Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Re: Rider 1000

Entrada Autor: MEF » dt. gen. 08, 2013 8:45 pm

Doncs jo crec que ja tinc equipillo per anar-hi .... :holacat
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 09, 2013 12:56 am

[quote user="MEF" post="224024"]Doncs jo crec que ja tinc equipillo per anar-hi .... :holacat[/quote]

Doncs ara et pots canviar la signatura:

"Un bon equipillo, simbiosi perfecte!"
:orquestra :orquestra
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 12:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 09, 2013 9:33 am

crec que jo tambe :birracat :birracat veus Mef,si aquest gener anem a la mensual ja fem una previa fins a Reus cami d'Arnes :b9 :b9
Imatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. gen. 09, 2013 11:46 am

Jo també m'hi apuntaré. Hi ha lloc al teu equip Kpeps ?

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 09, 2013 12:49 pm

[quote user="Xavier" post="224085"]Jo també m'hi apuntaré. Hi ha lloc al teu equip Kpeps ?[/quote]

oi tant !!! que gosoquemosion !!!! jajajaja :birracat :birracat
Imatge

MEF
Presentats

Entrada Autor: MEF » dv. gen. 11, 2013 10:31 pm

[quote user="Randy-650" post="224042"][quote user="MEF" post="224024"]Doncs jo crec que ja tinc equipillo per anar-hi .... :holacat[/quote]

Doncs ara et pots canviar la signatura:

"Un bon equipillo, simbiosi perfecte!"
:orquestra :orquestra[/quote]

Esperem que si... i que els meus companys d'equip es prononciin... dos són del Mototurisme .... "ahi lo dejo" .... :holacat

MEF
Presentats

Entrada Autor: MEF » dv. gen. 11, 2013 10:33 pm

[quote user="Kpeps" post="224070"]crec que jo tambe :birracat :birracat veus Mef,si aquest gener anem a la mensual ja fem una previa fins a Reus cami d'Arnes :b9 :b9[/quote]

Dilluns confirmaré si puc i baixem plegats, que fa dies que no coincidim ... ja farem uns quants kms ja ... primer entrenament ...

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 12, 2013 9:53 am

ja veus Mef,d'aqui a Reus i ja surten dubtes,si em perdo al primer tros,ja no caldra seguir,jajajaja,Xavier !!! compra un navegador,que jo ja portare la brujula :b9 :b9
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. gen. 12, 2013 6:04 pm

[quote user="Kpeps" post="224486"]ja veus Mef,d'aqui a Reus i ja surten dubtes,si em perdo al primer tros,ja no caldra seguir,jajajaja,Xavier !!! compra un navegador,que jo ja portare la brujula :b9 :b9[/quote]

Avisa als teus co-equipiers, ja saben de que va ???? :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. gen. 24, 2013 12:47 am

Una bona proposta que fa temps en balla per el cap, molt de temps, potser fins hi tot masa temps...
Si algu la vol tinc una ruta feta i guardada que fa practicament 1000 km, exactament 1000'2 km.
Era una proposta que voliem oferir a la gent del nostre Club però que mai la varem portar a la realitat, fa anys que dorm en una carpeta al meu ordinador amb el nom de : RONDA PER HOMES. Ara potser hauré de canviar el nom per un més politicament correcte, podria ser "Ronda per homes i dones de veritat". :callo
No fa exactament la Volta a catalunya, entenent-la com visitar totes les puntes, però si que és per disfrutar de carretes de corbes fins quedar-ne ben servit, visitant totes les provincies.

Només cal saber si és pot fer en un dia, que mai m'he decidit a provar-ho. :sorry

En sembla que aquesta proposta dels de Manresa pot tenir força èxit, l'unic inconvenient que hi veig és si les carreteres escollides son les ràpides que poden fer accesible el repte a practicament tothom, o les lentes que "encareixem" i molt el repte. Ser molta gent o només els sonats de sempre...aquesta és la pregunta a respondre. Si volen fer una mena de "Penitentes" crec que tenen assegurada força gent.

Jo estic a favor de les propostes siguin quines siguin.
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 24, 2013 9:16 am

[quote user="Siono1000" post="225742"]Només cal saber si és pot fer en un dia, que mai m'he decidit a provar-ho. :sorry
[/quote]

la veritat es que despres de la sortida del diumenge a TERRES DEL EBRE,tambe m'han sorgit dubtes :cat_vergonya :cat_vergonya per el temps,es pot fer de sobres...pero quan vaig arrivar a Reus,em feia mal el cul,jo nomes vaihg en moto a la sortida de MTC i l'agafo cada dia per anar a casa als mitgdies....

