Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:10 am
- Ubicació: Galicia
Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.
Benvolguts mototuristes:
He comprovat que anar al darrera d´un parell de catalans a la Patagonia dona molt de sí.
He aprés a reconeixre un catalá a la Patagonia per la barretina. He menjat molta polç i m´he ballugat com ma a un 23 pis.
Encantat de trovar-me entre tots vosaltres i espero coneixre-os personalment més endevant.
Pd.- Traducción realizada por Eva ( por si acaso)
Prometo aplicarme con el catalán
He comprovat que anar al darrera d´un parell de catalans a la Patagonia dona molt de sí.
He aprés a reconeixre un catalá a la Patagonia per la barretina. He menjat molta polç i m´he ballugat com ma a un 23 pis.
Encantat de trovar-me entre tots vosaltres i espero coneixre-os personalment més endevant.
Pd.- Traducción realizada por Eva ( por si acaso)
Prometo aplicarme con el catalán
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Moncho més que coneixèr un catalans a la patagonia has ensopegat coneixe la Mareta, que relament ja no sabem d'on és, jo diria que la galaxia és tant gran que ha sobreviscut la caiguda d'un altre planeta.
De totes maneres el que heu i esteu fent és molt maco estar units i saber estar en una situació com la que us trobeu.
BENVINGUT AL FORO I ESPERO SALUDAR-TE PERSONALMENT
De totes maneres el que heu i esteu fent és molt maco estar units i saber estar en una situació com la que us trobeu.
BENVINGUT AL FORO I ESPERO SALUDAR-TE PERSONALMENT

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUT COMPANY!!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
A la Vanguardia ( de paper ) d´avui hi ha un recuadre amb la foto de la Eva que explica el que els hi va passar ahir.
Basicament diu el mateix del post d´ahir
Basicament diu el mateix del post d´ahir

- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Vaja canguelis tot plegat, sort que esteu tots bé. Ara una mica de paciència i aviat a casa.
Entre una cosa i l'altra, quina AVENTURA!!!
Moncho, benvingut al fòrum.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Vaja canguelis tot plegat, sort que esteu tots bé. Ara una mica de paciència i aviat a casa.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
renoi,quina pasada de fi de viatge,jo pensava que ja estaveu aqui o volant , ara m'he pogut conectar i veig que de lo que es diu aventura,heu acavat RIZANDO EL RIZO,ensurt es poc,pero estan be,tranquils que en poc esteu aqui per reunir-vos amb tothom que us espera amb els brasos oberts,atents amb la documentacio i esteu molt cautelosos,vinga,molts anims que en res esteu fora de Xile.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Moncho / Tosco
Benvingut al fòrum, des del Baix Empordà.
Benvingut al fòrum, des del Baix Empordà.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 28, 2010 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Aquesta nit , malgrat ho tenia tot milimétricament preparat per marxar per l'escala d'emergència en cas de terratrèmol, hem dormit TOTA la nit sense cap ensurt. Cap moviment, rèplica, res de res. :D :D :D
Ara falta sapiguer quin dia podrem retornar cap a casa.
Espero que ben aviat :roll: :roll: :roll: .
Ara falta sapiguer quin dia podrem retornar cap a casa.
Espero que ben aviat :roll: :roll: :roll: .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 28, 2010 11:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
La Cora, una filla d'una amiga està fent un Erasmus de periodisme a Xile i ha fet (dissabte al migdia) un escrit al Diari Anoia: La por del terratrèmol
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!!
Només sentir-ho a la tele hi he caigut... com deuen estar aquesta gent?? Ja veig que, tot i estar "retinguts" ara mateix perquè acaben de dir que l'aeroport està tancat, veig que esteu bé... m'alegro moltissim!
Seguiré les noticies, a veure si aviat us podem veure per la vostra terra de nou!!!
Una abraçada a tots!
Fins aviat!
Només sentir-ho a la tele hi he caigut... com deuen estar aquesta gent?? Ja veig que, tot i estar "retinguts" ara mateix perquè acaben de dir que l'aeroport està tancat, veig que esteu bé... m'alegro moltissim!
Seguiré les noticies, a veure si aviat us podem veure per la vostra terra de nou!!!
Una abraçada a tots!
Fins aviat!

