Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre

Entrada Autor: Tiramilles » dv. set. 02, 2011 9:28 am

Hola!!
Doncs vaig parlar em en Pere de Torello (Pere29) que també vindrà i també l'hi va millor el dissabte, es a dir demà, per tant em sap greu Pascual peró...
per aclamació popular 3 a 1 ho farem dissabte, demà.

Conctretant a les 9 - 9.15 a la gasolinera de Moià, pararem a esmorzar a algun lloc (bar-restaurant)
Exploratoria a veure que passa....objectiu St. Hilari, pel que veig tots anem amb mixtes, per tant no ens podem complicar massa.

El temps:
http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ ... at/d1.html

Al matí sembla que es pot aguantar, a la tarda aigua segura!!

De moment:
-650X
-Pere 29
-Tiramilles
-
-

Fins demà, si he acabat la moto a temps...

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 10:16 am

ok miraré si algú més vol venir i confirmaré la meva assistència (encara no he parlat amb la dona :oops: )
Suposo que a Moià nomès hi ha una benzinera... jo vaig molt perdut per aquells verals.

salut.

PD: L'esmorzar que no falti ;)

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dv. set. 02, 2011 1:57 pm

Tiramilles, jo no crec que vingui demà,tinc la moto massa neta per fer pistes :lol: :lol:
pero si avui et fa falta ajuda per arreglar moto fes-me un toc,ens veiem .

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. set. 02, 2011 2:16 pm

Hola nois,

Que vagi bé l'exploratòria, ja explicareu...

Algun dia acabarem de mirar el tram de Sant Hilari - Girona!!!

Molt sovint son més divertides que les rutes del dia oficial!

Jo no tinc lliure el dissabte, a més el diumenge intentarem fer el Canigó! (pluja també ¿?)

Ens veiem

Carles
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 02, 2011 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. set. 02, 2011 2:54 pm

Aprofiteu el dissabte. Ja faré la ruta quan anem tots junts.

Vigileu amb l'aigua... :lol:

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm

Entrada Autor: Pere29 » dv. set. 02, 2011 3:18 pm

[quote user="jordivili" post="178117"]Tiramilles, jo no crec que vingui demà,tinc la moto massa neta per fer pistes :lol: :lol:
pero si avui et fa falta ajuda per arreglar moto fes-me un toc,ens veiem .[/quote]
Seras marica, quina excusa, que tinc la moto neta, d´aqui dos dies et veig amb una gs jejejejejejejje

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dv. set. 02, 2011 3:24 pm

[quote user="Tiramilles" post="178091"]Hola!!
Doncs vaig parlar em en Pere de Torello (Pere29) que també vindrà i també l'hi va millor el dissabte, es a dir demà, per tant em sap greu Pascual peró...
per aclamació popular 3 a 1 ho farem dissabte, demà.

Conctretant a les 9 - 9.15 a la gasolinera de Moià, pararem a esmorzar a algun lloc (bar-restaurant)
Exploratoria a veure que passa....objectiu St. Hilari, pel que veig tots anem amb mixtes, per tant no ens podem complicar massa.

El temps:
http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ ... at/d1.html

Al matí sembla que es pot aguantar, a la tarda aigua segura!!

De moment:
-650X
-Pere 29
-Tiramilles
-
-

Fins demà, si he acabat la moto a temps...[/quote]
quedem a les 8:15 a la eso nosaltres, si veus que no i soc em truques ok

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 5:58 pm

Gent, no sé com ho teniu, però seria possible avançar una mica la sortida? es que estem molt impacients ;)

No, el que passa es que tant en Julià G650X-Challenge, com jo tenim compromisos a l'hora de dinar, i si cap a quarts d'una hem d'anar desfilant cap a Girona començant a les 9 s'ens farà molt curta.

Com ho veieu per començar a les 8 o 1/4 de 9??

Salut!

De moment:
-650X
-Pere 29
-Tiramilles
- Julià

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 6:02 pm

La propera prèvia serà dimarts dia 6 de Setembre i començarà a les 14h amb un dinar al La Masia del Cabrit (poligon ind. Nestlé) tenim intenció de fer el tram St.Hilari-Girona.

La llista de moment:
-Gandalf
-Julià
-Rafel
-650X

Salut! ;)

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. set. 02, 2011 6:23 pm

[quote user="650X" post="178139"]La propera prèvia serà dimarts dia 6 de Setembre i començarà a les 14h amb un dinar al La Masia del Cabrit (poligon ind. Nestlé) tenim intenció de fer el tram St.Hilari-Girona.

La llista de moment:
-Gandalf
-Julià
-Rafel
-650X

Salut! ;)[/quote]

Apunta'm com a provisional!

Salut

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dv. set. 02, 2011 9:19 pm

[quote user="650X" post="178138"]Gent, no sé com ho teniu, però seria possible avançar una mica la sortida? es que estem molt impacients ;)

No, el que passa es que tant en Julià G650X-Challenge, com jo tenim compromisos a l'hora de dinar, i si cap a quarts d'una hem d'anar desfilant cap a Girona començant a les 9 s'ens farà molt curta.

Salut!

De moment:
-650X
-Pere 29
-Tiramilles
- Julià[/quote]

Ok, nosaltres marxem de Torelló a les 7.45 en mitja hora llarga serem allà, el que passa es que en Pere treballa fins tard a la nit (3 o 4) i hauria de poder dormir una mica, ens veiem allà a les 8-15 aprox.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. set. 02, 2011 11:40 pm

[quote user="Tiramilles" post="178148"][quote user="650X" post="178138"]Gent, no sé com ho teniu, però seria possible avançar una mica la sortida? es que estem molt impacients ;)

Salut!

De moment:
-650X
-Pere 29
-Tiramilles
- Julià[/quote]

Ok, nosaltres marxem de Torelló a les 7.45 en mitja hora llarga serem allà, el que passa es que en Pere treballa fins tard a la nit (3 o 4) i hauria de poder dormir una mica, ens veiem allà a les 8-15 aprox.[/quote]
OK

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. set. 03, 2011 7:55 pm

encara no heu arribat a casa??? i les fotos que?? no foto=no prèvia...

Heu arribat a Sant Hilari? quan he arribat a casa he vist que el lloc on us hem deixat aquell pont es just on anava a parar el track que vaig fer aquell dia... o sigui que fins a Sant Sadurni d'Osomort hi ha 10km a molt estirar.

salut!

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » ds. set. 03, 2011 8:05 pm

Bones Enric ja ho explicaran pero el problema que em tingut al brull sa repetit em una mica menys de sort que el primer cop, pero bueno ja ho explicara en Jordi

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dg. set. 04, 2011 1:56 pm

Hola a tots!!

Al final l'exploratoria va ser d'exit relatiu, tenim un track bo des de Moià fins a Espinelves.

Segons el Mapsource el track fa 50 Km, a mi em sembla que una mica més però...

Basicament són pistes ràpides i bones de Moià a Seva, de Seva a la carretera de la Fullaca, es un tram divertit, que começa amb una pujadeta tècnica (no dificil) de roca i continua amb una pista força bona i divertida. El tram de La Fullaca a Viladrau es una pista estreta, tècnica i una mica trencada. De Viladrau a Espinelves pistes fàcils.

No vam poder fer el tram Espinelves-St Hilari per problemes mecànics, però el troç que vam fer pintava una mica massa complicat. Haurem de buscar alguna alternativa...

CRÒNICA.

Ens vam trobar 6 exploradors...
-650X (GS 1200)
-Julia (GS 1200)
-Jordivili (XT 660 X) al final va embrutar la moto, amb neumàtics 100 %de carretera
-Pere 29 (F 800GS)
-Chico (GS 1150)
-Tiramilles (DR BIG)

Imatge
Imatge
Imatge

Sense gaires complicacions vam fer el tram Moià-Seva, llavors vam anar a Esmorzar al Brull.

Imatge
Imatge
Imatge
Vistes baixant de Collsuspina a Tona.

