Tal com vaig dir, dissabte vaig fer el tram Solsona - Cornellana - Alp.va ser tot un pensament despres de tre-ballar i per això no vaig dir res, EL DINAR RESTA PENDENT, anem a veure, aquest tram és preciós pel que fa a paisatge i recorregut , l'asfalt en algun lloc aquesta apedaçat amb graveta , per la qual cosa s'ha d'anar amb compte, en la part de la zona mes nord un cop has passat la pista d'esquí nòrdic de Tuixent- la Vansa és on aquesta pitjor , però res que no trobis en un port de muntanya on cada nit gela .
Un cop posada la introducció us explico el camí que fare .
Arribo a Solsona des de Manresa , el dia de la Rider no arribarem per aquí , però bé, perquè veieu que vaig començar aquí , jajajaja.
Hi ha dues maneres d'anar , donant la volta per St Llorenç de Morunys o agafar aquest camí com si anéssim a Lladurs ( al veure el desviament de Lladurs ni cas ) és el que us aconsello , allò altre potser és mes ràpid però es dóna mes volta , aquest és el cartell del desviament
.
A mesura que vas pujant es va fent més bonic.
Aquí el primer coll del dia.
En res a la dreta ia aquesta el desviament de Port del Comte que és on hem d'anar , a aquest desviament arribaríem si haguéssim agafat l'alternativa de Sant Llorenç de Morunys.
Seguim camí gaudint de valent i travessem la zona residencial de Port del Comte, mes vistes
aquí vam començar a baixar una mica i en res trobem un altre desviament , aquest cap Tuixent , no tireu cap avall que haureu de donar la volta, per aquí pujaran els que decideixin anar per St Llorenç .
Aquest tros per mi és el mes bonic , sembla el de la foto del web , aqueslla de les corbetes ... .
En res arribem al Coll de Port i les seves espectaculars vistes des del mirador, val la pena fer una breu parada, hi ha restaurant.
Continueam i trobem l’encreuamnet de la Seu d’ Urgell…
Depsrés d' una estoneta ja hem arribat a Cornellana , 55 minuts d'orgasme motociclistament parlant, jejejeje.
Sempre he pensat en veure aquests petits nuclis de població qui ha de viure aquí, no hi ha bar ni res, però no us preocupeu, pau si que hi ha ...... a 1 km hi ha un altre poblet que si hi ha bar .
En sortir ja indica directament cap a la Seu d'Urgell, impossible perdre , topalanteeee , les vistes segueixen impressionants i un altre Coll el de la Trava que no sigui dit amb un altre mirador, ESPECTACULAR !!
Petits pobles dignes de foto ,la carretera aquí esta un xic malmesa.
I en res arribem a aquest desviament , aconsello agafar-lo i no arribar fins a la Seu d'Urgell, evites passar pel mig del poble i la seva sortida deixant- enrere .
De aquí a Alp ja es per nacional,divertida y ben indicada.
Aquí on segellarem i on acaba el rotllo que os he fomut,jajajajaja.
Salut !!