23 de Novembre. Pujem al Caro??
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
el problema de la fonda miralles es que no deixen reservar.Xurrumeka ha escrit:ei!!!
a Horta (a banda de La Venta del Rome) hi ha també l'Hotel Miralles, on hi fan un crestó que n'hi ha per llepar-se els dits!!!!!!!!!!!
Tambe a Arnes tenim el Hotel Village que es de la meva cosina i podria parlar-hi.
A Valderobles el hostal Gerona , a Beceite no se pero alguna cosa hi ha, dema al mati ho reservo que ja som una bona colla
Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Alucinamaripili
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
vale, valeeeeeeeeeSteelman ha escrit:el problema de la fonda miralles es que no deixen reservar.Xurrumeka ha escrit:ei!!!
a Horta (a banda de La Venta del Rome) hi ha també l'Hotel Miralles, on hi fan un crestó que n'hi ha per llepar-se els dits!!!!!!!!!!!
Tambe a Arnes tenim el Hotel Village que es de la meva cosina i podria parlar-hi.
A Valderobles el hostal Gerona , a Beceite no se pero alguna cosa hi ha, dema al mati ho reservo que ja som una bona colla
em rendeixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
He parlat amb els de la Fonda Miralles i tenen menu per 14€ els diumenges.
SI us sembla be dema reservo per uns 12-14 persones.
La ruta final deixaria la seguent.
Tortosa-Caro-Tortosa-Pinell de brai-Prat del Compte-Bot-Horta de san joan.
Si anem be d´hora a Horta hi ha una pista asfaltada fins als estrets d´arnes (ara hi deu baixar molt aigua)
SI us sembla be dema reservo per uns 12-14 persones.
La ruta final deixaria la seguent.
Tortosa-Caro-Tortosa-Pinell de brai-Prat del Compte-Bot-Horta de san joan.
Si anem be d´hora a Horta hi ha una pista asfaltada fins als estrets d´arnes (ara hi deu baixar molt aigua)
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Miqueleitor
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
- Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.
Quina llástima que no pugeseu vindre, per que hem sembla que aquestXurrumeka ha escrit:no em diràs que a sobre anireu al TOLL DEL VIDRE!!!!!!!!!!!
territori significa molt per vatros, oi?. ( Ho dic per lo de l'avi de Cretes)
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Bones!!!
He estat miran el fil, per aveure si veia l'ora del punt de trobada de Tortosa, pero no el veig........ :oops:
A quina hora quedem a l'hotel Corona???
Podiem quedar una estoneta avans per fer el cafe....que em semble que hi ha algu que men deu un ... :twisted: :twisted: :twisted: ...ja direu.
Ens veiem aviat!!!!
He estat miran el fil, per aveure si veia l'ora del punt de trobada de Tortosa, pero no el veig........ :oops:
Podiem quedar una estoneta avans per fer el cafe....que em semble que hi ha algu que men deu un ... :twisted: :twisted: :twisted: ...ja direu.
Ens veiem aviat!!!!
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo m'havia apuntat com a provisional. Per temes familiars tinc el diumenge ocupat. No va poder ser l'any passat i ara tampoc :evil:
I mira que tenia ganes de venir a veure als companys tarragonins i a fer revolts plegats !!!! :evil: :evil:
Miraré si ho puc compensar sortint al dissabte.
Passeu-ho molt bé !!!!
VVVVVVs
007
I mira que tenia ganes de venir a veure als companys tarragonins i a fer revolts plegats !!!! :evil: :evil:
Passeu-ho molt bé !!!!
VVVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miqueleitor
- Presentats
- Miqueleitor
- Presentats
Que tal?xavistrom ha escrit:Bones!!!
Ens veiem aviat!!!!
Un café i el que fagi falta Mr. Xavi :cerv
Ja direu l'hora vosaltres.
//////////////////////////////////////////////////
- Miqueleitor
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
ei xiquet!!!!miqueleitor ha escrit:Quina llástima que no pugeseu vindre, per que hem sembla que aquestXurrumeka ha escrit:no em diràs que a sobre anireu al TOLL DEL VIDRE!!!!!!!!!!!
territori significa molt per vatros, oi?. ( Ho dic per lo de l'avi de Cretes)
doncs si, és una zona que em conec bastant i que m'estimo especialment, però tenia un compromís de fa díes i no els puc donar carabasses.....
disfruteu moooolt!!!!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
Què et sembla a les 8-8:15 a la benzinera de Bellaterra, al bar que està a l'altre cantó (direcció Girona), ja hem quedat molts cops allà, i si hi ha algú més que vulgui venir ja coneix el lloc.carlosGT ha escrit:donde usted diga y a la hora que digaalucinamaripili ha escrit:Cuando quieras y donde quieras.carlosGT ha escrit:doncs com mai he pujat al Caro i tots parleu meravelles, apunta a un mes, ens veiem el diumenge
EIIII alucinamartipili si vols podem quedar per baixar junts
See you nex Sunday
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Com que hem quedat a les 9.30 a reus, amb vosaltrs a tortosa al voltant de les 10.30 al Corona? Fem un cafeto/esmorzar i aleshores a coronar el caro us sembla be???
Per cert....tapeu-vos que en aquesta epoca al Caro hi fa fresqueta, i si a sobre els del temps encerten. diuen que fara força Frescota
Per cert....tapeu-vos que en aquesta epoca al Caro hi fa fresqueta, i si a sobre els del temps encerten. diuen que fara força Frescota
Ex ...moltes coses
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Si vols quedem a les 10:00 H al bar que hi ha al costat de la gasolinera, ja que "l'home d'acer" diu que estaran per aqui sobre les 10:30. A veure que en pensa Miqueleitor.xavistrom ha escrit:Bones!!!
Ens veiem aviat!!!!
Ondia James hem saps greu que no vingis, a veure si a la tercera ve la vençuda.James Bond ha escrit: Jo m'havia apuntat com a provisional. Per temes familiars tinc el diumenge ocupat. No va poder ser l'any passat i ara tampoc :twisted:
I mira que tenia ganes de venir a veure als companys tarragonins i a fer revolts plegats !!!! :twisted: :twisted:
Passeu-ho molt bé !!!!
VVVVVVs
007

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Em podeu apuntar com a definitiu, espero que les cervicals estiguin millor el Diumenge :evil: :evil:alucinamaripili ha escrit:Què et sembla a les 8-8:15 a la benzinera de Bellaterra, al bar que està a l'altre cantó (direcció Girona), ja hem quedat molts cops allà, i si hi ha algú més que vulgui venir ja coneix el lloc.carlosGT ha escrit:donde usted diga y a la hora que digaalucinamaripili ha escrit: Cuando quieras y donde quieras.
See you nex Sunday
Alucinamaripili, ja m´esperareu a Bellaterra ok ?