Més Al Sud Del Sud Del Marroc
Moderador: Airald
- Charlyxt
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Més Al Sud Del Sud Del Marroc
Carai Pascual això si que es un viatge.
Disfruta-ho i ja ens expliocaràs.
Disfruta-ho i ja ens expliocaràs.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Bon viatge Pascual i esperem la vostra cronica per fer.nos dentetes a tos els del forum.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Gràcies a tots. Com diuen les castellans ja estem "en capilla". De demà en vuit, sortim via El Caire. Hem anat modificant una mica la ruta. Ja la penjaré
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Que tingueu molt bon viatge Pascual !! ... i disfruteu molt també !!
Ja anirem seguint'te des d' aqui.!!
Ja anirem seguint'te des d' aqui.!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Pasqual" post="183073"]Gràcies a tots. Com diuen les castellans ja estem "en capilla". De demà en vuit, sortim via El Caire. Hem anat modificant una mica la ruta. Ja la penjaré[/quote]
Això, això...penja alguna cosa, homeeeeeeee.....ME CREO NA! :lol:
Salut! ;)
Salut! ;)
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Que tingueu bon viatge Pasqual
fes força fotos
fes força fotos
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="183091"][quote user="Pasqual" post="183073"]Gràcies a tots. Com diuen les castellans ja estem "en capilla". De demà en vuit, sortim via El Caire. Hem anat modificant una mica la ruta. Ja la penjaré[/quote]
Salut! ;)[/quote]
[img align=left]http://pictures.todocoleccion.net/tc/20 ... 335121.jpg[/img] [img align=right]http://pictures.todocoleccion.net/fot/2 ... 869200.jpg[/img]
Ho veus Panotxa! :lol: :lol: :lol: :lol: en realitat anem a Rio León Safari (existeix encara?) i ens comprarem un PhotShop nou.... :razz:
Salut! ;)[/quote]
[img align=left]http://pictures.todocoleccion.net/tc/20 ... 335121.jpg[/img] [img align=right]http://pictures.todocoleccion.net/fot/2 ... 869200.jpg[/img]
Ho veus Panotxa! :lol: :lol: :lol: :lol: en realitat anem a Rio León Safari (existeix encara?) i ens comprarem un PhotShop nou.... :razz:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ah, no, no, les postals no valen.
NO FOTO »»» NO RIO LEÓN SAFARI
NO FOTO »»» NO RIO LEÓN SAFARI
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:ban :ban Bon viatge Pasqual,
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Que sigui un molt bon viatge i esperem que ens ho expliquis...encara que només sigui una mica.
Salut.
Salut.
Salut i kilómetres
- Pasqual
- Presentats
Queden 72 hores justes per marxar. L'equipatge encara està per fer (és tant escuet que no portarà cap problema fer-ho), però la ruta ja està feta i carregada al GPS. Com que estic a la feina i no la tinc aquí, la penjo desde Google Maps. Els punts no corresponen a les etapes.

Enllaç
Em sembla que és la primera vegada que escric d'un viatge abans de fer-ho, però també em sembla que no estic gaire adaptat a les noves tecnologies. Volia anar fent cròniques sobre la marxa, però si ja no he pogut explicar les preparacions, menys podré fer-ho durant el viatge. Així que és molt probable que aquest sigui el darrer missatge fins a la tornada. He decidit seguir amb el sistema clàssic de llibreta i llàpis. No em veig viatjant amb tots els estris necessàris (i sembla que imprescindibles avui en dia) per poder compartir amb vosaltres el dia a dia.
Gràcies a tots per el ànims i fins la tornada
Nota: intentaré fer la crònica abans de Nadal.........del 2012 :lol: :lol: (potser serà abans de la del Cap Nord dels nostres companys, je, je...)

