Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 2012
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Moto & Muntanya Al Canigó - 8 I 9 De Setembre De 201
[quote user="MikelRT" post="210625"]per els indecisos, estaria be que fiquesis la ruta i el temps aprox..... (tipus road-book, je,je,je) ;)[/quote]
Je, je, road-book no cal home que tampoc hi haurà tantes cruïlles i ja ens esperarem ;)
De tota manera és bona idea, merci, edito el post d'inici i hi poso un enllaç amb info de la ruta a peu.
Je, je, road-book no cal home que tampoc hi haurà tantes cruïlles i ja ens esperarem ;)
De tota manera és bona idea, merci, edito el post d'inici i hi poso un enllaç amb info de la ruta a peu.
-
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
- Ubicació: Reus
Reserva feta.
Ramon ja em pots apuntar.
Si no hi ha res de nou, ens veiem el dissabte 8 de setembre al refugi.
Salut i sort
Prudenci
Ramon ja em pots apuntar.
Si no hi ha res de nou, ens veiem el dissabte 8 de setembre al refugi.
Salut i sort
Prudenci
- Ra-mon
- Presentats
Així m'agrada Prudenci, després de la Brecha de Roldan estem ben entrenats i ho hem d'aprofitar ;)
Per cert, aquesta vegada també hi haurà meló ? :mrgreen:
Per cert, aquesta vegada també hi haurà meló ? :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
Quan truqueu per reservar lloc al refugi, digueu que sou del grup de "Ramon Amblàs" per tal que ens posin junts.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, bones!
Finalment puc vindre al Canigó, vindré sol i ja he fet la reserva al refugi de Cortalets.
Seguiré aquest fil per saber horaris i punts de trobada.
Un cop més, gràcies Ramon per dur-ho a terme...salut! ;)
Finalment puc vindre al Canigó, vindré sol i ja he fet la reserva al refugi de Cortalets.
Seguiré aquest fil per saber horaris i punts de trobada.
Un cop més, gràcies Ramon per dur-ho a terme...salut! ;)
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Ramon,
He trucat al refugi per fer la reserva i m'ha dit la senyora que millor que el truquis per assegurar que el nº de reserves quadre.
Ella em deia 5 persones, però veient la llista, crec que en som mes.
Nosaltres som 2 i amb cotxe. La Rt no està per fer el pedregam. :mrgreen:
Si algú està interessat per venir amb cotxe, dons que ho digui ja que queden 3 places lliures.
Salut :lol:
He trucat al refugi per fer la reserva i m'ha dit la senyora que millor que el truquis per assegurar que el nº de reserves quadre.
Ella em deia 5 persones, però veient la llista, crec que en som mes.
Nosaltres som 2 i amb cotxe. La Rt no està per fer el pedregam. :mrgreen:
Si algú està interessat per venir amb cotxe, dons que ho digui ja que queden 3 places lliures.
Salut :lol:
- Ra-mon
- Presentats
Eps, Miquel merci per avisar, a veure si algú haurà de dormir a la fresca. ;)
Estic provant de trucar però comunica, vaig insistint ...
A mi fins ara em surt que hem reservat lloc al refugi 10 persones:
- Ramon (3)
- Steelman (2)
- Jaumot (1)
- Prudenci (1)
- Panotxa (1)
- MiquelRT (2)
Entenc que heu trucat per reservar, heu fet el pagament i enviat el comprovant de la transferència i us han respost que és correcte, oi ?
Bé, cap problema, segurament que es deu referir al grup "Ramon Amblàs" hi ha 5 persones, nosaltres 3 i en Miquel i la Montse.
Potser no estaria de més que cadascú truqui i digui que el posi al mateix grup.
Estic provant de trucar però comunica, vaig insistint ...
A mi fins ara em surt que hem reservat lloc al refugi 10 persones:
- Ramon (3)
- Steelman (2)
- Jaumot (1)
- Prudenci (1)
- Panotxa (1)
- MiquelRT (2)
Entenc que heu trucat per reservar, heu fet el pagament i enviat el comprovant de la transferència i us han respost que és correcte, oi ?
Bé, cap problema, segurament que es deu referir al grup "Ramon Amblàs" hi ha 5 persones, nosaltres 3 i en Miquel i la Montse.
Potser no estaria de més que cadascú truqui i digui que el posi al mateix grup.
