Divendres 9 De Desembre Trail Alt Empordà
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Divendres 9 De Desembre Trail Alt Empordà
Per cert, qui vulgui la ruta pel GPS, que m'enviï un MP amb l'email i li enviaré.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
A Sant Quirze de Colera un cop hi vem menjar amb una sortida extraoficial de MTC. Hi ha un restaurant al costat del monestir i vem menjar bastant correctament. Demà miro si en trobo el telefon, quants serem?
Avui amb la F800GS hi ha algún lloc que no haguessis passat, o potser si... però amb "huevos". :mrgreen:
Salut!
Avui amb la F800GS hi ha algún lloc que no haguessis passat, o potser si... però amb "huevos". :mrgreen:
Salut!
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="186570"]A Sant Quirze de Colera un cop hi vem menjar amb una sortida extraoficial de MTC. Hi ha un restaurant al costat del monestir i vem menjar bastant correctament. Demà miro si en trobo el telefon, quants serem?
Salut![/quote]
Ok, ja diràs el tf...
Has anat amb en Sidru, oi? Ja feu por vosaltres dos, aviat sereu el terror de l'Empordà, jejeje ;)
Demà potser vaig de compres... :shock:
Salut![/quote]
Ok, ja diràs el tf...
Has anat amb en Sidru, oi? Ja feu por vosaltres dos, aviat sereu el terror de l'Empordà, jejeje ;)
Demà potser vaig de compres... :shock:
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tal com diu en Tiramilles .... les trails lleugeres que em segueixin ????? :enfaduu :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Tal com diu en Tiramilles .... les trails lleugeres que em segueixin ????? :enfaduu :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- CMB
- Presentats
[quote user="Sidru" post="186573"]Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tal com diu en Tiramilles .... les trails lleugeres que em segueixin ????? :enfaduu :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
A final acabem fent 16 grups d'una moto. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Però s'ha de vigilar que en Jordi no trobi el "nen de la corba" :razz: :razz: :razz:
Tal com diu en Tiramilles .... les trails lleugeres que em segueixin ????? :enfaduu :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Però s'ha de vigilar que en Jordi no trobi el "nen de la corba" :razz: :razz: :razz:
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
[quote user="CMB" post="186575"][quote user="Sidru" post="186573"]Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Però s'ha de vigilar que en Jordi no trobi el "nen de la corba" :razz: :razz: :razz:[/quote]

El primer que m'avanci :sado :sado :sado :sado
:mrgreen: :mrgreen: Enric de bon rotllo :kiss vale?????? Per cert ... ja funciona el mòbil???
Apa bona nit.....
Però s'ha de vigilar que en Jordi no trobi el "nen de la corba" :razz: :razz: :razz:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: Enric de bon rotllo :kiss vale?????? Per cert ... ja funciona el mòbil???
Apa bona nit.....
- CMB
- Presentats
[quote user="Sidru" post="186577"][quote user="CMB" post="186575"][quote user="Sidru" post="186573"]Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Apa bona nit.....[/quote]
jajajaja...
Enric, aquests pantalons tant taronjes, no són molt KTM's?
només ho pregunto, eh!

jajajaja...
només ho pregunto, eh!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="186578"][quote user="Sidru" post="186577"][quote user="CMB" post="186575"][quote user="Sidru" post="186573"]Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jajajaja...
només ho pregunto, eh!
[/quote]
Si, mmmmm... tens raó que son una mica katemeerus, catxís... ara hauré de comprar una moto nova. :twisted:
Sidru: el telefon ha ressuscitat... falsa alarma!
Salut

jajajaja...
només ho pregunto, eh!
Si, mmmmm... tens raó que son una mica katemeerus, catxís... ara hauré de comprar una moto nova. :twisted:
Sidru: el telefon ha ressuscitat... falsa alarma!
Salut
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="CMB" post="186575"][quote user="Sidru" post="186573"]Ja hi som ..... farem dos grups???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Si us plau no em parleu d'aquella experiencia...aquesta nit ja no podré dormir... :shock:
Sidru veient la taula de pesos que han publicat, potser que aquest cop no sigui tant optimista....anire amb el grup de les lleugeretes...
:lol: :lol:
Si us plau no em parleu d'aquella experiencia...aquesta nit ja no podré dormir... :shock:
Sidru veient la taula de pesos que han publicat, potser que aquest cop no sigui tant optimista....anire amb el grup de les lleugeretes...
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
[quote user="650X" post="186561"][quote user="CMB" post="186558"]Hola
Fent cas a la veu de l'experiència... anirem a esmorzar al Café d'Argelaguer. Sortiré de Girona a les 8h del matí i a les 8.30h més o menys ja hi seré. Així a les 9.30h ja podrem sortir de Sadernes tranquilament.
Salut[/quote]
Avui hem estat donant un vol per la zona en busca de fang i la veritat es que...
...cap problema. Encara que es volgués fer Sadernes-Coll de Bassegoda - Hostal de la Muga - Sant Joan de Bossols - Albanyà fins i tot amb mixtes no hi hauria cap problema. Evidentment que hi ha fangueig a les zones que no toca el sol, però sense ser exagerat.
Salut[/quote]
Enric,merçi per la informacio del terreny,ja veig que us ho vareu passar be amb en Sidru.Ja tinc ganes de que sigui divendres jeje..
Fent cas a la veu de l'experiència... anirem a esmorzar al Café d'Argelaguer. Sortiré de Girona a les 8h del matí i a les 8.30h més o menys ja hi seré. Així a les 9.30h ja podrem sortir de Sadernes tranquilament.
Salut[/quote]
Avui hem estat donant un vol per la zona en busca de fang i la veritat es que...
...cap problema. Encara que es volgués fer Sadernes-Coll de Bassegoda - Hostal de la Muga - Sant Joan de Bossols - Albanyà fins i tot amb mixtes no hi hauria cap problema. Evidentment que hi ha fangueig a les zones que no toca el sol, però sense ser exagerat.
Salut[/quote]
Enric,merçi per la informacio del terreny,ja veig que us ho vareu passar be amb en Sidru.Ja tinc ganes de que sigui divendres jeje..
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Hem feu una mica de por
espero que no aneu molt cremats...que jo sí que vaig veure "el nen de la curva" a la sortida del Montseny :eyes
En la questió del restaurant en conec un a Colera que es menja molt bé i bé de preu amb un aparcament bastant gran es diu EL JOVENT Tel: 972 389 009
Salut :form
En la questió del restaurant en conec un a Colera que es menja molt bé i bé de preu amb un aparcament bastant gran es diu EL JOVENT Tel: 972 389 009
Salut :form
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- CMB
- Presentats
[quote user="Jsk" post="186593"]Hem feu una mica de por
espero que no aneu molt cremats...que jo sí que vaig veure "el nen de la curva" a la sortida del Montseny :eyes
Salut :form[/quote]
No et preocupis, els més "cremats"(amb motos trail lleugeres) ja marxen a davant i tenen temps de fer una cigarreta mentre esperen... :lol: :lol:
Segurament hi haurà gent del mateix nivell inicial, per tant cap problema!
Salut
Salut :form[/quote]
No et preocupis, els més "cremats"(amb motos trail lleugeres) ja marxen a davant i tenen temps de fer una cigarreta mentre esperen... :lol: :lol:
Segurament hi haurà gent del mateix nivell inicial, per tant cap problema!
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Mira... anar fent... amb el meu zeppelin no puc anar molt a sac...es veu que serà la que més pesa... :D bona aquesta... els de les 450 que vagin a davant obrint pas... estic per demanar a un col.lega que em deixi una 300... però no sé si es tenir molta jeta... :lol: :lol:
I es que porto la goma del darrera que fa riure...
Jo també vaig menjar un dia a Sant Quirze de Colera força bé... però hauriem de reservar: tel. 972 193 186... qui ho fa?
O anem a unaltre lloc?
A les 8.30 a Argelaguer? ok...
Enric a quina hora quedem, doncs?
JSK, quedem i ens trobem per l'alçada de Banyoles?
AL final quants dieu que som? 16?????????????????? mon dieu....
I es que porto la goma del darrera que fa riure...
