17-18 Novembre. Acampada d'hotel al Delta
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
ha buscat la casa: la sandra amb la ajuda d'en xavi i meva
ha dissenyat la ruta: en siono325, que ja sap penjar-la al fòrum
ha de portar "buidatge": en Vendeta el general, i els altres cadascú el que li agradi
dinar: en ruta i pel morro
sopar: marisc, peix. Aniria be disposar de varies adreces
serveis de teleagència-in: 007 James Bond
novatades: Guillem
---------------------------------------------------------
És previst que el sopar surti a menys de 95 Euros per cap. Segur, segur a menys de 150 € per cap.
La casa, ara no ho sé quan val, però la tenim i amb esmorzar.
La benzina la posa cadascú menys en siono350TurboDiesel que va amb això.
Aquí tenia l'adreça de la casa:
http://ca.toprural.com/ficha/es.cfm/idp ... /28945.htm
La ruta per fer:
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=2440
És el link que en siono ha posat "hàbilment" HOLA TONTO
Punts de trobada:
1.Rotonda de l'Eix a Riudellot de la Selva
2.Benzinera de l'Eix, passat Vic
3.Igualada
4.Montblanch.
També podem afegir Manresa per l'in1til, així tothom content
Podem suprimir-ne algun o fer-ho directament amb tots.
Per acabar-ho d'adobar l'impresentable de l'in1til vol apuntar-se fora de termini, sort que ha aportat una idea interessant, portar a dormir a no se qui a la terrassa. Això m'agrada. És l'esperit del grup. Així cohesionem (també por dir-se cohesionoamen) la tribu. Sort que només dormim una nit.
Espero que no tingueu dubtes
ha dissenyat la ruta: en siono325, que ja sap penjar-la al fòrum
ha de portar "buidatge": en Vendeta el general, i els altres cadascú el que li agradi
dinar: en ruta i pel morro
sopar: marisc, peix. Aniria be disposar de varies adreces
serveis de teleagència-in: 007 James Bond
novatades: Guillem
---------------------------------------------------------
És previst que el sopar surti a menys de 95 Euros per cap. Segur, segur a menys de 150 € per cap.
La casa, ara no ho sé quan val, però la tenim i amb esmorzar.
La benzina la posa cadascú menys en siono350TurboDiesel que va amb això.
Aquí tenia l'adreça de la casa:
http://ca.toprural.com/ficha/es.cfm/idp ... /28945.htm
La ruta per fer:
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=2440
És el link que en siono ha posat "hàbilment" HOLA TONTO
Punts de trobada:
1.Rotonda de l'Eix a Riudellot de la Selva
2.Benzinera de l'Eix, passat Vic
3.Igualada
4.Montblanch.
També podem afegir Manresa per l'in1til, així tothom content
Podem suprimir-ne algun o fer-ho directament amb tots.
Per acabar-ho d'adobar l'impresentable de l'in1til vol apuntar-se fora de termini, sort que ha aportat una idea interessant, portar a dormir a no se qui a la terrassa. Això m'agrada. És l'esperit del grup. Així cohesionem (també por dir-se cohesionoamen) la tribu. Sort que només dormim una nit.
Espero que no tingueu dubtes
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ostres tu !!!!in1til ha escrit:Si prometo portar-me bé i no beure'm més de mitja ampolla de cada m'hi voldríeu?.
Si l'apartament està ple i haig de fer fora a en Siono a la terrassa, el faig fora i punto, cap problema.
Un "buidador" expert...tindrem d'agafar la reserva.
Ja veig que al final alló d'acampada d'Hotel anava per mi, tindré de portar la tenda. Ja veurem al final qui ha de dormir d'acampada. Potser en James (cansat del luxe de la seva feina) o en George ( per no anar a Madrid) o en Michel-In ( per ser l'últim) o en Michel-Kel (per que algú ha de tocar i ell s'ho guanya a pols) o en Xavi (per que la Sandra el foti fora de l'habitació, que tant enganxats sempre...) o en Guillem (son tant joves que sempre els podem enganyar) o jo ( no jo no, que soc perfecte en tots els sentits :roll: ). Ja ho decidirem, o no.[/quote]
Salut i kilómetres
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
les tres CCC volen dir AIXÒGuillem ha escrit:Stromkel, lo de ccc es igual a que? :roll:
:b9 :b9 :b9
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Vol dir A I X Ò
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bè, ja m'he quedat trankin, abans m'he pensat que volia dir, que en Guillem li agradava fer les novatades.Guillem ha escrit:Ay que patirem :oops: ... però ja sabeu el refrany, qui riu ultim riu millor, jejejestromkel ha escrit: novatades: Guillem
Espero que no tingueu dubtes.
Stromkel, lo de ccc es igual a que? :roll:
Les tres ccc es referia al compte corrent, no li has donat? vaja com ets... :lol: :lol: :lol:
- Siono1000
- Presentats
Punts de trovada:
-in1til: que ell digui lloc de Manrresa. Hora per definir.
- Guillem a una hora encara per definir.
Punt trovada Guillem
-Xavi&Sandra: Montblanc. Hora per definir.
El tema sopar, es podria mirar aixó, potser tenim alguna sorpresa agradable:
És també, un bon lloc per a degustar la cuina típica de pagès, amb productes de la mateixa finca i peix fresc del pare de l’Olga, que és pescador a les cases.
La ruta d'anada:
Manrresa – Sta. Coloma de Queralt

