Crònica Del Viatge A La Bretanya

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Crònica Del Viatge A La Bretanya

Entrada Autor: Josep33 » dl. ago. 31, 2009 10:38 pm

Un consell:Vigileu els dies de pluja tot és adoquinat i si això li sumeu que tot és ple de turistes badocs que tenen la mania d'apareixer en el pitjor moment :enfaduu .....ja sabeu les consequencies.
Després de tot el dia caminant tornem a l'hotel que demà ens espera l'última visita(Mont St Michel)
A aquestes alÇades les motos no ens han donat el mes mínim problema i no ha calgut posar ni una gota d'oli en cap de les dues.
Imatge
Ah per cert entre Dinar i St Malo està plagat de radars en busca de turises.Si posa a 50 aneu a 49 .

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 6:23 pm

DIA 9
RUTA:Dinard-Mont ST Michel-Dinard
Com és el nostre últim dia a la Bretanya hem decidit que ens ho pendrem amb molta calma.Primer de tot esmorzem una bona crepe de nutella i un cop agafat forÇa ens dirigim a St Michel per la N-176
!!!!!OJU!!!! AMB ELS RADARS en 29 Kms 4 radars fixos i 3 mòbils (2 d'aquests amb el gendarme a peu de carretra amb la p...ta pistoleta dels coll....ns).
Arribem al Mont st.Michel i ens fan aparcar o si o si en un parking que s'inundarà a les 7 de la tarda(el tiket val 1 € tot el dia)
Imatge

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 6:34 pm

Impresionant
Imatge
També impresionant la quantitat de gent que hi cap a dins i les moltissimes botigues de souvenirs i si....també moltes creperies.
Imatge
Es aconsellable anar-hi lleugeret d' equipatge,per visitar l'esglesia s'han de pujar moltes escales

Imatge

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 6:44 pm

Mireu si s'ha de pujar

Imatge
això si les vistes de la baia de St Michel no tenen preu
Imatge
Imatge

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. set. 03, 2009 6:54 pm

Josep33 gràcies per compartir aquesta crònica amb tots nosaltres, realment els paisatges són espectaculars.

Referent al tema de la matricula veig que tu ets dels meus...si senyor! :cerv

Aquesta és la meva i et puc dir que aquest any a trepitjat països. :lol: :lol:

Imatge
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2009 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 7:06 pm

La visita a l'esglesia és imprescindible encara que un cop dins no és rés del altre mon.com en molts altres llocs que ens hem anat trovant és més bonic el continent que el contingut(entrada uns 8 o 9 €)
Per fora és més interessant
Imatge

Imatge
Un cop dins s'ha de anar seguint el sentit de la visita que hi ha marcada i anirem veient les diferents sales
Imatge

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 7:14 pm

Doncs si Panotxa sense complexos . :lol: :lol:

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. set. 03, 2009 7:26 pm

Imatge
un munt de sales totalmet pelades complerten la visita :cry: :cry: en aquest cas és la sala on estudiaven els monjos
Imatge
Finalment acavem la visita i ens fem una foto de record(l'alemany que ens la va fer no va apuntar gaire bé que hi farem)
Imatge
La foto de comiat
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 03, 2009 10:14 pm

Josep33, estupenda crònica i fotos !
Has aconseguit tenir-nos entretinguts una setmana esperant les fotos i els comentaris, moltíssimes gràcies :cerv

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. set. 04, 2009 9:55 am

Felicitats pel viatge i per la crònica també.
Per cert, deu fer cosa d'un mes aproximadament, estava dinant amb la companya al pans&company que hi ha un tros mes avall del Pyrenees a Andorra i em van cridar l'atenció una parella de moteros que treien les seves montures del carreró del costat, i com que som malalts de moto, doncs no vaig poder evitar fixar-m'hi, ell portava una R-1 i ella una Fazer s2 blanca amb la franja vermella, efectivament, en veure les fotos us he reconegut i m'ha fet gràcia, a veure si, ara que ja se qui sou, tornem a coincidir per aquestes carreteres de Déu... ;)

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. set. 04, 2009 11:20 am

MERCI PER LA CRÒNICA.

