Entrada
Autor: Albert G » dv. des. 18, 2009 8:14 am
[quote user="Mareta" post="99667"]Ahir una persona molt valenta em va comentar :
Eva i si jo et digués que no tens edat per anar en moto ¿????
Jo li vaig contestar, es una opinió que respecto però no comparteixo.
I com sempre..... em va deixar una bona estona pensant.
Vaig pensar.... En tinc 47 .... Fa deu anys... 37.... Potser sí hagués estat millor, però la Mar tenia 1 any.... No era el moment .
Fa 20 anys en Marc en tenia 2 , tampoc era el moment....
Total que per una dona ,no es que les coses siguin més o menys complicades que per un home, senzillament son diferents.
Malgrat ara hi han tantes circumstancies com persones ( i no crec que sigui una qüestió de sexe ). Mai podem generalitzar.
El que sí tinc clar, es que si ara tinc el moment, l'he d'aprofitar i no deixar les coses per més endavant.
La vida no ens ha donat un road book on ens parla del que ens pasará dia a dia. Som nosaltres que hem d'aprofitar cada moment .
Quant era jove pensaba que les persones de 40 anys ja eran grans, a mida que m´he anat fent gran he vist que es a partir dels 40 que he començat a viure ( malgrat a partir d´aquesta edat la vida m´ha donat dues osties molt ben donades i que encara m´en estic recuperant).
Jo crec que quant més gran et fas, més valores les coses: l´esforç, el plaer, els reptes, la vida, les amistats, el día a día .... en definitiva... es valora tot molt més.
Bueno, resumint i per continuar amb el fil de la Patagonia..... una aventura com aquesta crec que lo menys important es l´edat que cadescú te, el que compte és l´esprit i unaltre cosa molt important , la cualitat de la predisposició per afrontar-ho tot.
Son molts díes els que pasarem lluny de casa, no farem un viatge de relax i plaer, pasarem per problemes més o menys seriosus..... ja vehorem com ens s´en ensortim.
Evidenment el que he escrit avui és la meva opinió i es tant respectable com cualsevol altre ;) :kiss .[/quote]
L’edat no importa, es el cor que SEMPRE s’ha de tenir jove, es aquí la diferencia de les persones que fan o no fan coses, i si no ho fas ara ....... quant ho faràs?
Cap a la Patagonia que hi falta gent!!!!!! :D I ja pots estar preparant altres aventures per quant tornis de la Patagonia, que el temps sens posa al damunt!!!!!
:kiss
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 18, 2009 8:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!