Enllaç
Em sembla que és la primera vegada que escric d'un viatge abans de fer-ho, però també em sembla que no estic gaire adaptat a les noves tecnologies. Volia anar fent cròniques sobre la marxa, però si ja no he pogut explicar les preparacions, menys podré fer-ho durant el viatge. Així que és molt probable que aquest sigui el darrer missatge fins a la tornada. He decidit seguir amb el sistema clàssic de llibreta i llàpis. No em veig viatjant amb tots els estris necessàris (i sembla que imprescindibles avui en dia) per poder compartir amb vosaltres el dia a dia.
Nota: intentaré fer la crònica abans de Nadal.........del 2012 :lol: :lol: (potser serà abans de la del Cap Nord dels nostres companys, je, je...)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Pascual,
que us vagi molt bé el viatge!
El sistema tradicional de llapis i paper acaba sent el millor, t'ho diu un informàtic, ;) No té mai problemes de bateria.
De totes maneres algun ciber-café trobaràs enmig d'enlloc i ens comentes com va, ok?
I la crònica final per abans de Nadal....2011, millor! :eyes
Portareu un localitzador GPS???? :roll:
Salut
que us vagi molt bé el viatge!
El sistema tradicional de llapis i paper acaba sent el millor, t'ho diu un informàtic, ;) No té mai problemes de bateria.
De totes maneres algun ciber-café trobaràs enmig d'enlloc i ens comentes com va, ok?
Portareu un localitzador GPS???? :roll:
Salut
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Apa!!! Després diuen del "Insersotrail", abans no marxis em passes les dades per fer-me soci d'aquest club. :bow :bow
Conyes apart, que tingueu un bon viatge, segur que tindreu un grapat de situacions per gaudir-lo.
Molta sort i disfruteu pels que en quedem!!!!!
Una abraçada. :ban
Conyes apart, que tingueu un bon viatge, segur que tindreu un grapat de situacions per gaudir-lo.
Molta sort i disfruteu pels que en quedem!!!!!
Una abraçada. :ban
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="183413"]Queden 72 hores justes per marxar.
Nota: intentaré fer la crònica abans de Nadal.........del 2012 :lol: :lol: (potser serà abans de la del Cap Nord dels nostres companys, je, je...)[/quote]
Carai aquest cap de setmana Catalunya es quedarà buida d'aventurers durant un més, ja us vigilarem el país, no patiu :mrgreen:
Els del cap Nord em sembla que d'ençà del seu viatge que no paren quiets ni un moment, a veure si en fan alguna crònde ica (de fet no serà pas tant difícil, aquest any en tenen un grapat d'exemples) ;)
Nota: intentaré fer la crònica abans de Nadal.........del 2012 :lol: :lol: (potser serà abans de la del Cap Nord dels nostres companys, je, je...)[/quote]
Carai aquest cap de setmana Catalunya es quedarà buida d'aventurers durant un més, ja us vigilarem el país, no patiu :mrgreen:
Els del cap Nord em sembla que d'ençà del seu viatge que no paren quiets ni un moment, a veure si en fan alguna crònde ica (de fet no serà pas tant difícil, aquest any en tenen un grapat d'exemples) ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="CMB" post="183414"]El sistema tradicional de llapis i paper acaba sent el millor, t'ho diu un informàtic, ;) No té mai problemes de bateria.
Portareu un localitzador GPS???? :roll: [/quote]
+1 a tot !
En quant a localitzador GPS, coneixent a en Pasqual segur que porta el seu Spot, el Thuraya, l'iPad i la càmara de fotos amb GPS incorporat :mrgreen:
+1 a tot !
En quant a localitzador GPS, coneixent a en Pasqual segur que porta el seu Spot, el Thuraya, l'iPad i la càmara de fotos amb GPS incorporat :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Ramon" post="183422"][quote user="CMB" post="183414"]El sistema tradicional de llapis i paper acaba sent el millor, t'ho diu un informàtic, ;) No té mai problemes de bateria.
+1 a tot !
En quant a localitzador GPS, coneixent a en Pasqual segur que porta el seu Spot, el Thuraya, l'iPad i la càmara de fotos amb GPS incorporat :mrgreen:[/quote]
Carles, Ramon...no sigueu dolents... :razz: el meu localitzador GPS? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Et refereixes a això, no?

Mapa Michelin 746

+1 a tot !
En quant a localitzador GPS, coneixent a en Pasqual segur que porta el seu Spot, el Thuraya, l'iPad i la càmara de fotos amb GPS incorporat :mrgreen:[/quote]
Carles, Ramon...no sigueu dolents... :razz: el meu localitzador GPS? :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

Mapa Michelin 746
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Que tinguis bon viatge Pasqual.
Hem de buscar una data al desembre per que ens facis cinc centims.
Arguis podria ser un bon moment, al costat de la foguera ;)
Tinguis bon viatge i que a la tornada sigui bona ;)
Vs
Hem de buscar una data al desembre per que ens facis cinc centims.
Arguis podria ser un bon moment, al costat de la foguera ;)
Tinguis bon viatge i que a la tornada sigui bona ;)
Vs
Ex ...moltes coses
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="183426"][quote user="Ramon" post="183422"][quote user="CMB" post="183414"]El sistema tradicional de llapis i paper acaba sent el millor, t'ho diu un informàtic, ;) No té mai problemes de bateria.
+1 a tot !

Mapa Michelin 746
[/quote]
no, a això!

:razz:
+1 a tot !

Mapa Michelin 746
no, a això!

:razz:
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
que gaudiu molt del viatge i vigila les corbes ... les quatre o cinc que ha de haver :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 01, 2011 7:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Que tingueu molt bon viatge, us ho passeu estupendament i gaudiu molt amb la millor moto del mon! :kiss :kiss