Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 9:44 pm

[quote user="Digamjordi" post="99460"]http://www.louisvuitton.com/

Altres ofertas de maletes de una marca especialitzada en viatges[/quote]

Jordi...... entre els :
Imatge

i els :
Imatge

crec que hi ha una incompatibilitat bastant evident, però moltes gracies per l´ajuda ;)

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 15, 2009 9:59 pm

Per cert, avui la Mar m´ha recordat que falten 52 díes per marxar Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 9:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. des. 16, 2009 6:09 pm

[youtube]6MPTbSJH0lE&f[/youtube]

Eva
Presentats

It´s The Final Countdown !!!!

Entrada Autor: Eva » dj. des. 17, 2009 4:45 am

Avui falten 50 dies i per a mi ja comença el que tinc programat com a última part de la meva preparació.

1.- ara ja tinc que intensificar i donar preferència a la preparació física

2.- règim supí i específic per el que volem fer ( malgrat ara comencen unes dates molt dolentes)

3.- acabar de comprar el que em falta per marxar (roba técnica i térmica).

4.- entrenaments més per pistes ( que de fet és el que ens trobarem allà) i així intentar portar un ritme més ràpid ( aquest diumenge, ja anem a fer pistes amb la 800gs)

5.- acabar-me de mentalitzar que seran 3 setmanes on no vaig de vacances i només m'hauré de preocupar d'agafar el pareo i anar a la platja a relaxar-me, sinó que dia a dia serà tot molt dur i en més d´una ocasió voldré llençar la tovallola, però que no podré perquè Usshuaia ens espera .

6.- acabar de aconseguir les firmes per la senyera ( vinga que hi heu d´esser totes i tots)

Tinc molt clar que si aquests últims díes m´ho agafo molt en serio, una vegada arrivem a Port Montt i començem l´Aventura la meva resisténcia i capaçitat per aguantar-ho tot será molt més bona.

O sigui que a partir d´ara el primer que m´heu de preguntar...... Eva, ja fas bondat, ja entrenes...... i sobretot no valen excuses.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 17, 2009 4:53 am, en total s’ha editat 5 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 17, 2009 11:48 am

hola Eva.
entrena,fes regim,mentalitzat I EL QUE FACI FALTA,pero el que esta clar es que et queden 50 dies per viure una experiencia inolblidable,he llegit alguns articles de gent que ho ha fet i es clar que trobaras dies de tot,pero cada dia sera una vivencia unica que segur no oblidaras mai,tres setmanas increibles que no dubtis que tots els que seguim el fil des que el vas comensar estarem al teu costat i esperant amb ansia fotos i que ens expliquis L'AVENTURA.
cada dia un dia menys.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. des. 17, 2009 11:57 am

Eva, sincerament parlant, crec que hauries de insistir una mica més en l'entrenament sobre la moto. Vull dir que hauries de fer més hores de moto que no pas gimnàs. Pensa que quan portis tres dies a sobre la moto et farà mal tot el cos, sobretot si condueixes amb tensió, que no ho he observat encara mai anant al darrera teu.

Opinió personal sols. :oops:

Però tot i això no dubto que aconseguiràs el teu objectiu. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 17, 2009 2:49 pm

[quote user="Kpeps" post="99588"]hola Eva.
entrena,fes regim,mentalitzat I EL QUE FACI FALTA,pero el que esta clar es que et queden 50 dies per viure una experiencia inolblidable,he llegit alguns articles de gent que ho ha fet i es clar que trobaras dies de tot,pero cada dia sera una vivencia unica que segur no oblidaras mai,tres setmanas increibles que no dubtis que tots els que seguim el fil des que el vas comensar estarem al teu costat i esperant amb ansia fotos i que ens expliquis L'AVENTURA.
cada dia un dia menys.[/quote]

Saps que passa ????? Que l´Aventura, tal i com em va fer veure en Pasqual, ja va començar el dia en que varem decidir marxar.