-
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:20 pm
- Ubicació: Reus
Ramon, t'he enviat un privat que més o menys diu el mateix que el Miquel t'ha escrit més amunt.
Pel que fa al meló... tranquil que aquesta vegada no caldrà que portis res a la motxilla... però alguna cosa hi haurà... ;)
Salut i sort
Prudenci
Pel que fa al meló... tranquil que aquesta vegada no caldrà que portis res a la motxilla... però alguna cosa hi haurà... ;)
Salut i sort
Prudenci
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ramon jo he trucat aquesta tarda i els hi he dit que soc del grup de Ramon Amblas i m´han dit que som quatre. :eyes
No m´han demanat el nom, però a la transferència he posat el meu nom i a més a més del grup Amblas.
Salut! ;)
No m´han demanat el nom, però a la transferència he posat el meu nom i a més a més del grup Amblas.
Salut! ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="210690"]Ramon jo he trucat aquesta tarda i els hi he dit que soc del grup de Ramon Amblas i m´han dit que som quatre. :eyes
Salut! ;)[/quote]
Cap problema, lo del grup és per que ens posin al mateix dormitori, els estic trucant però comunica tota l'estona.
De tota manera se suposa que tots dormirem sota teulada ;)
Salut! ;)[/quote]
Cap problema, lo del grup és per que ens posin al mateix dormitori, els estic trucant però comunica tota l'estona.
De tota manera se suposa que tots dormirem sota teulada ;)
- MikelRT
- Presentats
La transferencia la faré demà al mati (per si parles amb ells i no els quadra) ;)
Salut
Salut
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ramon" post="210669"]Així m'agrada Prudenci, després de la Brecha de Roldan estem ben entrenats i ho hem d'aprofitar ;)
Per cert, aquesta vegada també hi haurà meló ? :mrgreen:[/quote]
a part del meló!! hi haurà "cremat"?
per que si hi ha cremat, ja portarem les postres per acompanyar :lol:
be, si no hi ha cremat,(que espero que si) postres segur que si! ;)
Per cert, aquesta vegada també hi haurà meló ? :mrgreen:[/quote]
a part del meló!! hi haurà "cremat"?
per que si hi ha cremat, ja portarem les postres per acompanyar :lol:
be, si no hi ha cremat,(que espero que si) postres segur que si! ;)
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Acabo de parlar amb la noia del refugi de Cortalets. Era perquè afegissin la meva reserva al grup de Ramon Amblàs. Be,
m'ha semblat que la senyora estava una mica mosquejada i m'ha demanat insistentment que la truqui el senyor Amblàs.
Perquè? Doncs perquè diu que per un grup d'unes 8 persones allà al refugi necessiten una persona fent de secretària per a nosaltres. Que l'està trucant gent diferent, que es van afegint a un grup, que uns esmorzen i altres no, que han d'anar canviant les habitacions, ... Te una mica de confusió.
Demana que la truqui el senyor Amblàs i que aquest li digui el nombre total de persones, i si esmorzen tots o no. D'altra manera no assegura que ens puguin posar tots junts i li sabrà greu perquè pensa que llavors no quedarem contents.
No se Ramon, potser si que hauria d'haver trucat una sola persona i fer la reserva del grup. Però per altra banda ja li he intentat explicar a la senyora que fins al darrer moment no se sap qui vindrà, que es va afegint gent. Si hi pots trucar per clarificar les coses....
Per la meva part, la reserva està feta i al grup de Ramon Amblàs, tot i que no he fet cap transferència perquè les dues vegades que hi he trucat m'han dit que no calia, que per una sola persona no calia pagar tanta comissió als bancs.
m'ha semblat que la senyora estava una mica mosquejada i m'ha demanat insistentment que la truqui el senyor Amblàs.
Perquè? Doncs perquè diu que per un grup d'unes 8 persones allà al refugi necessiten una persona fent de secretària per a nosaltres. Que l'està trucant gent diferent, que es van afegint a un grup, que uns esmorzen i altres no, que han d'anar canviant les habitacions, ... Te una mica de confusió.
Demana que la truqui el senyor Amblàs i que aquest li digui el nombre total de persones, i si esmorzen tots o no. D'altra manera no assegura que ens puguin posar tots junts i li sabrà greu perquè pensa que llavors no quedarem contents.
