I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Un Ohlins es un amortidor Pata Negra... t'asseguro que notaries canvi en el pilotatge... pero... una pasta, aixo si... de 800 a 900 pavus... i buscant per intenné... rebuscar...

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gracies per l´informació.
Jo no crec que amb el meu nivell de conducció i coneixaments pogui arribar a coneixre la diferencia entre un amortidor o unaltre :???: :???: :???:
Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:
Jo no crec que amb el meu nivell de conducció i coneixaments pogui arribar a coneixre la diferencia entre un amortidor o unaltre :???: :???: :???:
Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="LLAGASTA" post="157939"]circular per França es una cosa i còrrer per França es una altre.
Faig moolts Qms. per França cada any i fa molts anys que hi viatjo , per autopistes i carreteres nacionals et puc dir que a tot " le Pentagon " , quasi bé tothom ( per no dir tothom ) respecta quasi escrupulosament els limits de velocitat, i amb molt poc marge de tolerancia dels radars mòbils.
en canvi a carreteres de tercer o quart ordre on potser la vigilancia no es tan ferotge, la cosa canvia i les picadures son quasi constants ( un lloc o altre s´ha de desfogar la gent )
però no crec que sigui el cas si es tracte de un Coast to Coast on en necessita anar per feina i no tenir massa manies i si, teniu raó al ser estranger no hi ha destinatari a les multes, però aixó ara està canviant precisament des de aquest 2011 pel que fa a la normativa de multes internacionals.
Tinc amics i relacions comercials amb gent francesa ( cremadilla ) i aixó em recomanen, ( per 30 o 40 Qms. + per hora , directe al jutge ..... francesos clar....els temps de fer un Paris - Perpinya per la general amb 10 hores s´acabat )
:roll: :roll:[/quote]
Osease..... :???: :???: :???: :???: conduir " alegre" per França .... te la jugues... :???: :???: :???:
Epsss que encara tinc els 14 punts :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A les Senyores amb gs no les veu ningú :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Guixmo..... deixa´m l´impermeable taronja.... a veure si algú em fa cas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Faig moolts Qms. per França cada any i fa molts anys que hi viatjo , per autopistes i carreteres nacionals et puc dir que a tot " le Pentagon " , quasi bé tothom ( per no dir tothom ) respecta quasi escrupulosament els limits de velocitat, i amb molt poc marge de tolerancia dels radars mòbils.
en canvi a carreteres de tercer o quart ordre on potser la vigilancia no es tan ferotge, la cosa canvia i les picadures son quasi constants ( un lloc o altre s´ha de desfogar la gent )
però no crec que sigui el cas si es tracte de un Coast to Coast on en necessita anar per feina i no tenir massa manies i si, teniu raó al ser estranger no hi ha destinatari a les multes, però aixó ara està canviant precisament des de aquest 2011 pel que fa a la normativa de multes internacionals.
Tinc amics i relacions comercials amb gent francesa ( cremadilla ) i aixó em recomanen, ( per 30 o 40 Qms. + per hora , directe al jutge ..... francesos clar....els temps de fer un Paris - Perpinya per la general amb 10 hores s´acabat )
:roll: :roll:[/quote]
Osease..... :???: :???: :???: :???: conduir " alegre" per França .... te la jugues... :???: :???: :???:
Epsss que encara tinc els 14 punts :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A les Senyores amb gs no les veu ningú :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Guixmo..... deixa´m l´impermeable taronja.... a veure si algú em fa cas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="157943"]Moltes gracies per l´informació.
Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
la Sra. Eva porta ESA a la seva moto ( i ara nou a darrera ) per que canviar ? ah ? i ella no necessita öhlins per anar depressa, t´ho ben asseguro. :roll:
Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
la Sra. Eva porta ESA a la seva moto ( i ara nou a darrera ) per que canviar ? ah ? i ella no necessita öhlins per anar depressa, t´ho ben asseguro. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

-
- Presentats
Segur que SI ho notaries.
AIxò, això!... taronja heu de tenyir el món...
I... READY TO RACE!

Salut!
AIxò, això!... taronja heu de tenyir el món...
I... READY TO RACE!

Salut!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Fjiodor: fins i tot quan menjo una mandarina miro l´etiqueta si hi diu .... KTM

ja veus que l´horitzó KTM es molt més ampli..... :twisted: :twisted:
Si els senyors administradors creuen que es publicitat, que ho treguin

ja veus que l´horitzó KTM es molt més ampli..... :twisted: :twisted:
Si els senyors administradors creuen que es publicitat, que ho treguin

-
- Presentats
:D :D :D :D :D :D :D :D
Si, si.. si veiessis ca meva... esta ple d'aquestes coses...

Si, si.. si veiessis ca meva... esta ple d'aquestes coses...

- Eva
- Presentats
En Xevi Puigdemont em va fer entrenar amb la KTM250 del meu fill.
Va dir que és una moto excel.lent i dono fe que tenia raó.
Es com una cabra boja ...... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
A la Patagonia , el dia que varem anar a recollir les gs650, ens varem mirar amb enveja unes KTM precioses que també tenien de lloguer.
Sens dubte une gran marca.
Va dir que és una moto excel.lent i dono fe que tenia raó.
Es com una cabra boja ...... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
A la Patagonia , el dia que varem anar a recollir les gs650, ens varem mirar amb enveja unes KTM precioses que també tenien de lloguer.
Sens dubte une gran marca.
- Eva
- Presentats
Les dades si no hi ha cap contraordre..... l´últim cap de setmana del mes de juny .
( jo per Sant Joan no puc, treballo :???: :???: :???: :???: )
Em puc adaptar entre divendres-dissabte i diumenge o dissabte-diumenge i dilluns.
Ja sé que falta molt de temps, però hi ha feina a preparar-ho ( malgrat ho acabem fent tot a l´últim moment :???: :???: :???: :???: )
Si algú més s´anima..... que ho digui, sino ja sabeu que hi aniré sola :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Apali .... :kiss
Edito.... només per dir que .... WALA QUINA ILU :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Em puc adaptar entre divendres-dissabte i diumenge o dissabte-diumenge i dilluns.
Ja sé que falta molt de temps, però hi ha feina a preparar-ho ( malgrat ho acabem fent tot a l´últim moment :???: :???: :???: :???: )
Si algú més s´anima..... que ho digui, sino ja sabeu que hi aniré sola :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Apali .... :kiss
Edito.... només per dir que .... WALA QUINA ILU :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 8:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
A mi aquest any m'agradería poder fer un repte d'aquets, però per feina, demanar-me mínim tres dies ho veig una mica "xungo".
Es per això que us volia proposar (com algú ja va dir per aquí der fer una volta a Catalunya. Que us semblaria fer un triangular a Catalunya?
Portbou - Bausen - Alcanar - Portbou (els 3 pobles més allunyats entre si de Catalunya) tot per carretera, res d'autopistes.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 128418&z=6
Al google maps em surt 22h i 41 minuts i 1200 Km. El repte sería fer-ho amb menys de 24 hores.
Que us sembla? Si voleu tambe podriem fer-ho en dos dies i circular només de dia...
Ja direu.
[quote user="Mareta" post="157687"]I triangular la península en 3 dies ?????
Dia 1 Cap de Creus - Finisterre
Dia 2 Finisterre - Cabo de .......
Dia 3 cabo de..... - fins a casa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Es per això que us volia proposar (com algú ja va dir per aquí der fer una volta a Catalunya. Que us semblaria fer un triangular a Catalunya?
Portbou - Bausen - Alcanar - Portbou (els 3 pobles més allunyats entre si de Catalunya) tot per carretera, res d'autopistes.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 128418&z=6
Al google maps em surt 22h i 41 minuts i 1200 Km. El repte sería fer-ho amb menys de 24 hores.
Que us sembla? Si voleu tambe podriem fer-ho en dos dies i circular només de dia...
Ja direu.
[quote user="Mareta" post="157687"]I triangular la península en 3 dies ?????
Dia 1 Cap de Creus - Finisterre
Dia 2 Finisterre - Cabo de .......
Dia 3 cabo de..... - fins a casa
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 11:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Eva, els dies que tu dius son el 24,25 i 26, per tant el dia 24 Sant Joan, treballes(divendres) no ????? :shock: :shock:
Jo, si son aquest tres dies em va fantàstic!!!!, últim finde de juny!!!!
Eva, els dies que tu dius son el 24,25 i 26, per tant el dia 24 Sant Joan, treballes(divendres) no ????? :shock: :shock:
Jo, si son aquest tres dies em va fantàstic!!!!, últim finde de juny!!!!
- Guixmo
- Presentats
Hola Molinec,
tant per tant, ho podriem fer en 1 dia si passem per autopasta, d'Amposta fins a Figueres, i sortir del Cap de creus- Vielha(ports de muntanya), Vielha-Alcanar(carretera), Alcanar-Cap de creus(autopasta), sense repetir trams! :razz: , l'ultim tram si anem sobrats podem pujar per N340 fins Molins de Rei, i aquí si anem sobrats pode triar autopasta o nacinal!
Pot ser una alternatica :eyes
tant per tant, ho podriem fer en 1 dia si passem per autopasta, d'Amposta fins a Figueres, i sortir del Cap de creus- Vielha(ports de muntanya), Vielha-Alcanar(carretera), Alcanar-Cap de creus(autopasta), sense repetir trams! :razz: , l'ultim tram si anem sobrats podem pujar per N340 fins Molins de Rei, i aquí si anem sobrats pode triar autopasta o nacinal!
Pot ser una alternatica :eyes
- Guixmo
- Presentats
Eva mira el que podriem fer :twisted: :twisted:
dia 1:Sortida del sol al cap de creus fins al cabo Sant Vicente(Portugal)
dia 2 Cabo Sant Vicente......Jimenez de Jamuz(menjar per sopar les costelles que va recomanar en Llagasta,
dia 3 tornada
Ruta[url=http://<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... 6,7.020264" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>]ruta![/url]
:twisted: :twisted: :twisted:
dia 1:Sortida del sol al cap de creus fins al cabo Sant Vicente(Portugal)
dia 2 Cabo Sant Vicente......Jimenez de Jamuz(menjar per sopar les costelles que va recomanar en Llagasta,
dia 3 tornada
Ruta[url=http://<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... 6,7.020264" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>]ruta![/url]
:twisted: :twisted: :twisted:
- Eva
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,
Pot ser una alternatica :eyes[/quote]
Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:
Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Mareta" post="158246"][quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,
Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:[/quote]
Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o
Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o
- Eva
- Presentats
[quote user="Molinenc" post="158268"][quote user="Mareta" post="158246"][quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,
Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o[/quote]
T´ho diré la propera setmana.
Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o[/quote]
T´ho diré la propera setmana.
- Eva
- Presentats
res de res.... :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Hola Mareta, jo també estic pensant fer ruta 2 o 3 dies a finals de Juny i estava pensant en aquesta. (Si ningú més fa vacances, ja que jo soc el suplent de tothom)
http://www.laroutedescols.com/index.php
L'any passat ja en vaig fer uns quants talls i em va encantar (per cert està totalment indicada).