Un plaer llegir-la i gaudir de les imatges :cool:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » ds. set. 05, 2009 6:02 pm

Ei cabreta doncs si que erfem nosaltres,quin mon més petit oi?
Bé gracies a tots ,hem fa molta il.lusió que us hagi agradat el intent de crònica.Perdoneu si no he estat gaire ràpid però el ordinador i jo encra ens estem coneixent :pcenfado
Per cert encara hem falta l'últim dia......
Dia 10
RUTA Dinard-Vilafranca del penedés 1200Kms

Sortim de Dinard a les 10 del matí (una mica massa tard),no tenim gaire clar fins on podrem arrivar ni on dormirem avui)
agafem l'autovia en direcció a Nantes.Ens sorpren una boira espessa i super humida amb una visibilitat de 25-30 m (es veu que és la típica boira de la Bretanya).
Passats uns 40KM ens parem per netejar les viseres del cas fa + de 10 Kms que vaig amb la visera aixecada i hem ploren els ulls de mala manera.
Un cop parats sento un.... chop,chop,chop,chop....que bé del motor??????? miro avall i veig que tinc la cama chopa d'oli :eyes :eyes :eyes
Baixo de la moto i veig que tot el lateral dret regalima oli per tot arreu i que la banda dreta del neumatic del darrere està també chopa d'oli. :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Resulta que avans de sortir vaig mirar el nivell ,però juraria que vaig apretar el tap,això si sense apretar-lo a mort.
Doncs bé la solució va ser apart de netejar a conciencia el neumatic i la moto fabricar un tap d'emergencia.

MATERIALS: Un tròs de samarreta,un tròs de bossa de plàstic(de super),un tròs de plàstic gruixut(en aquest cas va ser un plàstic que vam trovar a la "cuneta") i unes sempre útils pregaries a la moreneta.

Imatge

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » ds. set. 05, 2009 6:28 pm

Seguim la ruta, a les 7 de la tarda estem a Toulosse i decidim que avui volem dormir a casa.
Quan arrivem a la Junquera on fem el últim repostatge del viatge ja és de nit
Imatge
Finalment a les 12 de la nit arrivem a casa,hem fet 1200 Kms d'una tirada i estem desfets
Imatge
En total hem fet 3342 Kms,potser no son molts,però estem forÇa contents del viatge.També us haig de dir estic super orgullòs de la meva dona que amb un any escàs de carnet la moto limitada i amb nomes 5000Kms d'experiència en moto gran ha aguantat tot el viatge sense queixar-se ni un cop....una MOTARD de cap a peus.

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » ds. set. 05, 2009 6:33 pm

Moltes Gràcies per la cronica!!
La felicitació als dos pel viatge (chapeau també de par meva per la teva dona :bow :bow )
Felicitacions tambñe per la cronica. Només dir-te qiue a consequència d'aquesta cronica hi han molts de numeros perque l'any vinent sigui on anem una setmaneta de vacances amb la meva dona :form :mestre
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dg. set. 06, 2009 3:25 pm

Hola Josep i Sra.

FELICITATS PER EL VIATJE!!! :jump :jump :jump

Per ser la primera vegada que us enfronteu juntament amb el vostre ordinador a fer una crónica per els que tenim "FAM" de cronica, :eyes :eyes :eyes heu conseguit que no deixesim d´estar pendents del teu fil.
Las fotografies precioses i per el que coneixem la zona, ens has transportat ven bé a dins la Bretanya. :D

Per els que no coneixen la zona, val la pena fer un trasllat a La Bretanya :form
;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 5:34 pm

Moltes gràcies Josep per la paciència que has tingut al fer la crònica i per pujar les fotos.

Ens has fet gaudir del viatge en primera persona i ens has donat a conèixer uns llocs que per alguns ens son desconeguts, aconseguit desvetllar-nos un gran interès i per a tenir molt en comte per les properes vacances.

Gràcies !!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”