No se Ramon, potser si que hauria d'haver trucat una sola persona i fer la reserva del grup. Però per altra banda ja li he intentat explicar a la senyora que fins al darrer moment no se sap qui vindrà, que es va afegint gent. Si hi pots trucar per clarificar les coses....
Per la meva part, la reserva està feta i al grup de Ramon Amblàs, tot i que no he fet cap transferència perquè les dues vegades que hi he trucat m'han dit que no calia, que per una sola persona no calia pagar tanta comissió als bancs.
- Ra-mon
- Presentats
Llista tancada, es refugi ja està complert
Acabo de parlar amb la senyora del refugi i ja no tenen més places per lo que tanco la llista.
Tampoc poc assegurar que estiguem tots junts.
Estarem en les habitacions barates amb esmorzar per tots.
Si algú més s'apunta haurà de portar-se la tenda ;)
També hi ha un «petit» problema: de la llista de 10 persones que hem reservat ella només té constància de 9 :(
La persona número 10 quedarà en llista d'espera per si hi ha alguna baixa.
Hem quedat que dijous vinent tornaré a trucar-la per veure com queda tot plegat.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 31, 2012 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Ramon" post="210855"]
Acabo de parlar amb la senyora del refugi i ja no tenen més places per lo que tanco la llista.
També hi ha un «petit» problema: de la llista de 10 persones que hem reservat ella només té constància de 9 :(
Hem quedat que dijous vinent tornaré a trucar-la per veure com queda tot plegat.[/quote]
Gràcies Ramon per la feinada... ;) ;) ;)
Hem quedat que dijous vinent tornaré a trucar-la per veure com queda tot plegat.[/quote]
Gràcies Ramon per la feinada... ;) ;) ;)

- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Molt be Ramon, endavant doncs amb la sortida.
Com que és la primera sortida que faig amb vosaltres, fora de les mensuals de Mototurisme, podriem concretar algunes cosetes? Per exemple, jo marxo aquest dilluns a fer una volta en moto pel sud de França però podria quedar amb la resta de grup per pujar junts la pista fins el refugi. Si no és que ja ens trobem abans en algun lloc.
Sembla que tothom es porta el sopar i esmorzarem al refugi. Així doncs per dinar diumenge, cadascú s'espavila? O planifiquem alguna cosa de grup.
Com que és la primera sortida que faig amb vosaltres, fora de les mensuals de Mototurisme, podriem concretar algunes cosetes? Per exemple, jo marxo aquest dilluns a fer una volta en moto pel sud de França però podria quedar amb la resta de grup per pujar junts la pista fins el refugi. Si no és que ja ens trobem abans en algun lloc.
Sembla que tothom es porta el sopar i esmorzarem al refugi. Així doncs per dinar diumenge, cadascú s'espavila? O planifiquem alguna cosa de grup.
- MikelRT
- Presentats
Ramon
Ahir vaig fer la transferencia ficant com a referencia el meu nom i el teu.
Igual que en Jaumot, queda el tema dinar de diumenge.
Salut
Ahir vaig fer la transferencia ficant com a referencia el meu nom i el teu.
Igual que en Jaumot, queda el tema dinar de diumenge.
Salut
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ramon" post="210855"]
Ramon
Ja en tornarem a parlar a veure com acaba, però si cal i com que pujaré amb cotxe, dons puc portar la tenda i cap problema: dormim afora la meva dona i jo. (no ens fa res i amb cotxe puc portar el matalàs de molles si cal
).
Apa, anirem seguint el fil que ja queda poquet :lol:
Ramon
Ja en tornarem a parlar a veure com acaba, però si cal i com que pujaré amb cotxe, dons puc portar la tenda i cap problema: dormim afora la meva dona i jo. (no ens fa res i amb cotxe puc portar el matalàs de molles si cal
Apa, anirem seguint el fil que ja queda poquet :lol:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Òbviament és nat, per més que li diguin Nonat. Felicitats a tots els Ramon's i en especial a l'organitzador d'aquesta moguda ! :D
- MikelRT
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="210893"]Òbviament és nat, per més que li diguin Nonat. Felicitats a tots els Ramon's i en especial a l'organitzador d'aquesta moguda ! :D[/quote]
FELICITATS SANT RAMON NONAT!!!! :razz:
FELICITATS SANT RAMON NONAT!!!! :razz: