RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 01, 2012 8:04 pm

[quote user="Jesus GS" post="213871"]
A simple vista he vist danys al subxassis davanter, l'aranya, la pantalla, un mirall , les defenses del cilindres, la tapa del dipòssit, la parrillla trasera i alguna cosa més ... a veure el pressupost ... però la veritat no m'agafa en gaire bon moment ... pot ser tornaré a ficar la pantalla de série de moment i alguna peça tocada la repararé més endavant ... ja veurem !!!

[/quote]

Bufffff, vas caure? :tremolant Menys mal que ho expliques. Ànims i que no et faci mal res, la moto si tires de l'eBay hi han recanvis a patades.

Una altre cosa que tens per explicar, veus?
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2012 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. oct. 01, 2012 8:07 pm

Moltes gràcies Mikel i Ramon per aquest aperitiu de RE-VOLTA, esperaré impacient poder fer tot l'àpat.

A part de remullada m'ho he passat molt i molt bé.

Ja he pogut recollir la paradeta de roba i botes, teniem el balcó que semblava una fira. :martell

Ja sabeu que els gats som molt tafaners, no? Jo no se si per la RE-RE-VOLTA encara estarà el sobre nº 5 tancat :b9 :b9

Aquest cop no vaig fer ni una foto de la ruta :sado :sado , només en vaig fer quatre amb el mòbil del remei anti-humitat amb el qual ens vam refer una mica de tanta aigua. :b9 :b9

Imatge

Fins aviat! :ksss :ksss

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dl. oct. 01, 2012 9:02 pm

Ara mateix estem reunits en comissió extraordinaria tot l'equip de la RE-VOLTA i com que veiem que "friseu" per que us "putejin" una miqueta mes :lol:
em decidit que la RE-VOLTA 2ª PART es farà
el
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
:mrgreen: obrim fil nou :mrgreen:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 01, 2012 11:33 pm

[quote user="Prony" post="213894"]Jesus,

Si creus que et puc ajudar a reacondicionar alguna peça per estalviar-te de comprar-la nova, digues-m'ho i a veure si hi podem fer quelcom. Per altra banda, ben aprop de casa tinc SBS, que venen peces de motos accidentades i potser et pots estalviar alguna pela.

Jordi "Prony"[/quote]

Gràcies Jordi ... parlem !!!
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. oct. 01, 2012 11:34 pm

[quote user="Randy-650" post="213929"][quote user="Jesus GS" post="213871"]
A simple vista he vist danys al subxassis davanter, l'aranya, la pantalla, un mirall , les defenses del cilindres, la tapa del dipòssit, la parrillla trasera i alguna cosa més ... a veure el pressupost ... però la veritat no m'agafa en gaire bon moment ... pot ser tornaré a ficar la pantalla de série de moment i alguna peça tocada la repararé més endavant ... ja veurem !!!

[/quote]

Bufffff, vas caure? :tremolant Menys mal que ho expliques. Ànims i que no et faci mal res, la moto si tires de l'eBay hi han recanvis a patades.

Una altre cosa que tens per explicar, veus?[/quote]

Gràcies Toni !!!
Gas a la burra!!!

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dt. oct. 02, 2012 12:37 am

Ja veig que tot i la pluja us ho vàreu passar de conya. :mrgreen: :mrgreen:
De tant en tant va bé una mica d'aigua per rentar el "mono" :lol: :lol:

Jesús, llàstima de la caiguda, tot i que veure la moto per terra fa mal, la questió és quedar d'una peça i poder-ho explicar desde casa.

Veig que ja hi ha data per la Re-Re-volta, a veure si aquesta vegada....de moment entro en negociacions, si puc venir ja hauré guanyat tenir la sortida més a prop ;) ah! i espero que l'organització encarregui més bon temps. :flor :flor
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”