Escapada Low Cost a Hautes Pyrenees al Agost
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dj. set. 16, 2010 11:17 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Escapada Low Cost A Hautes Pyrenees Al Agost
hola a tots !!!
te molt bona pinta la surtida, a mes vaig estar fa temps i es un entorn fantastic.... ho planifico durant uuns dies i confirmo la meva asistencia... ufff he de comparar tenda, sac, etc... pero en principi m'agrada el plan.
salutacions a tots !!!
te molt bona pinta la surtida, a mes vaig estar fa temps i es un entorn fantastic.... ho planifico durant uuns dies i confirmo la meva asistencia... ufff he de comparar tenda, sac, etc... pero en principi m'agrada el plan.
salutacions a tots !!!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="STELVIO 00" post="206270"]Ja m´han confirmat la reserva del camping :ban :ban :ban :ban :ban
Em dutxaré molt abans d´anar hi :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Bones!!!
A mi no m'ha arribat cap mail de confirmació! Als demés els hi ha arribat?? :???: :???:
Per cert, ja t'has dutxat?? :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Bones!!!
A mi no m'ha arribat cap mail de confirmació! Als demés els hi ha arribat?? :???: :???:
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Carles" post="208083"][quote user="STELVIO 00" post="206270"]Ja m´han confirmat la reserva del camping :ban :ban :ban :ban :ban
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Carles, mira ho , en Ramon ja ho té, en Jordi va ser el primer, a mi em van escriure també.
PD: Faig com els camells amb el menjar, em dutxo molt per anar acumulant neteja :mrgreen: :mrgreen:
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Carles, mira ho , en Ramon ja ho té, en Jordi va ser el primer, a mi em van escriure també.
PD: Faig com els camells amb el menjar, em dutxo molt per anar acumulant neteja :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
[quote user="STELVIO 00" post="208093"][quote user="Carles" post="208083"][quote user="STELVIO 00" post="206270"]Ja m´han confirmat la reserva del camping :ban :ban :ban :ban :ban
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
PD: Faig com els camells amb el menjar, em dutxo molt per anar acumulant neteja :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
A naltros tambe ens han confirmat per mail
:cerv
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
PD: Faig com els camells amb el menjar, em dutxo molt per anar acumulant neteja :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Carles
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="208120"][quote user="STELVIO 00" post="208093"][quote user="Carles" post="208083"][quote user="STELVIO 00" post="206270"]Ja m´han confirmat la reserva del camping :ban :ban :ban :ban :ban
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
:cerv[/quote]
Bones!!!
Ja està... ho he tornat a fer i m'han respós ràpid, es veu que havia d'insistir!!! Això si, la resposta és clara i concisa: "la réserva esta buena" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fins aviat!
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
:cerv[/quote]
Bones!!!
Ja està... ho he tornat a fer i m'han respós ràpid, es veu que havia d'insistir!!! Això si, la resposta és clara i concisa: "la réserva esta buena" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Carles" post="208127"]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A mí em van dir el mateix, em sembla que es la noia de la recepció, que es diu Reserva :mrgreen: :mrgreen:
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
A mí em van dir el mateix, em sembla que es la noia de la recepció, que es diu Reserva :mrgreen: :mrgreen:
- Bernat
- Presentats
- Entrades: 221
- Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
- Ubicació: Prats i Sansor
Hola a tots! Aquesta sortideta té bona pinta i seria una bona manera de coneixa alguns de vosaltres que hem interectuat per aqui el foro i els demés també.
M'estic mirant si em puc escapar i venir amb vosaltres... tot i que ho veig una mica difícil ja que per mi és temporada alta a la feina i tal com estan les coses favors...poquets que tot perilla.
Bé, acavo de mirar l'agenda laboral i us dic quelcom.
:D
M'estic mirant si em puc escapar i venir amb vosaltres... tot i que ho veig una mica difícil ja que per mi és temporada alta a la feina i tal com estan les coses favors...poquets que tot perilla.
:D
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="bernat" post="208169"]Hola a tots! Aquesta sortideta té bona pinta i seria una bona manera de coneixa alguns de vosaltres que hem interectuat per aqui el foro i els demés també.
:D[/quote]
Anima´t Bernat, t´ho pasarás bé i segur que repeteixes, aqui estem tots una mica tocats del ala ( jo el primer ) :mrgreen: :mrgreen:
Anima´t Bernat, t´ho pasarás bé i segur que repeteixes, aqui estem tots una mica tocats del ala ( jo el primer ) :mrgreen: :mrgreen:
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="STELVIO 00" post="208174"][quote user="bernat" post="208169"]Hola a tots! Aquesta sortideta té bona pinta i seria una bona manera de coneixa alguns de vosaltres que hem interectuat per aqui el foro i els demés també.
Anima´t Bernat, t´ho pasarás bé i segur que repeteixes, aqui estem tots una mica tocats del ala ( jo el primer ) :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ens estavem plantejant participar d'aquesta "festa", pero llegint que la cosa va, de no ducharse... ??? :mrgreen: :tremolant :tremolant :tremolant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Anima´t Bernat, t´ho pasarás bé i segur que repeteixes, aqui estem tots una mica tocats del ala ( jo el primer ) :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ens estavem plantejant participar d'aquesta "festa", pero llegint que la cosa va, de no ducharse... ??? :mrgreen: :tremolant :tremolant :tremolant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Joan , es que 2 € , son 2 € :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2012 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
L'Stelvio és molt altruïsta, tot ho fa per què els altres vagin bé. S'emporta totes les mosques ell.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="208312"]L'Stelvio és molt altruïsta, tot ho fa per què els altres vagin bé. S'emporta totes les mosques ell.[/quote]
Pescallunes ;) , que no ets gaire lluny meu.
