CRÒNICA SARDENYA I CÒRSEGA JULIOL 2012
Moderador: Airald
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: CRÒNICA SARDENYA I CÒRSEGA JULIOL 2012
[quote user="Ieie" post="215895"]Molt bon viatje! De fet, la crónica és calcada de la que vàrem deixar nosaltres al pàgina de "la resaca". Encara que només vàrem fer Còrsega.
Si ho hagués sabut abans... Hi ha un amic motero catalá que porta un camping a Calvi. segur que us tractaría molt bé. ;)[/quote]
:birracat Gràcies però aquesta vegada el temps just i demés coses ens van obligar a sortir amb tot lligat i és una cosa que a mi no m'agrada és on es perd la AVENTURA,,,, molt còmode però m'agrada més això de no saber on et pares ni sense principi ni final del dia :burrucat
:jajacat ( de vegades no sempre surt bé però l'aventura és l'aventura) :jajacat
Si ho hagués sabut abans... Hi ha un amic motero catalá que porta un camping a Calvi. segur que us tractaría molt bé. ;)[/quote]
:birracat Gràcies però aquesta vegada el temps just i demés coses ens van obligar a sortir amb tot lligat i és una cosa que a mi no m'agrada és on es perd la AVENTURA,,,, molt còmode però m'agrada més això de no saber on et pares ni sense principi ni final del dia :burrucat
:jajacat ( de vegades no sempre surt bé però l'aventura és l'aventura) :jajacat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Minino
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="215926"]un viatge del mes xulo,quina de fotos,m'ha agradat molt l'explicacio i els detallets com lo de las pells penjades es extrany potser es un costum rural d'alla,lo del poble abandonat tambe es fort de veure,debien construir a tot arreu :eyes es veu que us va agradar i sobretot al Andres si hi havien tantas curves ;) gracies per compartir.[/quote]
:form Es una illa com si donessis un llapis a un nen i un paper,,,, El fotògraf el millor,,,,,, per posar-li faltes :picant :picant
:form Es una illa com si donessis un llapis a un nen i un paper,,,, El fotògraf el millor,,,,,, per posar-li faltes :picant :picant
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 31, 2012 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Minino
- Presentats
[quote user="Lini" post="216166"]Guapissim el viatge Nuri !!. ..i les fotos molt maques, com sempre !!
Gràcies per compartir-ho !![/quote]
:castells Si molta nuri però el que tenia la pitjor feina era jo (entre dones queda la cosa) :b9 :b9
Gràcies per compartir-ho !![/quote]
:castells Si molta nuri però el que tenia la pitjor feina era jo (entre dones queda la cosa) :b9 :b9

- Minino
- Presentats
[quote user="Ricard_biker" post="216199"]He gaudit molt tot llegint el vostre viatge...
Una crònica que crec que em servirà de "base" per quan hi vagi...
Moltes gràcies per compartir-la.[/quote]
:burrucat Ànims ia per la illes,,,,, Que tu ets un aventurer Ricard :jajacat :jajacat :jajacat
Una crònica que crec que em servirà de "base" per quan hi vagi...
Moltes gràcies per compartir-la.[/quote]
:burrucat Ànims ia per la illes,,,,, Que tu ets un aventurer Ricard :jajacat :jajacat :jajacat

- Minino
- Presentats
[quote user="Steelman" post="216517"]Per fi l´he llegit en calma.
La vaig llegir molt per sobre des del Iphone amb el WIFI del Hotel de la KDD i ja em va fer molt bona impressio.
Ara he disfrutat i molt rellegint-la amb detall.
Moltes gracies Mininos per compartir aquest gran viatge amb tots nosaltres!! Una passada de cronica!!!!
V's[/quote]
:burrucat M'alegro que hos agradi :burrucat
La vaig llegir molt per sobre des del Iphone amb el WIFI del Hotel de la KDD i ja em va fer molt bona impressio.
Ara he disfrutat i molt rellegint-la amb detall.
Moltes gracies Mininos per compartir aquest gran viatge amb tots nosaltres!! Una passada de cronica!!!!
V's[/quote]
:burrucat M'alegro que hos agradi :burrucat

- Minino
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="216529"]Andresito, afeitado pareces un monje benedictino....................................... sin afeitar .......................... mejor me callo :mrgreen:
Ara t´entenc Nuria :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:please Si no mas fue de ver la foto del de la cara tapada ,,,,,, :b9 :nonocat no diguis res que després tot se sap :nonocat
:b9 Doncs jo encara no l'entenc a NURI :sado :sado :sado
Ara t´entenc Nuria :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:please Si no mas fue de ver la foto del de la cara tapada ,,,,,, :b9 :nonocat no diguis res que després tot se sap :nonocat
:b9 Doncs jo encara no l'entenc a NURI :sado :sado :sado