Després d'esmorzar va tocar fer una reparació a la meva Suzuki, ja que es va trencar el tub de gasolina que va de la bomba al carburador, després d'una hora i un boligraf d'en Chico :shock: vam poder continuar... en plan MCGyver total... :cool:

Sense més noticia vam fer el tram Seva-La Fullaca, allà en van deixar en 650X, Julià,Pere i Chico. En Jordivili i jo vam contiunuar direcció Viladrau-Espinelves-St Hilari.

Després d'Espinelves, vam començar a pujar direcció St Hilari, el track de seguida es va complicar i sobretot quan vam haver de passar un troç que estaven desbrossant i estava ple de troncs, branques... Just uns metres després d'aquest troç vam començar a sentir pudor de gasolina, i efestivament la solució d'emergencia va aguantar fina allà, basicament, el plàstic dels bolis no aguantem moltes hores la gasolina...jeje :mrgreen:

Com que era tard, i la temperatura del motor no permetia treballar en ell, vam baixar per inercia fins a Espinelves. Vam aparcar la meva moto i tots dos vam anar a Torelló amb la XT, a la tarda vam tornar amb un remolc i vam intentar tornar a Torelló, però aquesta ja es una altra historia... :cool:
Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 04, 2011 2:02 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dg. set. 04, 2011 10:27 pm

Hola Jordi

No es veuen les imatges... :cool:

Això ja va prenen forma, guay!

Una pregunta amb bona intenció: Aquests trams tècnics que comentes, son molt tècnics i dificils?

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. set. 04, 2011 10:57 pm

[quote user="CMB" post="178312"]Hola Jordi

Una pregunta amb bona intenció: Aquests trams tècnics que comentes, son molt tècnics i dificils?

Salut[/quote]
La pregunta no va per mi... però entenc que si una XT supermotard amb rodes 100% asfalt passa, jejejeje, es que una trail hauria de passar no? :mrgreen:

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dl. set. 05, 2011 8:12 am

[quote user="CMB" post="178312"]Hola Jordi

Salut[/quote]

No home no!!
CMB, no són dificils, però no són la tipica pista forestal de mida 4X4, són una mica més estretes i amb una mica de desnivell. Recordes el tram que vam fer al Canigó després del panta de boadella? Doncs un cosa així.
Qualsevol moto i pot passar amb qualsevol pilot.
REPETEIXO NO SON DIFICILS, TÉCNIC NO VOL DIR DIFICIL.

Sabem alguna cosa del tram Lleida-Cervera?

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. set. 05, 2011 8:48 am

[quote user="Tiramilles" post="178321"][quote user="CMB" post="178312"]Hola Jordi

Salut[/quote]

No home no!!
CMB, no són dificils, però no són la tipica pista forestal de mida 4X4, són una mica més estretes i amb una mica de desnivell. Recordes el tram que vam fer al Canigó després del panta de boadella? Doncs un cosa així.
Qualsevol moto i pot passar amb qualsevol pilot.
REPETEIXO NO SON DIFICILS, TÉCNIC NO VOL DIR DIFICIL.

Sabem alguna cosa del tram Lleida-Cervera?[/quote]

Jejeje, evidentment no ho deia només per mi, ho deia per altres persones que han manifestat venir i que potser no tenen tanta experiència!!!

Perfecte, perfecte!!!

A veure si demà per la tarda, tinc les nenes colocades amb els avis i puc anar amb l'Enric a acabar de perfilar el tram Gironí. Estarà ben humit!!!! No para de ploure per aquesta zona.

Per cert, s'ha calculat una mica les hores? Ho dic per que a les dates que es vol fer a les 8 del vespres ja serà ben fosc, o abans si està núvol. Clar que sempre hi ha l'alternativa de l'asfalt...

Bona feina i ens veiem! ;)

Carles

Tiramilles
Presentats

Entrada Autor: Tiramilles » dl. set. 05, 2011 8:52 am

Per cert.

Si podeu arribar fins a Espinelves i/o Viladrau ja tindrem el tram tancat Moià-Girona i si no recordo en Cuco ja va acabar el tram Cervera-Moià.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”