Pescallunes ;) , que no ets gaire lluny meu.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Escapada Low Cost a Hautes Pyrenees al Agost
He pensat en sortir del 24h de Torrefarrera de Lleida a les 11h
us va be?
Es que jo el dia anterior plego a les 4.00 de la matinada :(
us va be?
Es que jo el dia anterior plego a les 4.00 de la matinada :(
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="208481"]He pensat en sortir del 24h de Torrefarrera de Lleida a les 11h
us va be?
Es que jo el dia anterior plego a les 4.00 de la matinada :([/quote]
A mi em va bé ... aquest dia serà el meu primer dia de vacances, s'ha d'aprofitar però tampoc cal abusar ;)
us va be?
A mi em va bé ... aquest dia serà el meu primer dia de vacances, s'ha d'aprofitar però tampoc cal abusar ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="208481"]He pensat en sortir del 24h de Torrefarrera de Lleida a les 11h
us va be?
Jo encara no se si ja estare per França o aniré amb vosaltres, si es aixis m´adapto a tot ;)
us va be?
Jo encara no se si ja estare per França o aniré amb vosaltres, si es aixis m´adapto a tot ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="208502"][quote user="Steelman" post="208481"]He pensat en sortir del 24h de Torrefarrera de Lleida a les 11h
us va be?
Jo encara no se si ja estare per França o aniré amb vosaltres, si es aixis m´adapto a tot ;)[/quote]
Stelvio00, em sembla que et cal una agenda, o com a mínim apuntar-hi el què penses fer, o mirar-la de tant en tant. :roll:
Ho dic per què per aquests dies ja t'he sentit a dir diferents llocs on penses anar :mrgreen:
us va be?
Jo encara no se si ja estare per França o aniré amb vosaltres, si es aixis m´adapto a tot ;)[/quote]
Stelvio00, em sembla que et cal una agenda, o com a mínim apuntar-hi el què penses fer, o mirar-la de tant en tant. :roll:
Ho dic per què per aquests dies ja t'he sentit a dir diferents llocs on penses anar :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="208578"][quote user="STELVIO 00" post="208502"][quote user="Steelman" post="208481"]He pensat en sortir del 24h de Torrefarrera de Lleida a les 11h
us va be?
Ho dic per què per aquests dies ja t'he sentit a dir diferents llocs on penses anar :mrgreen:[/quote]
Ramon , els missatges privats no compten :mrgreen: :mrgreen:
Només m´ha passat amb la Riders i el Canigo , que son les mateixes datas, el reste esta tot controlat ;)
us va be?
Ho dic per què per aquests dies ja t'he sentit a dir diferents llocs on penses anar :mrgreen:[/quote]
Ramon , els missatges privats no compten :mrgreen: :mrgreen:
Només m´ha passat amb la Riders i el Canigo , que son les mateixes datas, el reste esta tot controlat ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
He actualitzat llista al principi del post, amb apuntats i provisionals.
Per altra banda....ahir em vaig donar compte que el dissabte dia 11 d´Agost és el dia en que es poden veure més les Perseides, conegudes més populars com la Pluja d´Estels de Sant Llorenç (més info a http://ca.wikipedia.org/wiki/Perseides )
Per veure-les, necessites un lloc amb poca contaminació lúminica i que no hi hagi lluna plena , l´ideal se lluna nova.
Doncs resulta que la lluna nova d´aquest any es el 17 d´Agost, pero el 11,12,13,14....hi ha la lluna en fase minvant..molt avançada
Des del camping de Gavarnie la visibilitat estel.lar és una passada...peró que us sembla si a la nit agafessim les motos , unes cadires i pugessim fins la carretera que va al "puerto de Bujaruelo" a sopar i veure les estrelles?????
He actualitzat llista al principi del post, amb apuntats i provisionals.
Per altra banda....ahir em vaig donar compte que el dissabte dia 11 d´Agost és el dia en que es poden veure més les Perseides, conegudes més populars com la Pluja d´Estels de Sant Llorenç (més info a http://ca.wikipedia.org/wiki/Perseides )
Per veure-les, necessites un lloc amb poca contaminació lúminica i que no hi hagi lluna plena , l´ideal se lluna nova.
Doncs resulta que la lluna nova d´aquest any es el 17 d´Agost, pero el 11,12,13,14....hi ha la lluna en fase minvant..molt avançada
Des del camping de Gavarnie la visibilitat estel.lar és una passada...peró que us sembla si a la nit agafessim les motos , unes cadires i pugessim fins la carretera que va al "puerto de Bujaruelo" a sopar i veure les estrelles?????
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Per mí perfecte, la distancia des de Gavarnie fins el Col de Boucharo, es com anomenen els francessos el port, es petita i estarem a 2.257 mts d´alçada.
Aquest port es un antic pas entre França i Aragó, van parlar de fer una carretera per facilitar les comunicacions, els francessos van fer la seva.................................................. encara estan esperant :mrgreen:
Aquest port es un antic pas entre França i Aragó, van parlar de fer una carretera per facilitar les comunicacions, els francessos van fer la seva.................................................. encara estan esperant :mrgreen:
- Carles
- Presentats
[quote user="Steelman" post="208619"]Des del camping de Gavarnie la visibilitat estel.lar és una passada...peró que us sembla si a la nit agafessim les motos , unes cadires i pugessim fins la carretera que va al "puerto de Bujaruelo" a sopar i veure les estrelles?????[/quote]
Bones!!!
Una proposta molt romàntica... m'agrada! :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted:
Per cert, perfecte a les 11h a Torrefarrera!
Fins aviat!
Bones!!!
Una proposta molt romàntica... m'agrada! :oops: :oops: :oops: :twisted: :twisted:
Per cert, perfecte a les 11h a Torrefarrera!
Fins aviat!