I es veritat, personalment m´he tingut que espavilar molt per primerament, sense cap base sobre terra, al menys .... ara aguantar-m´hi, unaltre tema ... la fred :tremolant :tremolant , jo la temo, el fet d'equipar-me i mirar el que anirá millor.... ja serà un repte, unaltre cosa... marxar tres setmanes ja és un gran esforç emocional, econòmic i a nivell de feina..... bueno ja vehorem com m´en en surto.

Però si ho posem de moment tot dins un sac, val a dir que VAL LA PENA i si a més aconseguim arribar els tres....... EL CRIT QUE FARÉ D´ALEGRIA EL SENTIREU DESDE AQUÍ i podreu afirmar.... JA SENTO L´EVA, JA HAN ARRIBAT ;)

La Mar també ho viu molt i molt. Abans Amèrica del Sur li semblava un continent molt llunya i ara ... si pogués també s´hi apuntaria. Quant venen familiars a casa , ella mateixa els fa l'explicació sobre Xile i Argentina, la ruta, els vols...... i a ella li va molt bé.

Fins i tot a partir del día que marxem, intentaré trucar a l´Albert perqué publiqui el lloc on hem arribat.
No tinc ni la més mínima esperança de poguer-me comunicar vía internet per dos motius, primer perque allà va molt lent i segon , que crec que haurem de descansar molt.

De totes maneres, moltes gracies per seguir aquest fil :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 17, 2009 3:05 pm

[quote user="Randy-650" post="99594"]Eva, sincerament parlant, crec que hauries de insistir una mica més en l'entrenament sobre la moto. Vull dir que hauries de fer més hores de moto que no pas gimnàs. Pensa que quan portis tres dies a sobre la moto et farà mal tot el cos, sobretot si condueixes amb tensió, que no ho he observat encara mai anant al darrera teu.

Opinió personal sols. :oops:

Però tot i això no dubto que aconseguiràs el teu objectiu. :D[/quote]

Mira que tens raó, però no em queden hores.
A partir del 29 i fins el 11, si fa bon temps , sortiré a diari per pistes i les últimes 3 setmanes ... faré el que podré :oops: :oops: :oops:

Merçi, Randy per el comentari
:kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 18, 2009 6:18 am

Ahir una persona molt valenta em va comentar :

Eva i si jo et digués que no tens edat per anar en moto ¿????
Jo li vaig contestar, es una opinió que respecto però no comparteixo.

I com sempre..... em va deixar una bona estona pensant.

Vaig pensar.... En tinc 47 .... Fa deu anys... 37.... Potser sí hagués estat millor, però la Mar tenia 1 any.... No era el moment .
Fa 20 anys en Marc en tenia 2 , tampoc era el moment....

Total que per una dona ,no es que les coses siguin més o menys complicades que per un home, senzillament son diferents.

Malgrat ara hi han tantes circumstancies com persones ( i no crec que sigui una qüestió de sexe ). Mai podem generalitzar.

El que sí tinc clar, es que si ara tinc el moment, l'he d'aprofitar i no deixar les coses per més endavant.

La vida no ens ha donat un road book on ens parla del que ens pasará dia a dia. Som nosaltres que hem d'aprofitar cada moment .

Quant era jove pensaba que les persones de 40 anys ja eran grans, a mida que m´he anat fent gran he vist que es a partir dels 40 que he començat a viure ( malgrat a partir d´aquesta edat la vida m´ha donat dues osties molt ben donades i que encara m´en estic recuperant).

Jo crec que quant més gran et fas, més valores les coses: l´esforç, el plaer, els reptes, la vida, les amistats, el día a día .... en definitiva... es valora tot molt més.

Bueno, resumint i per continuar amb el fil de la Patagonia..... una aventura com aquesta crec que lo menys important es l´edat que cadescú te, el que compte és l´esprit i unaltre cosa molt important , la cualitat de la predisposició per afrontar-ho tot.

