Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider 1000

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. maig 19, 2013 12:02 pm

Felicitats a tots/es companys, per mi ha estat dur però ens ho vam passar molt bé. L'organització fantàstica.
El meu germà i jo vam arribar a les 23:45 h a Manresa. Per cert, a la carretera de St Llorenç de Morunys un noi amb una Kawa venia darrera meu apretant pel darrera i nosaltres anavem a un ritme normal tirant a tranquil, de cop no el vaig veure més. Vaig pensar que potser s'havia parat (el veia una mica nerviós) en arribar em vaig trobar un amic que em va dir que havia recollit un noi que el va passar a la carretera de St Llorenç de Morunys que es va estampar contra un arbre. No se si vosaltres els vau veure, era un grup de esportives i aquell havia quedat una mica despenjat.
Aquestes són les coses negatives.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 19, 2013 12:40 pm

Hola nois!!
òJo també vaig fer la ruta sense incidències extraordinàries, a part, es clar, de la pluja, neu, boira, pedregades, etc. Però el trajecte valía la pena. Uns paisatges (quan es veien) meravellosos.
Molts companys de Mototurisme en el trajecte, que vaig fer sol, al meu ritme.
Sortida a les 6:36 i arridada a les 20:58. :viscat
Un 10 a la organització i a tots els motards (alguns anaven cremats, però hi va haver molt de seny).
No penjo fotos, perque soc molt maldestre amb la informática. :sorry Algún día n'hauré d'aprendre.
Ah!!. per cert, aquest matí, he mirat la moto i em sembla que tots els mosquits m'els vaig quedar jo.
Apa, salut i quilòmetres :burrucat

Mi
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
Ubicació: Sant Salvador de Guardiola

Entrada Autor: Mi » dg. maig 19, 2013 1:59 pm

Hola a tots. Mol ve la Rider. i he pogut parla amb algu de vosaltres.
Ostras no se penja fotos :foracat :SOS

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dg. maig 19, 2013 6:14 pm

Moltes felicitats a tots/totes!!!
Nosaltres, com que darrerament estem una mica "out", ens vam assebentar a darrera hora que la Rider1000 era ahir just al costat de casa :sorry
Tot i així, vam estar contents de trobar alguns i sobretot, algunes Mototuristes voltant per Manresa en espera dels companys que hi participaven :okcat
Després al vespre, varem baixar cap al Congost a veure si trovabem més MTC, però hi vam anar des de les 20:00 fins a les 21:45h aproximadament i no en varem veure a cap. Com que feia frescota i no teniem noticies de si ja havien arribat o encara estaven per venir, varem decidir marxar cap a casa.
La propera ocasió, si ens n'assebentem amb més temps, ja intentarem donar algún tipus de suport logístic als companys que hi participin.
Un cop més, feliciats!! :birracat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. maig 19, 2013 6:45 pm

[quote user="GRUM" post="235193"]
Després al vespre, varem baixar cap al Congost a veure si trovabem més MTC, però hi vam anar des de les 20:00 fins a les 21:45h aproximadament i no en varem veure a cap. [/quote]

Llàstima!
Menys de 10 minuts despres arribavem un grup de 6 MTCerus...
Ex ...moltes coses

Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Entrada Autor: Pirata » dg. maig 19, 2013 7:33 pm

images/smiles/-skull.gif

Moltes felicitats a tos els riders 1000.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dg. maig 19, 2013 8:12 pm

Ja ho ha explicat tot l'Steelman. Gràcies per haver-nos fet de roadlider i haver-te currat la ruta.

Vaig acabar cansat però molt content, varem gaudir i patir els capricis de la meteorologia però va estar molt bé. Haig de reconèixer que a Sant Llorenç de Morunys vaig intentar canviar la ruta i passar per Gironella, Prats, Olost, Vic, Olot i Besalú -on hi havia control de pas- però la Núria no va comprar la proposta i vinga, revolts a dojo: Berga, Vilada, Borredà, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot i Besalú.

