Rider 2015
Moderador: Airald
- Jonatan XJ6
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
- Ubicació: Barcelona Capital
Re: Rider 2015
Jo crec que la pujada de preu es per pagar el combustible del pegasus per fern-nos fotos en HD :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Us diem això perquè en les decisions que cal prendre, vosaltres, d’una manera o d’una altra, ens hi heu empès.
Alguns heu comentat que corria la brama que s’apujaria l’import de les inscripcions i és cert.
75 Euros la Rider 1000
60 Euros la Rider 500
50 Euros la Rider 300
Feta la llei, feta la “trampeta”i qui vulgui llegir la continuacio per cert ben surrealista que vagi a la web.
a pagar justos per pecadors
no se quants cops editare aquest escrit,no seria mes logic anular la 300 i la 500 que a fi de contes aixo es diu Rider 1000

Alguns heu comentat que corria la brama que s’apujaria l’import de les inscripcions i és cert.
75 Euros la Rider 1000
60 Euros la Rider 500
50 Euros la Rider 300
Feta la llei, feta la “trampeta”i qui vulgui llegir la continuacio per cert ben surrealista que vagi a la web.

a pagar justos per pecadors

- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1841
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Company, no seré jo, qui et digui si estàs equivocat o no.Kpeps ha escrit: no se si estic equivocat i jo ho veig desde el ofuscament o si es aixi,amb la manera que tenen de vendre la pujada crec que l'han cagat al 100 % pero ara si que començo a dubtar de apuntar-me![]()
![]()
p.d. si estic equivocat,companys,obriu-me els ulls ,ja que per mi aquest fil es![]()

Si et sembla bé, t'hi apuntes i fas la Rider. I si no et sembla bé, doncs no t'hi apuntis.

No sé si es cert el que diuen de la trampeta. Es possible que n'hi hagin de més espavilats que jo (segur que si, ja que soc una mica curt per a la malícia), però sincerament..... ja s'ho faran.

Jo, personalment, no ho trobo ni car ni barat. Simplement es una activitat que m'agrada i penso anar-hi a disfrutar i passar-m'ho bé.

Kpeps, no et facis mala sang, que a la vida hi han coses més importants per a enfadar-se

Salut i peles!!!!!!!!!!!!

Jo tampoc vaig en BMW
- Kpeps
- Presentats
tens tota la raoNapoleon ha escrit:Company, no seré jo, qui et digui si estàs equivocat o no.Kpeps ha escrit: no se si estic equivocat i jo ho veig desde el ofuscament o si es aixi,amb la manera que tenen de vendre la pujada crec que l'han cagat al 100 % pero ara si que començo a dubtar de apuntar-me![]()
![]()
p.d. si estic equivocat,companys,obriu-me els ulls ,ja que per mi aquest fil es![]()
![]()
Si et sembla bé, t'hi apuntes i fas la Rider. I si no et sembla bé, doncs no t'hi apuntis.![]()
![]()
No sé si es cert el que diuen de la trampeta. Es possible que n'hi hagin de més espavilats que jo (segur que si, ja que soc una mica curt per a la malícia), però sincerament..... ja s'ho faran.![]()
Jo, personalment, no ho trobo ni car ni barat. Simplement es una activitat que m'agrada i penso anar-hi a disfrutar i passar-m'ho bé.![]()
Kpeps, no et facis mala sang, que a la vida hi han coses més importants per a enfadar-se![]()
Salut i peles!!!!!!!!!!!!

- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1841
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Vinga, va!!!! No siguis rondineta, que faràs el mateix que jo: pagar i passar-t'ho bé.Kpeps ha escrit:tens tota la raoNapoleon ha escrit:Company, no seré jo, qui et digui si estàs equivocat o no.Kpeps ha escrit: no se si estic equivocat i jo ho veig desde el ofuscament o si es aixi,amb la manera que tenen de vendre la pujada crec que l'han cagat al 100 % pero ara si que començo a dubtar de apuntar-me![]()
![]()
![]()
Si et sembla bé, t'hi apuntes i fas la Rider. I si no et sembla bé, doncs no t'hi apuntis.![]()
![]()
No sé si es cert el que diuen de la trampeta. Es possible que n'hi hagin de més espavilats que jo (segur que si, ja que soc una mica curt per a la malícia), però sincerament..... ja s'ho faran.![]()
Jo, personalment, no ho trobo ni car ni barat. Simplement es una activitat que m'agrada i penso anar-hi a disfrutar i passar-m'ho bé.![]()
Kpeps, no et facis mala sang, que a la vida hi han coses més importants per a enfadar-se![]()
Salut i peles!!!!!!!!!!!!a mi tambe m'agrada i ho disfruto,ja nomes amb las previas es el ''novamas'' i al posar l'itinerari al gener ja et fan estar distret els dies lliures que pots anar en moto,lo que m'ha molestat es la manera i el moment, perque coi,m'han fet emprenyar amb tanta filosofia barata i alevosia,pero be,suposso que cadascu amb el que organitza en fa el que vol
ara queda deixar reposar lo que s'ha pait malament i esperar el dia de l'inscripcio a veure si ja s'ha pasat la ''rabior''.

Si es que encara que disimulem, som una mica mosoques i passotes. Ens agrada fer de "yayo perico"

El que passa es que quan fotem el cul sobre la moto, ens passen tots els mals

Apa, a disfrutar!!!!!!

Jo tampoc vaig en BMW
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
La veritat és que la Rider m'atrau menys que un semàfor en vermell. Tot i això he llegit la justificació que ha publicat la Organització arrel de la pujada a 12.478 peles (+ benzina + menjar + radars) i em sembla que, per escriure el que han escrit, era millor no dir res. Igualment haguessin assolit els 1000 inscrits i no insultarien la vostra intel·ligència.
Si l'han pujat un 50% és per una senzilla raó: Han vist que encara que la posin a aquest preu, la demanda serà superior a la oferta. Ni més ni menys!!! Que no vinguin amb tonteries, que això es un negoci, com qualsevol altra cosa!!!!
Aquí hi guanya la organització, el Servei Català de Trànsit, els bars que son als punts de control (que també deuen pagar lo seu). Intentar-ho justificar d'un altra manera em sembla estúpid.
Ara bé, els que hi aneu, passeu-vos-ho molt bé i penseu que 1000 persones x 1000 quilòmetres resulten 1.000.000 de quilòmetres amb cansament, pressa, foscor, compartir asfalt amb desgràcies humanes com els dos imbècils de les BMW HP2 de l'any passat......... Temo que algun dia hi haurà una desgràcia.
Ens veurem a Isona!!!!
Si l'han pujat un 50% és per una senzilla raó: Han vist que encara que la posin a aquest preu, la demanda serà superior a la oferta. Ni més ni menys!!! Que no vinguin amb tonteries, que això es un negoci, com qualsevol altra cosa!!!!
Aquí hi guanya la organització, el Servei Català de Trànsit, els bars que son als punts de control (que també deuen pagar lo seu). Intentar-ho justificar d'un altra manera em sembla estúpid.
Ara bé, els que hi aneu, passeu-vos-ho molt bé i penseu que 1000 persones x 1000 quilòmetres resulten 1.000.000 de quilòmetres amb cansament, pressa, foscor, compartir asfalt amb desgràcies humanes com els dos imbècils de les BMW HP2 de l'any passat......... Temo que algun dia hi haurà una desgràcia.
Ens veurem a Isona!!!!
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
em fa il·lusió fer-la, intentaré no fer més comentaris (ni queixes
ni lloances
) fins te tingui més informació 

- Cesc
- Presentats
- Entrades: 272
- Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
- Ubicació: Terrassa
no entenc tanta polemica, no es un impos que tens que pagar per collons, pots fer-la sensa apuntarte ni pagar res i inclus qualsevol altre dia perque tens els WP per fer-ho.