Son molts díes els que pasarem lluny de casa, no farem un viatge de relax i plaer, pasarem per problemes més o menys seriosus..... ja vehorem com ens s´en ensortim.

Evidenment el que he escrit avui és la meva opinió i es tant respectable com cualsevol altre ;) :kiss .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 18, 2009 6:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. des. 18, 2009 7:31 am

No hi dubtis ni una mica: ets perfectament capaç (i així ens ho demostraràs a tots) d'assolir aquest repte, però que aquest comentari no et serveixi d'excusa per no entrenar, eh!

Amb vint anys tindries més capacitat física, segur, però ara tens una força interior i una decisió que abans no tenies. A més, no hem d'oblidar que també has posat seny (una mica).
sergibuda

they called me an accident

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. des. 18, 2009 8:14 am

Mareta....la persona que et va comentar aixo de VALENTA no en te res.

L'edat no ha de ser un impediment mai de la vida per fer el que ens agrada. En Ted Simon va fer la seva segona volta al món als 70 anys.

Aquest comentari que et van fer esti tip de escoltar-lo i curiosament el fan sempre gent que es queden a casa , des del sofa mirant el mon virtual que la TV ofereix.

Els que realment son valents i surten a veure el mon amb els seus propis ulls, l´edat no es cap impediment, ans el contrari. Tota l´experiencia guanyada es un plus

ANIMS VALENTA
Ex ...moltes coses

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dv. des. 18, 2009 8:14 am

[quote user="Mareta" post="99667"]Ahir una persona molt valenta em va comentar :

Vaig pensar.... En tinc 47 .... Fa deu anys... 37.... Potser sí hagués estat millor, però la Mar tenia 1 any.... No era el moment .

Total que per una dona ,no es que les coses siguin més o menys complicades que per un home, senzillament son diferents.

Malgrat ara hi han tantes circumstancies com persones ( i no crec que sigui una qüestió de sexe ). Mai podem generalitzar.

El que sí tinc clar, es que si ara tinc el moment, l'he d'aprofitar i no deixar les coses per més endavant.

La vida no ens ha donat un road book on ens parla del que ens pasará dia a dia. Som nosaltres que hem d'aprofitar cada moment .

Quant era jove pensaba que les persones de 40 anys ja eran grans, a mida que m´he anat fent gran he vist que es a partir dels 40 que he començat a viure ( malgrat a partir d´aquesta edat la vida m´ha donat dues osties molt ben donades i que encara m´en estic recuperant).

Jo crec que quant més gran et fas, més valores les coses: l´esforç, el plaer, els reptes, la vida, les amistats, el día a día .... en definitiva... es valora tot molt més.

Bueno, resumint i per continuar amb el fil de la Patagonia..... una aventura com aquesta crec que lo menys important es l´edat que cadescú te, el que compte és l´esprit i unaltre cosa molt important , la cualitat de la predisposició per afrontar-ho tot.

Son molts díes els que pasarem lluny de casa, no farem un viatge de relax i plaer, pasarem per problemes més o menys seriosus..... ja vehorem com ens s´en ensortim.

Evidenment el que he escrit avui és la meva opinió i es tant respectable com cualsevol altre ;) :kiss .[/quote]

L’edat no importa, es el cor que SEMPRE s’ha de tenir jove, es aquí la diferencia de les persones que fan o no fan coses, i si no ho fas ara ....... quant ho faràs?
Cap a la Patagonia que hi falta gent!!!!!! :D I ja pots estar preparant altres aventures per quant tornis de la Patagonia, que el temps sens posa al damunt!!!!!
:kiss
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 18, 2009 8:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. des. 18, 2009 8:33 am