Una jornada de moto fantàstica i a més vàrem rodar l'última part de la rider amb en Siono. Un plaer. La rebuda a Besalú per part d'alguns companys de mototurisme va ser més que agradable, reconfortant. Merci!

Trobo que la gent del Moto Club Manresa ho han fet mol bé. Felicitats. L'any que ve, si puc, hi tornaré.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 19, 2013 9:53 pm

veig per les explicacions ,que vem fer la mateixa ruta que els del grup de l'Steelman,era bo el que ens passava,a l'Espluga ens vem trobar,a Arnes ens vem creuar per la carretera a uns km'ss d'arrivar al punt de control,a Isona l'Albert ens diu.... acaven de marxar,a Besalu els companys de MTC que i eren tambe ens van dir que havieu marxat feia poc i nosaltres vem arrivar a Manresa a les 22,30 h,com be dius Jordi,creuar el Pais d'aquesta manera va fer que a Olot,em sentis a la GLORIA :birracat :birracat,a part que vaig decobrir indrets com el coll de Perves que no havia fet mai i vaig quedar gratament sorpres com de les carreteras Tarragonines que eren molt entretingudes,per mi :orquestra :orquestra
Imatge

Jordi Pons
Presentats
Entrades: 714
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Entrada Autor: Jordi Pons » dg. maig 19, 2013 9:59 pm

[quote user="Kpeps" post="235217"]veig per les explicacions ,que vem fer la mateixa ruta que els del grup de l'Steelman,era bo el que ens passava,a l'Espluga ens vem trobar,a Arnes ens vem creuar per la carretera a uns km'ss d'arrivar al punt de control,a Isona l'Albert ens diu.... acaven de marxar,a Besalu els companys de MTC que i eren tambe ens van dir que havieu marxat feia poc i nosaltres vem arrivar a Manresa a les 22,30 h,com be dius Jordi,creuar el Pais d'aquesta manera va fer que a Olot,em sentis a la GLORIA :birracat :birracat,a part que vaig decobrir indrets com el coll de Perves que no havia fet mai i vaig quedar gratament sorpres com de les carreteras Tarragonines que eren molt entretingudes,per mi :orquestra :orquestra[/quote]
em sembla que ens varem creuar a la benzinera Bon Area de Mora d'Ebre, vosaltres hi entraveu i jo en sortia :okcat

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. maig 19, 2013 10:42 pm

Doncs jo també soc a casa ja !!!

Molt bé això de la RIDER1000. :okcat

Tot i que no vaig ser fidel al 100% a la meva ruta de máxims si que la vaig seguir el suficient per poder gaudir de Catalunya i les seves magnífiques i desertes carreteres un bon tros. Atacar fort per Tarragona en va fer creure que potser a Isona hauria d'abandonar ja que en va venir rampa a una cama i en prou feines era capaç de prémer l'embragatge al tenir la ma esquerra molt agarrotada.
A partir d'aquí en mes calma en vaig refer i al final estava molt més fresc del que creia abans de començar.
Ja tinc la seguretat absoluta que és poden fer 1000 km en un dia per carreteres lentes, ara...s'ha d'anar força a l'ideia tot el dia. :cat_vergonya

Al final en va sortir aixó RUTA FETA

I EL GPS DIU AIXÓ:

Imatge

Avui he arrodonit el cap de setmana de MOTO veient guanar un dels meus fills a l'Enduro de Valls de Torruella, s'ha possat primer del campionat de Catalunya de la seva categoria. :okcat

Imatge

Demá ja donaré alguna de les meves impresions de la RIDER.
Salut i kilómetres

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dg. maig 19, 2013 10:47 pm

Moltes felicitats a tots, heu estat ben entretinguts.

Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Emil » dg. maig 19, 2013 10:47 pm

he vist bona organizatcio, llastima del temps, pro ja esta feta, mágradat, la podia fer mes rapida,
se man rentaat les ideas amb aiga destilada, els mossos mán fet una foto a la sortida de Arnes, ja m´recordare uns temps, ja.
no me he cansat tant com pensava, ha estaat be.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. maig 19, 2013 10:55 pm

[quote user="Emil" post="235228"]he vist bona organizatcio, llastima del temps, pro ja esta feta, mágradat, la podia fer mes rapida,
se man rentaat les ideas amb aiga destilada, els mossos mán fet una foto a la sortida de Arnes, ja m´recordare uns temps, ja.
no me he cansat tant com pensava, ha estaat be.[/quote]

Ja som dos. :666

I no va ser l'únic cop que en varen parar el mossos aquell dia. Amb les dues parades al menys podria retallar mitja hora el temps de la RIDER. :b9
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 19, 2013 10:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 19, 2013 11:15 pm

[quote user="Jordi Pons" post="235219"]em sembla que ens varem creuar a la benzinera Bon Area de Mora d'Ebre, vosaltres hi entraveu i jo en sortia :okcat[/quote]

mira que ho vaig pensar :idea si eres tu,nosaltres entravam i tu sorties,si que m'en recordo :birracat :birracat .
Imatge

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dg. maig 19, 2013 11:49 pm

Rider 1000 feta :viscat

Divendres el temps no era gaire bo i vaig anar a fer les verificacions administratives amb :conducat Amb el transit gens fluït i escoltant per la radio les propostes educatives del senyor Wert vaig arribar una mica :foracat al Nou Congost, sort que allà vaig començar a veure companys de MT i tot :gathering em vaig anar animant. Així que :jajacat i cap a casa a dormir d'hora que tocava matinar

Dissabte em llevo ben d'hora ben d'hora i miro per la finestra :okcat no pou, enllestint els preparatius comença :orquestra llamps i trons, :nonocat la cosa no pinta bé i menys després de la :trucant i saber que no tinc guia per la ruta :picant No hi ha marxa enrere, m'equipo amb el vestit de pluja, m'emporto la ruta impresa amb paper i :form cap a Manresa. Arribo amb temps, em posen l'adhesiu a la moto i la deixo per anar a fer el cafè amb llet i recollir l'entrepà. Veig el Jordi (Steelman) i demano :SOS :please i amb un tres i no res ja tinc grup per fer la Rider. I la resta ja la sabeu

[quote user="Steelman" post="235173"]
Varem sortir als volts de les 6:20 un grupet de 4.
Xavier,NúriaV's,Prudenci, La Natalia i servidor.

A l´Espluga de Francolí, ens varem ajuntar amb en Jordi MixSanjuan que havia sortit desprès de nosaltres.

A St.Llorenç ens va atrapar en Siono que també havia sortit uns 20 minuts despres nostre.

I a Manresa varem arribar aquest grup de Mototurisme tots junts i contents
Xavier,Núria,Prudenci,Siono,MixSanJuan i la Natalia i jo.

Varem ajustar-nos molt al programa inicial excepte dos trosets
El primer el de les muntanyes de Prades, que com que havia plogut molt durant la matinada ens el vaerm saltar i varem fer la via facil cap a Reus i Falset.
I el segon va ser de Besalú a Manresa que varem fer l´eix sense passar per les carreteretes que haviem previst.

El tram més "bestia" i guapo va ser creuar Catalunya transversalment per carreteres de Revolts.
De Vielha a Besalú´.... més de 300km de revolts sense parar.
Bonaigua,Cantó, St.Llorenç passant per la estreta i preciosa carretera de Coll de Nargo ,cambrils..... despres fins a Berga, les Lloses fins a Ripoll, Vallfogona ......
http://goo.gl/maps/gZchl[/quote]

Moltes gràcies a tot el grup per acollir-me :birracat , sense vosaltres encara estaria donant voltes :burrucat buscant el primer control.
M'ho he passat molt i molt bé, ha estat una experiència fantàstica i us animo a tots per a la propera , ja podeu apuntar-vos la data 17/05/2014

:okcat als que ens heu vingut a veure i moltes gràcies per les fotos, perquè jo de fotos :nonocat

[quote user="Xavier" post="235201"]Ja ho ha explicat tot l'Steelman. Gràcies per haver-nos fet de roadlider i haver-te currat la ruta.