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Carles" post="110040"]Bones!!!!
Una abraçada a tots!
Fins aviat![/quote]
I tu, on con* pares company. Que't s'ha engolit la terra, ho qué?
:tremolant
Una abraçada a tots!
Fins aviat![/quote]
I tu, on con* pares company. Que't s'ha engolit la terra, ho qué?
:tremolant
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Renoiiiiiiiiii !!!! :eyes :eyes :eyes
Ara si que serà una aventura per recordar tota la vida i explicar-la amb ets i uts.
Per sort es podrà explicar de forma"divertida". :???: ;)
Fins hi tot amb sortida a la Vanguardia. :D
Amb aquest afegit final del terratremol, potser si que caldrà fer una "bona i extensa crónica".
Salutacions a tots tres.
Salut.
Ara si que serà una aventura per recordar tota la vida i explicar-la amb ets i uts.
Per sort es podrà explicar de forma"divertida". :???: ;)
Fins hi tot amb sortida a la Vanguardia. :D
Amb aquest afegit final del terratremol, potser si que caldrà fer una "bona i extensa crónica".
Salutacions a tots tres.
Salut.
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
Estem a Santiago de Xile i malgrat hem anat a la companyia Lan per sapiguer qué hem de fer.... no ens han dit res.
L´ únic que diuen es que avui a partir de les 18<:00 ens podran dir alguna cosa.
Avui per avui no tenen cap protocol i malgrat ens hem posat une mica dusus, res de res.
Al consulat no hi ha ningú, o sigui que estem igual que ahir.
Hem d´esperar.
El fet de marxar tants díes de vacançes i tornar forçats més tart, de veritat que és un problema, et veus molt poca cosa veient que no es pot fer res de res.
Unaltre problema afegit es el fet de tenir les maletes a la consigna del aeroport. Al arribar d´Osorno i per no carretar-les tontament per Santiago, les varem deixar a consigna juntament amb els cascs. Si el segon pis s´ha esfonsat, crec que estaran sota els escombros i no sé si les podrem recuperar facilment.
Aquest matí just després de dir que hem tingut una nit tranquila, hi ha hagut unaltre moviment de 6 a l´escala Richter.
Avui jo estic al pis 7 i en Pasqual i en Moncho al 9. S´ha notat però no pas de manera tant exagerada com en el pis 23.
Acabem de parlar amb l´Inma del consulat i no ens poden ajudar en res.
L´ únic que diuen es que avui a partir de les 18<:00 ens podran dir alguna cosa.
Avui per avui no tenen cap protocol i malgrat ens hem posat une mica dusus, res de res.
Al consulat no hi ha ningú, o sigui que estem igual que ahir.
Hem d´esperar.
El fet de marxar tants díes de vacançes i tornar forçats més tart, de veritat que és un problema, et veus molt poca cosa veient que no es pot fer res de res.
Unaltre problema afegit es el fet de tenir les maletes a la consigna del aeroport. Al arribar d´Osorno i per no carretar-les tontament per Santiago, les varem deixar a consigna juntament amb els cascs. Si el segon pis s´ha esfonsat, crec que estaran sota els escombros i no sé si les podrem recuperar facilment.
Aquest matí just després de dir que hem tingut una nit tranquila, hi ha hagut unaltre moviment de 6 a l´escala Richter.
Avui jo estic al pis 7 i en Pasqual i en Moncho al 9. S´ha notat però no pas de manera tant exagerada com en el pis 23.
Acabem de parlar amb l´Inma del consulat i no ens poden ajudar en res.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Molts ànims Eva, Pascual i Moncho.
Estem seguint la TV Xilena per internet i acaben de dir que aquesta tarda ja podran aterrar 5 vols de càrrega a l'aeroport de Santiago.
Això vol dir que els sistemes tècnics de l'aeroport funcionen.
També han dit que les companyies aèries tenen el problema de la logística del vol (control de bitllets, maletes...) ja que la informàtica de l'aeroport està parada. És per això que no poden sortir vols (sempre segons la TV Xilena).
Haurem (haureu) d'esperar aconteixements.
Restem amb vosaltres !!!!
Estem seguint la TV Xilena per internet i acaben de dir que aquesta tarda ja podran aterrar 5 vols de càrrega a l'aeroport de Santiago.
Això vol dir que els sistemes tècnics de l'aeroport funcionen.
També han dit que les companyies aèries tenen el problema de la logística del vol (control de bitllets, maletes...) ja que la informàtica de l'aeroport està parada. És per això que no poden sortir vols (sempre segons la TV Xilena).
Haurem (haureu) d'esperar aconteixements.
Restem amb vosaltres !!!!
- Eva
- Presentats
A la Mar li encanta el programa El hormiguero i avui que tinc temps els enviaré aquesta foto:

Una de les dues formigues més conegudes del mon mundial es diu Barrancas i el día que varem anar al Chalten vaig veure aquest riu. A la tornada em vaig parar expres per fer-li la foto amb el Fitz Roy al darrera.
Maca , oi ?????

Una de les dues formigues més conegudes del mon mundial es diu Barrancas i el día que varem anar al Chalten vaig veure aquest riu. A la tornada em vaig parar expres per fer-li la foto amb el Fitz Roy al darrera.
Maca , oi ?????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 28, 2010 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola Eva, Pascual i Moncho!!!
Avui he vist les imatges per la tele i son espectaculars, crec que heu tingut molta sort.
Encara que el tema de l'espera és molt pesat, segur que serà per poc temps.
Ànims , ens veiem aviat.
Tommy
Avui he vist les imatges per la tele i son espectaculars, crec que heu tingut molta sort.
Encara que el tema de l'espera és molt pesat, segur que serà per poc temps.
Ànims , ens veiem aviat.
Tommy
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Desde aqui, rebeu el nostre suport de anims, son moments dificils pero el que compta es que esteu be i aviat ens ho podreu explicar en persona, EVA tinc la moto nova, tal com varem quedar que per fer la surtida de la "ESTRENA" tesperariem que tornesis de la gran aventura de la patagonia, EVA TESPEREM, ESTEM AMB VOSALTRES.....
- Eva
- Presentats
Mira que soc despistada :???: :???: :???: :???:
M´acaban d´enviar un mail del consulat que tenen una cartera amb el meu passaport.
Deseguida he mirat dins la bossa i no hi era. Potser la vaig deixar al restaurant on varem sopar ahir al vespre :roll: :roll: :roll: :roll:
Apa vaig al consulat.
M´acaban d´enviar un mail del consulat que tenen una cartera amb el meu passaport.
Deseguida he mirat dins la bossa i no hi era. Potser la vaig deixar al restaurant on varem sopar ahir al vespre :roll: :roll: :roll: :roll:
Apa vaig al consulat.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, nois, jo no m'he pogut conectar fins ara, però també stava al cas de les noticies...
...que puc dir, desitjar-vos que tot s'acabi solucionant el millor i més aviat possible.
Per cert, benvingut "Tosco".
I una altra cosa, gràcies Eva per les cròniques de primera mà, és bò saber que dins de tot el "merder" encara pots mantenir el contacte i anar infomant.
En fi, espero poder-te venir a veure per vacances a Torroella ;)
...que puc dir, desitjar-vos que tot s'acabi solucionant el millor i més aviat possible.
Per cert, benvingut "Tosco".
I una altra cosa, gràcies Eva per les cròniques de primera mà, és bò saber que dins de tot el "merder" encara pots mantenir el contacte i anar infomant.
En fi, espero poder-te venir a veure per vacances a Torroella ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.