Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 12, 2009 6:20 pm

[quote user="Mareta" post="98974"]

Steelman, no tinc cap bossa interior, vols dir com les del Caprabo ????? O de roba ?????[/quote]

El Jordi es refereix a aquestes bosses:

Imatge

En AQUEST ENLLAÇ pots veure-ho millor.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. des. 12, 2009 6:28 pm

Vaja, vaja, quin entrenament més dur, se us reflecteix a la cara l'esforç i el sacrifici :b9
Pel que fa a les maletes, la casa bavara fa unes bosses interiors especifiques per cada model de maleta. Normalment estan fetes de cordura resistent i acostumen a ser impermeables i com a opció porten corretja per penjar a l'espatlla. Tot i així, sempre hi ha fabricants paral.lels, em sona que aquí pots trobar alguna cosa:bosses maletes
El que pasa que t'haurien de confirmar stocks, no sempre en tenen i tu no disposes de massa temps. L'altra opció es portar-les dels EUA, però el factor temps...
En fi, espero que et pugui servir d'alguna cosa.
Fins demà ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. des. 12, 2009 9:12 pm

Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="98978"][quote user="Mareta" post="98974"]

Steelman, no tinc cap bossa interior, vols dir com les del Caprabo ????? O de roba ?????[/quote]

Imatge

En AQUEST ENLLAÇ pots veure-ho millor.[/quote]

Eva, de vegades ets una mica bèstia i no fa per tu!!

Com pots pensar que et diem d’anar amb bosses del supermercat?? Que no ho veus que no es gens còmode??

Les que et diu el Jordi estan força millor, però si no t’acaben d’agradar també pots mirar AQUESTES tingues en compte que si les mides estandar no et van be segur que també t’ho arregleran.

;) ;) :kiss
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 9:40 pm

[quote user="Albert" post="99001"]Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="98978"][quote user="Mareta" post="98974"]

Imatge

En AQUEST ENLLAÇ pots veure-ho millor.[/quote]

Eva, de vegades ets una mica bèstia i no fa per tu!!

Com pots pensar que et diem d’anar amb bosses del supermercat?? Que no ho veus que no es gens còmode??

Les que et diu el Jordi estan força millor, però si no t’acaben d’agradar també pots mirar AQUESTES tingues en compte que si les mides estandar no et van be segur que també t’ho arregleran.

;) ;) :kiss[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Albert, has vist l´enllaç que m´has possat ?????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 12, 2009 9:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » ds. des. 12, 2009 10:14 pm

Ara mes seriosament; No se si as considerat aquesta possibilitat. Es una bossa amb rodes (com una maleta de viatge) que pot anar perfectament allotjada i subjectada amb corretges sobre les maletes de la moto. Les mides 40*47*92. Si fem càlculs 172,96 litres. No ta mal. :eyes
Imatge
Enllaç.
http://www.endufiver.com/catalogo/detal ... cat=Bolsas
Salutacions moteres.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. des. 12, 2009 10:25 pm

Eva,demá em posaré al cotxe les meves (3)de la GW per si et poden servir,sense cap compromis. :ksss :ksss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. des. 13, 2009 12:03 am

Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="99005"]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Albert, has vist l´enllaç que m´has possat ?????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Es clar que ho he vist!! No em diguis que no estaries "fashion" del tot!!!!

:ksss :ksss :ksss
Sort,

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. des. 14, 2009 11:22 am

Eva, potser pots aprendre alguna cosa en aquest vídeo

[youtube]K6wkjOo90Kg[/youtube]
sergibuda

they called me an accident

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. des. 14, 2009 2:18 pm

[quote user="Sergibuda" post="99193"]Eva, potser pots aprendre alguna cosa en aquest vídeo

[youtube]K6wkjOo90Kg[/youtube]
[/quote]

Sergi, moltes gracies per el video.

La veritat es que m´ha encantat, però...... el día que arrivi a Usshuaia, si arribo........ allá s´acabará el meu idil-li amb el terreny no asfaltat.

Després si algú em parla d´alguna excursió per un terreny no asfaltat, es que ni m´el penso escoltar. I parlo en serio, molt en serio !!!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 14, 2009 6:04 pm

Eva...el tema de les boses.
Hauries de saber quines son les maletes que portareu amb les motos que llogueu
Igual son Touratech o son les de BMW?

