DIUMENGE 15: Al Cap De Creus I Falta GENT!!!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: DIUMENGE 15: Al Cap De Creus I Falta GENT!!!

Entrada Autor: Xavier » dt. ago. 17, 2010 12:55 am

Tal com diu en Jordi r80r, val la pena matinar per assistir al bateig de la nova màquina d'en MiquelRT. El brownie que ens va portar ell i el pastís fet amb la última poma que li quedava de la Carme i el cafè amb llet de la Mareta no tenen preu.
Ens ho vàrem passar molt bé.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. ago. 17, 2010 2:37 am

Bona sortida i bones fotos, si senyor!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. ago. 17, 2010 1:29 pm

ai mareta....

Ets molt perillosa amb la teva càmera i segur que m'han penedeixo mes endevant :enfadat

Eva, no ho volia fer :mrgreen:

:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Imatge
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 17, 2010 1:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 17, 2010 3:14 pm

[quote user="MikelRT" post="132359"]ai mareta....

Ets molt perillosa amb la teva càmera i segur que m'han penedeixo mes endevant :enfadat

Imatge[/quote]

Miquel, molt maca la foto del teu avatar

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 17, 2010 3:16 pm

[quote user="Edelweiss" post="132165"]Eva recordes el que comentaben del programa aquell de Photomatix...? aquestes son unes quantes fotos fetas en hdr, pero segur que un expert l'hi treu mes rendiment....

......fotos......

Carme, les fotos son precioses.
Gracies per compartir-les.
Semblan , algunes d´elles fetes al oli.
Ets una crack.
Ja ens explicaràs com ho has fet.
A mi m´interesa molt i segur que algu també pendrà nota.
Carme, Gracies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 18, 2010 9:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. ago. 17, 2010 3:51 pm

[quote user="Mareta" post="132369"][quote user="MikelRT" post="132359"]ai mareta....

Imatge[/quote]

Miquel, molt maca la foto del teu avatar[/quote]

Eva
Diumenge pasat vaig anar al cap de Creus amb unes amigues i amics ;) que no paran de fer fotos, i mira que era dificil triar-na una,però al final m'he decantat per aquesta...

(es una de las manipulades de la Carme. felicitats Carme, ets una artista :lol: )

Siau....

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dc. ago. 18, 2010 2:52 pm

Hola que tal ....... una mica tard pero tinc un ordinador que es una mer...... Al tema .... moltes gràcies a tots-es per les postres i la companyia, per coses d'aquestes ja val la pena llevarse d'hora ....... i poder esmorzar de forquilla i ganivet!!!!!

Fins la propera apa sia11111111

Nota: Miquel... moltes felicitats per l'amotu!!!!!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 18, 2010 4:56 pm

[quote user="Sidru" post="132455"]Hola que tal ....... una mica tard pero tinc un ordinador que es una mer...... Al tema .... moltes gràcies a tots-es per les postres i la companyia, per coses d'aquestes ja val la pena llevarse d'hora ....... i poder esmorzar de forquilla i ganivet!!!!!

Fins la propera apa sia11111111

Nota: Miquel... moltes felicitats per l'amotu!!!!!!![/quote]

Sidru .... aquest diumenge et pots tornar a entaular Imatge

vens ?????

Sino s´apunta en Pasqual, la cambrera ho tindra fácil :roll: :roll:

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dc. ago. 18, 2010 6:44 pm

Eva recordes el que comentaben del programa aquell de Photomatix...? aquestes son unes quantes fotos fetas en hdr, pero segur que un expert l'hi treu mes rendiment....

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Carme, les fotos son precioses.
Gracies per compartir-les.
Semblan , algunes d´elles fetes al oli.
Ets una crack.
Ja ens explicaràs com ho has fet.
A mi m´interesa molt i segur que algu també pendrà nota.
Carme, Gracies
Doncs per internet es poden trobar varius programes per fer fotografies en HDR, el que jo tinc instal.lat en el MAC es el Photomatix

Us envio uns enllaços (el del vídeo tutorial per si voleu donar-li un cop d'ull i per si voleu descarregar el programa de probes) - Enllaç Web descarrega programa Photomatix pro en probes) - Enllaç VIDEO TUTORIAL Photomatix

Un altre programa que esta força be es el Dynamic Photo (que tambe us podeu descarregar la versió gratuita de probes) - Enllaç Web descarrega del programa en probes - Enllaç VIDEO TUTORIAL DYNAMIC -PHOTO HDR

Ah... ! tambe amb el programa de Photoshop es podem fer fotos amb HDR, afegeix-ho un altre video tutorial Enllaç TUTORIAL PHOTOSHOP : COM FER UNA FOTOGRAFIA EN HDR

Apa a veure si l'agafem el gust a fer algunes fotos amb aquesta técnica i obrim un fil de fotografies en hdr de les sortides... !

Imatge

P.d.: Un altre coseta, una web de fotografia força interessant, en la que també es pod trobar molta informació d'aquesta tècnica i d'altres consells de fotografia es diu "dZOOM pasión por la fotografia" (si no la coneixeu i voleu rebre informaciò gratuita us podeu registrar). Enllaç Web dZoom pasión por la fotografia
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 18, 2010 7:00 pm

[quote user="Edelweiss" post="132481"]Doncs per internet es poden trobar varius programes per fer fotografies en HDR, el que jo tinc instal.lat en el MAC es el Photomatix

Us envio uns enllaços (el del vídeo tutorial per si voleu donar-li un cop d'ull i per si voleu descarregar el programa de probes) - Enllaç Web descarrega programa Photomatix pro en probes) - Enllaç VIDEO TUTORIAL Photomatix

Un altre programa que esta força be es el Dynamic Photo (que tambe us podeu descarregar la versió gratuita de probes) - Enllaç Web descarrega del programa en probes - Enllaç VIDEO TUTORIAL DYNAMIC -PHOTO HDR

Ah... ! tambe amb el programa de Photoshop es podem fer fotos amb HDR, afegeix-ho un altre video tutorial Enllaç TUTORIAL PHOTOSHOP : COM FER UNA FOTOGRAFIA EN HDR

Apa a veure si l'agafem el gust a fer algunes fotos amb aquesta técnica i obrim un fil de fotografies en hdr de les sortides... !

Imatge

P.d.: Un altre coseta, una web de fotografia força interessant, en la que també es pod trobar molta informació d'aquesta tècnica i d'altres consells de fotografia es diu "dZOOM pasión por la fotografia" (si no la coneixeu i voleu rebre informaciò gratuita us podeu registrar). Enllaç Web dZoom pasión por la fotografia[/quote]

Carme això que dius es molt interessant, potser fins i tot seria bo que obrissis un fil exclusiu perquè no es perdés i alhora poder-hi afegir informació al respecte.

Vsssssss
007

Pd : Per respondre no cal prémer sempre a "citar", es pot prémer també la de "respondre" o si es clica "citar" es pot esborrar part del que no calgui repetir per la resposta a fi i efecte de no carregar massa la pàgina.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 18, 2010 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dc. ago. 18, 2010 8:40 pm

Doncs per internet es poden trobar varius programes per fer fotografies en HDR, el que jo tinc instal.lat en el MAC es el Photomatix

Imatge

P.d.: Un altre coseta, una web de fotografia força interessant, en la que també es pod trobar molta informació d'aquesta tècnica i d'altres consells de fotografia es diu "dZOOM pasión por la fotografia" (si no la coneixeu i voleu rebre informaciò gratuita us podeu registrar). Enllaç Web dZoom pasión por la fotografia
Carme això que dius es molt interessant, potser fins i tot seria bo que obrissis un fil exclusiu perquè no es perdés i alhora poder-hi afegir informació al respecte.
Vsssssss
007

Pd : Per respondre no cal prémer sempre a "citar", es pot prémer també la de "respondre" o si es clica "citar" es pot esborrar part del que no calgui repetir per la resposta a fi i efecte de no carregar massa la pàgina.

Ok James,Imatge obrire un fil, en el que segur molts del forum ja coneixen aquesta tècnica i ens podran afegir mes informació, consells i fins i tot ajudar a resoldre quansevol problema o dubte ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 18, 2010 8:50 pm

Mareta i Edelweiss, com bé us ha ha dit en Bond,

[quote user="James Bond" post="132483"]

Pd : Per respondre no cal prémer sempre a "citar", es pot prémer també la de "respondre" o si es clica "citar" es pot esborrar part del que no calgui repetir per la resposta a fi i efecte de no carregar massa la pàgina.[/quote]

Al prémer CITAR torneu a repetir les fotos, i no fa falta que les veiem dues vegades al mateix fil. :enfaduu Fa masses dies que dura la broma, i molta gent no se li carrega la pàgina a l'haver-hi tant de fotografia. :crys

Si feu les coses ben fetes tots hi sortirem guanyant, fins i tot vosaltres. :kiss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 18, 2010 9:31 pm

Apa, arreclat ( per la meva part :roll: :roll: )

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dc. ago. 18, 2010 9:49 pm

Es veritat Randy :martell (mira que ja m'havies avisat ! :oops: ).

Ho sento, fare servir "respondre" doncs com tu molt be dius, sortirem tots guanyant :kiss
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”