:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Jesus GS" post="213797"]Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Voldria donar les gràcies públicament a l'Albert per fer-me costat i per portar-me a casa... ets collonut. :cerv
Gràcies a tots pels ànims !!!
Salut !!! ;)[/quote]
Uufff!! El que fan alguns per anar amb Honda :lol:
Potser hagués estat bona la idea del sidecar :mrgreen:
A cuidar-se, una abraçada ben forta :ksss
Ens veiem a la KDD :lol: ... espero.
Voldria donar les gràcies públicament a l'Albert per fer-me costat i per portar-me a casa... ets collonut. :cerv
Salut !!! ;)[/quote]
Ens veiem a la KDD :lol: ... espero.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Cristina_tgn" post="213872"][quote user="Jesus GS" post="213797"]Bé, ja heu llegit que a mi la revolta m'ha durat més aviat poc i això que esperava aquest dia amb molta il·lusió, però malauradament aquestes coses passen ... vas a un ritme tranquil, per una carretera que coneixes com el passadís de casa i de cop et veus a terra ... i la veritat em considero molt afortunat de poder explicar-ho en primera persona i d'una sola peça... ja que a hores d'ara em fa més mal l'orgull que les costelles.
Salut !!! ;)[/quote]
Ens veiem a la KDD :lol: ... espero.[/quote]
A la KDD vindré encara que sigui amb la SH300 ... i segur que amb el sidecar no hagués tingut aquest disgust ... un :ksss wapa
Salut !!! ;)[/quote]
Ens veiem a la KDD :lol: ... espero.[/quote]
A la KDD vindré encara que sigui amb la SH300 ... i segur que amb el sidecar no hagués tingut aquest disgust ... un :ksss wapa
Gas a la burra!!!
- DavidF800GS
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
- Ubicació: Platja d'Aro
Gràcies a l'Albert i en Jesús, ja tinc el número de Sort.
Salutacions!!!
Salutacions!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ei!!!
M'ho vaig passar de collons, remullats, però de collons!!!
Molt content d'haver conegut uns quants "Paisanos" molt enrrotllats. Bona gent, no podia ser d'altar manera: són de Torelló i Sant Quirze.
Fins ben aviat per poder-ho acabar.
Molt content d'haver conegut uns quants "Paisanos" molt enrrotllats. Bona gent, no podia ser d'altar manera: són de Torelló i Sant Quirze.
Fins ben aviat per poder-ho acabar.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Vinga vaaaaaaaaaa, una mica de presiò per els ORGANITZADORS (AMB LLETRA GRAN ) , data ???
Plogui o nevi... :mrgreen: :roll: :roll: :roll:
DISSABTE........??????........................... :mrgreen:
DISSABTE........??????........................... :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2012 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jesus,
Si creus que et puc ajudar a reacondicionar alguna peça per estalviar-te de comprar-la nova, digues-m'ho i a veure si hi podem fer quelcom. Per altra banda, ben aprop de casa tinc SBS, que venen peces de motos accidentades i potser et pots estalviar alguna pela.
Jordi "Prony"
Si creus que et puc ajudar a reacondicionar alguna peça per estalviar-te de comprar-la nova, digues-m'ho i a veure si hi podem fer quelcom. Per altra banda, ben aprop de casa tinc SBS, que venen peces de motos accidentades i potser et pots estalviar alguna pela.
Jordi "Prony"
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Xavier" post="213891"]Ei!!!
[/quote]
No es diu mollat fins els collons? :mrgreen:
[/quote]
No es diu mollat fins els collons? :mrgreen:
- CMB
- Presentats
[quote user="Dodo" post="213896"][quote user="Xavier" post="213891"]Ei!!!
[/quote]
No es diu mollat fins els collons? :mrgreen:[/quote]
Els de la plana de Vic deuen parlar com els hi surt dels collons! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
No es diu mollat fins els collons? :mrgreen:[/quote]
Els de la plana de Vic deuen parlar com els hi surt dels collons! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Joavel" post="213893"]Vinga vaaaaaaaaaa, una mica de presiò per els ORGANITZADORS (AMB LLETRA GRAN ) , data ???
DISSABTE........??????...........................[/quote]
Jo ja estic fent lloc a l'agenda per tots els dissabtes d'aquí a Nadal... no fos cas !!! :b9 :b9
Jo ja estic fent lloc a l'agenda per tots els dissabtes d'aquí a Nadal... no fos cas !!! :b9 :b9
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="213914"][quote user="Joavel" post="213893"]Vinga vaaaaaaaaaa, una mica de presiò per els ORGANITZADORS (AMB LLETRA GRAN ) , data ???
Jo ja estic fent lloc a l'agenda per tots els dissabtes d'aquí a Nadal... no fos cas !!! :b9 :b9[/quote]
Ha, ha, ha, això està bé, no fos cas ... ;)
Jo ja estic fent lloc a l'agenda per tots els dissabtes d'aquí a Nadal... no fos cas !!! :b9 :b9[/quote]
Ha, ha, ha, això està bé, no fos cas ... ;)