[quote user="Siono1000" post="225742"]l'unic inconvenient que hi veig és si les carreteres escollides son les ràpides que poden fer accesible el repte a practicament tothom, o les lentes que "encareixem" i molt el repte. Ser molta gent o només els sonats de sempre...aquesta és la pregunta a respondre. Si volen fer una mena de "Penitentes" crec que tenen assegurada força gent.
Jo estic a favor de les propostes siguin quines siguin.[/quote]

vaig parlar amb un dels organitzadors i esta pensada per tothom,la mitja que han contat es de 50 per hora,o sigui que.....cadascu al seu pas i arriva un altre cop a Manresa que es del que es tracta,estic amb tu que totes les iniciatives son bones

[quote user="Siono1000" post="225742"]
RONDA PER HOMES. Ara potser hauré de canviar el nom per un més politicament correcte, podria ser "Ronda per homes i dones de veritat". :callo
[/quote]

per lo que a mi respecte,organitza-ho que segur que surt de conya,si es fes amb cruillers ja seria l'ostia,ara tu....d'escombra que si no :b9 :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 24, 2013 9:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 24, 2013 10:21 am

[quote user="Siono1000" post="225742"]Una bona proposta que fa temps en balla per el cap, molt de temps, potser fins hi tot masa temps...
Si algu la vol tinc una ruta feta i guardada que fa practicament 1000 km, exactament 1000'2 km.
Era una proposta que voliem oferir a la gent del nostre Club però que mai la varem portar a la realitat, fa anys que dorm en una carpeta al meu ordinador amb el nom de : RONDA PER HOMES. Ara potser hauré de canviar el nom per un més politicament correcte, podria ser "Ronda per homes i dones de veritat". :callo
No fa exactament la Volta a catalunya, entenent-la com visitar totes les puntes, però si que és per disfrutar de carretes de corbes fins quedar-ne ben servit, visitant totes les provincies.

Només cal saber si és pot fer en un dia, que mai m'he decidit a provar-ho. :sorry

En sembla que aquesta proposta dels de Manresa pot tenir força èxit, l'unic inconvenient que hi veig és si les carreteres escollides son les ràpides que poden fer accesible el repte a practicament tothom, o les lentes que "encareixem" i molt el repte. Ser molta gent o només els sonats de sempre...aquesta és la pregunta a respondre. Si volen fer una mena de "Penitentes" crec que tenen assegurada força gent.

Doncs per que no ens hi posem i la posem a la practica!!!

Va t´animes??? jo si!
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. gen. 24, 2013 4:07 pm

.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 29, 2013 10:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dj. gen. 24, 2013 8:35 pm

[quote user="Steelman" post="225751"][quote user="Siono1000" post="225742"]Una bona proposta que fa temps en balla per el cap, molt de temps, potser fins hi tot masa temps...

Doncs per que no ens hi posem i la posem a la practica!!!

Va t´animes??? jo si![/quote]

A mi això dels 1000 Kms per carreteretes em motiva molt i si la fem nosaltres encara més, així que per mi, endavant amb la proposta :okcat
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 24, 2013 9:19 pm

podrieu obrir un fil desde la proposta que ha fet en Siono :birracat mes que res per no confondre els assumptes,ja que ara veig que un trepitja al'altre,gracies.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 24, 2013 9:47 pm

Anava a posar el mateix que el kpeps..

Si us plau, cada cosa al seu lloc. Com més ben ordenat ho tinguem més fàcil serà per tothom. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 29, 2013 10:19 pm

[quote user="Siono1000" post="225742"]Una bona proposta que fa temps en balla per el cap, molt de temps, potser fins hi tot masa temps...

Home, doncs pel que dius pinta molt bé ;)

N'hem de parlar d'això.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. gen. 29, 2013 11:03 pm

[quote user="Ramon" post="226327"][quote user="Siono1000" post="225742"]Una bona proposta que fa temps en balla per el cap, molt de temps, potser fins hi tot masa temps...

Home, doncs pel que dius pinta molt bé ;)

N'hem de parlar d'això.[/quote]

Ja tardeu en obrir el tema.

:jajacat :jajacat :burrucat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 30, 2013 9:14 am

de molt bon rotllo,eh !! obro un altre fil amb aquest tema :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 30, 2013 5:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 31, 2013 7:40 pm

aquesta nit a les 00.00 h s'obren les inscripcions del Rider 1000,a veure que succeeix :birracat :birracat
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”