Al ser una marxa no organitzada per mototurisme, a les 9.00 en punt sortirem de les 4 carreteres, esmorsats, pijats i plens de gasolina, la ruta és de 170 Kms. si algú per motius de consum creu que necessitara benzina que ho digui, a les preses més menys mitg camí hi ha gasolinera a poc tros, fariem una parada allà, però que avisi si algu creu que li fa falta.airolg ha escrit:Hola, com que no he sortit mai amb vosaltres, i m'estrenaré... tinc alguns dubtes... :lol:
L'esmorzar..... Hem de venir planxats i esmorzats?? S'esmorza a mig camí?? s'esmorza abans de les 9 al punt de trobada (les 4 carreteres)?? o que cada un fagi el que vulgui, però no es para a esmorzar???
Com veieu, el tema de l'esmorzar m'interessa aclarir-ho!!! jeje![]()
Marxa fina.... M'ha quedat clar el tema de que no hi hauran cuilleros, i que es va més per lliure.... Però marxa fina, us referiu a "ràpid"?? si és així, a part dels escapats, hi haurà peloton i cotxe escombra??? jajaja :lol:
Es que jo soc dels del peloton!!! jijiji
Bé, ja em direu quelcom!!!
Hi haurà gent com sempre anirà a esmorsar abans alla el que no que vingui de casa com vulgui.
Referent a marxa fina vol dir que gent que a mototurisme a de fer cruilles i esta pendent de la gent, en aquesta sortida no, tothom es coloqui a on el ritme li sigui més agradable, però no es parara tant coma a altres sortides, per exemple fins a Vidra a la PLaça doncs que vaigi la gent al seu rotllo.
Si que et puc dir que jo seré l'ultim mai pasaré el penultim i que sapigues que hi ha gent de molts nivells diferents o sigui que tranquil, segur que el teu ritme anant amb osona motards, camines de sobres.
Fins el dia 5