Eva,nomès et diré una cosa:si no ho pots fer tu,no ho pot fer ningú.L`empenta,la constancia,la perseverancia,.....cony,es que ho tens tot.
Anims i escolta tot el que et diguin pero creute nomès el que et convingui
.(Jo ja fá temps que ho faig així) :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Sacot
Presentats
Entrades: 218
Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
Ubicació: Juià

Entrada Autor: Sacot » dv. des. 18, 2009 9:56 am

[quote user="Mareta" post="99667"]Ahir una persona molt valenta em va comentar :

Evidenment el que he escrit avui és la meva opinió i es tant respectable com cualsevol altre ;) :kiss .[/quote]

Eva estic totalment decor amb la teva opinió.
Tu pots fer tot el que et proposis.
ÀNIMS.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. des. 18, 2009 12:34 pm

Eva, tu no seràs mai gran, realment ja te dit moltes vegades, que hi ha molta però molta gent de 30 que no te pebrots de fer el que tu fas.
Tu tornaràs de la Patagonia tal coms hauràs marxat. Tant sols amb un problema........ però que tenim la soluciò, saps quina?
Unes manilles 15 dies, i lligada a la capçalera del sofà. :D :D :D :D

I jo estic segur que la meva signatura farà la patagonia de punta punta amb molt bones mans. :kiss
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 18, 2009 4:26 pm

Moltes gracies per els vostres missatges :kiss .

Com que avui falten 49 díes i la propera setmana no hi seré, he aprofitat el migdía per anar a entrenar. He fet uns 50 kms en 1 hora i també he aprofitat per fer el café a Monells, aquesta vegada sola.
La velocitat per pista que em sento, avui per avui més cómoda, és a 60-65 kms/h i crec que com a mínim hauría de poguer aproximar-me més als 80 km/h.
Només és questió d´entrenament. Tot el recorregut l´he fet de peu i ja no m´importa massa si la roda del darrera derrapa une mica o no, de mica en mica i amb la confiança vaig perdent la por amb la f800gs ( amb la KTM ja m´hes indiferent :cool: ).

Randy, ja veus que et faig cas ;) :

Imatge

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. des. 18, 2009 7:01 pm

( malgrat a partir d´aquesta edat la vida m´ha donat dues osties molt ben donades i que encara m´en estic recuperant).
Si això jo també t’ho he notat, da fet no es pots dissimular, jo també ho vaig passar........

Referent a l’edat res a veure, mes te dic amb una bona formació física pots estar mol mes ben preparada ara que deu anys enrere, els mitjanats, el tipus de moto, l’electrònica gpsiatica, etc,etc,, de fet jo quant sigui gran vull tenir el teu esperit.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 18, 2009 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. des. 18, 2009 7:23 pm

Diumenge passat vam anar a Berga, doncs la Núria encara està empadronada allà i havia de votar i passejant per allà em vaig trobar amb el Manel, que és un home de vuitanta-i-tants anys (no és conya) i em va dir que s'havia venut les dues BMW's i que s'havia comprat una Varadero i que estava molt content, però que ara ja començaven a glaçar-se les carreteres d'allà dalt i que t'endús alguns ensurts, així que aviat aparcaria la moto (amb la moto "aparcada" fa més quilòmetres que molta altra gent) i es dedicaria a anar cada dia a esquiar... Fa cinc anys va estar de vacances en moto pels Balcans i diu que un dia sense agafar la moto és un dia perdut! Per cert, una de les BMW's era off (no em pregunteu quina perquè jo d'això no entenc).

Que l'edat importa? UNA MERDA!!!
sergibuda

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. des. 18, 2009 7:27 pm

Aquí teniu el Manel fa tres anys i mig recollint el premi al més veterà en una concentra (sí, va dormir en tenda de campanay).

Imatge
sergibuda

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dv. des. 18, 2009 11:15 pm

47 I GUAPA, VALENTA, ATRAVIDA, MOTERA, RESOLUTIVA, CANYERA, ........
Compartir la carretera

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”