Entrada
Autor: Miquelpericas » dg. març 11, 2007 11:34 am
Després d'una bona dormida, ja estic a punt per aportar les meves impressions d'aquesta primera sortida amb vosaltres.
En el caire personal (deixant de banda les motos) m'he quedat encantat. Sóu una gent molt maca amb la que m'encantarà trobar-me moltes més vegades per fer sortides i per compartir un dinar, una cervesa... o el que vingui de gust!
En el carire motorista, la veritat és que m'he quedat força sorprès. Veient el tipus de motos que corren pel fòrum (ruteres i traileres, no pas de ràcing), m'imaginava un estil de conducció del tipus "el ritmo". És a dir, fer sortides en moto més o menys en grup per anar traçant la carretera amb tranquilitat, veient el paisatge, parant aquí o allà per fer alguna foto... Com anar d'excursió, vaja. Pel meu tarannà personal, no m'ha agradat mai el risc. Si un xoc a 40km/h deixa la moto feta un nyap i el canell a prendre pel sac, no vull ni imaginar-me què passaria si agafés una d'aquelles curves i em trobés que no la puc acabar de traçar... Resumint, que no és el meu estil. Amb això no pretenc convèncer a ningú, per descomptat! Només comparteixo amb tots vosaltres què és el que m'agrada i quina és la meva filosofia de conducció.
Aprofitaré també per donar la meva opinó de la ruta efectuada.
Vaig sortir de Barcelona i em vaig trobar amb en Jordi a l'àrea de servei comentada. El vent (que ens acompanyà tot el dia) ja començava a fer acte de presència. Vam anar seguint fins arribar a Vic, on ens vam trobar amb en James_Bond. Tots tres vam fer camí fins a Vic. Un trajecte tranquilet.
A l'àrea de servei de Vic, ens vàrem trobar uns quants més. Presentacions, un cafè i en marxa cap al seguent punt de trobada. Durant el trajecte vaig començar a percatar-me que hi havia un grup que els agradava córrer més que jo. Després de mesurar les meves possibilitats, em va guanyar el seny i em vaig posar darrere en James Bond, que va prendre un ritme molt agradable per a mi. I així vam anar tirant.
A la seguent area de servei, vam esmorzar i ens vam preparar pel seguent tram.
Ja en aquest tram, no vaig intentar seguir al grup "Racing". Em vaig apuntar darrere el Jordi que portava un ritme més assenyat. Tot i així, el vent i les "sorpresetes" que et trobaves per la carretera la van fer menys divertida del que hagués pogut ser. Potser pels més atrevits, això no era problema, però a mi no em feia gràcia de jugar-me el tipus a cada corva.
Un cop fet el port, va venir un tram menys revirat però no pas exent de vent... Ens vam quedar el Jordi i jo al darrere fent camí cap a Sort.
El dinar fou abundant i amb molt bona companyia. Vàrem compartir opinions i parlar de tot una mica. Vàrem dinar un primer a base de pà amb tòmaquet, embutits, formatge i una amanida. I un segon de carn a escollir.
Sortim direcció La Seu. A dalt del port, la foto de familia. Aquest port el vaig gaudir molt, doncs les curves eren suaus i ben marcades, i la carretera estava en bon estat. Amb en Ruben i en Jordi, vam anar fent via.
La carretera de la Seu fins al Tunel del Cadí ja me la coneixia, però sempre l'havia feta en cotxe. Fou una experìencia interessant gaudir-la amb un altre vehicle.
A l'estació de servei del Tunel del Cadí vam perdre el Ruben, que no va parar. Potser no ens vam entendre. En Jordi i jo haviem de repostar i jo necessitava un cafè, jejeje.
A partir d'aquí, ja vam tirar fins a casa. Un trajecte que també havia fet en cotxe i que em va fer gràcia de fer-lo en moto. Carretera, autovia, autopista i a casa!
I ja per resumir, dir-vos que sou tots collonuts i que m'encantarà fer noves sortides amb tots vosaltres! :)
:!: :!: :!:
PD: Espero conèixer la resta de la colla ben aviat.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos