Vaig A Veure El Meu àngel De La Guarda Patagònic
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Vaig A Veure El Meu àngel De La Guarda Patagònic
[quote user="Toni- Max" post="160028"]
tu no tens estres d´oci ???? quote]
Encara NO, Toni... encara No... però tot arribarà :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tu no tens estres d´oci ???? quote]
Encara NO, Toni... encara No... però tot arribarà :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="160039"]Eva entre les fotos i la teva cronica del diumenge per A Corunya, m'he transportat 6 anys enrere (que va ser l'ultima vegada que vaig anar), es una terra encissadora, i gaudir-la com has fet tu "en moto i entre Amics" segur que et quedan ganes de tornar... :razz:[/quote]
I tant, Carme que em quedan ganes de tornar..... son gent encantadora i molt divertits.
Per poc que pogui aquest estiu hi torno. Em toca fer la costa Gallega i menjar més marisc :mrgreen: :mrgreen:
I tant, Carme que em quedan ganes de tornar..... son gent encantadora i molt divertits.
Per poc que pogui aquest estiu hi torno. Em toca fer la costa Gallega i menjar més marisc :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[quote user="PEREBI" post="159796"]+1 amb la fot del túnel.
Si existeix la reencarnació, la Mareta en una altra vida va ser en Marco Polo :shock:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: m´ha fet molta gracia el comentari.
Gracies ;)
Si existeix la reencarnació, la Mareta en una altra vida va ser en Marco Polo :shock:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: m´ha fet molta gracia el comentari.
Gracies ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="159790"]Molt guapes les fotos! :bow
Tot i que en algunes he hagut de girar la pantalla. :lol:[/quote]
Randy, anant de copi només em relaxava tirant fotos, aquest cap de setmana he tirat unes 1500 fotos i de profit només 200.
Per fotografiar les motos del darrera ho feia aixecant els braços i girant la càmara... resultat.... cap per vall ... al menys son diferents :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo crec que a Galicia no estan acostumats que els facin tantes fotos ... a veure si ara no m´inviten més :???: :???: :???:
Tot i que en algunes he hagut de girar la pantalla. :lol:[/quote]
Randy, anant de copi només em relaxava tirant fotos, aquest cap de setmana he tirat unes 1500 fotos i de profit només 200.
Per fotografiar les motos del darrera ho feia aixecant els braços i girant la càmara... resultat.... cap per vall ... al menys son diferents :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo crec que a Galicia no estan acostumats que els facin tantes fotos ... a veure si ara no m´inviten més :???: :???: :???:
- Eva
- Presentats
[quote user="Ramon" post="159499"][quote user="Mareta" post="159480"]
Ja fa temps que dic que tinc ganes de retrobar-me amb en Moncho i fa uns dies el vaig trucar a veure si em volia adoptar un cap de setmana.[/quote]
Dona-li molts records de part meva :kiss[/quote]
Ramon, en Moncho em va donar tambe molts records per tú, en Xavier i en Pasqual .
Em va ensenyar les imatges de Dolomitas 2010, precioses i varem estar parlant del viatge que vareu fer i que es va divertir molt i molt.
Ja fa temps que dic que tinc ganes de retrobar-me amb en Moncho i fa uns dies el vaig trucar a veure si em volia adoptar un cap de setmana.[/quote]
Dona-li molts records de part meva :kiss[/quote]
Ramon, en Moncho em va donar tambe molts records per tú, en Xavier i en Pasqual .
Em va ensenyar les imatges de Dolomitas 2010, precioses i varem estar parlant del viatge que vareu fer i que es va divertir molt i molt.
- Eva
- Presentats
[quote user="Ramon" post="159600"][quote user="Mareta" post="159598"]Ara marxem a la reunió de bmw galicia.