Sta. Coloma de Queralt-Albarca

Albarca-Gandesa

Gandesa- Amposta

Hem de fer el Caro, no ???
[/url]
- Guillem a una hora encara per definir.
Punt trovada Guillem
-Xavi&Sandra: Montblanc. Hora per definir.
El tema sopar, es podria mirar aixó, potser tenim alguna sorpresa agradable:
És també, un bon lloc per a degustar la cuina típica de pagès, amb productes de la mateixa finca i peix fresc del pare de l’Olga, que és pescador a les cases.
La ruta d'anada:
Manrresa – Sta. Coloma de Queralt

Sta. Coloma de Queralt-Albarca

Albarca-Gandesa

Gandesa- Amposta

Hem de fer el Caro, no ???

Salut i kilómetres
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Doncs sota casa meva, truqueu el timbre un parell o tres de cops per despertar-me i un cop dutxat i esmorzat, baixo i anem a buscar la moto al parking, a partir de llavors ja podem començar a tirar milles.siono1000 ha escrit:Punts de trovada:
- Siono1000
- Presentats
- Guillem
- Presentats
- Contacta:
Passeu-me a buscar aquí es casa meva... Si no podem quedar per A-2 altura de Igualda, ja que veig que la ruta d'en Siono passa per allà.
Stromkel, necesites el meu Compte Corrrent Cancari :lol: ? Que necesites fons per vendre mes aire? 8) jejeje.
Stromkel, necesites el meu Compte Corrrent Cancari :lol: ? Que necesites fons per vendre mes aire? 8) jejeje.
- Siono1000
- Presentats
Si el lloc no os agrada, podeu anar tirant fins trovar un Bar, jo aquesta zona no la conec gaire. :oops: :oops:Guillem ha escrit:Passeu-me a buscar aquí es casa meva... Si no podem quedar per A-2 altura de Igualda, ja que veig que la ruta d'en Siono passa per allà.
Podem quedar a partir d'aquí al primer Bar que hi hagi a la ruta. Ja diràs. Salut.
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Caldria acorar els temps intermitjos
1) Podem trobar-nos ales 8 del matí a la rotonda de l'eix, aeroport, autopista, casa de barrets .... a Riudellots de la Selva. Siono i Irene, Vendetta, stromkel.
2) Demanar a l'estimat Vendetta que sia puntual, o en tot cas donar-li els temps de la ruta i ja ens atraparà (Vendetta si ets puntual et convido a un parell de tallats).
3) Recollir a James Bond a la benzinera de l'eix passat Vic (punt de trobada habitual), si anem be de temps podem fer un tallat. Temps estimat 45 minuts. Sortida a les 9
4) Punt de trobada a Manresa. L'in1til que digui el lloc a tocar de l'eix (una rotonda o així) Continuar sense baixar de la moto. Hora de sortida 2/4 de 10
5) Igualada. Recollir a Guillem i la Carol, igual que a Manresa i seguir ruta. Hora de sortida a les 10
6) Montblanc, en Xavistrom i la Sandra que busquin un bon lloc per esmorzar. Esmorzar a les 11
7) Després intentar baixar cap a les Terres de l'Ebre i si hi ha temps quedar amb el companys per fer una mini ruta (per el Delta). En sembla que això és complicat per el temps i les aturades (esmorzar, dinar, benzina, tallats, ...)
8) Arribada a casa i si podem veure un xic el Delta, encara que sia 10 minuts
1) Podem trobar-nos ales 8 del matí a la rotonda de l'eix, aeroport, autopista, casa de barrets .... a Riudellots de la Selva. Siono i Irene, Vendetta, stromkel.
2) Demanar a l'estimat Vendetta que sia puntual, o en tot cas donar-li els temps de la ruta i ja ens atraparà (Vendetta si ets puntual et convido a un parell de tallats).
