8 DE MAIG A GINEBRA
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: 8 DE MAIG A GINEBRA
Hola Jeppy!
Miraré de no perdre'm la sortida ja que ni a Perpinyà ni a Brussel·les no hi vaig poder anar, pel meu compte llavors que no us coneixia encara.
Fins diumenge gent!
Miraré de no perdre'm la sortida ja que ni a Perpinyà ni a Brussel·les no hi vaig poder anar, pel meu compte llavors que no us coneixia encara.
Fins diumenge gent!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Hola, després de ve parlat amb en Jeppy...
i meditar-ho de moment apunta'm per la sortida, mes endavant
hi ha en parlarem de si podrem venir o no, suposo que hi ha tindre
reparada la moto
i meditar-ho de moment apunta'm per la sortida, mes endavant
hi ha en parlarem de si podrem venir o no, suposo que hi ha tindre
reparada la moto
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Laiona
- Presentats
Jeppy!
et confirmaré segur si puc venir o no a Ginebra. Hauré de fer alguna cosa per poder tenir festa el divendres 7 de maig. És una mica difícil però intentaré fer alguna cosa. Perquè on treballo són bastant reacis a canviar dies de vacances. Et diré una cosa segura ok?
Fins aviat!
et confirmaré segur si puc venir o no a Ginebra. Hauré de fer alguna cosa per poder tenir festa el divendres 7 de maig. És una mica difícil però intentaré fer alguna cosa. Perquè on treballo són bastant reacis a canviar dies de vacances. Et diré una cosa segura ok?
Fins aviat!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Josep973, anem fent la mateixa colla que a Brussel.les. Será fantástic rodar junts de nou, aquesta vegada amb noves inorporacions. Laiona, esperem que tinguis la oportunitat de lluir la samarreta de "Catalonia is not spain".
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Laiona
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="105323"]Josep973, anem fent la mateixa colla que a Brussel.les. Será fantástic rodar junts de nou, aquesta vegada amb noves inorporacions. Laiona, esperem que tinguis la oportunitat de lluir la samarreta de "Catalonia is not spain".[/quote]
Això espero Jeppy! Tot dependrà dels meus "jefes".
Això espero Jeppy! Tot dependrà dels meus "jefes".
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
A mí em passa com a l'Albert. No tinc manera de fer previsions a tant llarg termini.
Si m'ho puc combinar, m'agradaría acompanyar-vos !!!
Si m'ho puc combinar, m'agradaría acompanyar-vos !!!
- Jeppy
- Presentats
Donç ja ho saps. Hi tindrás el teu lloc si pots venir. Benvingut!!!
Aprofito per dir que la setmana del 8 de Febrer començarem a posar llistes, proposta de ruta i altres indicacions per el que fa a hotels i demés.
Aprofito per dir que la setmana del 8 de Febrer començarem a posar llistes, proposta de ruta i altres indicacions per el que fa a hotels i demés.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
De rutes, com quer es una passejada ja en tinc alguna de pensada. De fet un dia amb L´Albert varem estar sobre un mapa mirant unes quantes ;)
Ex ...moltes coses
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="JEPPY" post="105339"]
Aprofito per dir que la setmana del 8 de Febrer començarem a posar llistes, proposta de ruta i altres indicacions per el que fa a hotels i demés.[/quote]
Bones!! Espero noticies aviat ;) ;)
Gràcies
Aprofito per dir que la setmana del 8 de Febrer començarem a posar llistes, proposta de ruta i altres indicacions per el que fa a hotels i demés.[/quote]
Gràcies
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quant posis llistes m'ho pensaré. Depenen de la ruta i les parades i aixó igual m'apunto.

- Jeppy
- Presentats
[quote user="Sagal" post="105451"]Quant posis llistes m'ho pensaré. Depenen de la ruta i les parades i aixó igual m'apunto.[/quote]
Santi, la ruta ja la saps: directe a Ginebra. Quan estem allà, excursions curtetes però maques. El dia de tornada, potser agafar una ruta alternativa que sigui maca. Les parades, cada 2 hores o 200 kms.
Santi, la ruta ja la saps: directe a Ginebra. Quan estem allà, excursions curtetes però maques. El dia de tornada, potser agafar una ruta alternativa que sigui maca. Les parades, cada 2 hores o 200 kms.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Cristina_tgn" post="105408"][quote user="JEPPY" post="105339"]
Gràcies[/quote]
[quote user="Sagal" post="105451"]Quant posis llistes m'ho pensaré. Depenen de la ruta i les parades i aixó igual m'apunto.[/quote]
Però si que sou comodons !
Home de tu Sagal encara ;) però tu Cristina_tgn que ets tant agosarada d'anar a partir fred per aquests mons de deu amb tenda. :b9 :b9 :b9
Vinga sense por i apunteu-vos d'una vegada !
