Tunísia '09
Moderador: Airald
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Tunísia '09
T'he estat buscan't per la ruta aquesta, pero no t'he vist :b9
Fora conyes, esta molt be aixo
Fora conyes, esta molt be aixo
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Merci per la crónica i les fotos, m'agrada que la gent ens expliqui els seus viatges amb tota l'informació i totes les fotos. ;)
La veritat es que cada cop tinc mes ganes d'anar al continent Africa i mira que n'era reticent. Deu ser cosa de l'edat o d'aquestes magnífiques cróniques que aneu penjant.
Merci Panotxa per aquesta crónica i ara a per la propera. Cada cop mes lluny.;)
Salut.
La veritat es que cada cop tinc mes ganes d'anar al continent Africa i mira que n'era reticent. Deu ser cosa de l'edat o d'aquestes magnífiques cróniques que aneu penjant.
Merci Panotxa per aquesta crónica i ara a per la propera. Cada cop mes lluny.;)
Salut.
Salut i kilómetres
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
La veritat és que quan llegeixes, mires fotos, enllaços i comences a somiar...qualsevol lloc del món
fa patxoca per anar-hi i la llista de pendents segueix aumentant... :lol:
Gràcies per la feinada, aixó és LA CRÒNICA. :cerv :bow
fa patxoca per anar-hi i la llista de pendents segueix aumentant... :lol:
Gràcies per la feinada, aixó és LA CRÒNICA. :cerv :bow
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ara ja me l'he llegit tot,deunido quin viatge mes aventurer,no m'hagues imaginat mai veure una K enmig d'aquell sorral,sens dubte us ho heu passat d'allo mes be,felicitats per una cronica tan entretinguda.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="103198"]ara ja me l'he llegit tot,deunido quin viatge mes aventurer,no m'hagues imaginat mai veure una K enmig d'aquell sorral,sens dubte us ho heu passat d'allo mes be,felicitats per una cronica tan entretinguda.[/quote]
I tant, això d'anar a travessar un desert amb una K és una bona aventura :eyes
Quan veig aquestes fotos la crònica que n'heu fet m'arrepenteixo de no haver-m'hi apuntat
I tant, això d'anar a travessar un desert amb una K és una bona aventura :eyes
Quan veig aquestes fotos la crònica que n'heu fet m'arrepenteixo de no haver-m'hi apuntat
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="103181"]La veritat es que cada cop tinc mes ganes d'anar al continent Africa i mira que n'era reticent. Deu ser cosa de l'edat o d'aquestes magnífiques cróniques que aneu penjant.[/quote]
Jo fins la baixada a Mali també em pensava que era molt difícil, arriscat, temerari i ves a saber quins altres calificatius d'anar a Àfrica amb un vehicle que no fos una trialera però la veritat és que hi ha "carreteres asfaltades" ;)
No ho digueu a ningú però fa alguns dies que estic buscant informació a la xarxa de gent que hagi baixat a Marroc i expliqui coses ;)
Espia, ja pots anar preparant tota la informació que tinguis que em sembla que en saps moltes coses d'aquest país.
Jo fins la baixada a Mali també em pensava que era molt difícil, arriscat, temerari i ves a saber quins altres calificatius d'anar a Àfrica amb un vehicle que no fos una trialera però la veritat és que hi ha "carreteres asfaltades" ;)
No ho digueu a ningú però fa alguns dies que estic buscant informació a la xarxa de gent que hagi baixat a Marroc i expliqui coses ;)
Espia, ja pots anar preparant tota la informació que tinguis que em sembla que en saps moltes coses d'aquest país.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ra-mon" post="103212"][quote user="Siono1000" post="103181"]La veritat es que cada cop tinc mes ganes d'anar al continent Africa i mira que n'era reticent. Deu ser cosa de l'edat o d'aquestes magnífiques cróniques que aneu penjant.[/quote]
Espia, ja pots anar preparant tota la informació que tinguis que em sembla que en saps moltes coses d'aquest país.[/quote]
Ja hi pots comptar-hi. Si tot va bé (i en Sacot i companyia volen) el setembre/octubre podriem fer una escapada al Marroc. Si hi vas abans, ens trobem i t'explico la informació que tinc. Totalment d'acord amb tu en que Àfrica "enganxa" i que no és tant com sembla. Hi han carreteres i no et roben o violen a cada cantonada (més aviat el contrari). Conec força gent reticent a anar-hi i quan han baixat un cop només volen que tornar-hi. Ja anirem parlant ;)
Espia, ja pots anar preparant tota la informació que tinguis que em sembla que en saps moltes coses d'aquest país.[/quote]
Ja hi pots comptar-hi. Si tot va bé (i en Sacot i companyia volen) el setembre/octubre podriem fer una escapada al Marroc. Si hi vas abans, ens trobem i t'explico la informació que tinc. Totalment d'acord amb tu en que Àfrica "enganxa" i que no és tant com sembla. Hi han carreteres i no et roben o violen a cada cantonada (més aviat el contrari). Conec força gent reticent a anar-hi i quan han baixat un cop només volen que tornar-hi. Ja anirem parlant ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Ra-mon" post="103212"][quote user="Siono1000" post="103181"]La veritat es que cada cop tinc mes ganes d'anar al continent Africa i mira que n'era reticent. Deu ser cosa de l'edat o d'aquestes magnífiques cróniques que aneu penjant.[/quote]
Fes una ullada aquí
http://www.vstromclub.es/viewtopic.php?f=10&t=36296
Jo hi vaig anar sol fa uns quants anys amb una XT i tinc moltes ganes de tornar-hi.
Salut!!!
Fes una ullada aquí
Jo hi vaig anar sol fa uns quants anys amb una XT i tinc moltes ganes de tornar-hi.
