Sortida: Plà de la Calma - Tagam
Moderador: Airald
- JordiGW
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:01 pm
- Ubicació: Vilanova i La Geltru
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Es correcte, veig que t'en recordes !!! :D :D :DDepardie ha escrit:Pujant per la C-17 direcció Vic, a la sortida de Tona – Seva, esta l’àrea de Les 4 Carreteres, a peu de autovia.JordiGW ha escrit:DAVID ,
Saps on es aixo de les 4 carreteres ? , suposo que es alli on para tohom de tota la vida
Jordi
Si no recordo malament es de la BP, de les verdes.
V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Gerard
- Presentats
Segons als Sr. De Fomento, la ruta te 137 Km. I es fa en 1:30h.
Segons als Sr. De Via Michelin i tomtom la ruta te 135 Km. I es fa en 2:10h :shock: :shock: :shock:
Bé, per no anar massa justos de temps, seria recomanable adalentar una mica l’hora de sortida a les 08:45h puntuals. :oops:
Nosaltres estarem a les 8:30h per fe un cafè i que puguem sortir a les 8:45h.
Sento als canvis, però només havia mirat als Sr. De Fomento, i tampoc m’agradaria fer espera als companys del off-road. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que us assembla. ?
Segons als Sr. De Via Michelin i tomtom la ruta te 135 Km. I es fa en 2:10h :shock: :shock: :shock:
Bé, per no anar massa justos de temps, seria recomanable adalentar una mica l’hora de sortida a les 08:45h puntuals. :oops:
Nosaltres estarem a les 8:30h per fe un cafè i que puguem sortir a les 8:45h.
Sento als canvis, però només havia mirat als Sr. De Fomento, i tampoc m’agradaria fer espera als companys del off-road. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que us assembla. ?
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Gerard
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Previssió del temps:
Sembla que farà un dia calorós per l'època de l'any, però compte que anem al Montseny i fot fred adalt
http://img219.imageshack.us/img219/3747 ... 017xn7.png
http://img163.imageshack.us/img163/9798 ... 618uc6.png
Com a mostra, el que tindrem uns dies després
http://img118.imageshack.us/img118/1160 ... 819zo3.png
Sembla que farà un dia calorós per l'època de l'any, però compte que anem al Montseny i fot fred adalt
http://img219.imageshack.us/img219/3747 ... 017xn7.png
http://img163.imageshack.us/img163/9798 ... 618uc6.png
Com a mostra, el que tindrem uns dies després
http://img118.imageshack.us/img118/1160 ... 819zo3.png
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- David
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Em sembla perfecte Jordi, digues lloc on vols que ens trobem suposo que a les 7:30 es una bona hora, ja que aproximadament hi tenim una hora de trajecte fins a l' area de tona, que si que se on es, i foten uns xuxos de crema memorables :mrgreen:JordiGW ha escrit:DAVID ,
Si vols pujem junts fins a tona, i et passo a recollir per vilafranca, com et vaigi millor .
Saps on es aixo de les 4 carreteres ? , suposo que es alli on para tohom de tota la vida
Jordi
Salut i Vsss
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
hola gent!
pregunta per en Terra:
des que els extraterrestres em van tornar la dona amb ganes de pujar a la moto tinc un dilema:
jo vull fer la ruta OFF, pero amb passatger no se si es millor anar per la ON. si la OFF no es massa dificil potser m'arrisco
s'admeten opinions
per cert, ara que el post es nou, iria be fer una convocatoria oficial , jo poc que trobo l'hora i el lloc de reunio :(
pregunta per en Terra:
des que els extraterrestres em van tornar la dona amb ganes de pujar a la moto tinc un dilema:
jo vull fer la ruta OFF, pero amb passatger no se si es millor anar per la ON. si la OFF no es massa dificil potser m'arrisco
s'admeten opinions
per cert, ara que el post es nou, iria be fer una convocatoria oficial , jo poc que trobo l'hora i el lloc de reunio :(
- JordiGW
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:01 pm
- Ubicació: Vilanova i La Geltru
- QSC
- Presentats
Hola Francesc, segons en Terraxaman s'hi pot anar amb acompanyan a la ruta OFFatramuntanat ha escrit:jo vull fer la ruta OFF, pero amb passatger no se si es millor anar per la ON. si la OFF no es massa dificil potser m'arrisco
No entenc molt be el que vols dir :lol: :lol: peròooo ...... igual es això el que busques, al menys jo ho tinc antes aixìatramuntanat ha escrit:per cert, ara que el post es nou, iria be fer una convocatoria oficial , jo poc que trobo l'hora i el lloc de reunio :(
V'sssssssssMototurisme ha escrit:Quedem el diumenge 14 de Gener - per a poder comptar amb els sector transalpero- al pàrquing del MAXI abans -Champion- de Santa Coloma de Farners a 2/4 de 9 (les 8,30).
