Dissabte 22
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Dissabte 22
Ricard, la idea d'anar d'hora ben d'hora es per poder esmorzar a Reus i petar la xerrada.
El passo el link de descàrrega de la ruta en format GPX.
Enllaç
Salut...i fins dissabte! ;)
Enllaç
Salut...i fins dissabte! ;)
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 12:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Crec que arribareu bastant abans de les 10.00
De Reus a Vic..hi ha un parell d´hores i sortiu a les 7.00.....
De Reus a Vic..hi ha un parell d´hores i sortiu a les 7.00.....
Ex ...moltes coses
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
cal que vingueu ben alimentats si voleu esmorzar un parell de cops ja estará bé... :callo
al inici del post esta possat el menú
al inici del post esta possat el menú

Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 5:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pere Deauville
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. set. 07, 2008 5:57 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="222283"]Ricard, la idea d'anar d'hora ben d'hora es per poder esmorzar a Reus i petar la xerrada.
Enllaç
Salut...i fins dissabte! ;)[/quote]
Eppp Toni panotxa....., sembles en Guardiola.... tan d'hora, tan d'hora .... :holacat
Fins dissabte. :picant
Enllaç
Salut...i fins dissabte! ;)[/quote]
Eppp Toni panotxa....., sembles en Guardiola.... tan d'hora, tan d'hora .... :holacat
Fins dissabte. :picant
- Pere Deauville
- Presentats
- Contacta:
Eppp, Salutacions a tothom....que jo dels de la llista dels de Girona ... "LCN"...! :SOS
Pere Deauville l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Hola a tots, jo vindre a esmorçar, ferla petar i a la ruta, No hem quedare a dinar.
Salut
Jordi (mixsanjuan)
Salut
Jordi (mixsanjuan)
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Steelman" post="222290"]Crec que arribareu bastant abans de les 10.00
De Reus a Vic..hi ha un parell d´hores i sortiu a les 7.00.....[/quote]
Jordi hem quedat a les 6:45' a la rotonda de l'aeroport de Girona, per Gurb passarem a les +/-7.30 tocades...per arribar +/- a les 9:45h / 10:00h a Reus...tot xino~xano.
Un dia que podem sortir en moto el volem aprofitar al màxim, que sembla que farà bon temps i poder fins i tot ens toca la grossa. :)
Salut!
Jordi hem quedat a les 6:45' a la rotonda de l'aeroport de Girona, per Gurb passarem a les +/-7.30 tocades...per arribar +/- a les 9:45h / 10:00h a Reus...tot xino~xano.
Un dia que podem sortir en moto el volem aprofitar al màxim, que sembla que farà bon temps i poder fins i tot ens toca la grossa. :)
Salut!
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
[quote user="Panotxa" post="222313"][quote user="Steelman" post="222290"]Crec que arribareu bastant abans de les 10.00
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
Això de "tot xino xano"! Really? :lol:
A veure si hi algú més a MTC que no tingui ni una mínima participació a la Loteria Nacional :orquestra
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
A veure si hi algú més a MTC que no tingui ni una mínima participació a la Loteria Nacional :orquestra
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Ricmel" post="222319"][quote user="Panotxa" post="222313"][quote user="Steelman" post="222290"]Crec que arribareu bastant abans de les 10.00
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
A veure si hi algú més a MTC que no tingui ni una mínima participació a la Loteria Nacional :orquestra[/quote]
jo!! no tinc res de res... per no tenir no tinc ni els números típics de la Xarcuteria Pili per la panera de torn. Aquest any he aconeseguit driblar els venedors de participacions de loteria de les escoles, clubs esportius i altres perills.
No em tocarà res. :viscat
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
A veure si hi algú més a MTC que no tingui ni una mínima participació a la Loteria Nacional :orquestra[/quote]
