Rider 1000
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Rider 1000
Segons el planig horari esperen els primers a partir de les 7 de la tarda... :eyes :eyes
I els últims a les 5 del mati... :wall :wall
Haurem d'estar entre aquestes dues hores. :viscat
Haurem d'estar entre aquestes dues hores. :viscat
Salut i kilómetres
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Nois, ja m'ho explicareu.... que us vagi molt i molt be a tots.... i no us mulleu !!!
:birracat :okcat :okcat
Nois, ja m'ho explicareu.... que us vagi molt i molt be a tots.... i no us mulleu !!!
:birracat :okcat :okcat
Sort,
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1843
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Crec que tal com pinta la meteo, arribarem tots tard :picant
Penseu que caldrà posar cadenes :b9 :b9
Serà qüestiò d'anar fent :okcat
Apa!!! Salut i quilòmetres i sobretot, no us deixeu el paraigues :viscat
Penseu que caldrà posar cadenes :b9 :b9
Serà qüestiò d'anar fent :okcat
Apa!!! Salut i quilòmetres i sobretot, no us deixeu el paraigues :viscat
- Siono1000
- Presentats
Sembla que a l'únic lloc que "pinten bastos" és el tram del Pirineu, a la resta amb una mica de sort no ens haurem de possar l'equip d'aigua cap cop. :viscat
Maleta feta i Barretina carregada :okcat
Maleta feta i Barretina carregada :okcat
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Siono1000" post="235077"]Segons el planig horari esperen els primers a partir de les 7 de la tarda... :eyes :eyes
Haurem d'estar entre aquestes dues hores. :viscat[/quote]
el ventall horari es ampli......a veure que tal anem i a l'hora que arrivem,de moment sabent a l'hora que sortim.....ni ha mes que prou :okcat :okcat
Haurem d'estar entre aquestes dues hores. :viscat[/quote]
el ventall horari es ampli......a veure que tal anem i a l'hora que arrivem,de moment sabent a l'hora que sortim.....ni ha mes que prou :okcat :okcat
- Siono1000
- Presentats
Seria bó de saber amb quin nom ens hem d'inscriure si volem constar que som d'aquí.
Jo diria que la segona...potser ?
- Mototurisme ?
- Mototurisme Catalunya. :okcat
- Mototurisme.cat ?
- Mototurisme ?
- Mototurisme.cat ?
Salut i kilómetres
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Que vagi bé dissabte ... n'hi ha que hem de tirar el pais endavant ... i no podrem gaudir con vosaltres !!! ;)
Salut !!! :okcat
Salut !!! :okcat
Gas a la burra!!!
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
[quote user="Siono1000" post="235104"]Seria bó de saber amb quin nom ens hem d'inscriure si volem constar que som d'aquí.
- Mototurisme ?
- Mototurisme.cat ?[/quote]
Sí, per mi la segona. Jo vaig quedar en corregir-ho en el moment de la verificació, doncs vaig posar Mototurisme només.
- Mototurisme ?
- Mototurisme.cat ?[/quote]
Sí, per mi la segona. Jo vaig quedar en corregir-ho en el moment de la verificació, doncs vaig posar Mototurisme només.
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 1:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Eva" post="235048"][quote user="Eva" post="235003"][quote user="Eva" post="234952"][quote user="Eva" post="234913"][quote user="Eva" post="234896"][quote user="Eva" post="234866"][quote user="Eva" post="234826"][quote user="Eva" post="234781"][quote user="Eva" post="234744"][quote user="Eva" post="234686"][quote user="Eva" post="234652"][quote user="Boolean" post="234644"][quote user="Eva" post="234640"]Falten 12 dies.........[/quote]
Això!!!! a posar-nos nerviosos mes del compte!!
Si es queeeeeee.... :nonocat
:burrucat :burrucat :burrucat :burrucat[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant
Manquen 11 díes :orquestra :orquestra :orquestra
[/quote]
Manquen
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

A aquesta hora demà ja estaré fent les darreres verificacions técniques de la moto i en menys de 30 minuts més ja hauré sortit.
M´agradaria fer la foto de grup, però será molt difícil coincidir tots.
Malgrat tot , crec que no m´equivoco si dic que demà al matí a les 5:45 més o menys TOTS he d´estar prop del punt de sortida.
En el punt que ens donguin de sortida faré la foto a les 5:45, de veritat que serán 2 segons i llestos.
Durant el recorregut faré , encara que amb molta rapidessa varies fotos més.
Molt bona ruta a tothom i sobretot GAUDIU DE LA SORTIDA .
Ens veiem a Manresa o de ben segur que m´adelantereu durant el trajecte.
Pd- Jo tambe posaré MOTOTURISME CATALUNYA en la verificació de la inscripció.
Això!!!! a posar-nos nerviosos mes del compte!!
Si es queeeeeee.... :nonocat
:burrucat :burrucat :burrucat :burrucat[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]
:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant
Manquen 11 díes :orquestra :orquestra :orquestra

Manquen

:picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant :picant[/quote]

[/quote]

[/quote]

A aquesta hora demà ja estaré fent les darreres verificacions técniques de la moto i en menys de 30 minuts més ja hauré sortit.
M´agradaria fer la foto de grup, però será molt difícil coincidir tots.
Malgrat tot , crec que no m´equivoco si dic que demà al matí a les 5:45 més o menys TOTS he d´estar prop del punt de sortida.
En el punt que ens donguin de sortida faré la foto a les 5:45, de veritat que serán 2 segons i llestos.
Durant el recorregut faré , encara que amb molta rapidessa varies fotos més.
Molt bona ruta a tothom i sobretot GAUDIU DE LA SORTIDA .
Ens veiem a Manresa o de ben segur que m´adelantereu durant el trajecte.
Pd- Jo tambe posaré MOTOTURISME CATALUNYA en la verificació de la inscripció.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 6:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Ahir vaig ficar cullerada amb lo de que s'anul·lava, era per deixar-hi la meva empremta, espero que ningú s'ho prengués seriosament, entesos? A aquestes alçades ja em coneixeu, no es així?
Un cop arribat el dia (serà demà però tot comença aquesta tarda) us vull desitjar que gaudiu d'una RIDER molt especial, serà la primera i potser caurà alguna gota però això no us espanta. L'important es que tots arribeu a Manresa amb ganes d'inscriure-us per la RIDER 2014 i d'explicar-nos lo bé que us ho heu passat.
Volem fotos (i que no siguin de cues a les benzineres, netejant mosquits o posant oli a les boxer)
Passeu-ho molt be, us ho dic amb la ma al cor :okcat :okcat
Jordi "Prony"
Un cop arribat el dia (serà demà però tot comença aquesta tarda) us vull desitjar que gaudiu d'una RIDER molt especial, serà la primera i potser caurà alguna gota però això no us espanta. L'important es que tots arribeu a Manresa amb ganes d'inscriure-us per la RIDER 2014 i d'explicar-nos lo bé que us ho heu passat.
Volem fotos (i que no siguin de cues a les benzineres, netejant mosquits o posant oli a les boxer)
Passeu-ho molt be, us ho dic amb la ma al cor :okcat :okcat
Jordi "Prony"
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Si veieu un sidecar Ural a la rider no sigueu dolents , es un amic meu que ha decidit der-ho amb aquesta moto amb side, es de Parets :jajacat :jajacat :viscat
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Ufff .... jo si que vaig a ultima hora :foracat
Aquesta tarda canvi de gomes (que les tinc fatal i no aguantarien) , revisar liquids , omplir dipòsits, deixar la maleta plena ....
No oblideu de portar alguna cosa per anar picant a cada parada, tipus fruits secs, barretes o gels o alguna cosa similar. A mi em va mooolt bé en tirades tant llargues.
QUINES GANES !!!!
Ens veiem demà :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
Aquesta tarda canvi de gomes (que les tinc fatal i no aguantarien) , revisar liquids , omplir dipòsits, deixar la maleta plena ....
No oblideu de portar alguna cosa per anar picant a cada parada, tipus fruits secs, barretes o gels o alguna cosa similar. A mi em va mooolt bé en tirades tant llargues.
QUINES GANES !!!!
Ens veiem demà :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
- Kpeps
- Presentats
he anata a xafardejar.............quin montatge !!!! :birracat :birracat :birracat es veu molt ''floripondio'' tot plegat.... :orquestra :orquestra
ara si que ja la tinc acavada del tot amb els dorsals que he fet fer.....si veieu que us pasa com un llampec la ''TIETA FUMS'' no us piqueu que encara va valenta,jajajajaja

ara si que ja la tinc acavada del tot amb els dorsals que he fet fer.....si veieu que us pasa com un llampec la ''TIETA FUMS'' no us piqueu que encara va valenta,jajajajaja

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
aquesta tarda anire a pasar les verificacions
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="Kpeps" post="235117"]he anata a xafardejar.............quin montatge !!!! :birracat :birracat :birracat es veu molt ''floripondio'' tot plegat.... :orquestra :orquestra
[/quote]
Amb un casc "gibrelleta" i unes ulleres aviador seria la pera :okcat

Uploaded with ImageShack.us

Amb un casc "gibrelleta" i unes ulleres aviador seria la pera :okcat

Uploaded with ImageShack.us
Joanstrom l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Hola RIDERS,
Ja que jo no podre gaudir de la RIDER 1000, només us puc desitjar una molt bona ruta NO competitiva i " disfruteu" de tots els paisatges d'arreu de Catalunya.
Ho aconsseguireu!!!!
Bon viatje a tots els participans!!!!!!
:holacat :holacat :holacat i salut :birracat
Ja que jo no podre gaudir de la RIDER 1000, només us puc desitjar una molt bona ruta NO competitiva i " disfruteu" de tots els paisatges d'arreu de Catalunya.
Ho aconsseguireu!!!!
Bon viatje a tots els participans!!!!!!
:holacat :holacat :holacat i salut :birracat
- Kpeps
- Presentats
IMPORTANT !!! EN EL MOMENT DE PRESENTAR-SE,QUE ET DEMANEN LAS DADES I ET DONEN EL PASAPORT,TOTS ELS QUE EREM INDEPENDENTS,PODEM DEMANAR QUE HO CANVIIN I POSIN MOTOTURISME CATALUNYA :birracat :birracat :birracat
- Prony
- Presentats
Ja sou allà????
Volem una fotooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinó no ens creiem "ná de ná" :nonocat
Jordi "Prony"
Volem una fotooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinó no ens creiem "ná de ná" :nonocat
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
:form :form Molt bona ruta i passeu-ho molt i molt bé! :jajacat :jajacat
Fins diumenge o fins aviat! :holacat :holacat
Fins diumenge o fins aviat! :holacat :holacat
- Prony
- Presentats
Ja tenim la primera imatge, gentilesa d'en Vman, on podem veure a l'Steelman apunt d'iniciar el tramit de les verificacions.

Una segona, amb un cel que no fa ni mica de gràcia

Una segona, amb un cel que no fa ni mica de gràcia

Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 17, 2013 7:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.