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam
Hola nois:
Bé amb tantes altes, baixes, etc. canvis en el lloc de KDD i tot aixó, val la pena resumir-ho.
Diumenge 14 de Gener
KDD On Road a les 9 a Tona a la benzinera de les 4 carreteres.
KDD Of-Road, de 8,15 a 8,30 a l'aparcament del Maxi a Santa Coloma de Farners
Atramuntanat, tal com li vaig dir a en Xavi i Ceci tiger, no crec que hi hagi cap problema en fer aquesta ruta a duo, a més no aneu sols, anem en grup i sempre podem ajudar-nos els uns als altres si les coses es compliquessin, que no serà així... ara ja fa molts dies que no glaça, ni plou, etc.
Crec que estàs prou capacitat per anar-hi els dos i si hi ha algun tram complicat per qualsevol motiu, sempre és pot baixar de la moto i caminar els 10 o 15 mts que calgui, a més anem amb cotxe escombra carregat d'animadores que ens empenyarant a superar qualsevol mena de dificultats.
V'sssssssssss
[/quote]
Bé doncs: ALEA JACTA EST! Ja està tot confirmat...
A les 11 ho tindràn tot preparat i calentet, esperem que no arribi ningú tard...
V'ssssssssssssssssssss[/quote]
Bé amb tantes altes, baixes, etc. canvis en el lloc de KDD i tot aixó, val la pena resumir-ho.
Diumenge 14 de Gener
KDD On Road a les 9 a Tona a la benzinera de les 4 carreteres.
KDD Of-Road, de 8,15 a 8,30 a l'aparcament del Maxi a Santa Coloma de Farners
Terraxaman ha escrit: Actualitzo la llista:
Interessats.
Off-Road
1- Terraxaman
2- Salvador
3- QSC
4- Tonet
5 - Ángel
6 i 7- Atramuntanat i senyora
8- Jesús
9- Josey Wales
10- McKinley
11-12- Eli i Isa (Suzuki) Les reporteres més RIXARAXERES del Tranqui-trail
13- Stromkel
14- Jumperracing
15 - Lluís
16- Mioli
17-18- Xavitiger i Cecitiger
19- La companya de'n Jesús
On Road
20- James Bond
21-22- Depardie i Anna
23-David
25-26- Jordi GW i senyora
A esmorçar només :evil:
27- Albert
V'sssssssssss
Atramuntanat, tal com li vaig dir a en Xavi i Ceci tiger, no crec que hi hagi cap problema en fer aquesta ruta a duo, a més no aneu sols, anem en grup i sempre podem ajudar-nos els uns als altres si les coses es compliquessin, que no serà així... ara ja fa molts dies que no glaça, ni plou, etc.
Crec que estàs prou capacitat per anar-hi els dos i si hi ha algun tram complicat per qualsevol motiu, sempre és pot baixar de la moto i caminar els 10 o 15 mts que calgui, a més anem amb cotxe escombra carregat d'animadores que ens empenyarant a superar qualsevol mena de dificultats.
V'sssssssssss
[/quote]
Bé doncs: ALEA JACTA EST! Ja està tot confirmat...
A les 11 ho tindràn tot preparat i calentet, esperem que no arribi ningú tard...
V'ssssssssssssssssssss[/quote]
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
ALTOOOOOOOOOOO
QUE AL FINAL SI QUE HI ANEM!!! :mrgreen: :mrgreen:
ENTRE LES SIS DE LA TARDA I UN QUART ENS HAN TORNAT A CAMBIAR EL PLANS!!!! COLLO... QUINA VIDA MES ENRABASSADA!!! :evil: :evil:
ENS HO HEM POGUT MONTAR DE MANERA QUE PUJAREM, PERO NOMES A ESMORZAR, VINDREM DIRECTES AMB L'ALBERT :shock:
HO SENTO TERRAXAMAN PELS CANVIS SOBTATS
QUE AL FINAL SI QUE HI ANEM!!! :mrgreen: :mrgreen:
ENTRE LES SIS DE LA TARDA I UN QUART ENS HAN TORNAT A CAMBIAR EL PLANS!!!! COLLO... QUINA VIDA MES ENRABASSADA!!! :evil: :evil:
ENS HO HEM POGUT MONTAR DE MANERA QUE PUJAREM, PERO NOMES A ESMORZAR, VINDREM DIRECTES AMB L'ALBERT :shock:
HO SENTO TERRAXAMAN PELS CANVIS SOBTATS
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Re: Sortida: Plà de la Calma - Tagam
ok gracies per les indicacions, ja n'havia perdut el filTerraxaman ha escrit: KDD Of-Road, de 8,15 a 8,30 a l'aparcament del Maxi a Santa Coloma de Farners
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Sortida: Plà de la Calma - Tagam
Hola Atramuntanat no pateixis amb el tema de la senyora que quan t'en cansis o s'en cansi ella, al Suzuki de la meva dona queden dos seients buits. Que es monti i problema arreglat!
- Gerard
- Presentats