:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Sense paraules. Perquè voleu anar al Marroc? Teniu l'aventura a tocar de casa.
Gràcies per la crònica i per copartir fotos i videos. M'ha encantat (encara que ens hagis fet esperar tant per el final :lol: :lol: )
Crònica Transpirenaica Abril 2011
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Crònica Transpirenaica Abril 2011
[quote user="Pasqual" post="168860"]:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Gràcies per la crònica i per copartir fotos i videos. M'ha encantat (encara que ens hagis fet esperar tant per el final :lol: :lol: )[/quote]
:oops: Ho sento per l'espera... però fins que no m'ho han recordat aquesta setmana, no hi havia pensat més.
Diuen que més semblant al Marroc son els Monegros :mrgreen: s'haurà d'anar a investigar a veure què ;)
M'alegro que t'hagi agradat! Ens veiem dissabte :D
Salut
Gràcies per la crònica i per copartir fotos i videos. M'ha encantat (encara que ens hagis fet esperar tant per el final :lol: :lol: )[/quote]
:oops: Ho sento per l'espera... però fins que no m'ho han recordat aquesta setmana, no hi havia pensat més.
Diuen que més semblant al Marroc son els Monegros :mrgreen: s'haurà d'anar a investigar a veure què ;)
M'alegro que t'hagi agradat! Ens veiem dissabte :D
Salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Crònica Transpirenaica Abril 2011
Ooooohhhhhhhhhhh, genial ! :lol:
L'he tornat a llegir i carai quins camins més bonics, llàstima el haver de travessar els rierols, la neu i el fang .. però això forma part de l'aventura i quan ho recordes rius molt i no ho trobes tant dur ;)
Merci pel relat i les fotos !
L'he tornat a llegir i carai quins camins més bonics, llàstima el haver de travessar els rierols, la neu i el fang .. però això forma part de l'aventura i quan ho recordes rius molt i no ho trobes tant dur ;)
Merci pel relat i les fotos !