Acostomada amb Mototurisme a llevar-nos a les 6....... avui és tot un luxe ;)
Per cert... aqui el sol surt une mica més tart.... deu ésser per aixó que marxem més tart :???: :???:[/quote]
A veure si et malacostumaràs a llevar-te tard, jeje.
Aquí el sol us surt més tard ... però es posa força més tard també.
Les fotos que vas tirar ahir porten hora de 2/4 de 9 :eyes (suposant que tinguis la hora de la càmara bé).[/quote]
Ramon, el rellotge de la càmara va bé. El sol es va posar prop de les 8:30.
Arribar a Cabo Touriñan no va ésser gaire facil.
Així com Finisterre és molt popular i esta molt ben indicat, Cabo Touriñan no es tant conegut e hi va molt poca gent. De fet, allà a partd del Far no hi ha res de res, Només unes vistes impressionants, fins i tot millors que a Finisterre.
La carretera no està gens , gens ben indicada :???: :???: :???:
I si hi vas amb el temps just.... francament no hi troves :???: :???:
Acostomada amb Mototurisme a llevar-nos a les 6....... avui és tot un luxe ;)
Per cert... aqui el sol surt une mica més tart.... deu ésser per aixó que marxem més tart :???: :???:[/quote]
A veure si et malacostumaràs a llevar-te tard, jeje.
Aquí el sol us surt més tard ... però es posa força més tard també.
Les fotos que vas tirar ahir porten hora de 2/4 de 9 :eyes (suposant que tinguis la hora de la càmara bé).[/quote]
Ramon, el rellotge de la càmara va bé. El sol es va posar prop de les 8:30.
Arribar a Cabo Touriñan no va ésser gaire facil.
Així com Finisterre és molt popular i esta molt ben indicat, Cabo Touriñan no es tant conegut e hi va molt poca gent. De fet, allà a partd del Far no hi ha res de res, Només unes vistes impressionants, fins i tot millors que a Finisterre.
La carretera no està gens , gens ben indicada :???: :???: :???:
I si hi vas amb el temps just.... francament no hi troves :???: :???:
- Eva
- Presentats
Només un petit detall:
Dissabte al mati al llevar-nos plovia i vaig incloure dins la maleta de la Rt l´equp d´aigua per si la cosa anava a pitjor.
Quant ens varem començar a agrupar per la sortida NINGÚ portava equip de pluja ( xubasquero).
La majoria van equipats amb equips Rukka i Bmw i com nosaltres a la Patagonia, mai ens varem possar l´equip d´aigua ( :???: :???: :???: bueno... tampoc el portavem :???: :???: , en Pasqual va dir que el equip de moto que portem ja es suficient :???: :???: :???: )
Dissabte al mati al llevar-nos plovia i vaig incloure dins la maleta de la Rt l´equp d´aigua per si la cosa anava a pitjor.
Quant ens varem començar a agrupar per la sortida NINGÚ portava equip de pluja ( xubasquero).
La majoria van equipats amb equips Rukka i Bmw i com nosaltres a la Patagonia, mai ens varem possar l´equip d´aigua ( :???: :???: :???: bueno... tampoc el portavem :???: :???: , en Pasqual va dir que el equip de moto que portem ja es suficient :???: :???: :???: )
- Eva
- Presentats
En >Moncho te molts i molts bons records de la seva estada entre vosaltres i m´ha comentat que tornarà aquest estiu i que vindrà a fer la transpirenaica i també m´ha comentat que si pot vindra a la KDD.
Ell també es sent, malgrat estigui a A Corunya, un Mototuriste ;)
Ell també es sent, malgrat estigui a A Corunya, un Mototuriste ;)
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva

Com sempre la crónica, com si haguessim estat, fins i tot he salivat amb el dinar de marisc !!! la foto del túnel, com t'han dit abans, es de concurs i de premi( amb algun arreglo), si troves cap concurs de tema motero , no dubtis en presentar-la...
salut i km
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 02, 2011 10:12 am, en total s’ha editat 2 vegades.