Jo també vaig menjar un dia a Sant Quirze de Colera força bé... però hauriem de reservar: tel. 972 193 186... qui ho fa?
O anem a unaltre lloc?
A les 8.30 a Argelaguer? ok...
Enric a quina hora quedem, doncs?
JSK, quedem i ens trobem per l'alçada de Banyoles?
AL final quants dieu que som? 16?????????????????? mon dieu....
- CMB
- Presentats
Hola
Ja aniràs bé amb la Katty... però i per què no el canvies el neumàtic? s'ha de consumir i gastar... :razz: :razz: :razz: :razz:
Ahir per les gavarres, anant a peu i cotxe, les pistes estaven humides i en molt bon estat per anar lleuger! Però de tant en tant es troba una zona més molla que cal vigilar!
Aniré recopilant el nom dels restaurants que digueu i ja hi faré un truc jo, per que ens facin un preu de grup i no tinguem problemes. Calculo que arribarem entre les 2 i les 3, per tant millor reservar i anem tranquils. Si hi ha algun problema durant la ruta, sempre podem agafar l'asfalt i arribem més ràpidament a lloc.
Si de cas, podem fer una parada a la betzinera de la República cap a les 8.10h i si ens trobem a lloc podem acabar d'arribar junts fins a Aregelaguer.
Carles
Ja aniràs bé amb la Katty... però i per què no el canvies el neumàtic? s'ha de consumir i gastar... :razz: :razz: :razz: :razz:
Ahir per les gavarres, anant a peu i cotxe, les pistes estaven humides i en molt bon estat per anar lleuger! Però de tant en tant es troba una zona més molla que cal vigilar!
Aniré recopilant el nom dels restaurants que digueu i ja hi faré un truc jo, per que ens facin un preu de grup i no tinguem problemes. Calculo que arribarem entre les 2 i les 3, per tant millor reservar i anem tranquils. Si hi ha algun problema durant la ruta, sempre podem agafar l'asfalt i arribem més ràpidament a lloc.
Si de cas, podem fer una parada a la betzinera de la República cap a les 8.10h i si ens trobem a lloc podem acabar d'arribar junts fins a Aregelaguer.
Carles
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="186595"]
Enric a quina hora quedem, doncs?[/quote]
Tens un MP!! a 7:45 al trencant de Raset?
Enric a quina hora quedem, doncs?[/quote]
Tens un MP!! a 7:45 al trencant de Raset?
-
- Presentats
No m'ha arribat cap MP pero val. 7.45 trencant de Raset!! :D
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Jo seré a la benzinera de Serinyà amb el dipòsit ple al voltant de les 8'20. . . OK??
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 07, 2011 3:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="186601"]No m'ha arribat cap MP pero val. 7.45 trencant de Raset!! :D[/quote]
ostres... :shock: que extrany, jo el tinc a la bústia de missatges enviats. T'el torno a passar.
ostres... :shock: que extrany, jo el tinc a la bústia de missatges enviats. T'el torno a passar.
-
- Presentats
Be, aquest que m'ha arribat es el que ja tenia. Però ja està clar, don't worry.. a les 7.45 a Rasillo. En CMB serà a la República a les 8.10?... En JSK serà a Serinyà a les 8.20...
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="186614"]Be, aquest que m'ha arribat es el que ja tenia. Però ja està clar, don't worry.. a les 7.45 a Rasillo. En CMB serà a la República a les 8.10?... En JSK serà a Serinyà a les 8.20...[/quote]
Perfecte tu davant ... i jo de moto escombra. Semblarem la Sarfa :mrgreen:
edito:per la republica a no ser que sigui necessari, no hi passarem... anirem a sortir a Cornellà de Terri, una mica més amunt de la republica. Millor ens trobem amb en JFK i esperem en CMB a Serinyà no creus?
Perfecte tu davant ... i jo de moto escombra. Semblarem la Sarfa :mrgreen:
edito:per la republica a no ser que sigui necessari, no hi passarem... anirem a sortir a Cornellà de Terri, una mica més amunt de la republica. Millor ens trobem amb en JFK i esperem en CMB a Serinyà no creus?
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 07, 2011 11:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.