LES MINVES DE GENER
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: LES MINVES DE GENER
[quote user="Ra-mon" post="103530"][quote user="Xurrumeka" post="103488"]ei nois!!!!
que en Josep tampoc en vol de garoines (no sap el que es perd.....) o sigui que acompanyarà al Ra-mon ;) ;) ;)[/quote]
Josep, podriem muntar una paradeta per revendre o subastar la nostra racció ... és veu que és un producte molt preuat ;)[/quote]
No, no, gitanus!!!!!... les que no us mengeu vosaltres, seran disputades HOSTILMENT per la resta.
que en Josep tampoc en vol de garoines (no sap el que es perd.....) o sigui que acompanyarà al Ra-mon ;) ;) ;)[/quote]
Josep, podriem muntar una paradeta per revendre o subastar la nostra racció ... és veu que és un producte molt preuat ;)[/quote]
No, no, gitanus!!!!!... les que no us mengeu vosaltres, seran disputades HOSTILMENT per la resta.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Hola.
En principi amb podríeu apuntar de provisional,
però el menú acompanyaré al Ra-mon i al Xurrumeku.
Arreveure.
En principi amb podríeu apuntar de provisional,
però el menú acompanyaré al Ra-mon i al Xurrumeku.
Arreveure.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="James Bond" post="103414"]A la primera plana hi ha la proposta de ruta[/quote]
Primer de tot acabo de veure que la ruta és el dissabte :enfaduu , i jo que em pensava que era el diumenge... :halfcry
Encara no sé si m'ho podré organitzar.
Ahir em mirava la ruta, i no és que no sigui maca, però potser aprofitant que és l'única época de l'any que no hi ha turisme és podria fer
a la part final les cales de Begur i Palafrugell...Platja de Pals, Sa Riera, Aiguafreda, Sa Tuna, Fornells, Aiguablava, Tamariu, el far de Sant Sebastià i Llafranch;
aixó son uns 30 km. per fer xino, xano, gaudint del paisatge.
Avui he anat a fer aquest tros de recorregut i aqui teniu la ruta i alguna foto
RUTA

DE LA PLATJA DE PALS A SA RIERA

AIGUAFREDA

SA TUNA

TAMARIU

FAR DE SANT SEBASTIÀ I LES ILLES FORMIGUES AL FONS

LLAFRANCH...I RODALIES

Primer de tot acabo de veure que la ruta és el dissabte :enfaduu , i jo que em pensava que era el diumenge... :halfcry
Encara no sé si m'ho podré organitzar.
Ahir em mirava la ruta, i no és que no sigui maca, però potser aprofitant que és l'única época de l'any que no hi ha turisme és podria fer
a la part final les cales de Begur i Palafrugell...Platja de Pals, Sa Riera, Aiguafreda, Sa Tuna, Fornells, Aiguablava, Tamariu, el far de Sant Sebastià i Llafranch;
aixó son uns 30 km. per fer xino, xano, gaudint del paisatge.
Avui he anat a fer aquest tros de recorregut i aqui teniu la ruta i alguna foto
RUTA

DE LA PLATJA DE PALS A SA RIERA
AIGUAFREDA
SA TUNA
TAMARIU
FAR DE SANT SEBASTIÀ I LES ILLES FORMIGUES AL FONS
LLAFRANCH...I RODALIES

I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Pitu, un altre que opina que s'ha de fer diumenge. Crec que si fem presió l'agent secret cedirà ;)
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ole, ole, 2 mes, però de primer mirarem alguna amanida, res de de bitxos raros :lol: :lol: :lol:
Compartir la carretera
- Itaca
- Presentats
Ostres...vull dir...garotes....me'n descuidava,
de fet la millor manera de menjar-les és agafar-les un mateix de l'aigua i menjar-les a la mateixa cala....
aquestes fotos son de l'any 2008, l'any passat amb el temporal de Sant Esteve en vàren quedar molt poques.

de fet la millor manera de menjar-les és agafar-les un mateix de l'aigua i menjar-les a la mateixa cala....
aquestes fotos son de l'any 2008, l'any passat amb el temporal de Sant Esteve en vàren quedar molt poques.

