I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 15, 2011 4:49 pm

Un Ohlins es un amortidor Pata Negra... t'asseguro que notaries canvi en el pilotatge... pero... una pasta, aixo si... de 800 a 900 pavus... i buscant per intenné... rebuscar...

Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 15, 2011 4:52 pm

Moltes gracies per l´informació.

Jo no crec que amb el meu nivell de conducció i coneixaments pogui arribar a coneixre la diferencia entre un amortidor o unaltre :???: :???: :???:

Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 15, 2011 4:55 pm

[quote user="LLAGASTA" post="157939"]circular per França es una cosa i còrrer per França es una altre.

Faig moolts Qms. per França cada any i fa molts anys que hi viatjo , per autopistes i carreteres nacionals et puc dir que a tot " le Pentagon " , quasi bé tothom ( per no dir tothom ) respecta quasi escrupulosament els limits de velocitat, i amb molt poc marge de tolerancia dels radars mòbils.

en canvi a carreteres de tercer o quart ordre on potser la vigilancia no es tan ferotge, la cosa canvia i les picadures son quasi constants ( un lloc o altre s´ha de desfogar la gent )

però no crec que sigui el cas si es tracte de un Coast to Coast on en necessita anar per feina i no tenir massa manies i si, teniu raó al ser estranger no hi ha destinatari a les multes, però aixó ara està canviant precisament des de aquest 2011 pel que fa a la normativa de multes internacionals.

Tinc amics i relacions comercials amb gent francesa ( cremadilla ) i aixó em recomanen, ( per 30 o 40 Qms. + per hora , directe al jutge ..... francesos clar....els temps de fer un Paris - Perpinya per la general amb 10 hores s´acabat )

:roll: :roll:[/quote]

Osease..... :???: :???: :???: :???: conduir " alegre" per França .... te la jugues... :???: :???: :???:
Epsss que encara tinc els 14 punts :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A les Senyores amb gs no les veu ningú :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Guixmo..... deixa´m l´impermeable taronja.... a veure si algú em fa cas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 15, 2011 4:58 pm

[quote user="Mareta" post="157943"]Moltes gracies per l´informació.

Jo no crec que amb el meu nivell de conducció i coneixaments pogui arribar a coneixre la diferencia entre un amortidor o unaltre :???: :???: :???:

Novament gracies :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

la Sra. Eva porta ESA a la seva moto ( i ara nou a darrera ) per que canviar ? ah ? i ella no necessita öhlins per anar depressa, t´ho ben asseguro. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 5:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 15, 2011 5:00 pm

Segur que SI ho notaries.
AIxò, això!... taronja heu de tenyir el món...

I... READY TO RACE!

Imatge

Salut!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 15, 2011 5:11 pm

Fjiodor: fins i tot quan menjo una mandarina miro l´etiqueta si hi diu .... KTM

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

ja veus que l´horitzó KTM es molt més ampli..... :twisted: :twisted:

Si els senyors administradors creuen que es publicitat, que ho treguin
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 15, 2011 5:21 pm

:D :D :D :D :D :D :D :D
Si, si.. si veiessis ca meva... esta ple d'aquestes coses...

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 15, 2011 8:33 pm

En Xevi Puigdemont em va fer entrenar amb la KTM250 del meu fill.

Va dir que és una moto excel.lent i dono fe que tenia raó.

Es com una cabra boja ...... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

A la Patagonia , el dia que varem anar a recollir les gs650, ens varem mirar amb enveja unes KTM precioses que també tenien de lloguer.

Sens dubte une gran marca.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 15, 2011 8:38 pm

Les dades si no hi ha cap contraordre..... l´últim cap de setmana del mes de juny .

( jo per Sant Joan no puc, treballo :???: :???: :???: :???: )
Em puc adaptar entre divendres-dissabte i diumenge o dissabte-diumenge i dilluns.

Ja sé que falta molt de temps, però hi ha feina a preparar-ho ( malgrat ho acabem fent tot a l´últim moment :???: :???: :???: :???: )

Si algú més s´anima..... que ho digui, sino ja sabeu que hi aniré sola :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Apali .... :kiss

Edito.... només per dir que .... WALA QUINA ILU :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 8:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. feb. 15, 2011 11:41 pm

A mi aquest any m'agradería poder fer un repte d'aquets, però per feina, demanar-me mínim tres dies ho veig una mica "xungo".

Es per això que us volia proposar (com algú ja va dir per aquí der fer una volta a Catalunya. Que us semblaria fer un triangular a Catalunya?

Portbou - Bausen - Alcanar - Portbou (els 3 pobles més allunyats entre si de Catalunya) tot per carretera, res d'autopistes.

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 128418&z=6

Al google maps em surt 22h i 41 minuts i 1200 Km. El repte sería fer-ho amb menys de 24 hores.

Que us sembla? Si voleu tambe podriem fer-ho en dos dies i circular només de dia...