3) Recollir a James Bond a la benzinera de l'eix passat Vic (punt de trobada habitual), si anem be de temps podem fer un tallat. Temps estimat 45 minuts. Sortida a les 9
4) Punt de trobada a Manresa. L'in1til que digui el lloc a tocar de l'eix (una rotonda o així) Continuar sense baixar de la moto. Hora de sortida 2/4 de 10
5) Igualada. Recollir a Guillem i la Carol, igual que a Manresa i seguir ruta. Hora de sortida a les 10
6) Montblanc, en Xavistrom i la Sandra que busquin un bon lloc per esmorzar. Esmorzar a les 11
7) Després intentar baixar cap a les Terres de l'Ebre i si hi ha temps quedar amb el companys per fer una mini ruta (per el Delta). En sembla que això és complicat per el temps i les aturades (esmorzar, dinar, benzina, tallats, ...)
8) Arribada a casa i si podem veure un xic el Delta, encara que sia 10 minuts
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2007 3:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ja començo a estressar-me, jeje, bè, com que a la rotonda de l'aeroport no donen tallats, i a aquella hora encara no ha despertat gaire la gent per dir cuatre paraules.. :lol: :lol: proposo, que aquest punt de trobada sigui orientatiu per mi, si hi soc i aconsegueixo arribar a temps, bè, sinò ens veiem a mig camì de la propera de Vic.stromkel ha escrit: 2) Demanar a l'estimat Vendetta que sia puntual, o en tot cas donar-li els temps de la ruta i ja ens atraparà (Vendetta si ets puntual et convido a un parell de tallats).
[/b]
- Guillem
- Presentats
- Contacta:
No es que no m'agradi, sino que el link que has posat en el mapa sortia un punt perdut sense cap direcció... :roll:siono1000 ha escrit:Si el lloc no os agrada, podeu anar tirant fins trovar un Bar, jo aquesta zona no la conec gaire. :oops: :oops:Guillem ha escrit:Passeu-me a buscar aquí es casa meva... Si no podem quedar per A-2 altura de Igualda, ja que veig que la ruta d'en Siono passa per allà.
Podem quedar a partir d'aquí al primer Bar que hi hagi a la ruta. Ja diràs. Salut.
- Siono1000
- Presentats
Diria que estan molt bé els horaris, de totes formes 15 minuts abans, fora del primer, crec que es poden aconseguir facilment.stromkel ha escrit:Caldria acorar els temps intermitjos
1) 8 del matí a la rotonda de l'eix, . Siono i Irene, Vendetta, stromkel.
3) James Bond a la benzinera de l'eix passat Vic Sortida a les 9
4) Manresa. L'in1til que digui el lloc sortida 2/4 de 10
5) Igualada. Guillem i la Carol,sortida a les 10
b]
Ja podem quedar a aquestes hores.
Steelman...a partir de 2/4 de 11 a Montblanc. Salut.
Salut i kilómetres
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Siono1000
- Presentats
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Deixar-me sortir? per favor. El que passa és que gràcies a que estic com un figurí, passo entre els barrots com si res, i amb l'agilitat d'una gazela arribo fins al bosc de can rei o tinc a la barrufeta que m'espera. Allà és on dono "esquinazo" als mossos i a les seves memelludes.siono1000 ha escrit:Gràcies QSC, ara entenc moltes coses...el deixen sortir de cap de setmana.
Per aixó sempre te tantes ganes de "fugir" alla on sigui. :lol:
És fàcil, si voleu i després de mitja ampolla, entro en detalls