I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="103788"]Pitu, un altre que opina que s'ha de fer diumenge. Crec que si fem presió l'agent secret cedirà ;)[/quote]
Home, si als altres tent els hi fa, per a mi co**onut.
A veure que hi diuen.... :tremolant
A veure que hi diuen.... :tremolant

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sergi3" post="103788"]Pitu, un altre que opina que s'ha de fer diumenge. Crec que si fem presió l'agent secret cedirà ;)[/quote]
Això no si val !! :D :D
Com que saps que avui estic adolorit, destrossat, desmotivat, em fa un mal l'espatlla de tres parells de nassos i saps que no estic en condicions ni de discutir ni de negociar res,
Doncs be : CONCEDIT !!
Acabo de parlar amb en Jeppy i en principi no hi veu cap inconvenient de cara al restaurant.
la data passa a ser el diumenge dia 7 enlloc del dissabte dia 6
Ara canviaré el primer post per que no hi hagi cap dubte, els administradors si tenen a be de canviar-ho del calendari :oops:
Vsssssss
007
Com que saps que avui estic adolorit, destrossat, desmotivat, em fa un mal l'espatlla de tres parells de nassos i saps que no estic en condicions ni de discutir ni de negociar res,
Acabo de parlar amb en Jeppy i en principi no hi veu cap inconvenient de cara al restaurant.
Ara canviaré el primer post per que no hi hagi cap dubte, els administradors si tenen a be de canviar-ho del calendari :oops:
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Itaca" post="103807"][quote user="Sergi3" post="103788"]Pitu, un altre que opina que s'ha de fer diumenge. Crec que si fem presió l'agent secret cedirà ;)[/quote]
A veure que hi diuen.... :tremolant[/quote]
Home a mi també m´aniria millor el Diumenge, doncs els dissabtes treballo i hauria d´agafar-me festa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A veure que hi diuen.... :tremolant[/quote]
Home a mi també m´aniria millor el Diumenge, doncs els dissabtes treballo i hauria d´agafar-me festa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Itaca
- Presentats
[quote user="James Bond" post="103808"][quote user="Sergi3" post="103788"]Pitu, un altre que opina que s'ha de fer diumenge. Crec que si fem presió l'agent secret cedirà ;)[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Vinga doncs, ja em podeu apuntar. :razz:
Vsssssss
007[/quote]
Vinga doncs, ja em podeu apuntar. :razz:

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Itaca" post="103823"]Vinga doncs, ja em podeu apuntar. :razz:[/quote]
Ja ho havia fet, fins hi tot he posat la teva ruta ;) ;) ;)
Gràcies
Vssssssss
007
Ja ho havia fet, fins hi tot he posat la teva ruta ;) ;) ;)
Gràcies
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Dons ja amb podeu apuntar a definitiu.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Itaca" post="103801"]Ostres...vull dir...garotes....me'n descuidava,
de fet la millor manera de menjar-les és agafar-les un mateix de l'aigua i menjar-les a la mateixa cala....ues.
[/quote]
Aquesta era la primera intenció de fer i proposada per en Jeppy. Després de parlar-ne molt la vàrem desestimar ja que al no saber la quantitat de gent que seriem ens podria complicar l'organització de la ruta, de la garoinada i després anar al restaurant a dinar, ja que ens ocuparia molt temps fer-ho tal com dius.
Gràcies per l'aportació.
Vssssss
007
de fet la millor manera de menjar-les és agafar-les un mateix de l'aigua i menjar-les a la mateixa cala....ues.
[/quote]
Aquesta era la primera intenció de fer i proposada per en Jeppy. Després de parlar-ne molt la vàrem desestimar ja que al no saber la quantitat de gent que seriem ens podria complicar l'organització de la ruta, de la garoinada i després anar al restaurant a dinar, ja que ens ocuparia molt temps fer-ho tal com dius.
Gràcies per l'aportació.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Jo m'apunto com no a menjar garotes!!!!!!! Encara no tinc pilot per aquesta sortida però tot s'arrecla jejejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Bon diaaaa,
[quote user="James Bond" post="103808"]
la data passa a ser el diumenge dia 7 enlloc del dissabte dia 6[/color][/size]
Vsssssss
007[/quote]
Canviada la data.
;) ;) ;)
[quote user="James Bond" post="103808"]
la data passa a ser el diumenge dia 7 enlloc del dissabte dia 6[/color][/size]
Vsssssss
007[/quote]
Canviada la data.
;) ;) ;)
Sort,
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Bond, no era la meva intencio aprofitar-me de la teva feblesa temporal, pero veig que ha donat resultats :mrgreen:
com que ja estic a la llista no cal que m'apuntis un altre cop
com que ja estic a la llista no cal que m'apuntis un altre cop
- Esther3
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:58 pm
No cal que ens apuntis un altre cop, però si has de tenir en compte que NO menjarem garotes!!!
:lol:
:lol:
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Ei, m'agradaria venir???, però en lloc de garotes vives, poden ser al forn ???
Salut i Kms.
Salut i Kms.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar