Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Re: Rider 1000

Entrada Autor: MEF » ds. maig 18, 2013 4:31 pm

Jo ja soc a casa :cry: :cry: :cry:

He punxat just surtir de Isona...!!!! Me casum.....!!! :martell
Quina rabiaaaaaa!!!! :russian

Una experiència boníssima entre companys, us animo a tots que a l'any que ve us hi sumeu perque segur que es repeteix... :jajacat :jajacat :jajacat

L'organització un 10 i molt respecte i il.lusió entre tots els participants :birracat
El temps ha respectat... fins on jo he arribat, que és molt d'agrair perque estava ACOLLONIDA ....

Randy, allò de les cues a la benzinera .... na de na ... tot ha fluid com un dissabte o diumenge habitual, això si... en alguns llocs han notat l'increment de negoci .... que ja està bé home!! S'ha de moure l'economia amb les iniciatives populaaaaaars!!!! :orquestra
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » ds. maig 18, 2013 7:14 pm

[quote user="MEF" post="235146"]Jo ja soc a casa :cry: :cry: :cry:

He punxat just surtir de Isona...!!!! Me casum.....!!! :martell
Quina rabiaaaaaa!!!! :russian

Una experiència boníssima entre companys, us animo a tots que a l'any que ve us hi sumeu perque segur que es repeteix... :jajacat :jajacat :jajacat

L'organització un 10 i molt respecte i il.lusió entre tots els participants :birracat
El temps ha respectat... fins on jo he arribat, que és molt d'agrair perque estava ACOLLONIDA ....

Randy, allò de les cues a la benzinera .... na de na ... tot ha fluid com un dissabte o diumenge habitual, això si... en alguns llocs han notat l'increment de negoci .... que ja està bé home!! S'ha de moure l'economia amb les iniciatives populaaaaaars!!!! :orquestra[/quote]
quina llastima a la propera a fer-la tota

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 18, 2013 8:13 pm

:okcat :okcat MEF, doncs ara ja no tens excuses per apuntar-t'hi l'any vinent.

Aviam si han arribat els altres i van dient què. Que jo en lloc de donar-lis un diploma els hi feia un monument, vistes les condicions metereològiques d'avui.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 18, 2013 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. maig 18, 2013 9:44 pm

Moltes felicitats Cristina, tan sols atrevir-se a prendre la sortida desprès d'aquella nit de llamps i trons ja mereix la nostra enhorabona. Gràcies per informar-nos de la arribada. Les notícies que tinc son que entre les sis i les set de la tarda, els dorsals 200 passaven pel control de Sant Llorenç de Morunys.

Jordi "Prony"

Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » ds. maig 18, 2013 10:03 pm

Al plegar de la feina he passat per al Congost (arribada) havien arribat molt poques motos .
He pogut parlar amb un d'ells i m'ha comentat que ha sortit a les 6 i un minut hi ha arribat a les 20.30h

amb una moto de velocitat i a més se'l veía molt expert.

Diu que les ha passat bastant magres.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 18, 2013 10:19 pm

Algunes imatges dels participants de la Rider 1000 al punt de pas de Besalú.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Algunes curiositats...

Imatge :okcat

Imatge

Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. maig 18, 2013 10:29 pm

Holaaaa,

Des de fa una estona em consta que el Steelman ja ha acabat, suposo que la resta que anaven amb all també.

Que jo sàpiga anaven l'Steelman, la Nuria Vs, El Xavier, Mixsanjuan i el Prudenci, i per les fotos del 650X el Siono 100 no era lluny !!

Enhorabona nois !!!!

:okcat :birracat :okcat
Sort,

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. maig 18, 2013 10:31 pm

Rider1000 completada avui amb 12h40' a damunt del meu scooter Honda SW 400 !!!!! sortit a les 06h30, arribada a parc tancat a les 19h10
Feliçitats al M.C.Manresa i al Pep. Magnific event, excelent organitzaciò, que m'ha fet disfrutar i trempar com un ANIMALLLLLLLLLLLLL..........!!!!!!!!, :-)
.... espero que l'any que vé MES .....

:castells :jajacat :viscat :birracat

P.S.- a St. Lloreç m'he donat compte de que la goma del darrera era un slick completament, de banda a banda :sonat , l'he recontrolat a Besalù i ja tenia un trep d'uns 2 cms on es veien els alambres, xino xano, xafant ous fins a l'arribada, i desprès back to home. A les 21 era ja a casa :viscat

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. maig 18, 2013 11:27 pm

Enhorabona a tots!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. maig 18, 2013 11:51 pm

Holaaa,

Algunes fotos de avui: Enllaç

:okcat
Sort,

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. maig 19, 2013 12:42 am

Enhorabona a tots/es

Una bona gesta!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 19, 2013 12:47 am

uns que ja han arrivat a les 22,35.....per ser exactes, avui el dia per mi ha estat esplendid, excepte per la desgracia de la punxada de la roda de la cristina que ens ha deixat amb un pam de nas als que anavem amb ella.El temps variat ,excepte calor hem tingut de tot, a la bonaigua una nevada maca que no cuallava a l'asfalt,pero...... abans d'arribar a St Llorenç de Morunys una granissada molt fina i pluja abundant però que amb la ilusio que duiem com si res
en fi, un dia per a emmarcar
per a mi l'organització molt be, els participants fantastics, en cap moment m'he sentit molestat i aixo com podeu comprendre en les zones de curves.... molles i amb les rodes que duia la meva moto tenint que extremar la prudencia he fet mes d'un tap i en cap moment ningu m'ha mirat malament,ni m'han passat a sac ni res.
i per acabar dir que el detall de trobar mototuristes en els punts de controlor que ens esperaven donava ales per seguir endavant
L'ANY QUE VE MES!! pero ara m'en vaig a dormir que em cansat que estic
no he fet fotos pero aquest no podia faltar :birracat

Imatge
Imatge

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. maig 19, 2013 8:00 am

[quote user="Jordi Pons" post="235163"]Rider1000 completada avui amb 12h40' a damunt del meu scooter Honda SW 400 !!!!! sortit a les 06h30, arribada a parc tancat a les 19h10
Feliçitats al M.C.Manresa i al Pep. Magnific event, excelent organitzaciò, que m'ha fet disfrutar i trempar com un ANIMALLLLLLLLLLLLL..........!!!!!!!!, :-)
.... espero que l'any que vé MES .....

:castells :jajacat :viscat :birracat

P.S.- a St. Lloreç m'he donat compte de que la goma del darrera era un slick completament, de banda a banda :sonat , l'he recontrolat a Besalù i ja tenia un trep d'uns 2 cms on es veien els alambres, xino xano, xafant ous fins a l'arribada, i desprès back to home. A les 21 era ja a casa :viscat[/quote]
la prova del "delicte"
Imatge
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 19, 2013 9:19 am

Ja som a casa.
Primer de tot moltes gràcies al KPEPS per acollir-nos a casa seva divendres a la nit!!!
Segon ens ho hem passat molt bé.
Varem sortir als volts de les 6:20 un grupet de 4.
Xavier,NuriaV's,Prudenci, La Natalia i servidor.

A l´Espluga de Francolí, ens varem ajuntar amb en Jordi MixSanjuan que havia sortit desprès de nosaltres.

A St.Llorenç ens va atrapar en Siono que també havia sortit uns 20 minuts despres nostre.

I a Manresa varem arribar aquest grup de Mototurisme tots junts i contents
Xavier,Nuria,Prudenci,Siono,MixSanJuan i la Natalia i jo.

Varem ajustar-nos molt al programa inicial excepte dos trosets
El primer el de les muntanyes de Prades, que com que havia plogut molt durant la matinada ens el vaerm saltar i varem fer la via facil cap a Reus i Falset.
I el segon va ser de Besalú a Manresa que varem fer l´eix sense passar per les carreteretes que haviem previst.

El tram més "bestia" i guapo va ser creuar Catalunya transversalment per carreteres de Revolts.
De Vielha a Besalú´.... més de 300km de revolts sense parar.
Bonaigua,Cantó, St.Llorenç passant per la estreta i preciosa carretera de Coll de Nargo ,cambrils..... despres fins a Berga, les Lloses fins a Ripoll, Vallfogona ......
http://goo.gl/maps/gZchl
Ex ...moltes coses

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dg. maig 19, 2013 9:29 am

Rider1000 feta. jo he sortit a les 7.30 i arrivada a les 22.15 paran esmorzar, dinar a Viella mes refuellings i controls. per les carreteras em anat molt per feina. l'organitzacio un 10 i els participans un altre 10. no se les incidencias pero a Flix he vist una ambulancia que recollia un participant.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. maig 19, 2013 9:57 am

Moltes felicitats a tots els qui heu participat !!!!

Quina aventura, amb les coses que té la meteorologia...

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Joanstrom
Presentats
Entrades: 599
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Entrada Autor: Joanstrom » dg. maig 19, 2013 10:44 am

4 més que tb van arribar :okcat

Al arribar a casa vaig quedar sorprés: 1000 km i no porto ni un mosquit a la moto :nonocat

Entre aigua i neu , déu n'hi do, no se com ho vam fer, però sembla que seguiem les tempestes, o elles ens seguien a nosaltres. Priorat tot moll, Perves, aigua a dojo, bonaigua neu, que no s'agafava a la carretera, però......, a Sort canviar bombeta (gràcies a la habilitat del Joan va ser prou ràpid), a Coll de Jou recollir motos de la carretera perque la neu s'agafava (per sort ningú es va fer mal :okcat ). Entre Berga i Prats aigua a dojo,....
Vam arribar a Olot i al posar benzina la noia de la benzinera ve pensar que sortiem de la dutxa vestits :sonat
Tot aixó només dona satisfacció d'haver-ho fet.

Entre aigua i rialles :jajacat vam arribar a les 12'00 aprox.

El proper any repetim amb menys parades

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » dg. maig 19, 2013 11:22 am

[quote user="Joanstrom" post="235180"]4 més que tb van arribar :okcat

Al arribar a casa vaig quedar sorprés: 1000 km i no porto ni un mosquit a la moto :nonocat

Entre aigua i neu , déu n'hi do, no se com ho vam fer, però sembla que seguiem les tempestes, o elles ens seguien a nosaltres. Priorat tot moll, Perves, aigua a dojo, bonaigua neu, que no s'agafava a la carretera, però......, a Sort canviar bombeta (gràcies a la habilitat del Joan va ser prou ràpid), a Coll de Jou recollir motos de la carretera perque la neu s'agafava (per sort ningú es va fer mal :okcat ). Entre Berga i Prats aigua a dojo,....
Vam arribar a Olot i al posar benzina la noia de la benzinera ve pensar que sortiem de la dutxa vestits :sonat
Tot aixó només dona satisfacció d'haver-ho fet.

Entre aigua i rialles :jajacat vam arribar a les 12'00 aprox.

El proper any repetim amb menys parades[/quote]

A mi em va passar el mateix i vaig arribar a la mateixa hora.....Ah!!! si anabem junts, entre aigua neu i granisada de coll de jou no veia res.
Sincerament vaig tenir dos intents d'abandonament :cat_vergonya :cat_vergonya

Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Entrada Autor: Mamut » dg. maig 19, 2013 11:27 am

Felicitacions a tots el valents i a totes les valentes de la Ryder.
Si la proposta de fer-ne 1000 ja era tot un repte, fer-ho amb les condicions climàtiques que us heu trobat es una proesa.
.
Estem en guerra

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. maig 19, 2013 12:01 pm

Felicitats a tots els participants i a l'organització!

Gracies a la insistència de l'Eva, vaig estar a punt de venir, però al final ni rider ni sortida mensual, suposo que dimecres, els mes de 400kms que vaig haver de fer sota neu i aigua em varen passar factura i estic al sofà amb manta elèctrica i lumbago :foracat .

Per això encara us dono més mèrit als valents riders!!! Quina envejaaaa!! :birracat :holacat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”