Mira que el busco eh !!! on es?...... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007
CRONICA PELS ALPS I RODALIES
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: CRONICA PELS ALPS I RODALIES
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: CRONICA PELS ALPS I RODALIES
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
No se com encara no habia llegit i mirat aquesta super-crónica. :oops:
Des de el meu punt de vista aquesta és la millor de totes les que heu fet, sense cap dubte.
Us felicito de tot cor i us dono la meva enhorabona.
Posats a buscar les pesigoles... :roll: potser amb les rutes marcades seria encara millor...:roll: i no diguem ja si sortis la Sandra amb el seu famos bikini vermell
. ;)
A mi també m'agraden mes aquestes cróniques a l'antiga, permeten veure millor les fotos i seguir cronológicament el viatge, per poder veure si us heu enfadat...i a on...i per que...i quant. :D
A veure si us deixeu veure mes per aquí, que fa dies que ens teniu abandonats i ens trobem sols i tenim por. :(
El que he dit abans, molt bona crónica. Ara només falta el final. ;)
Ja sou els REIS d'Europa, que amb aquesta ja en van una colla de vegades amb pocs anys, ara no les recordo, però podrien ser 12 ???? :shock:
Salut i endavant les atxes.
PD. el punt "zent" jo tampoc le sabut veure a la foto :oops: :oops: hauré d'anar-hi algun dia per alla a veure si "in situ" el puc trobar. ;)
No se com encara no habia llegit i mirat aquesta super-crónica. :oops:
Des de el meu punt de vista aquesta és la millor de totes les que heu fet, sense cap dubte.
Us felicito de tot cor i us dono la meva enhorabona.
Posats a buscar les pesigoles... :roll: potser amb les rutes marcades seria encara millor...:roll: i no diguem ja si sortis la Sandra amb el seu famos bikini vermell
A mi també m'agraden mes aquestes cróniques a l'antiga, permeten veure millor les fotos i seguir cronológicament el viatge, per poder veure si us heu enfadat...i a on...i per que...i quant. :D
A veure si us deixeu veure mes per aquí, que fa dies que ens teniu abandonats i ens trobem sols i tenim por. :(
El que he dit abans, molt bona crónica. Ara només falta el final. ;)
Ja sou els REIS d'Europa, que amb aquesta ja en van una colla de vegades amb pocs anys, ara no les recordo, però podrien ser 12 ???? :shock:
Salut i endavant les atxes.
PD. el punt "zent" jo tampoc le sabut veure a la foto :oops: :oops: hauré d'anar-hi algun dia per alla a veure si "in situ" el puc trobar. ;)
Salut i kilómetres