jo!! no tinc res de res... per no tenir no tinc ni els números típics de la Xarcuteria Pili per la panera de torn. Aquest any he aconeseguit driblar els venedors de participacions de loteria de les escoles, clubs esportius i altres perills.
No em tocarà res. :viscat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pere Deauville" post="222298"]Eppp, Salutacions a tothom....que jo dels de la llista dels de Girona ... "LCN"...! :SOS[/quote]
Hombre Pere Deauville SM, se us saluda :holacat
Hombre Pere Deauville SM, se us saluda :holacat
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="222319"][quote user="Panotxa" post="222313"][quote user="Steelman" post="222290"]Crec que arribareu bastant abans de les 10.00
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
Això de "tot xino xano"! Really? :lol:[/quote]
... bueno, potser cal substituir el really per rally ;)
De tota manera segur que serà una ruta collonuda ... recordarem les anades/tornades d'abans :)
Salut![/quote]
Gràcies per la ruta!
Això de "tot xino xano"! Really? :lol:[/quote]
... bueno, potser cal substituir el really per rally ;)
De tota manera segur que serà una ruta collonuda ... recordarem les anades/tornades d'abans :)
- Pere Deauville
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="222328"][quote user="Pere Deauville" post="222298"]Eppp, Salutacions a tothom....que jo dels de la llista dels de Girona ... "LCN"...! :SOS[/quote]
Hombre Pere Deauville SM, se us saluda :holacat[/quote]
Gràcies Ra guionet mon....!, ens tornem a veure dissabte... :viscat :okcat
Hombre Pere Deauville SM, se us saluda :holacat[/quote]
Gràcies Ra guionet mon....!, ens tornem a veure dissabte... :viscat :okcat
- Pere Deauville
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="221361"]Per cert, segons la ruta que has posat sembla que per sortir de Fontcalda proposes agafar la pista que puja cap a la via verda.
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant[/quote]
:nonocat :callo :picant :malalt :SOS :idea buscaré una ruta alternativa...! :sonat
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant[/quote]
:nonocat :callo :picant :malalt :SOS :idea buscaré una ruta alternativa...! :sonat
Pere Deauville l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 10:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pere Deauville
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="221562"][quote user="Feisser" post="221349"][quote user="Santos" post="221320"]Al sortir del Santuari per anar al restaurant, ¿es pasa per una "Via Verda"? ¿Es transitable?[/quote]
no crec que aixi cap problema, de fet tans sols es passar el tunel i enllaçar amb la carretera T-361 cap a Prat de Comte, si fos al estiu et diria que no per que sembla que n'hi ha una empresa que lloga bicicletes i esta tot mes controlat[/quote]
Per sortir per la Via Verda s´ha de creuar el Riu.
Són dos dits d´aigua, pero esta tot ple de molsa i es molt relliscos.
Casi és mes segur sortir per la carretera llarga que pasas per davant de la "cota 705" de la batalla de l´ebre (la que s´ha utilitzat per baixar)[/quote]
Ai.., Ai..., Ai.... :nonocat :picant :acanonar
no crec que aixi cap problema, de fet tans sols es passar el tunel i enllaçar amb la carretera T-361 cap a Prat de Comte, si fos al estiu et diria que no per que sembla que n'hi ha una empresa que lloga bicicletes i esta tot mes controlat[/quote]
Per sortir per la Via Verda s´ha de creuar el Riu.
Són dos dits d´aigua, pero esta tot ple de molsa i es molt relliscos.
Casi és mes segur sortir per la carretera llarga que pasas per davant de la "cota 705" de la batalla de l´ebre (la que s´ha utilitzat per baixar)[/quote]
Ai.., Ai..., Ai.... :nonocat :picant :acanonar
Pere Deauville l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...jo os acompanyaré ¡...en el sentiment !
...que tingueu bona ruta i tots a casa de tornada...si us plau ! ... :please
...que tingueu bona ruta i tots a casa de tornada...si us plau ! ... :please