Vaig acabar cansat però molt content, varem gaudir i patir els capricis de la meteorologia però va estar molt bé. Haig de reconèixer que a Sant Llorenç de Morunys vaig intentar canviar la ruta i passar per Gironella, Prats, Olost, Vic, Olot i Besalú -on hi havia control de pas- però la Núria no va comprar la proposta i vinga, revolts a dojo: Berga, Vilada, Borredà, Les Lloses, Ripoll, Vallfogona, Olot i Besalú.

Una jornada de moto fantàstica i a més vàrem rodar l'última part de la rider amb en Siono. Un plaer. La rebuda a Besalú per part d'alguns companys de mototurisme va ser més que agradable, reconfortant. Merci!

Trobo que la gent del Moto Club Manresa ho han fet mol bé. Felicitats. L'any que ve, si puc, hi tornaré.[/quote]
Xavier no tinc remei, els revolts són com una droga i en sóc addicta :martell no hi ha res a fer :sonat

No oblidem que la clau de continuar per revolts la va tenir la Natàlia que va donar l'OK. El mèrit és teu Natàlia :bow :bow :bow :bow :bow

[quote user="MEF" post="235146"]Jo ja soc a casa :cry: :cry: :cry:

He punxat just surtir de Isona...!!!! Me casum.....!!! :martell
Quina rabiaaaaaa!!!! :russian

Una experiència boníssima entre companys, us animo a tots que a l'any que ve us hi sumeu perque segur que es repeteix... :jajacat :jajacat :jajacat

L'organització un 10 i molt respecte i il.lusió entre tots els participants :birracat
El temps ha respectat... fins on jo he arribat, que és molt d'agrair perque estava ACOLLONIDA ....

Randy, allò de les cues a la benzinera .... na de na ... tot ha fluid com un dissabte o diumenge habitual, això si... en alguns llocs han notat l'increment de negoci .... que ja està bé home!! S'ha de moure l'economia amb les iniciatives populaaaaaars!!!! :orquestra[/quote]
Tens tota la raó Cristina, veus com malgrat tot ha valgut la pena. Llàstima de la punxada (jo també tinc experiència en això :cat_vergonya ), però l'any vinent a tornar-hi :okcat

[quote user="Kpeps" post="235168"]

Imatge[/quote]

Nosaltres ho varem trobar lleugerament millor :callo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 Ets un crac Kpeps :okcat

[quote user="Siono1000" post="235226"]
Ja tinc la seguretat absoluta que és poden fer 1000 km en un dia per carreteres lentes, ara...s'ha d'anar força a l'ideia tot el dia. :cat_vergonya [/quote]
Casi, no tinc dubte que vas anar per feina, sort que ens vas trobar i vas afluixar una mica :b9

MOLTES FELICITATS A TOTS ELS COMPANYS RIDER 1000

L'any vinent MT ha d'envair la Rider :castell
Núria Vs l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 20, 2013 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 20, 2013 8:36 am

Hola, jo també vaig arribar bé.

Vaig poder saludar a algun de vosaltres i, coses de cert desordre a l'hora de la sortida tenia al costat a l'Eva i la seva K1600. Pel que veig vau anar més per feina que el meu grupet, que erem nou molt hetereogenis, alguns que ja no tenien previst acabar i amb una BMW HP2 de 150 kms d'autonomia.

Al final però, els 1028 kms van caure i algun que ja volia plegar a Isona va arribar fins al final.

