I MOTOTURISELEFANTREFFEN.CAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 09, 2007 9:46 pm

Ja has parlat amb la gent del espai d´acampada??
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. nov. 11, 2007 1:38 am

Tot segueix el seu procés.
Es una proposta en ferm que no té marxa enrrera.

Soc un professional del tema.
Pingus 96.

Imatge
97
Imatge
99
Imatge
Salut i kilómetres

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dg. nov. 11, 2007 10:25 pm

Amb un curriculum així, ja veig que I MOTOTURISELEFANTREFFEN serà tot un exit !!!

:wink:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. nov. 12, 2007 12:45 pm

Quines dentetes em fan aquestes coses....si la meva dona no fos tant fredulica, seria apuntat fa dies.....

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dc. nov. 21, 2007 7:57 am

Home, si s'ha de passar fred, ens abrigarem, pero aixo de les normes.....no se, no se. Vull dir que no se si sere capaç de seguir-les. Be que jo i la dona ens hi apuntem. No he fet mai cap a l'hivern amb la moto, però sempre hi ha una primera vegada, no?

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 21, 2007 9:42 pm

El tema està una mica fred de moment, l' impossibilitat de fer foc a practicament tot arreu està possan les coses dificils, ja que sense un bon foc no te massa sentit l'acampada, almenys al meu entendre.
Estic buscant llocs alternatius en que es pugui fer foc...de moment sense resultat.
Si algú coneix un indret per la zona del fred intens que es pugui fer foc que ho digui.
Si no es trobes el lloc...haurem de canviar de plans.
Una acampada a l'Empordà...????
Una visita a Pinguinos-Motauros...???

De moment seguim buscant un lloc adequat. A veure si hi ha sort.
Com que me he compromés, si seguiu tenint ganes hasta sense foc, no hi ha problema doncs. Però el foc es la gràcia de l'acampada...

Salut.
Salut i kilómetres

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. nov. 21, 2007 10:16 pm

siono1000 ha escrit:Com que me he compromés, si seguiu tenint ganes hasta sense foc, no hi ha problema doncs. Però el foc es la gràcia de l'acampada...
Bones!!!

A males així, faltaria més... encara que no hi hagi foc, sempre podem fer caliu entre uns i els altres.

Al lloc que s'havia proposat al principi, hi ha barbacoes?? Sempre es pot fer foc a la barbacoa i en principi no ho fas directament al camp, i si apareixen els forestals?? Doncs qui no fa carn a la brasa a les 3 de la matinada?? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Es poden deixar un parell de bistecs preparats per si apareixen i ja no et poden dir res...

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 21, 2007 10:52 pm

Pel tema foc penso que qui us pot asesorar és en Ride i en terracota.

De totes maneres no costa res trucar a l'ajuntament del lloc on volgueu anar i preguntar si es pot encendre foc. Penso que per l'època que som SI que es pot encendre. Una cosa totalment diferent seria els mesos d'estiu.... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 21, 2007 11:20 pm

carles ha escrit:
siono1000 ha escrit:Com que me he compromés, si seguiu tenint ganes hasta sense foc, no hi ha problema doncs. Però el foc es la gràcia de l'acampada...
Bones!!!

A males així, faltaria més... encara que no hi hagi foc, sempre podem fer caliu entre uns i els altres.

Al lloc que s'havia proposat al principi, hi ha barbacoes?? Sempre es pot fer foc a la barbacoa i en principi no ho fas directament al camp, i si apareixen els forestals?? Doncs qui no fa carn a la brasa a les 3 de la matinada?? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Es poden deixar un parell de bistecs preparats per si apareixen i ja no et poden dir res...
Malauradament les barbacoes ja no hi son, les varen treure per evitar la temptació.
La noia que ho porta ara va al·lucinar amb les dates escollides, sembla que no son les normals, li va fer força gràcia el tema.

Randy-650 ha escrit:Pel tema foc penso que qui us pot asesorar és en Ride i en terracota.

De totes maneres no costa res trucar a l'ajuntament del lloc on volgueu anar i preguntar si es pot encendre foc. Penso que per l'època que som SI que es pot encendre. Una cosa totalment diferent seria els mesos d'estiu.... :oops:
Actualment no es pot fer foc a cap època de l'any. Per poder-ne fer s'han de complir uns requisits totalment fora de l'abast de la majoria de llocs (encimentar el terra, cuba d'aigua de xxx litres, etc.) a part de demanar permís.
Jo aquest permis el tinc a l'abast aquí a l'Empordà. Però al Pirineu rés de rés. Només cal veure els problemes per exemple de la concentració d'Arguis. Una sola foguera i gràcies.
Estic mirant terrenys d'acampada amb possibilitats de cuina, a veure si hi ha algun cobert en que es pugui fer foc.
De totes formes el tema segueix endevant, ja trobarem una sol·lució raonable i sino...sense foc, que c****ns.

Si la majoria creieu que podem jugar a no demanar res, fem una acampada salvatge allà on volguem, però pot tenir consequencies. Repeteixo, aquí a l'Empordà cap problema.

Seguim amb la busca. Salut.
Salut i kilómetres

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dc. nov. 21, 2007 11:41 pm

siono1000 ha escrit:
carles ha escrit:
Bones!!!

Malauradament les barbacoes ja no hi son, les varen treure per evitar la temptació.
La noia que ho porta ara va al·lucinar amb les dates escollides, sembla que no son les normals, li va fer força gràcia el tema.

