Sortida TRAIL pel BERGUEDÀ, 9-11-08

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. oct. 29, 2008 2:33 pm

Sagal ha escrit:Albert i companyia, he trobat el manual de pilotatge del Dr. Infierno per enduro, degut a la sortida que prepareu i que sembla serà dura, crec que us cal fer una ullada a tots. Principalment a les postures, pq realment amb tots els exercicis i te que veure molt les postures. fins i tot en el Kamasutra.

http://manual.endureros.com/index.htm

Arreveure
si, si, ja el tinc i l'he repassat per no semblar un tòtil a la sortida.. però en terra és com més difícil d'aplicar perquè és tot més variable.

i si, 62 anys, aquests són els que més po em foten... jo un cop vaig travessar els Ports darrera d'un de 60 amb una AT i no semblava que portéssim la mateixa moto... vaig flipar (després el Josep Isern -escuderia Isern- em va dir que havia tingut la sort d'anar amb el tiu que més sap pilotar de tot el motoclub, "fins i tot en sap més que jo" va dir) .

acabo de fer la reserva pel curs, aviam si en fem un homenet de mi...
-----------

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 29, 2008 4:08 pm

ARBE ha escrit:
Sagal ha escrit:Albert i companyia, he trobat el manual de pilotatge del Dr. Infierno per enduro, degut a la sortida que prepareu i que sembla serà dura, crec que us cal fer una ullada a tots. Principalment a les postures, pq realment amb tots els exercicis i te que veure molt les postures. fins i tot en el Kamasutra.

http://manual.endureros.com/index.htm

Arreveure
si, si, ja el tinc i l'he repassat per no semblar un tòtil a la sortida.. però en terra és com més difícil d'aplicar perquè és tot més variable.

i si, 62 anys, aquests són els que més po em foten... jo un cop vaig travessar els Ports darrera d'un de 60 amb una AT i no semblava que portéssim la mateixa moto... vaig flipar (després el Josep Isern -escuderia Isern- em va dir que havia tingut la sort d'anar amb el tiu que més sap pilotar de tot el motoclub, "fins i tot en sap més que jo" va dir) .

acabo de fer la reserva pel curs, aviam si en fem un homenet de mi...
Vinga ànims que un homenet ja ho ets, ets un homenàs. Fes quedar el pabello ven alt
ImatgeImatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. oct. 29, 2008 6:56 pm

Una nevada rècord a aquestes altures d'any tenyeix de blanc mig Catalunya

Barcelona, 29 oct. (EFE).- Una nevada rècord a aquestes altures
d'any, animada per temperatures sota zero, ha tenyit de blanc mitja
Catalunya, des dels Pirineus fins a Prades (Baix Camp), Montserrat
(Bages) i Cervera (Segarra), on no nevava en un mes d'octubre des de
1926.
Segons que ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya, la
nevada ha arribat avui a la Catalunya central i a la prelitoral sud
i central, on la cota de neu s'ha situat en els 700 metres i
puntualment ha arribat fins als 500 metres.
Les comarques més afectades per neu a les cotes més baixes han
estat les de la Conca de Barberà, l'Anoia, la Segarra i el Bages, i
en menys grau el Vallès Oriental, el Vallès Occidental i Osona.
Els habitants més longeus de Cervera (Segarra) no recordaven
haver vist nevar al seu poble a aquestes altures d'any, cosa que no
passava des de 1926, quan, com avui, també va nevar a l'octubre.
A més, avui també ha nevat en altres llocs on no és habitual
veure estampes blanques a aquestes altures d'any, com a Prades (Baix
Camp), on s'han acumulat cinc centímetres de gruix; Montmaneu
(Anoia), tres centímetres; Rojals (Conca de Barberà), dos
centímetres, així com la muntanya de Montserrat, a Cabra del Camp
(Alt Camp), a Olost de Lluçanès (Osona) i a Castellcir (Vallès
Oriental).
No obstant això, com és lògic, els gruixos més importants, fins a
les 12.00 hores del matí, es registraven al Pirineu, concretament a
la Bonaigua (Pallars Sobirà), amb 56 centímetres; Boí (alta
Ribagorça), 51 centímetres; Espot (Pallars Sobirà), 46 centímetres;
el Cadí (Cerdanya-Berguedà-Alt Urgell), 42 centímetres: i Sasseuva
(La Val d'Aran), 38 centímetres.
Com ja apuntaven les previsions, la neu ha vingut acompanyada
d'un fort descens de les temperatures, que han baixat en picat i han
marcat registres de fins a deu graus negatius a punts pirinencs com
Certascan, Espot, Bonaigua, Boí i Salòria.
També han patit registres negatius a Port del Comte (-8), Núria
(-7), Gisclareny (-3,1), Molló (-2,9), Das (-1,7), i Prades (-0,1).
A més, les pluges han estat generoses i des d'ahir fins al migdia
d'avui han deixat 72 litres per metre quadrat al Vendrell (Baix
Penedès); 63 litres a Vallirana (Baix Llobregat) i Begues (Baix
Llobregat); 61 a Constantí (Tarragonès); 59 a Vacarisses (Vallès
Occidental) i 52 a Cerdanyola (Vallès Occidental) i Hostalets de
Pierola (Anoia).
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, les precipitacions es
mantindran demà a qualsevol punt de Catalunya, mentre que la cota de
neu pujarà dels 700 als 1.400 metres al Pirineu i dels 1000 als
1.600 metres a la resta del país.
De la seva banda, les temperatures seguiran amb el mercuri amb
els mateixos baixos valors d'avui.
Per divendres i dissabte s'espera un nou episodi de
precipitacions, que podria ser general, si bé les temperatures es
recuperaran lleugerament. EFE.
:roll: :roll: :roll:

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 29, 2008 7:20 pm

Storm ha escrit:Una nevada rècord a aquestes altures d'any tenyeix de blanc mig Catalunya

Per divendres i dissabte s'espera un nou episodi de
precipitacions, que podria ser general, si bé les temperatures es
recuperaran lleugerament. EFE.
:roll: :roll: :roll:
No pateixis aquesta gent que fa aquesta sortida, no son pas nenetes, pit i collons, ara Albert volem veure fotos, eh?
I jo a casa calentonet, uffffffffffff
ImatgeImatge

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. oct. 29, 2008 7:51 pm

holaaa

segons la previssio, pluja, vent i aiguaneu desde avui fins el 2...

una pregunta, considereu que es una bona opcio com a primera sortida amb la colla de mototurisme... ??? :oops:

mama por :?

v'sss :wink:

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. oct. 29, 2008 8:20 pm

mira que sou, eh ?

Bé, aquest migdia he copçat la magnitud de la tragèdia, que deia en Quim Monzó, m'he cagat en el Mauri i 4 coses més...

La ruta passa per la cota 1.600 més o menys, i tenim un parell de zones molt obagues.

Més que el que feia avui volia veure la previsió per dissabte-diumenge, ja que havia de venir vent del sud més càlid, i obrir clarianes, però al migdia han canviat la previsió i ja ha dit que diumenge tornen a pintar bastos.

Vist el tema, volia esperar a demà per comentar-ho, però si us asembla ja ho proposo i saltem al diumenge proper, dia 9, si ?

Aviam, les coses clares: no anulem la sortida, perquè hagi nevat mig metre, i estem sota zero i porti dos dies plovent i la previsió és que plogui més, ni és que ens fem enrera, simplement passa que ens fa més gràcia ferla el dia 9, passsssas res? 8)

Jo ho veig, amb la informació que ara tenim, com una questió de sentit comú, aviam què en penseu.

p.d. estarem a Bagà igualment el cap de setmana, i la ruta la faré, per poc que pugui, això si, amb el Toyota, :lol: , vull dir que si algú vol pujar serà ben rebut, no cal dir-ho
-----------

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 29, 2008 8:39 pm

ARBE ha escrit:mira que sou, eh ?

Bé, aquest migdia he copçat la magnitud de la tragèdia, que deia en Quim Monzó, m'he cagat en el Mauri i 4 coses més...

La ruta passa per la cota 1.600 més o menys, i tenim un parell de zones molt obagues.

Més que el que feia avui volia veure la previsió per dissabte-diumenge, ja que havia de venir vent del sud més càlid, i obrir clarianes, però al migdia han canviat la previsió i ja ha dit que diumenge tornen a pintar bastos.

