Ui ui ui, segur que ja us perdereu, al final haureu d'agafar la carretera, jajajaARBE ha escrit:us penjo la ruta,
és un arxiu força gordo, m'ha sapigut greu 'capar' el mapa a 800x600, que és d'escala 1:50.000, i d'una riquesa de detalls increïble, si algú vol l'arxiu que ho demani, aquí no sé si es poden penjar.
Fixeu-vos que literalment trepitjem els peus al Pedraforca
Sortida TRAIL pel BERGUEDÀ, 9-11-08
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
Hola Company,ARBE ha escrit:us penjo la ruta,
és un arxiu força gordo, m'ha sapigut greu 'capar' el mapa a 800x600, que és d'escala 1:50.000, i d'una riquesa de detalls increïble, si algú vol l'arxiu que ho demani, aquí no sé si es poden penjar.
Fixeu-vos que literalment trepitjem els peus al Pedraforca
Amb pot enviar l'arxiu?, merci
Per cert, hem de portar les cadenes de neu?? :lol: :lol:
- ARBE
- Presentats
apa, ja el tens al mail,
Cadenes no, amb bloqueig de diferencial ja farem... però ara que hi penso... si no tenim difrencial :lol:
Mira, ahir em cagava en tot, veient el dia que fotia i la previsió que anunciaven, pensava quina mala sort de no haver pogut programar per ahir la ruta... i em vaig arribar a ofuscar.
Després em vaig posar a fer el mapa i reseguia mentalment el camí i em vaig anar animant, pensava... el que tampoc no és normal és que arribi tot sants i estem a 25ºC per tant, el gran drama de la gran caiguda de temperatures i tot plegat... potser caldria relativitzar-ho.
Tendeixen a dramatitzar molt els nanos del temps, i les grans nevades i tot plegat... ah ! i recordeu, que quan parlen de Pirineu, el Berguedà és pre-pirineu, i cara sud.
De totes maneres jo dissabte faré la ruta, per comprobar que tot estigui a lloc, i si cal duré la pala per treure els 2 metres de congesta de neu que hi haurà en una obaga... en tot cas tinc alternatives de sobre per voltar sense haver de passar una mala estona, osigui que tranquils, ok ?
Cadenes no, amb bloqueig de diferencial ja farem... però ara que hi penso... si no tenim difrencial :lol:
Mira, ahir em cagava en tot, veient el dia que fotia i la previsió que anunciaven, pensava quina mala sort de no haver pogut programar per ahir la ruta... i em vaig arribar a ofuscar.
Després em vaig posar a fer el mapa i reseguia mentalment el camí i em vaig anar animant, pensava... el que tampoc no és normal és que arribi tot sants i estem a 25ºC per tant, el gran drama de la gran caiguda de temperatures i tot plegat... potser caldria relativitzar-ho.
Tendeixen a dramatitzar molt els nanos del temps, i les grans nevades i tot plegat... ah ! i recordeu, que quan parlen de Pirineu, el Berguedà és pre-pirineu, i cara sud.
De totes maneres jo dissabte faré la ruta, per comprobar que tot estigui a lloc, i si cal duré la pala per treure els 2 metres de congesta de neu que hi haurà en una obaga... en tot cas tinc alternatives de sobre per voltar sense haver de passar una mala estona, osigui que tranquils, ok ?
-----------
- Xavibat
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
- Ubicació: Navàs (Bages) i Sort
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Ostiiiiii!!! Mira que m'agrada el fred...però podria haver vingut un cap de setmana després no?? :evil: :evil: :evil: :evil:
Ja aviso que si neva molt o tinc el mínim indici de que podem trobar gel, jo que sóc molt figa-flor amb la moto :oops: :oops: , en comptes de la moto em portaré el 4x4 :twisted: :twisted: .
He dit.
:!:
PD: Ostttiiiii tuuuuu....
és que encara no em puc creure la previsió del temps....A qui hem de sobornar per a que faci bon temps i no geli??? Algú té el e-mail de Sant Pere per fer-li una amenaça d'spam si no ens dona tregua el cap de setmana??? :twisted: :twisted: Uuuuuffff uuuffff uffff..... No hi haurá pas un microclima cap al Pedraforca oi??? :| :|
Ja aviso que si neva molt o tinc el mínim indici de que podem trobar gel, jo que sóc molt figa-flor amb la moto :oops: :oops: , en comptes de la moto em portaré el 4x4 :twisted: :twisted: .
He dit.
:!:
PD: Ostttiiiii tuuuuu....
- ARBE
- Presentats
ja jaaaa ... m'alegra que em facis aquesta pregunta... valenta !
Precissament Bagà té un microclima, perquè és una vall, la del riu Bastareny, tancada (d'aquí probablement el nom...) per la serralada del Cadí. això fa que vagi una mica per lliure... per l'efecte Föhrn o algo així :
http://www.meteobaga.com/
passa una miqueta com per allà Naut Aran, et sona ?
que té clima atlàntic i va diferent que la resta.
Això si, no esperis clima tropical pel diumenge, que serà que no...
Jo abans era un obsés del temps, la previsió, mirava, tenia en compte... i si alguna cosa he après a Bagà, de la gent d'allà, és a no deixarte condicionar, un dia hi havia taules al carrer per donar de sopar a 740 persones, el sopar de les entitats, la previsió era de pluja... jo flipava que no ho fessin al pabelló... just 10 minuts abans de reapartir el sopar comença a ploure... gotes, gotes, gotes... marxa tothom... a buscar el paraigües !!! als 10 minuts, para, i vam sopar sense cap problema.