T'ho dic pq si son les de BMW pots mirar a BMW les bosses i ja les tindrs tambe per la teva moto.
http://www.2tmoto.com/product.php?produ ... 473&page=4

Si son touratech...
http://www.touratech.com/shops/006/prod ... ts_id=4114

Pregunta-ho, pq a mes no son de la mateixa capacitat i tu igual confies que es com la teva moto i tens mes lloc (o menys)
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. des. 14, 2009 6:35 pm

[quote user="Steelman" post="99291"]Eva...el tema de les boses.
Hauries de saber quines son les maletes que portareu amb les motos que llogueu
Igual son Touratech o son les de BMW?

T'ho dic pq si son les de BMW pots mirar a BMW les bosses i ja les tindrs tambe per la teva moto.
http://www.2tmoto.com/product.php?produ ... 473&page=4

Si son touratech...
http://www.touratech.com/shops/006/prod ... ts_id=4114

Pregunta-ho, pq a mes no son de la mateixa capacitat i tu igual confies que es com la teva moto i tens mes lloc (o menys)[/quote]

Tens raó.

Enviaré un mail a la Sonia i li demanaré que sol portar la gent que lloga 650 i que va de "pringats" com nosaltres, es a dir , no va amb el viatge que ells organitzen , amb cotxe de support i tot preparat :crys :crys ,nits d´hotel garantides :crys :crys :crys ,habitacions i banys en condicions :crys :crys :crys , si hi ha un reventón, ells s´ocupen de tot :crys :crys :crys , portan el habituallament :crys :crys :crys :crys , et preparen el pic nic :crys :crys :crys , fins i tot et fan les fotos :crys :crys :crys , t´explican el més interessant :crys :crys :crys :crys .

OSTRES, JO NO SÉ COM EM DEIXO ENREDAR

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 14, 2009 7:15 pm

Dona, tant com per no escoltar cap oferta que se surti ni que sigui una miqueta de l'asfalt...
...penso que ja que tens la 800 ben calçada, que has fet el curs de conducció off i que ja tindràs mooolts kms d'experiència no has de deixar perdre tots aquests coneixements i pots fer alguna coseta per pista. És questió de treure el màxim partit al que t'ha costat tant d'esforç, no creus?
És més, vols dir que no podria ser que acabessis essent tu qui organitzés alguna moguda per pista? :oops: :oops:
Per cert, referent al tema bosses, també és una molt bona opció la que et proposaven per aquí de portar, si tens problemes d'espai, una bossa d'aquestes que es poden lligar al seient de darrera i que tenen bastanta capacitat o aprofitar qualsevol bossa tipus gimnàs que ja tinguis...
En fi, seguiré amb interès el teu sprint final cap a la Patagonia, un sac d'ànims i gràcies per deixar-me signar la senyera, tot un luxe per mi! :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 6:05 am

[quote user="Cabreta" post="99304"]Dona, tant com per no escoltar cap oferta que se surti ni que sigui una miqueta de l'asfalt...
...penso que ja que tens la 800 ben calçada, que has fet el curs de conducció off i que ja tindràs mooolts kms d'experiència no has de deixar perdre tots aquests coneixements i pots fer alguna coseta per pista. És questió de treure el màxim partit al que t'ha costat tant d'esforç, no creus?
És més, vols dir que no podria ser que acabessis essent tu qui organitzés alguna moguda per pista? :oops: :oops:
Per cert, referent al tema bosses, també és una molt bona opció la que et proposaven per aquí de portar, si tens problemes d'espai, una bossa d'aquestes que es poden lligar al seient de darrera i que tenen bastanta capacitat o aprofitar qualsevol bossa tipus gimnàs que ja tinguis...
En fi, seguiré amb interès el teu sprint final cap a la Patagonia, un sac d'ànims i gràcies per deixar-me signar la senyera, tot un luxe per mi! :kiss[/quote]

Cabreta, crec que el 2010 no trepitxaré més off road que el que em pogui trovar a la Patagonia.
El 2011 ..... no ho tinc tant clar. Hauré de buscar noves comapanyies ;) .

Ah i sobre les maletes... ahir al matí vaig baixar a Girona i per la 1200 a BMW he agafat 1 maleta expandible que va a la maleta lateral. De fet, en principi crec que només necesito una maleta per portar-hi la roba , el neceser, i els petits ets i uts que necesito. En el top case, crec que no em fa falta i a l´altre maleta lateral tampoc perque entre altres coses és molt petita.
Ara em falta que em confirmin desde Txile el tipus de maleta que tindrem a les motos i mirar si encarrego una maleta com la que em va dir l´Angel o miro a veure que tinc per casa.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 6:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 11:28 am

Aquesta setmana no penjaré cap foto d´ entrenament. La feina m´ha portat a cancelar-ho tot :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat .
El primer és el primer ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 11:40 am

Ahir vaig anar a GIrona de compres i ja tinc un parell de temes més solucionats :