Nosaltres si que vam començar el matí pujant per Prades, Cornudella, Porrera, Falset...així que el lleuger "retard" que vam anar acumulant i algun despiste dels no acostumat a rodar tant, encara ens van beneficiar perque només vam agafar pluja baixant a Pont de Suert i tot el Port de la Bonaigua nevant, una superpedregada a Sant llorenç de Morunys quan erem parats al control i la resta, asfalt moll, amenaça continua però res més.

El paisatges espectaculars!!!!!! Pujant a St Llorenç, arribant a Berga es filtrava la llum en uns nuvols que s'obrien cap a la banda sud i tenies Catalunya Central a la vista!!! Ni una foto, però això no s'oblida!!!! :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Per altra banda,
algú va dir aqui que els mossos no montarien res especial: SON UNS MENTIDERS!!! Abans d'arribar a igualada ja haviem passat un radar mòbil i tres furgonetes a diferents trencalls, el radar mòbil per reus no el vam veure perque erem per Prades però arribant a Arnes ben amagadets a darrera els arbres...en fi, era de preveure.

Jo també vaig veure com l'ambulància recollia a un motorista a Flix (en un lloc una mica estrany per caure), espero que no fos greu.

Efectivament no va haver-hi grans aglomeracios de motos en ruta, i tot i que el comportament general el vaig notar molt bo, si que vaig presenciar alguns avançaments en contínua i grups rodant molt apretats entre cotxes...no feia falta.

Vam coincidir unes quantes vegades amb el parell de Derbi 125, que es filtraven entre tanta GS. OLÉ!!!

La banda final, desde Besalú, ja sense cap gràcia, rutina de nit i cansats...eix i cap a casa. Cansats però contents.

Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Mixsanjuan » dl. maig 20, 2013 12:02 pm

Bueno la veritat que jo també m'ho vaig passar d'allo mes bé, encara que divendres a la nit no les tenia totes (truenos rayos y centellas) des de l'habitació del hotel es veien perfectes, pero la veritat que a les 5,15 de la matinada la cosa estaba casi despejada i ja una vegada a damunt de la moto i amb l'ambient dels Riders buff infusió d'ilussió i moral a tope, la resta ja ho han dit els compis, bonas rutas, bonas companyes, bon ambient, bona conducció, i bons mototuristes que ens varen alegrar als controls de pas i que varen inmortalitçarnos amb fotos magnifiques, gracies a tots, ara nomes cal esperar que no ens arribin multes de radar, i fins la la propera rider1000 que a bon segur serem molts mes mototuristes.

Salutacions
Jordi (mixsanjuan)

:viscat
Mixsanjuan l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 20, 2013 12:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. maig 20, 2013 3:07 pm

.

Enhorabona a tots els que vareu acabar!! :viscat

Com diu la canço dels Sopa de Cabra "…amb pluja, vent amb neu i fred" :orquestra tots els alicients per fer un dia de moto 100% rodó :burrucat

Jo em vaig despenjar de participar a la Rider uns quants dies abans,… divendres al migdia el cuquet em bullia per dins però ja no era a temps de preparar la moto (canvi de pneumàtic)… ni demés :martell :martell

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. maig 20, 2013 4:01 pm

Carais quina sorpresa, vàreu arribar casi tots a una hora decent a Besalù. :birracat

Al final no hi vaig anar per què dic.. entre uns que els mossos els pararan a fer fotos de grup i firmades.. :666 Alguns que van amb motos que.. a mès de betzina hi hauràn de posar oli.. :666 algunes.. que han de parar que sel's hi ha corregut el maquillatge., :666 altres amb rebentons.. :666 fins a les dotze de la nit no passen per allà..

En fi conyes a part.., no hi vaig poder anar.. però les cuatre fotos d'en Carles i resta de les explicacions ja m'hi he fet una idea.. Gràcies. :birracat

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. maig 20, 2013 10:48 pm

Personalment la Rider va ésser molt més que una sortida.

Em va donar la oportunitat a coneixre Mototuristes que mai havia vist anteriorment, per exemple el mateix divendres vaig coincidir amb en Jordi Pons amb qui vaig conversar una estoneta i abans de la sortida del dissabte de nou varem coincidir a esmorzar plegats abans de la sortida ( moltes gràcies Jordi per invitar-me a esmorzar), amb en JordiTrident varem coincidir a la "parrilla" de sortida i a la arribada ( varem arribar pràcticament junts).

Coincidir amb Mototuristes que no coneixía ja és molt gratificant, però retrobar-me a la recollida de les acreditacions amb practicament la Totalitat dels Mototuristes inscrits, ja és tot un luxe.

Divendres al vespre vaig anar a sopar amb els companys del foro de Luxury Touring i en el mateix restaurant hi havíen uns xicots molt divertits de Figueres i Palafrugell.

Imatge

Imatge

Una reunió d´aquestes magnituts va fer que acabes fent de anfitriona amb un "guiri" que venia express de Suissa per participar a la Rider i acabes parlant en alemán tota la resta de la vetllada.
També al sopar va venir en Genaro de Vigo amb una K Gt blanca com la meva

A la tarda havia vist en Siono abans de fer el reconeixament dels neumàtics:

Imatge

Em vaig allotjar al Hotel Turó de la Torre i es altament recomanable. El seu propietari és motero i sempre va estar especialmente interesat per la nostra Rider i si podía ajudar en algo.
Moltes gràcies Lluís per la teva amabilitat. El proper any ja em pots reservar la mateixa habitació per la Raider.

Dissabte el matí , com era d´esperar no hi havia ningú per la foto de grup, així dons vaig fer la foto a n´en MixaSanjuan que estaba aparcat just al meu costat.

Imatge

No feia massa bon temps i la pluja va començar a fer acte de presencia.
Jo anava amb la jaqueta Rukka i portava la segona jaqueta a la maleta per si les flies.però ern aquesta malgrat l´aigua , la neu i la pedregada, la jaqueta va aguantar estoicament.

Voldria dir dues coses molt importants:

1.- Felicitar als organitzadors de la Rider. va ésser un gran treball a més realizar per persones molt i molt agradables, amb petits gestos , mirades o comentaris et feien sentir, malgrat el cansanci de la ruta francament bé.

2.- I no menys important que el punt anterior: MOLTES I MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS MOTOTURISTES QUE ENS VAREU VENIR A SALUDAR EN ALGUN PUNT DE LA RUTA. Malgrat anavem molt ràpids i les parades eran molt breus, veure les cares de l´Albert, la Carme , en Saneja, 650X, la Marta, L´AnnA, en Sidru, el Eliseu, la seva Sra ( L´Anna) i perdó si em deixó algú, però de veritat que sense saber-ho ens vareu donar molts ànims per acabar la Rider .

Completar la Rider no va ésser sols feina de un día.
La il.lussió em va fer entrenar uns quants díes abans, reunir-me amb companys per ponderar les millors opcions de ruta, fer trucades s diferents Mototuristes com per exemple l´Albert per les rutes de Tarragona, en Geroni i en JoanF per les rutes de Lleida, en Joan Tarragó per la ruta fins a Sant LLorenç de Morunys... crec que és tot un luxe comptar amb uns companys que malgrat saps que hi son, sempre et poden donar un cop de mà.

Jo els agraiexo a tots el seu esforç i no em vull oblidar de donar les gràcies a n´en Vidi, perqué sense ell al ruta no hagués sigut el mateix.

I ja per ultim i per no alargarme, malgrat no vaig dir res a ningú, durant TOTA LA RIDER VAIG PORTAR LA SENYERA AMB LES VOSTRES SIGNATURES A LA MALETA FENT-ME COMPANYIA, no només vosaltres , sinó altres companys que malhauradament ja no hi son i que de ben segur que els hi hauria fet il.lussió compartir a aquesta sortida.

A tots ells els dedico el meu PIN de la Primera Rider 1000

Imatge

Bona nit
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 22, 2013 6:05 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”