Ruta HistoricoMotoTuristica per la Batalla del Ebre
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Ruta HistoricoMotoTuristica Per La Batalla Del Ebre
Doncs jo la moto la tinc ben porca però ja la rentaré demà.
També dutxat, tot i que els peus potser no calia per que ja me'ls havia rentat abans ajudant a rentar la moto d'en Xavi :mrgreen:
Tot perfecte !
També dutxat, tot i que els peus potser no calia per que ja me'ls havia rentat abans ajudant a rentar la moto d'en Xavi :mrgreen:
Tot perfecte !
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones... una ruta per les meves terres amb sorpreses ;) ;)
Pel mati ha arrivat en Pasqual... d'incognit... qui sabia que venia? ...potser que torni al seu nick d'abans :mrgreen:
L'accés a les trinxeres de Villalba per una pista no asfaltada que era quasi com una autopista :eyes :eyes ..... i l'accés a la Fontcalda amb emocions fortes.... crec que haviem d'haver fet una paella quan hem arribat :mrgreen: :mrgreen:
Un dissabte ben aprofitat!!
Bones... una ruta per les meves terres amb sorpreses ;) ;)
Pel mati ha arrivat en Pasqual... d'incognit... qui sabia que venia? ...potser que torni al seu nick d'abans :mrgreen:
L'accés a les trinxeres de Villalba per una pista no asfaltada que era quasi com una autopista :eyes :eyes ..... i l'accés a la Fontcalda amb emocions fortes.... crec que haviem d'haver fet una paella quan hem arribat :mrgreen: :mrgreen:
Un dissabte ben aprofitat!!
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Si senyor,un dissabte perfecte ben aprofitat i ple de petites anècdotes.
-El Jeppy i la Maria Rosa han vingut en cotxe per la zona del Penedès per altres motius i ens han acompanyat a l’esmorzar.
-El Pasqual s’ha presentat per sorpresa.
-Desprès d’esmorzar, nomes començar la ruta en han parat els mossos demanant-nos el permís de conduir a tots per “segons ells” conscienciar-nos. Conscienciar-nos?, suposo que era perquè agafem consciencia dels perills que comporta anar amb moto. Com si no ho sabéssim!!. Be, de totes maneres, gracies. Aquesta vegada s’han portat be amb nosaltres.
-Una pista sense asfaltar casi tan ample com una autopista que ens ha portat a unes trinxeres. Per cert, on es el Nord.
-Em vist les restes d’una població atrapada entre mig dels dos bàndols a la Guerra Civil, Corbera d’Ebre.
-Em fet un altre pista de uns vuit Quilometres, preciosa. Aquesta vegada asfaltada amb asfalt del que els agrada a les GS’s, que ens ha portat fins a Font Calda on em fet el Picnic. Les empanadilles de la Meri i els pastissos de la Meri i la Nuria, tot boníssim.
-Quan ja marxàvem de Font Calda s’ha posat a ploure i el dilema era tornar per la pista que havíem vingut o badejar un petit rierol. Aquí es on el Javi s’ha decidit a rentar la seva moto. Veient que no quedava del tot neta, els demes (Javi inclòs), en em decidit tornar per la mateixa pista i rentar les nostres motos a casa.
Com es pot veure, un Dissabte dona per molt.
Fins la propera.
-El Jeppy i la Maria Rosa han vingut en cotxe per la zona del Penedès per altres motius i ens han acompanyat a l’esmorzar.
-El Pasqual s’ha presentat per sorpresa.
-Desprès d’esmorzar, nomes començar la ruta en han parat els mossos demanant-nos el permís de conduir a tots per “segons ells” conscienciar-nos. Conscienciar-nos?, suposo que era perquè agafem consciencia dels perills que comporta anar amb moto. Com si no ho sabéssim!!. Be, de totes maneres, gracies. Aquesta vegada s’han portat be amb nosaltres.
-Una pista sense asfaltar casi tan ample com una autopista que ens ha portat a unes trinxeres. Per cert, on es el Nord.
-Em vist les restes d’una població atrapada entre mig dels dos bàndols a la Guerra Civil, Corbera d’Ebre.
-Em fet un altre pista de uns vuit Quilometres, preciosa. Aquesta vegada asfaltada amb asfalt del que els agrada a les GS’s, que ens ha portat fins a Font Calda on em fet el Picnic. Les empanadilles de la Meri i els pastissos de la Meri i la Nuria, tot boníssim.
-Quan ja marxàvem de Font Calda s’ha posat a ploure i el dilema era tornar per la pista que havíem vingut o badejar un petit rierol. Aquí es on el Javi s’ha decidit a rentar la seva moto. Veient que no quedava del tot neta, els demes (Javi inclòs), en em decidit tornar per la mateixa pista i rentar les nostres motos a casa.
Com es pot veure, un Dissabte dona per molt.
Fins la propera.
Salutacions moteres.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ruta HistoricoMotoTuristica per la Batalla del Ebre
Jo no m'ho crec tot això si no veig cap foto.... :roll:

- Ra-mon
- Presentats
Un bon resum, Àngel ;)
Per cert, al final he preferit alleugerir la tornada cap a casa i he agafat l'autopa$ta :roll:
Per cert, al final he preferit alleugerir la tornada cap a casa i he agafat l'autopa$ta :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Randy-650" post="163486"]Jo no m'ho crec tot això si no veig cap foto.... :roll:[/quote]
Vaig a dormir, però no sé si podré, doncs no he vist cap foto encara..... :crys
Vaig a dormir, però no sé si podré, doncs no he vist cap foto encara..... :crys

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo certifico tot el que diuen, però esperaré que algú faci la crònica...en tinc masses de pendents i haig d'aconseguir que alguns vagin a Lourdes amb bicicleta :lol: :lol:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
[quote user="Ramon" post="163487"]Un bon resum, Àngel ;)
Per cert, al final he preferit alleugerir la tornada cap a casa i he agafat l'autopa$ta :roll:[/quote]
Has triat l’opció mes correcte, Ramon.
La N340 a partir d’ Altafulla fins a Vilafranca anava mes lenta que una tortuga coixa, com sempre.
El Carles també ho sap. ;)
Per cert, al final he preferit alleugerir la tornada cap a casa i he agafat l'autopa$ta :roll:[/quote]
La N340 a partir d’ Altafulla fins a Vilafranca anava mes lenta que una tortuga coixa, com sempre.
El Carles també ho sap. ;)
Salutacions moteres.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Randy-650" post="163490"][quote user="Randy-650" post="163486"]Jo no m'ho crec tot això si no veig cap foto.... :roll:[/quote]
Vaig a dormir, però no sé si podré, doncs no he vist cap foto encara..... :crys[/quote]
Randy te estas malacostumbrando, tienes que ir a las lasidas en vez de tanta foto :twisted:
Vaig a dormir, però no sé si podré, doncs no he vist cap foto encara..... :crys[/quote]
Randy te estas malacostumbrando, tienes que ir a las lasidas en vez de tanta foto :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Em sembla que el Javi ha rentat la moto a Fontcalda,ha creuat el riu veient que hi ha asfalt,pero no ha vist el verdet que hi ha.
Ja he creuat per aqui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que potser va rentar la moto aqui ?

Ja he creuat per aqui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que potser va rentar la moto aqui ?

