Entrada
Autor: GRUM » dv. març 25, 2011 6:40 pm
[quote user="Safed" post="162794"]Ja se Steelman que no aneu a fer carreres i m´encantaria venir, pero crec que encara no és el moment , per cert un dia ens em de conèixer
i fer unes birres, pago jo! :D
Tens raó Randy, pero primer ens hem de conèixer la meva màquina i jo, i les primeres sortides le he de fer sol, per tutejar-nos i fer-nos amics no per saber traçar, això s´apren anant en grup o darrera d´algú com tu molt bé dius, i jo encara estic molt verd :oops:
A veure si algun dia puc quedar amb algú de la provincia i em fa una master class a canvi d´un bon ezmorzar :lol:[/quote]
No se si et serveix, però jo t'entenc i et dono suport. Entenc que abans d'anar amb més gent vulguis conèixer la teva màquina i el vostre feeling.
Randy: És evident que anant a roda s'apren però també es pot aprendre anant sol.
Entenc que, una cosa seria sortir a fer revolts o trams amb algú conegut per la zona, una altra moolt diferent, anar a una sortida organitzada amb uns horaris més o menys programats i la "por" a fer anar malament a la gent.
Safed: No sé d'on ets exactament d'entre Reus i Manresa, jo sóc de Manresa si vols podem mirar de quedar algún dia per fer una volteta. Vaig amb una Bandit 600 i la meva fama de "tranquil" em precedeix o sigui que si vols, ja saps.
A més a més Randy, aquesta no és una sortida mensual, amb la qual cosa el grup acostuma a ser més reduit i el ritme diferent. No hi ha cruïllers... en fi, la organització és diferent. Jo he vingut a dues mensuals (parcialment) i teniu tota la raó quan dieu que tothom pot anar al ritme que vulgui sense sentir-se forçat, la prova és que la meva companya va venir a la darrera amb la VTR250 i poca experiència i s'ho va passar molt bé el troç que varem fer, però repeteixo, una sortida d'aquest tipus és diferent.
Lamento el Totxo :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.