Ei cabreta doncs si que erfem nosaltres,quin mon més petit oi?
Bé gracies a tots ,hem fa molta il.lusió que us hagi agradat el intent de crònica.Perdoneu si no he estat gaire ràpid però el ordinador i jo encra ens estem coneixent :pcenfado
Per cert encara hem falta l'últim dia......
Dia 10
RUTA Dinard-Vilafranca del penedés 1200Kms
Sortim de Dinard a les 10 del matí (una mica massa tard),no tenim gaire clar fins on podrem arrivar ni on dormirem avui)
agafem l'autovia en direcció a Nantes.Ens sorpren una boira espessa i super humida amb una visibilitat de 25-30 m (es veu que és la típica boira de la Bretanya).
Passats uns 40KM ens parem per netejar les viseres del cas fa + de 10 Kms que vaig amb la visera aixecada i hem ploren els ulls de mala manera.
Un cop parats sento un.... chop,chop,chop,chop....que bé del motor??????? miro avall i veig que tinc la cama chopa d'oli :eyes :eyes :eyes
Baixo de la moto i veig que tot el lateral dret regalima oli per tot arreu i que la banda dreta del neumatic del darrere està també chopa d'oli. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Resulta que avans de sortir vaig mirar el nivell ,però juraria que vaig apretar el tap,això si sense apretar-lo a mort.
Doncs bé la solució va ser apart de netejar a conciencia el neumatic i la moto fabricar un tap d'emergencia.
MATERIALS: Un tròs de samarreta,un tròs de bossa de plàstic(de super),un tròs de plàstic gruixut(en aquest cas va ser un plàstic que vam trovar a la "cuneta") i unes sempre útils pregaries a la moreneta.