1.- Tema cámara de fotos.- La Canon 500 amb l´objectiu que porta s´em queda molt curt per llargues distancies, total que tenia que comprar un objectiu nou, un 18/200, però el preu, el pes i la mida em van fer tirar-me enrera de l´idea original.
Total que gracies als vostres consells he acabat comprant unaltre cámara la Canon Power Shot SX20IS 12.1 Megapixels amb 20 auments de zoom. Porta estabilitzador optic i ara toca fer práctiques de foto ( novament, crec que la deixaré a la Mar i després ella ja m´ho explicarà tot :cool: )

2.- Tema jaqueta : Vaig anar a BMW per unaltre tema i en Pau em va comentar que tenia una jaqueta street guard 2 i com que canvian de model me la podia deixar molt bé de model. Total, que la vaig provar i desseguida vaig dir MEVA. O sigui que al final sí que hauré de portar-me la jaqueta al despatx perque s´em vagi donant.

El dilluns va donar molt de sí ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 12:53 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. des. 15, 2009 1:50 pm

[quote user="Mareta" post="99388"].....

2.- Tema jaqueta : Vaig anar a BMW per unaltre tema i en Pau em va comentar que tenia una jaqueta street guard 2 i com que canvian de model me la podia deixar molt bé de model. Total, que la vaig provar i desseguida vaig dir MEVA. O sigui que al final sí que hauré de portar-me la jaqueta al despatx perque s´em vagi donant.

El dilluns va donar molt de sí ;)[/quote]
Es molt bona jaqueta,jo vaig estar a punt de comprarla pero em vaig tirar enrera perque no tenien el pantalons,si no,me la quedaba.
A mes,nomes he sentit molt bones critiques.Enhorabona ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 2:56 pm

Amb el tema de la cámara i per si os puc estalviar temps , dir-vos que jo , com que soc une mica "ruca", si les coses no les veig no les crec, per lo tant he agafat les dues cámares i he fet una comparativa :
La primera imatge esta feta amb la Canon 500 al máxim de zoom que tinc ara i la segona imatge amb la Canon Powershot SX20IS .

Rocamaura :
Imatge
Imatge

Les Illes Medes :
Imatge
Imatge

Un vaixell a port :
Imatge
Imatge

Ja sé quina cámara m´emportaré a la Patagónia i és molt més petita que la 500 :

Imatge

A Totes i Tots :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 16, 2009 6:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. des. 15, 2009 4:56 pm

Carai noia, no ens estem de res, molt bones compres ambdues!
Realment de la Street Guard II, tothom en parla meravelles, i normalment, si no n'hi ha més és per preu, o sigui que si t'han fet una bona oferta és una grandíssima jaqueta que segur disfrutaràs molt de temps.
Amb la camera, per aquí hi ha gent mooolt més experta que jo, però si que et puc dir que, si tens la opció d'anul.lar el zoom digital, millor. M'explico, fins al màxim del zoom òptic, les fotos surten relativament bé, però a la que entra en joc el zoom digital, el "ruido" de la imatge (és a dir, la quantitat de cuadrets que es veu a la foto) va en augment i les fotos, si no son petites per pujar a internet, perden molta qualitat. Si més no, això és el que tinc entès, tot pot ser que m'equivoqui :oops:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. des. 15, 2009 5:28 pm

[quote user="Cabreta" post="99413"]Amb la camera, per aquí hi ha gent mooolt més experta que jo, però si que et puc dir que, si tens la opció d'anul.lar el zoom digital, millor. M'explico, fins al màxim del zoom òptic, les fotos surten relativament bé, però a la que entra en joc el zoom digital, el "ruido" de la imatge (és a dir, la quantitat de cuadrets que es veu a la foto) va en augment i les fotos, si no son petites per pujar a internet, perden molta qualitat. Si més no, això és el que tinc entès, tot pot ser que m'equivoqui :oops:[/quote]

Exactament, fent servir un zoom digital el que fa es que s'inventa punts intercal·lant-los entremig dels punts reals de la imatge per donar la sensació de que la imatge és més gran, NO fer-ho servir MAI.
A més amb una òptica equivalent a un 28-560 no cal fer servir el zoom digital ;)

La càmara pinta molt bé, és una càmara per a tot us amb un objectiu F2.8-5.7, una mica poc lluminós en tele (de fet és normal en un objectiu 28-560).

Em sembla que és una bona càmara ;)

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. des. 15, 2009 9:24 pm

http://www.louisvuitton.com/

Altres ofertas de maletes de una marca especialitzada en viatges
Compartir la carretera

Respon