Ja direu.

[quote user="Mareta" post="157687"]I triangular la península en 3 dies ?????

Dia 1 Cap de Creus - Finisterre
Dia 2 Finisterre - Cabo de .......
Dia 3 cabo de..... - fins a casa

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 15, 2011 11:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dc. feb. 16, 2011 10:56 am

( jo per Sant Joan no puc, treballo :???: :???: :???: :???: )
Em puc adaptar entre divendres-dissabte i diumenge o dissabte-diumenge i dilluns.

Eva, els dies que tu dius son el 24,25 i 26, per tant el dia 24 Sant Joan, treballes(divendres) no ????? :shock: :shock:

Jo, si son aquest tres dies em va fantàstic!!!!, últim finde de juny!!!!

Guixmo
Presentats

Entrada Autor: Guixmo » dc. feb. 16, 2011 11:03 am

Hola Molinec,

tant per tant, ho podriem fer en 1 dia si passem per autopasta, d'Amposta fins a Figueres, i sortir del Cap de creus- Vielha(ports de muntanya), Vielha-Alcanar(carretera), Alcanar-Cap de creus(autopasta), sense repetir trams! :razz: , l'ultim tram si anem sobrats podem pujar per N340 fins Molins de Rei, i aquí si anem sobrats pode triar autopasta o nacinal!

Pot ser una alternatica :eyes

Guixmo
Presentats

Entrada Autor: Guixmo » dc. feb. 16, 2011 11:23 am

Eva mira el que podriem fer :twisted: :twisted:

dia 1:Sortida del sol al cap de creus fins al cabo Sant Vicente(Portugal)
dia 2 Cabo Sant Vicente......Jimenez de Jamuz(menjar per sopar les costelles que va recomanar en Llagasta,
dia 3 tornada

Ruta[url=http://<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=d&source=e ... 6,7.020264" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>]ruta![/url]
:twisted: :twisted: :twisted:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 16, 2011 8:58 pm

[quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,

tant per tant, ho podriem fer en 1 dia si passem per autopasta, d'Amposta fins a Figueres, i sortir del Cap de creus- Vielha(ports de muntanya), Vielha-Alcanar(carretera), Alcanar-Cap de creus(autopasta), sense repetir trams! :razz: , l'ultim tram si anem sobrats podem pujar per N340 fins Molins de Rei, i aquí si anem sobrats pode triar autopasta o nacinal!

Pot ser una alternatica :eyes[/quote]

Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dc. feb. 16, 2011 11:41 pm

[quote user="Mareta" post="158246"][quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,

Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:[/quote]

Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. feb. 17, 2011 9:38 am

[quote user="Molinenc" post="158268"][quote user="Mareta" post="158246"][quote user="Guixmo" post="158062"]Hola Molinec,

Jo crec que aquesta sortida esta dins el calendari de Mototurisme :???:[/quote]

Ah si? Quan es fa aquesta sortida? :-o[/quote]

T´ho diré la propera setmana.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 18, 2011 12:45 pm

res de res.... :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dv. feb. 18, 2011 3:20 pm

Hola Mareta, jo també estic pensant fer ruta 2 o 3 dies a finals de Juny i estava pensant en aquesta. (Si ningú més fa vacances, ja que jo soc el suplent de tothom)
http://www.laroutedescols.com/index.php
L'any passat ja en vaig fer uns quants talls i em va encantar (per cert està totalment indicada).
Imatge
P.d. de ben segur que ja l'heu feta, però a mi els pirineus Francesos m'atrauen molt.
Ja iré seguint el post.

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dv. feb. 18, 2011 3:21 pm

Hola Mareta, jo també estic pensant fer ruta 2 o 3 dies a finals de Juny i estava pensant en aquesta. (Si ningú més fa vacances, ja que jo soc el suplent de tothom)
http://www.laroutedescols.com/index.php
L'any passat ja en vaig fer uns quants talls i em va encantar (per cert està totalment indicada).
Imatge
P.d. de ben segur que ja l'heu feta, però a mi els pirineus Francesos m'atrauen molt.
Ja iré seguint el post.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 18, 2011 3:45 pm

M´encanta aquesta proposta.
Jo ja vaig fer molts d´ells en una transpirenaica . De fet varem fer 16 colls de montanya en un dia desde Torroella fins a San Sebastian.

Va ésser una matada i no els varem gaudir prou.

Aquest any hem quedat per fer unaltre transpirenaica el 8-9-10 de Juliol.
Volem sortir divendres i fer transpirenaica, dormir per el camí , el segon dia arribar a San Sebastian i anar a sopar al Arzak i tornar el terçer dia.

De totes maneres, per anar a fer corbes i el mes de juny, t´acompanyo el dia que sigui ..... jo ho tinc de molt bon combinar.

Imatge
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 18, 2011 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”