Salut!!!
- Escamot Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 23
- Membre des de: dv. nov. 06, 2009 5:16 pm
caram, quina marxa que porteu!!!!!
ens doneu enveja, molta enveja..........nosaltres tenim pendent una ruta bastant exòtica, hi anem treballant.........
ens doneu enveja, molta enveja..........nosaltres tenim pendent una ruta bastant exòtica, hi anem treballant.........
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
M'ha agradat molt llegir i veure les fotos de la crónica del viatge a Tunísia. He recordat el viatge (de noces) que vaig fer fa molt anys (com passa el temps!). Em vaig fer un fart de veure botigues de catifes (amb el té corresponet, es clar). :lol:
M'afegeixo a totes les felicitacions que són de sobres merescudes per l'autor del reportatges i pels altres dos viatgers.
Salut
M'afegeixo a totes les felicitacions que són de sobres merescudes per l'autor del reportatges i pels altres dos viatgers.
Salut
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 15, 2010 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Espia" post="103241"]Ja hi pots comptar-hi. Si tot va bé (i en Sacot i companyia volen) el setembre/octubre podriem fer una escapada al Marroc. Si hi vas abans, ens trobem i t'explico la informació que tinc. Totalment d'acord amb tu en que Àfrica "enganxa" i que no és tant com sembla. Hi han carreteres i no et roben o violen a cada cantonada (més aviat el contrari). Conec força gent reticent a anar-hi i quan han baixat un cop només volen que tornar-hi. Ja anirem parlant ;)[/quote]
No sé encara quan hi aniré, de moment estic llegins cròniques per la xarxa i a veure on va la gent.
Tranquil que ja t'atabalaré ;)
[quote user="Storm" post="103258"]
Fes una ullada aquí
Salut!!![/quote]
Moltes gràcies, és un bon recull de links sobre el Marroc.
M'ho miraré en calma, hi ha molta informació. :D
No sé encara quan hi aniré, de moment estic llegins cròniques per la xarxa i a veure on va la gent.
Tranquil que ja t'atabalaré ;)
[quote user="Storm" post="103258"]
Fes una ullada aquí
Salut!!![/quote]
Moltes gràcies, és un bon recull de links sobre el Marroc.
M'ho miraré en calma, hi ha molta informació. :D
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Gracies, sembla que ja hi hagi estat a Tunisia, quina crónica :shock: :shock: , si algun dia hi vull anar, només haig d´imprimir-la i ja tinc una guia perfecte.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Després de llegit això que en Panotxa ens ha presentat (ultrapassa el que estic acostumat a llegir com a crònica i no m'atreveixo a qualificar-la com a tal) i no trobo el nom per definir-ho, només em cal reunir tots els adjectius que hi han posat els companys i fer-me'ls meus.
PANOTXA ETS UN SUPER-MEGA CRACK !!!!!
Vssssssssssss
007
PANOTXA ETS UN SUPER-MEGA CRACK !!!!!
Vssssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
M'heu fet disfrutar des del sofà de casa com si hi hagués estat!!!!!! :bow
Dic el mateix que diu en Itaca:
[quote user="Itaca" post="103192"]
Gràcies per la feinada, aixó és LA CRÒNICA. :cerv :bow[/quote]
Panotxa, m'agradaria demanar-te un favor: no canviis mai.
Dic el mateix que diu en Itaca:
[quote user="Itaca" post="103192"]
Gràcies per la feinada, aixó és LA CRÒNICA. :cerv :bow[/quote]
Panotxa, m'agradaria demanar-te un favor: no canviis mai.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quin gran paio que ets... :bow :bow
Ja no tant sols per llegir les teves cròniques que realment crean adicció, el companyarisme que demostres amb tot, en fi .... jo quant veig aquestes cròniques i el teu tarana em trec el barret, moltes gràcies i US felicito a tots pel viatge que heu fet.
;) ;)
Ja no tant sols per llegir les teves cròniques que realment crean adicció, el companyarisme que demostres amb tot, en fi .... jo quant veig aquestes cròniques i el teu tarana em trec el barret, moltes gràcies i US felicito a tots pel viatge que heu fet.
;) ;)

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Ostres company.
Jo que no soc amant del desert, camells, i gent amb tanta roba. (potser perqué vaig fer la mili a Ceuta). M'he quedat acollonido de la teva crònica. Tal i com diu en Jordi, la teva crònica, és la d'un professional de les rutes. La meva més profunda admiració per aquesta tan detallada crònica.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Jo que no soc amant del desert, camells, i gent amb tanta roba. (potser perqué vaig fer la mili a Ceuta). M'he quedat acollonido de la teva crònica. Tal i com diu en Jordi, la teva crònica, és la d'un professional de les rutes. La meva més profunda admiració per aquesta tan detallada crònica.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep!
Un cop més moltes gracies pels compliments que feu :oops: :oops: :oops: , el millor de tot és que us agradi.
Salut!
PD: Santi encantat de llegir-te, et trobava a faltar. ;)
Un cop més moltes gracies pels compliments que feu :oops: :oops: :oops: , el millor de tot és que us agradi.
Salut!
PD: Santi encantat de llegir-te, et trobava a faltar. ;)
- Avisiset
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
- Ubicació: Segrià
:D :D :D Son aquestes aventures les que realmenent donen valor al mon de la moto i les persones com vosaltres les que fan sortir el costat mes positiu dels autentics motoristes. Os felicito. Jo també vull ser com vosaltres. Salut i força.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
nosaltres hi vam anar al 2002, si no recordo malament, pero sense moto :(
sera questio de tornar :P
DEU! quin reportatge mes BEN PARIT!
GRACIES
sera questio de tornar :P
DEU! quin reportatge mes BEN PARIT!
GRACIES
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."