- Ra-mon
- Presentats
Moto preparada amb benzina i aire a les rodes.
Roba a punt.
... ara surto de casa per anar al sopar de la feina ... espero que demà em desperti a l'hora :cat_vergonya
Roba a punt.
... ara surto de casa per anar al sopar de la feina ... espero que demà em desperti a l'hora :cat_vergonya
- Pere Deauville
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="222414"]Moto preparada amb benzina i aire a les rodes.
Roba a punt.
... ara surto de casa per anar al sopar de la feina ... espero que demà em desperti a l'hora :cat_vergonya[/quote]
:holacat
Roba a punt.
... ara surto de casa per anar al sopar de la feina ... espero que demà em desperti a l'hora :cat_vergonya[/quote]
:holacat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo ja sóc a casa.
Ups, vull dir que ja sóc a la feina...
HE deixat als companys a l'ermita de la Fontcalda a les 13:45, jo a les 14:30 entrava a treballar.. i havia de pasar per casa a dutxar-me, canviar-me,....
He fet només 4 fotos i amb el mòbil a l´ermita.És un indret molt maco i amb molta història a les seves espatlles.
Qui li interessi ...
Ai si , les fotos!!!!

Ups, vull dir que ja sóc a la feina...
HE deixat als companys a l'ermita de la Fontcalda a les 13:45, jo a les 14:30 entrava a treballar.. i havia de pasar per casa a dutxar-me, canviar-me,....
He fet només 4 fotos i amb el mòbil a l´ermita.És un indret molt maco i amb molta història a les seves espatlles.
Qui li interessi ...
La Font Calda rep el nom de la font, situada al peu del santuari, d’aigua calenta que brolla a 25º i es coneix popularment amb el nom dels Xorros. S’edificaren hostatges per la gent que hi anava a fer cures. Avui dia s’utilitzen per passar-hi els caps de setmana o les vacances d’estiu.
L’indret es travessat pel riu Canaletes, que conforma un lloc ple de màgia i bellesa amb l’estret i els tolls d’aigua (les Olles), vora la gorja entre la mola de la Fusta, a llevant, i la serra del Crestall, a ponent. El paisatge és característic i singular, configurat per la roca calcària i el riu.
Es té coneixement que, ja des del segle XIV, es venerava una imatge de la Mare de Déu de la Fontcalda que, segons la tradició, fou trobada per un pastor de Prat de Comte, que s'emportà la imatge per ensenyar-la als seus amos, però que en el moment de treure-la del sarró la imatge havia desaparegut, com faria més tard de l’església de Gandesa. Finalment van entendre que Nostra Senyora volia romandre en aquest indret. Entre final del segle XIV i principi del segle XV, un grup de frares trinitaris hi fundaren un convent que posteriorment abandonaren degut a l'aïllament de l'indret. A partir d'aquesta data un ermità en va tenir cura. Actualment, hi ha un patronat format per veïns de Gandesa que s'encarrega del manteniment del lloc.
La Fontcalda va gaudir d'una gran popularitat a la darreria del segle XIX i el principi del XX. Rebia visitants de totes les comarques veïnes, atrets per les qualitats remeieres de les aigües termals i la devoció a la Mare de Déu.
El santuari actual es va començar a edificar l'any 1753. És d'estil neoclàssic, d'una sola nau amb volta de canó i petit creuer de cúpula vuitavada. En el mur de ponent s’aixeca el campanar d’espadanya, d’un sol ull, dos ulls de bou i s’hi obre la porta. Les pintures de l'altar major són obra de Josep Lahosa. A ponent de la zona d’aparcament hi surt un corriol que ascendint per el rocam arriba a una cova. Sembla ser que formava part d’un eremitatge que va existir abans de l’arribada dels trinitaris.
L'any 1936, durant la Guerra Civil, el santuari va ser cremat i es destruí l'altar barroc i la imatge antiga de la Mare de Déu. L'actual imatge és una còpia en alabastre de l'original, feta per l'artista escultor Innocenci Soriano Montagut
Ai si , les fotos!!!!

Ex ...moltes coses
- Jutge
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola a tots. Jo ja estic a casa, Gràcies al Steelman que em va enviar un sms, no m'he perdut aquesta sortida. Ës molt agradable retrobar-se amb els que fa temps que no veus i conèixer de nous. :gathering Ha estat un gran dia. :jajacat Procuraré estar més atent. :computer Gràcies Jordi. :okcat Bon Any
a tot MOTOTURISME !!!

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola a tots,
Jo també a casa, la Maite també ha arribat. Un dia perfecte en tots els sentits (excepte el sentit que em pres tots al sortir del restaurant en direcció Castelló).
No hi ha hagut "güivel's" de travessar la riereta en moto, massa porucs tots plegats!!! Molta "high speed" i poc atreviment. Al final ens hem quedat amb les ganes de veure si era cert això de que relliscava tant. De totes maneres, l'indret era preciós, impressionant i alhora encisador. Penso tornar-hi per fer un munt de fotos, el lloc s'ho val.
En fi, que moltes gràcies a en Feisser per tenir la idea, presentar la proposta i dur-la a terme en una jornada de sol radiant i poc trànsit.
I als Catòlics us vull desitjar que fruïu d'aquestes Festes que malauradament cap any s'obliden de tornar.
Jordi "Prony"
Jo també a casa, la Maite també ha arribat. Un dia perfecte en tots els sentits (excepte el sentit que em pres tots al sortir del restaurant en direcció Castelló).
No hi ha hagut "güivel's" de travessar la riereta en moto, massa porucs tots plegats!!! Molta "high speed" i poc atreviment. Al final ens hem quedat amb les ganes de veure si era cert això de que relliscava tant. De totes maneres, l'indret era preciós, impressionant i alhora encisador. Penso tornar-hi per fer un munt de fotos, el lloc s'ho val.
En fi, que moltes gràcies a en Feisser per tenir la idea, presentar la proposta i dur-la a terme en una jornada de sol radiant i poc trànsit.
I als Catòlics us vull desitjar que fruïu d'aquestes Festes que malauradament cap any s'obliden de tornar.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 22, 2012 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.