Gràcies[/quote]
Home de tu Sagal encara ;) però tu Cristina_tgn que ets tant agosarada d'anar a partir fred per aquests mons de deu amb tenda. :b9 :b9 :b9
Vinga sense por i apunteu-vos d'una vegada !
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JEPPY" post="105476"][quote user="Sagal" post="105451"]Quant posis llistes m'ho pensaré. Depenen de la ruta i les parades i aixó igual m'apunto.[/quote]
Santi, la ruta ja la saps: directe a Ginebra. Quan estem allà, excursions curtetes però maques. El dia de tornada, potser agafar una ruta alternativa que sigui maca. Les parades, cada 2 hores o 200 kms.[/quote]
Més que tot que si es va amb tendes no, jo necessito hotel eh
Santi, la ruta ja la saps: directe a Ginebra. Quan estem allà, excursions curtetes però maques. El dia de tornada, potser agafar una ruta alternativa que sigui maca. Les parades, cada 2 hores o 200 kms.[/quote]
Més que tot que si es va amb tendes no, jo necessito hotel eh

- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
hola,
a mi m'agradaria vindre,malgrat l'autonomia de la meva moto que es de 165 km. no voldria fer anar malament al grup.
a mi m'agradaria vindre,malgrat l'autonomia de la meva moto que es de 165 km. no voldria fer anar malament al grup.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Saneja" post="105492"]hola,
a mi m'agradaria vindre,malgrat l'autonomia de la meva moto que es de 165 km. no voldria fer anar malament al grup.[/quote]
El que cal es fer pinya,jo no tinc problema en esperar,i crec que el grup tampoc ho tindrà,aixis que ja pots "esmolar l`eina" !!!!!
a mi m'agradaria vindre,malgrat l'autonomia de la meva moto que es de 165 km. no voldria fer anar malament al grup.[/quote]
El que cal es fer pinya,jo no tinc problema en esperar,i crec que el grup tampoc ho tindrà,aixis que ja pots "esmolar l`eina" !!!!!
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Saneja" post="105492"]hola,
Segons en Google des de Girona a Ginebra hi ha uns 700 qms.
Cap problema si en lloc de 200 qms ens aturem cada 160, de fet nomé serà una parada més ;)
El que convé és ser com més millor :D
Segons en Google des de Girona a Ginebra hi ha uns 700 qms.
Cap problema si en lloc de 200 qms ens aturem cada 160, de fet nomé serà una parada més ;)
El que convé és ser com més millor :D
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Sagal" post="105481"][quote user="JEPPY" post="105476"][quote user="Sagal" post="105451"]Quant posis llistes m'ho pensaré. Depenen de la ruta i les parades i aixó igual m'apunto.[/quote]
Més que tot que si es va amb tendes no, jo necessito hotel eh[/quote]
Jo també Sagal, em faig gran i m'estic acomodant ;)
Més que tot que si es va amb tendes no, jo necessito hotel eh[/quote]
Jo també Sagal, em faig gran i m'estic acomodant ;)
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Ra-mon" post="105478"][quote user="Cristina_tgn" post="105408"][quote user="JEPPY" post="105339"]
Gràcies[/quote]
Vinga sense por i apunteu-vos d'una vegada ![/quote]
Eiii! Ra-mon, tranquil que si que vinc, ahir ja vaig tenir una conversa amb en Jeppy ;) ;) ;) I si es pot allargar el viatge dos dies més millor que millor.
A més segons les ultimes previsions potser faré Ginebra via Jerez amb el temps just de passar per casa a canviar el bikini per la roba tèrmica ;) ;) ;)
Gràcies[/quote]
Vinga sense por i apunteu-vos d'una vegada ![/quote]
Eiii! Ra-mon, tranquil que si que vinc, ahir ja vaig tenir una conversa amb en Jeppy ;) ;) ;) I si es pot allargar el viatge dos dies més millor que millor.
A més segons les ultimes previsions potser faré Ginebra via Jerez amb el temps just de passar per casa a canviar el bikini per la roba tèrmica ;) ;) ;)
- Jeppy
- Presentats
Saneja... llauneta de gasolina i anar tirant!!!, hehehe :lol:
Santi... tindrem una tenda especial per a tu amb tots els luxes i calefacció.... :b9
Cristina, sempre us podeu quedar més dies els que volgueu :form
Ra-mon... si tu ets fas gran...ja em dirás els altres!!!! :mestre
Santi... tindrem una tenda especial per a tu amb tots els luxes i calefacció.... :b9
Cristina, sempre us podeu quedar més dies els que volgueu :form
Ra-mon... si tu ets fas gran...ja em dirás els altres!!!! :mestre
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
D'acord,merci companys. :D