P.d. de ben segur que ja l'heu feta, però a mi els pirineus Francesos m'atrauen molt.
Ja iré seguint el post.
L'any passat ja en vaig fer uns quants talls i em va encantar (per cert està totalment indicada).

P.d. de ben segur que ja l'heu feta, però a mi els pirineus Francesos m'atrauen molt.
Ja iré seguint el post.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Hola Mareta, jo també estic pensant fer ruta 2 o 3 dies a finals de Juny i estava pensant en aquesta. (Si ningú més fa vacances, ja que jo soc el suplent de tothom)

Ja iré seguint el post.

Ja iré seguint el post.
- Eva
- Presentats
M´encanta aquesta proposta.
Jo ja vaig fer molts d´ells en una transpirenaica . De fet varem fer 16 colls de montanya en un dia desde Torroella fins a San Sebastian.
Va ésser una matada i no els varem gaudir prou.
Aquest any hem quedat per fer unaltre transpirenaica el 8-9-10 de Juliol.
Volem sortir divendres i fer transpirenaica, dormir per el camí , el segon dia arribar a San Sebastian i anar a sopar al Arzak i tornar el terçer dia.
De totes maneres, per anar a fer corbes i el mes de juny, t´acompanyo el dia que sigui ..... jo ho tinc de molt bon combinar.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo ja vaig fer molts d´ells en una transpirenaica . De fet varem fer 16 colls de montanya en un dia desde Torroella fins a San Sebastian.
Va ésser una matada i no els varem gaudir prou.
Aquest any hem quedat per fer unaltre transpirenaica el 8-9-10 de Juliol.
Volem sortir divendres i fer transpirenaica, dormir per el camí , el segon dia arribar a San Sebastian i anar a sopar al Arzak i tornar el terçer dia.
De totes maneres, per anar a fer corbes i el mes de juny, t´acompanyo el dia que sigui ..... jo ho tinc de molt bon combinar.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.