Vist el tema, volia esperar a demà per comentar-ho, però si us asembla ja ho proposo i saltem al diumenge proper, dia 9, si ?

Aviam, les coses clares: no anulem la sortida, perquè hagi nevat mig metre, i estem sota zero i porti dos dies plovent i la previsió és que plogui més, ni és que ens fem enrera, simplement passa que ens fa més gràcia ferla el dia 9, passsssas res? 8)

Jo ho veig, amb la informació que ara tenim, com una questió de sentit comú, aviam què en penseu.

p.d. estarem a Bagà igualment el cap de setmana, i la ruta la faré, per poc que pugui, això si, amb el Toyota, :lol: , vull dir que si algú vol pujar serà ben rebut, no cal dir-ho
Jo penso que es millor el dia 9, no per motius de temps, eh, això ho tenim clar tots. Jo penso que el dia 9 és un dia bo.
El motoriste no retrocedeix si d'acas no surt, jejejeje.

Albert, és que ets tu el que ens portes el mal temps t'adones? jajajaja
ImatgeImatge

Jb500
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. oct. 29, 2008 8:54 pm

quina casualitat, el numero 9 es el meu numero de la sort
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

la veritat es que he anat mirant la previssio i cada vegada la cosa estava mes negre...

penseu que ho fem per vosaltres, per que no patiu, al veure com ens enfrontem a la natura desfermada, que si fos per nosaltres...

v'sss

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dj. oct. 30, 2008 12:24 am

buenoooo!!!! si voleu u deixen pel dia 9,si de cas ja li treure les rodes de tacs i aprofitare per fer una mica de manteniment,es millor anar a disfrutar que no a patir.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dj. oct. 30, 2008 3:35 pm

Ostiaaaa....no ho havia llegit..... :lol: :lol: :lol: :lol:

I jo que ja estava preparant el 4x4 i posant pneumàtics de contacte....

ARBE, t'acabo d'enviar un e-mail, però no havia llegit el fòrum...vist que canvieu la data doncs m'apunto a la nova proposta.

V'ssss

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dv. oct. 31, 2008 9:44 am

per una banda el tema de la pluja fot que no vegis, per una altra... Déu-n'hi-do el post que hem anat fent bo i no agafar la moto :lol: :lol: :lol:

us deixo un regalet:

Imatge

és el pedraforca, evident, però el que no és tan evident: és una foto nocturna, principis de desembre a les 10 del vespre, tot és iluminat únicament per la lluna plena. Veieu els estels ?

A la zona inferior-dreta es veu una linea diagonal ascendent, és la pista per on transcorre la ruta. Ahir al migdia al temps va surtir la imatge, vaig veure la pista (tota nevada) i vaig recordar que tenia la foto.

Al darrera es veu la serra d'ensija (per la seva base seguia la ruta) i una punta del rasos de peguera
-----------

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. oct. 31, 2008 9:50 am

òsti ARBE...........

és magnifíc!!!!!!!!!! no tinc més paraules.........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Jb500
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dv. oct. 31, 2008 9:52 am

holaaa

cada dia m'agrada mes aquesta muntanya, molt bona la foto

v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 31, 2008 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dv. oct. 31, 2008 10:49 am

ARBE ha escrit:per una banda el tema de la pluja fot que no vegis, per una altra... Déu-n'hi-do el post que hem anat fent bo i no agafar la moto :lol: :lol: :lol:

us deixo un regalet:

és el pedraforca, evident, però el que no és tan evident: és una foto nocturna, principis de desembre a les 10 del vespre, tot és iluminat únicament per la lluna plena. Veieu els estels ?

A la zona inferior-dreta es veu una linea diagonal ascendent, és la pista per on transcorre la ruta. Ahir al migdia al temps va surtir la imatge, vaig veure la pista (tota nevada) i vaig recordar que tenia la foto.