Al final de tot, tranquils, el missatge és que no anem a patir, i recordeu, un mototurista no retrocedeix, en tot cas dona la volta i segueix avançant !!! i no hi ha res que una bona escudella no arregli.
Precissament Bagà té un microclima, perquè és una vall, la del riu Bastareny, tancada (d'aquí probablement el nom...) per la serralada del Cadí. això fa que vagi una mica per lliure... per l'efecte Föhrn o algo així :
http://www.meteobaga.com/
passa una miqueta com per allà Naut Aran, et sona ?
Això si, no esperis clima tropical pel diumenge, que serà que no...
Jo abans era un obsés del temps, la previsió, mirava, tenia en compte... i si alguna cosa he après a Bagà, de la gent d'allà, és a no deixarte condicionar, un dia hi havia taules al carrer per donar de sopar a 740 persones, el sopar de les entitats, la previsió era de pluja... jo flipava que no ho fessin al pabelló... just 10 minuts abans de reapartir el sopar comença a ploure... gotes, gotes, gotes... marxa tothom... a buscar el paraigües !!! als 10 minuts, para, i vam sopar sense cap problema.
Al final de tot, tranquils, el missatge és que no anem a patir, i recordeu, un mototurista no retrocedeix, en tot cas dona la volta i segueix avançant !!! i no hi ha res que una bona escudella no arregli.
-----------
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
ARBE ha escrit:Jo abans era un obsés del temps, la previsió, mirava, tenia en compte... i si alguna cosa he après a Bagà, de la gent d'allà, és a no deixarte condicionar, un dia hi havia taules al carrer per donar de sopar a 740 persones, el sopar de les entitats, la previsió era de pluja... jo flipava que no ho fessin al pabelló... just 10 minuts abans de reapartir el sopar comença a ploure... gotes, gotes, gotes... marxa tothom... a buscar el paraigües !!! als 10 minuts, para, i vam sopar sense cap problema.
Sàbies paraules !!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ostresssssssssss!!!!
El que diuen els del temps no??? Potser nevarà i tot. :(
Estic tant acollonit que ara mateix les meves possibilitats de venir a la sortida han pujat quasi el mateix que el que ha baixat la Bolsa aquest any.
Estic al 75% de que SI. :D :D :D
Encara no ho puc confirmar del tot.
Coses de la p**a feina.
Salut.
El que diuen els del temps no??? Potser nevarà i tot. :(
Estic tant acollonit que ara mateix les meves possibilitats de venir a la sortida han pujat quasi el mateix que el que ha baixat la Bolsa aquest any.
Estic al 75% de que SI. :D :D :D
Encara no ho puc confirmar del tot.
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
:shock: :shock: :shock: no t'ho creuràs, però estava passejant al gos fa 5 minuts i estava just escoltant la Edith Piaff, amb el rien de rien , serà un senyal ???James Bond ha escrit:Doncs jo ho acabo de mirar amb el radar dels alemanys, que aquest no falla, i com a molt d'aqui a 126 hores pot fer alguna cosa important,la resta rien de rien, tranquils.
Vsssssss
007
-----------
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- ARBE
- Presentats
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- maktub
- Presentats
- Sagal
- Presentats
Això era ahir, oi? perquè avui la neu ja t'arribara a la motxilaARBE ha escrit:m'he escapat aquest migdia amb la Judit aviam com estava la cosa,
i bé,
jo crec que podrem passar sense gaire dificultat:
Això era ahir, oi? perquè avui la neu ja t'arribara a la motxila
:lol: :lol: :lol:
Les loques histèriques de TV3 han anunciat que per diumenge la cosa escampava i feia net, van rectificant la previsió sobre la marxa, ja veurem.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 29, 2008 10:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Sagal
- Presentats
Albert i companyia, he trobat el manual de pilotatge del Dr. Infierno per enduro, degut a la sortida que prepareu i que sembla serà dura, crec que us cal fer una ullada a tots. Principalment a les postures, pq realment amb tots els exercicis i te que veure molt les postures. fins i tot en el Kamasutra.
http://manual.endureros.com/index.htm
Arreveure
Arreveure

- maktub
- Presentats
Tenguiiii!Sagal ha escrit:Albert i companyia, he trobat el manual de pilotatge del Dr. Infierno per enduro, degut a la sortida que prepareu i que sembla serà dura, crec que us cal fer una ullada a tots. Principalment a les postures, pq realment amb tots els exercicis i te que veure molt les postures. fins i tot en el Kamasutra.
Arreveure
Gràcies Sagal, doncs dóna consells força útils aquest bon home.
I n'hi ha algun més de manual del Dr.Infierno, em sembla que de conducció en carretera en vaig llegir un quan vaig comprar-me la Varadero....;)
- Sagal
- Presentats
És un home de 62 anys però es veu que va a ritme, aqui et deixo el de carreteramaktub ha escrit:Tenguiiii!Sagal ha escrit:Albert i companyia, he trobat el manual de pilotatge del Dr. Infierno per enduro, degut a la sortida que prepareu i que sembla serà dura, crec que us cal fer una ullada a tots. Principalment a les postures, pq realment amb tots els exercicis i te que veure molt les postures. fins i tot en el Kamasutra.
Arreveure
Gràcies Sagal, doncs dóna consells força útils aquest bon home.
I n'hi ha algun més de manual del Dr.Infierno, em sembla que de conducció en carretera en vaig llegir un quan vaig comprar-me la Varadero....;)
http://www.ctv.es/USERS/tortosa/pilotaje.htm