Randy-650 ha escrit:Pel tema foc penso que qui us pot asesorar és en Ride i en terracota.

Actualment no es pot fer foc a cap època de l'any. Per poder-ne fer s'han de complir uns requisits totalment fora de l'abast de la majoria de llocs (encimentar el terra, cuba d'aigua de xxx litres, etc.) a part de demanar permís.
Jo aquest permis el tinc a l'abast aquí a l'Empordà. Però al Pirineu rés de rés. Només cal veure els problemes per exemple de la concentració d'Arguis. Una sola foguera i gràcies.
Estic mirant terrenys d'acampada amb possibilitats de cuina, a veure si hi ha algun cobert en que es pugui fer foc.
De totes formes el tema segueix endevant, ja trobarem una sol·lució raonable i sino...sense foc, que c****ns.

Si la majoria creieu que podem jugar a no demanar res, fem una acampada salvatge allà on volguem, però pot tenir consequencies. Repeteixo, aquí a l'Empordà cap problema.

Seguim amb la busca. Salut.
bones !!!!!!!!!!!!!!!!!

nen, tu ets el que manas, :bow :bow tu decideixes, mentres continuin en peu las datas, la farem alla on diguis :mestre :mestre
pero crec que aquesta I mototurismeelefantreffen, es te que fer i la II i la III :D :D :D :D

salut
SOCI A.M.M. 16284

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 21, 2007 11:57 pm

I al sud de França? a lo millor son menys restrictives les lleis en aquest aspecte ;)
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. nov. 22, 2007 8:19 am

Steelman ha escrit:I al sud de França? a lo millor son menys restrictives les lleis en aquest aspecte ;)
Bones!!!

Calla calla... que d'haver de donar raons prefereixo fer-ho als Mossos/Forestals que no pas a la Gendarmerie...

Que es faci on vulgui, però s'ha de fer!

Fins aviat!
Imatge

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. nov. 22, 2007 8:23 am

En el tema de fer foc en aquesta època de l'any només cal fer una comunicació de crema a l'ajuntament. I en cas de les fogueres no hi hauria problema, però compte que l'altre dia a Sant Llorenç es va haver de corre per una foguera mal apagada per els caçadors. Penseu que la sequera es important.
Terracota l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 22, 2007 8:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. nov. 22, 2007 8:33 am

Entre el 15 de Març i el 15 d'Octubre, és prohibit fer foc sense mataguspires a una distancia inferior a 500 mts de qualsevol massa forestal. Fora d'aquest periode, fent una instancia als forestals, de la zona, explicant com es ferá, l'ubicació exacte i el dia, en principi NO hi ha d'haver problemes...

Abans de buscar alternatives, tant sols és fer una trucadeta....

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 22, 2007 1:51 pm

Gràcies Ride i Terracota, ara preguntaré directament als forestals de la zona. El problema es la paraula Pirineus.
Per si de cas he trobat un altre lloc que si anés bé... potser seria molt més interessant.
Segueixo en el tema, aixó va endavant. Salut.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 22, 2007 1:52 pm

siono1000 ha escrit: Per si de cas he trobat un altre lloc que si anés bé... potser seria molt més interessant.
Quin?
Ex ...moltes coses

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dj. nov. 22, 2007 2:55 pm

Per si de cas he trobat un altre lloc que si anés bé... potser seria molt més interessant.

aixo es un no viure :martell :martell
SOCI A.M.M. 16284

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dj. nov. 22, 2007 4:56 pm

he preguntat a un parells de llocs, a prop de montcortes. Estic esperant. Pero segur que no hi ha problemes. Fa dos estius vam demanar permir per fer foc, amb els fogons, per a un campament escolta durant el mes de juliol, i no ens van posar cap problema. Aixo si, els forestals van venir a veure com haviem montat el "xiringuito". En aquestes dates, no crec que hi hagi problema. I si no, cap al llac :wink:
Per cert la meva dona es diu Esther

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 22, 2007 9:04 pm

sergi3 ha escrit:he preguntat a un parells de llocs, a prop de montcortes. Estic esperant. Pero segur que no hi ha problemes. Fa dos estius vam demanar permir per fer foc, amb els fogons, per a un campament escolta durant el mes de juliol, i no ens van posar cap problema. Aixo si, els forestals van venir a veure com haviem montat el "xiringuito". En aquestes dates, no crec que hi hagi problema. I si no, cap al llac :wink:
Per cert la meva dona es diu Esther
No se per que savia que diries algo. L'ultim cop que ens varem veure vas dir que estavas possat en aixó del montanyisme i quasi tots els lloc d'acampada passen per aquestes agrupacions. El problema essent de fora es que si no formes part d'una assosiació ja ni t'escolten, amb algú a dins aixó serà facil ara.
El dificil es aconsseguir el telèfon de la persona que ho porta. Ja que la majoria no estan publicitats fora de aquestes "centrals" de reserva.

La persona que porta ara l'acampada de l'estany de Montcortes va dir esplicitament que no es podia fer foc a cap època de l'any, ja veurem que diuen els forestals. Gràcies per l'ajuda Sergi i records a l'Esther.

Aixó va endavant nois, la setmana que vé tindrem un lloc segurament. Quin...???? ja veurem. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 22, 2007 9:17 pm

siono1000 ha escrit:Aixó va endavant nois, la setmana que vé tindrem un lloc segurament. Quin...???? ja veurem. :roll:

Al final tot i tenir unes normes tant suaus encar me'n fareu venir ganes d'apuntar-m'hi 8)

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”