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 27, 2011 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Exacte! Stelvio ets un crack. A mès algú va aprofitar per rentar l'equip i provar si el goretex aguanta....
- Javihospitalet
- Presentats
Molt be STELVIO pero bueno habia un poco mas de agua :enfadat
- Ra-mon
- Presentats
Stelvio, segur que algú t'ho ha cantat ;)
Pasqual, jo aquí vaig descobrir que tinc que canviar-me les botes, les que porto s'omplen d'aigua de seguida
Pasqual, jo aquí vaig descobrir que tinc que canviar-me les botes, les que porto s'omplen d'aigua de seguida
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="163521"]Stelvio, segur que algú t'ho ha cantat ;)
[/quote]
Ramon,no m´ho ha cantat ningú,pero es l´unic pas que hi ha,i el problema (ja m´hi vaig trobar)es el verdet que hi ha al terre,més que la quantitat d´aigua :mrgreen: :mrgreen:
Encara que jo no vaig anar al terre ........................ em va faltar poc ;)
Ramon,no m´ho ha cantat ningú,pero es l´unic pas que hi ha,i el problema (ja m´hi vaig trobar)es el verdet que hi ha al terre,més que la quantitat d´aigua :mrgreen: :mrgreen:
Encara que jo no vaig anar al terre ........................ em va faltar poc ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Javihospitalet" post="163516"]Molt be STELVIO pero bueno habia un poco mas de agua :enfadat[/quote]
Javi,entiendo que con esta "cantidad de agua",la autoestima quede mal herida ;) ;)
Pero ,insisto,para mí el problema no está ahí,sino en como resbala :cerv
Javi,entiendo que con esta "cantidad de agua",la autoestima quede mal herida ;) ;)
Pero ,insisto,para mí el problema no está ahí,sino en como resbala :cerv
- Javihospitalet
- Presentats
ya la minina pondra el video como entre 5 o 6 pasabamos la moto de un lado a otro :lol: :lol: :lol:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Nosaltres també vam arribar bé! Un dia fantàstic amb anècdotes de tots els estils, vam gaudir d'un bon dia de moto amb una molt bona companyia!
[quote user="Angel" post="163500"][quote user="Ramon" post="163487"]Un bon resum, Àngel ;)
El Carles també ho sap. ;)[/quote]
Doncs si... i com que ho se des de fa molts anys prefereixo llençar 3€ a la brossa (o que s'ho embutxaquin els de l'autopista), i arribar a casa una mica abans, i sense l'estrés que provoca circular per la N340 quan va plena!
Fins aviat!
Nosaltres també vam arribar bé! Un dia fantàstic amb anècdotes de tots els estils, vam gaudir d'un bon dia de moto amb una molt bona companyia!
[quote user="Angel" post="163500"][quote user="Ramon" post="163487"]Un bon resum, Àngel ;)
El Carles també ho sap. ;)[/quote]
Doncs si... i com que ho se des de fa molts anys prefereixo llençar 3€ a la brossa (o que s'ho embutxaquin els de l'autopista), i arribar a casa una mica abans, i sense l'estrés que provoca circular per la N340 quan va plena!
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Despres de la magnifica descripció del dia per part de l´angel,poca cosa més es pot dir, aixi que el que fare sera possar-vos la prova grafica de gairebé tot ;)
EL poble vell de Corbera d´Ebre

A Villalba i els Arcs, al lloc anomenat "Els Barrancs".

I l´Ermita de Gandesa de FontCalda

I el rentador de motos....quant hi passaven unes que no els hi feia falta rentar ;)

Mes fotos al PICASA
EL poble vell de Corbera d´Ebre
A Villalba i els Arcs, al lloc anomenat "Els Barrancs".
I l´Ermita de Gandesa de FontCalda
I el rentador de motos....quant hi passaven unes que no els hi feia falta rentar ;)
Mes fotos al PICASA
Ex ...moltes coses
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Be ja està tot dit i ilustrat, nomes dir que ens ho vam passar molt be, i que no hi ha cap video.
Afegiré només cuatre fotos.
La de quan els mossos que ens van convidar a estitar les cames, encara que només feia 10 minuts que haviem arrencat.

L'arribada al poble verll de Corbera d'Ebre.

Camí de Fontcalda.

I la de dues cabres salvatxes que hi havian a Fontcalda, encara que la imatge es de molt mala qualitat.

LA RESTA DE LES FOTOS
Afegiré només cuatre fotos.
La de quan els mossos que ens van convidar a estitar les cames, encara que només feia 10 minuts que haviem arrencat.
L'arribada al poble verll de Corbera d'Ebre.
Camí de Fontcalda.
I la de dues cabres salvatxes que hi havian a Fontcalda, encara que la imatge es de molt mala qualitat.
LA RESTA DE LES FOTOS