Al darrera es veu la serra d'ensija (per la seva base seguia la ruta) i una punta del rasos de peguera
Ets un crack, anar a buscar la foto de nit, nevat amb lluna, els estels, el cami de la ruta prevista.
Osti ja nomès i falto jo :wink:
ImatgeImatge

Xavibat
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
Ubicació: Navàs (Bages) i Sort

Entrada Autor: Xavibat » dv. oct. 31, 2008 3:26 pm

Quina putada aquest tempssss :twisted: :twisted:

El dia 9 no se si podre, he de negociar amb la mitja costella :!:

Posem a provisionals, a veure¡¡¡¡¡¡¡

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dv. oct. 31, 2008 11:22 pm

La pista que esmena Arbe es la de la Collada de la Font Cerdana? http://groups.msn.com/mototurismoviajar ... 3778813686 ........ la primera part es de pedrotes i la segona de terra. Jo aquest cap de setmana tinc compromissos pero possiblement el dia 9 si hi ha lloc per la "Cigonyeta" i per mi i no us fa res ens apuntem a la sortida.

W'xxxx!

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dv. oct. 31, 2008 11:56 pm

oh benvinguts passeu passeu.... qué vol dir si no ens fa res ? faltaria mes !!! aqui hi cap tothom ja estàs apuntat

La pista no és exactament la mateixa, ells surten dels Rasos, que jo ho tenia en ment, però hi ha un parell de pasos amb fanguera perpetua una mica xungos de fer amb trails pesades, l'indret per això és molt molt wapo, el que queda del poble de peguera és preciós, un d'aquells llocs telúrics i màgics, és una pista que s'ha de fer, per cert, fa ara uns 4 anys un xeic àrab va comprar tot el terme municipal de Peguera, el poble sencer. Vaig pensar que la cosa mereixisa una ruta d'estiu, que el dia allarga i fer un Berga-Andorra, però ja em fas xerrar massa :wink:

Bé, un cop al pedraforca, ells agafen la pista d'abaix, la que passa pel refugi de Gresolet i arriba al coll de la balma, d'aquí nosaltres anem en sentit contrari, sortim de Gisclareny, cap al coll de la bena, i al coll de la balma agafem, bé agafarem, la pista que literalment diu Saldes per la costa !!! i que és la que a la foto de més amunt es veu com una diagonal que talla literalment la base del pedraforca. La pista de baix està bé, perquè atravessa una fageda, però és més transitada i no és tan espectacular com la que proposo, però si hem de trobar congesta de neu o complicacions serà la alternativa que tindrem.

x cert,

Avui pujant a Bagà, al cotxe sentia el temps a la radio, i deien que hi havia precipitacions, copioses a l'alt bergeudà, i a Gisclareny portaven 40 litres només avui, que demà calma, però al vespre de dissabte i sobretot diumenge fins al migdia s'esperen fortes tempestes i precipitacions fins a 100 litres o més... em sorprèn la referència a Gisclareny i just el diumenge matí que sigui el moment àlgid, és com si alguna mà hagués escrit que no haviem de fer la ruta aquest diumenge.

Hostiessss quina fluidessa que donen un gintonic i un bisqui de Jaume I, Xurrumekaaaa que he finiquitat l'ampollaaaaa!!!! però nopateixis que en compro una altra per fer els honors quan vingueu per casa.
-----------

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 02, 2008 11:27 pm

Company, veig que no has apuntat al mestre lujoisla i Sra. :wink:
lujoisla ha escrit:heeeeeeeeee!!!!!!! arbe a mi ya me puedes apuntar que esa zona la conosco y mencanta

...........................
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dl. nov. 03, 2008 12:03 am

El Luis em va demanar per privat que l'esborrés per questions laborals, per això no queda constància al fil.

De totes maneres gràcies Randy, mola tenir secretari que estigui al cas :wink: ja et daré feina per la ruta d'asfalt.

Aquest matí ens hem llevat a Bagà, i no és que plogués, és que era el diluvi universal, i pensava que en aquells moments haruíem d'estar per aquests caminots.... brrrrr

com a mostra, foto d'aquest matí del riu, al Pont de la Vila, Bagà:

Imatge

clar, direu, val, baixa aigua de color marró... no, és que l'aspecte 'normal' del riu és aquest -fotos març'08 :

Imatge Imatge

MAMA POOOOOOOOR
-----------

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dl. nov. 03, 2008 8:08 am

Arbe, hehehe......... "ells" soc jo i els meus amigatxus, ja se per on vam passar, l'únic que et volia preguntar si la ruta anava per la Collada de la Font Cerdana.......

Boniques fotos!
W'ssssssssssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”