- Prony
- Presentats
No és pas aixi, perquè et quedes sense el pin, la gorra i l'adhesiu.Cesc ha escrit:no entenc tanta polemica, no es un impos que tens que pagar per collons, pots fer-la sensa apuntarte ni pagar res i inclus qualsevol altre dia perque tens els WP per fer-ho.![]()

Mira, saps què? Que cadascú faci el que li vingui de gust, que tots els que hi van en frueixin al màxim i quedin amb ganes de repetir. Jo us aniré a saludar a Isona.
- Kpeps
- Presentats
ara si que ja ho tinc clar,sino baixan el preu als seus origens i la gent no s'hi apunta amb normalitat,aquest dia per aquestes carreteres,pot haver-hi molta moto fent una (com en diuen) Rider paralela com una mostra de queixa i ho començo a trobar una mica perillos tot plegat,aquest tema ha agafat mal cami i espero que ho recondueixin,aqui a Manresa la majoria dels que he parlat estan que trinen

- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
És que no ho han fet gens bé, perquè això es diu al començament, ara sembla una improvisació més, o pitjor encara.
Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Kpeps
- Presentats
Prony,per Isona aquest any no si passa,potser vols dir Guissona que per 3 euros et fums un tiberi que ni els Romans,oi ?? com ets ....Prony ha escrit:Mira, saps què? Que cadascú faci el que li vingui de gust, que tots els que hi van en frueixin al màxim i quedin amb ganes de repetir. Jo us aniré a saludar a Isona.

be,en aquest moment deixo correr el tema del preu,per molt cabrejat que esigui m'apuntare i a veure si puc fer alguna previa mes sobre tot las de Tarragona que em tenen una mica perdut......''vamosacorreruntupidovelo''..........i a gaudir

- Billy_Joe
- Presentats
Nosaltres igual Kpeps, i si vens algun diumenge per aquí fes un toc i quedem. SalutKpeps ha escrit:Prony,per Isona aquest any no si passa,potser vols dir Guissona que per 3 euros et fums un tiberi que ni els Romans,oi ?? com ets ....Prony ha escrit:Mira, saps què? Que cadascú faci el que li vingui de gust, que tots els que hi van en frueixin al màxim i quedin amb ganes de repetir. Jo us aniré a saludar a Isona.![]()
![]()
be,en aquest moment deixo correr el tema del preu,per molt cabrejat que esigui m'apuntare i a veure si puc fer alguna previa mes sobre tot las de Tarragona que em tenen una mica perdut......''vamosacorreruntupidovelo''..........i a gaudir
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Prony
- Presentats
Culleres!!! Vaig posar Isona perquè és on vam estar l'any passat. Que aquest any no s'hi passa?? Cap problema, us vindrem a veure passar a Guissona.
Es que ni tan sols he mirat l'itinerari.
Jordi "Prony"
Es que ni tan sols he mirat l'itinerari.
Jordi "Prony"
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Dubto que m'hi apunti aquest any.
Prefereixo guardar-me els 75€ per anar a Córsega.
Prefereixo guardar-me els 75€ per anar a Córsega.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4398
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ho veig exactament igual que tu. És una iniciativa d'una gent amb totes les seves virtuts i defectes. La moguda té una dimensió gairebé espectacular i alguna cosa els hi deu costar. Si a sobre fan alguna pela pel Moto Club, jo ho trobo bé. Al cap i la fi, apuntar-s'hi és voluntari.Cesc ha escrit:no entenc tanta polemica, no es un impos que tens que pagar per collons, pots fer-la sensa apuntarte ni pagar res i inclus qualsevol altre dia perque tens els WP per fer-ho.![]()
Hi vaig anar la primera edició, em va agradar molt haver-la fet i em vaig sentir satisfet en acabar-la però ja en tinc prou. Pot ser faci com el Prony i m'atansi a algun lloc per saludar als que conegui. Que us vagi bé!
- Kpeps
- Presentats
senyors
ja esta fet,dorsal 17,la pataleta no ha servit de res i ja van mes de 200 inscrits en 20 minuts,espero acavar si las forçes m'acompanyen,he vist 3 Mototuristes inscrits,fins dema
bona nit.

- Billy_Joe
- Presentats
Ja estem inscrits el meu germà i jo, 52 i 53, ara hi ha 450 inscrits en les tres categories.Kpeps ha escrit:senyorsja esta fet,dorsal 17,la pataleta no ha servit de res i ja van mes de 200 inscrits en 20 minuts,espero acavar si las forçes m'acompanyen,he vist 3 Mototuristes inscrits,fins dema
bona nit.
Bona nit i fins d'aquí unes hores a la #111
- Jonatan XJ6
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
- Ubicació: Barcelona Capital
Jo sorto el 37!!
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Jo tinc 69, no sabre si vaig o vinc, podré fer la rider al revés ? [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Enviat desde qui sap on ....
Enviat desde qui sap on ....